ma, možeš i striktno da vraćaš temu razgovora na ono šta se dešava u igri. nije toliko teško
pogotovo kad si stariji i svi te prirodno slušaju
NEGO, vezano za vr.
dovoliću sebi da budem prorok: mi se zapravo ne nalazimo samo na pragu revolucije u načinu na koji će igre a pre svega korisnički interfejs u igrama funkcionisati, mi se nalazimo i na početku zlatnog doba kabinskih simulatora.
postoje samo dve kočnice tom napretku. prva je cena. headtrackeri su do juče koštali barem stotinak i više eura i zato se nikada nisu omasovili iako podižu nivo interakcije i kvalitet igranja za "tri koplja" u odnosu na igranje bez headtrackera. dobar hardver za igranje simulacija ne košta manje od nekoliko stotina po komadu, i tu mislim pre svega na kontrolere - džojstike, pedale i volane KOJI VREDE, ne one što će da se raspadnu za godinu - dve a platio si ih nezanemarljivih tridesetak do sedamdeset eura / dolara. na to nalepiš vr headset i grafičku kartu koja je potrebna da bi isti radio i eto investicije koja je tri do pet puta skuplja nego što je recimo playstation.
iz tog razloga se mnogo bolje prodaje psvr nego htc vive ili oculus rift. nema dodatnih troškova, platiš SAMO to, konzolu već imaš, a sve radi sa "običnim" gamepadom.
druga kočica je softver.
danas imamo jednu ozbiljnu simulaciju aviona (dcs), jednu ozbiljnu svemirsku simulaciju (elite) i jedan arkadni space shooter (eve: valkyre); kao i jednu ozbiljnu simulaciju ground vozila (euro truck simulator) i to je manje više to u šta danas možeš "da sedneš".
to je smešno.
fali igra koja je megapopularna, kao što je recimo sredinom osamdesetih bila prva elita.
e tu može da pomogne star citizen, i zato mu se nadam što skorije. ne zato da bih ga ja igrao, nego da bi pogurao industriju unapred, na krilima hype-a (a kako drugačije?), da bi stotine hiljada platežno sposobnih amerikanaca otvorilo svoje slamarice i pokupovalo stotine hiljada vr headsetova, džojstika, pedala, volana, i time im oborila cenu na pola od sadašnje, a posle čega će i ostatak sveta moći da pazari i obori im cenu još više, i još više, i još više... i za deset do dvadset godina, eto ti vr uređaja u svakom domu.