ZorMi
Čuven
- Učlanjen(a)
- 11.08.2002
- Poruke
- 2,814
- Poena
- 875
Moja oprema
- Laptop
- HP Spectre x360 - 15-bl152nr / MS Surface Pro 3 / HP 15-dw2009nm...
- Tablet
- Samsung 8 / Xiaomi MiPad5...
- Mobilni telefon
- Samsung Galaxy A70
- Pametni uređaji
- Samsung Galaxy Watch
Xiaomi MiAir Purifier 3C
Xiaomi Mi Robot Mop...
- Pristup internetu
- Kablovski internet
- Mobilni internet
Procedura je: ako ima baš potpuno isti model na stanju (u smislu ima istu šifru kao šifra na tvom računu) dobićeš novi komad u zamenu. Pošto je to posle 2 godine ređi slučaj vratiće ti se novac u iznosu poslednje prodajne cene za taj model (iz zvanične knjige kalkulacija), pa tim novcem onda kupiš ekvivalentnu tu ili na drugom mestu, svejedno. Ne postoji institucija 'zamene za sličan model' u maloprodaji jer bi to poremetilo knjižno stanje robe na lageru, možda to nude i rade u servisima. Anu nećeš dobiti a ni pominjanje 'ribe s naočarima' nije baš drugarski ni kolegijalno, njen muž je stari član ovog foruma i nema veze sa Imtelom.PapaStalin je napisao(la):ako mi za 2 godine rikne ploca, pjluc pljuc daleko bilo, ako ja dobro razumem, mogu da odem u Imtel, objasnim taka i taka stvar i onda ako je totalno riknula oni ce mi dati novu plocu istu ili ekvivalent (ako nece odma trazim DVD i zovem Anu! mmmm DVD) jesam ja to dobro razumeo il mi cale Robin Hud?