O Imtelu gledano kroz MP, sve najbolje. Ljubazno i maximalno strpljivo osoblje, nikad se nije nerviralo kad Sajber Kurajber i ja razgledamo i po pola sata, gledamo ovo, pipamo ono (nikad osoblje :d) i uvek kupimo po nesto. Da ne pricam sto se "crnokosa devojka sa naocarama" razume u hardver, sto smo otprilike u isto vreme pazarili Club3D 9800SE i sto smo pricali od modovanju, otkljucavanju i pravljenju hladnjaka za istu. Respect!
Da li sitnice, kozmetiku za PC ili neki ozbiljniji komad hardvera, ali uvek po nesto. Problema sa reklamacijama licno nisam imao (bar od onoga sto sam kupovao u MegaStore-u), tacnije, nisam licno imao ni jednu reklamaciju. Sajber K. jeste, ali je vec objasnio. Od mene, ocena 10+ za MP
E sad, VP... Radio sam do skoro u jednoj firmi koja je relativno cesto uzimala robu iz Imtela (ne bas svakodnevno, ali vise puta nedeljno sigurno). Zamerke imam jedino na racun reklamacija, konkretno za HD-ove. Izgrebane ili sa polomljenom plastikom oko konektora za kabl su vracali bez da pogledaju da li je disk stvarno neispravan i da li je ostecenje nastalo ugradnjom u kuciste (a gde drugde) stvarno uzrok kvara. Druga stvar, sto je pomenuti gospodin sa veeeelikom lupom pomalo spor. Bio sam i sam par puta u Imtelu, da predam neku robu na reklamaciju ili da pokupim nesto (nisam vozac).
Poslednji put kad sam bio, doneo sam neku FX5200 koja se pregrejavala i koja posle pola sata rada zablokira racunar. Od toplote koju disipira, odlepile se nalepnice sa nje, ali nijedna nije falila, vec su bile podigle od same kartice (beže :d). Gospodin je karticu pod lupom gledao bukvalno 5 minuta, njuskao, sta sve nije radio. Sve to vreme ja sedim pred njim i gledam i ne verujem. OK, posle 1. minuta ja skapiram da je covek temeljan i dosledan svom poslu, posle 2. pomislim da je bas temeljan, posle 3. minuta sam popizdeo vise ali nisam rec rekao ili pokazao svoje nestrpljenje, sacekao sam da zavrsi. Ostala je kartica na testiranju, posle toga je zamenjena. Ne kazem da je covek radio nesto pogresno, naprotiv, samo je najbolje predati karticu, sici do MegaStore-a i vratiti se kasnije po revers. Svaka cast coveku na zivcima, ja mu se divim. Moj fitilj je daleko kraci :-devil-:
Ali desio mi se prosle godine peh sa mojom grafickom, Club3D 6800GT pre nekih 3-4 meseca, koja je iz neobjasnjivih razloga izgorela ispod onog hladnjaka koji stoji izmedju "glavnog" hladnjaka i molex konektora za napajanje (dugacki, uski, rebrasti hladnjak), gde se cak i videlo da je kartica pocrnela malo, da ne pricamo o mirisu same kartice. Mislio sam da mi nece uvaziti reklamaciju, jer su drugi dobavljaci u ovom gradu takve kartice vracali kad im se posalju na reklamaciju, uz obrazlozenje "greska korisnika". Oprostio sam se od kartice i silnih para sto dadoh za nju. Medjutim, posle 7 dana sam dobio odgovor da je uvazena reklamacija i da ce je zameniti ali da trenutno nemaju na stanju. To se malo oduzilo, ja sam malo bio dosadan ali sam na kraju dobio u zamenu drugu, novu karticu sa sve kutijom i svim sto stize uz nju. Bukvalno sam skakao od srece kad je stigla :cigar:
Od tada, ne sumnjam u sposobnosti gospodina sa velikom lupom (ne znam ime, ne mislim nista lose ovim)
Elem, sto sam ovo napisao, i pored ovih par sitnih neprijatnosti koje sam imao sa Imtelom, sa njima uvek lepa iskustva. Imaju svoju politiku, svoja interna pravila, ugovore sa dobavljacima i na kraju zakon koji moraju da postuju pre svega. Skroz korektna firma, svaka preporuka. Ako i imate poneko lose iskustvo sa Imtelom, ne treba to uzeti kao generalno pravilo za celu firmu. Od mene svaka preporuka za Imtel, kako za MP tako i za VP.
Poz!
(racun za reklamu cu ispostaviti faxom)
