Znači trebalo bi samo matematičari, genijalci/teški geekovi da prave igre, jer se to uklapa u razmišljanje izrazito malog dela gaming populacije?...
Ne nego su genijalci pravili igre jer kompjuteri nisu bili dostupni generalnoj populaciji niti im je bilo dostupno znanje sa kojim bi igre pravili. Danas genijalci prave igre u veoma malom procentu, zapravo ono sto je najjace u danasnjim igrama prave genijalci a to je grafika. Posto nema super duper 3D ultrarealisticne grafike bez kompjuterskog inzenjera koji ima matematiku u malom prstu. Oni su ti koji pisu gejm endzine, sejdere, budze svetlosne efekte da u 60 fps izgledaju kao oni sto su se na filmovima od pre 15 godina rendali nedelju dana po frejmu. Ovi ostali im po skilu nisu ni do kolena sto se vidi po raspadu svih ostalih elemenata sto cine video igre. Naravno da ce nesto sto pametan napravi biti bolje nego nesto sto napravi glup.
Te igre su propale jer su ih ugusile igre koje su se vise dopale prosecnoj populaciji, jer su se bolje prodavale. Nije niko ****** da radi iz ljubavi komplikovan posao za sicu kada moze da radi jednostavne stvari za gomilu para. Zapravo jesu neki dovoljno ludi ali to je posebna prica. Kultne igre se nikada nisu prodale u dovoljnom broju kopija na trzistima koja zapravo kupuje igre, one su popularne jer su zemlje treceg sveta dobile pristup tim igrama kroz pirateriju.
Poslednja izmena: