Šta je novo?

IKOM - generalna rasprava

Mnogo hejtujete Ikom, ja u drugom stanu imam Sbb, a i 2god sam ziveo u stanu sa PTT kablovskom, I tvrdim da je Ikom najbolji, tj. najmanje najgori od ostalih kablovskih distributera ;)

Mi imamo čast da se žalimo samo na IKOM,jer druge opcije nemamo.
Ako je tebi super ne mora da bude i drugom.
 
Aha, znaci adsl je sr***e, IKOM je sr***e. Nesto mi govori da bi i SBB bio sr***e posle par meseci koriscenja njihove usluge. :D
 
Sto se tice poskupljenja interneta, evo podataka za Flat 3 paket:

5. februar 2008. godine - 2200.00 dinara (kurs evra ~81.5 dinara), odnosno ~ 27 evra
5. januar 2016. godine - 2625.00 dinara (kurs evra ~ 122 dinara), odnosno ~ 22 evra

Ako se vec zalimo na nesto neka to bar bude opravdan razlog.
 
Evo opravdan razlog, ja se žalim isključivo zato što im je internet bože sačuvaj. Od ovih fantomskih 50Mb što plaćam uglavnom mogu da izvučem 30ak i to noću, preko dana je to oko 15-20, a ping spajkove i packet loss neću ni da pominjem. U retkim slučajevima sam uspeo da uhvatim skoro 50Mb, čisto da potvrdim da problem nije do mog rutera/kabla, nego do njihove mreže.

Ali nema veze, samo udri po marketingu da se dovuče još korisnika. Najbrži net u Srbiji, sledeće povećanje Tel5 paketa neka ide na 300Mb pa da im se najzad mreža raspadne i da menadžerčići shvate da se tako ne radi posao.

Nek dignu cenu i na 3000 din ali da znaš šta si platio, ovako ću više para da dam za backup link a još se i nerviram svaki drugi dan kada net počne da se baguje.

I pre nego što se ponovo javi neki genijalac sa rečenicom "ne znam što se vi žalite na IKOM kad ja nikada nisam imao problema", meni je veoma drago što vama sve radi kako treba, ali ja ne plaćam svoj račun da bi vama sve radilo nego da bi meni radilo. Očigledno je da su u različitim delovima grada instalacije različitog kvaliteta, ali ja malu vajdu imam od toga...
 
To je odavno poznato. Mali milion puta smo zakljucili na ovoj temi da na nekim lokacijama radi super, dok na drugim postoje problemi. Sve zavisi od konkretnog cvorista i to je glavna mana tehnologije koja se koristi kod kablovskih operatera. Isti taj problem postoji i kod SBB-a, dovoljno je da se prelista njihova tema na ovom forumu.
Medjutim, svoje probleme necete resiti na benchmarku. Opcije koje vam stoje na raspolaganju su:

1) Prelazak na drugog provajdera ako ste u mogucnosti (uz nadu da tamo nece biti slicnih problema)
2) Odlazak u IKOM centralu i otkazivanje usluge zbog loseg kvaliteta, kako biste im dali do znanja da moraju da se poprave (i internet apstinencija ako nemate alternativu za drugog provajdera)
3) Selidba u drugi deo grada gde postoji bolja internet opcija.
4) Selidba u drugu drzavu gde postoji bolja internet opcija.

Ja razumem vasu frustraciju zbog loseg interneta, ali ne razumem to sto ljudi konstantno resenje traze na pogresnom mestu. Ovo ovde nije tehnicka podrska IKOMa. Ako odredjena osoba konstantno ponavlja kako mu internet radi lose, to ne donosi nikakvu novu informaciju na ovu temu, vec stvara bespotreban shum. Taj shum (u koji spada i prica o tv kanalima - ovo je internet podforum) oduzima vreme svakom ko dolazi ovde da procita nesto novo i korisno. Taj gubitak vremena ljude mnogo vise kosta nego ovo poskupljenje o kome se sada prica. Dakle, nije problem kada se neko pozali kako mu internet radi lose i navede lokaciju gde zivi, jer to ce pomoci drugima iz tog kraja da znaju da li da koriste IKOM ili ne. Ali ako ta osoba krene da spamuje svakih malo kako mu internet radi lose ili da opljune IKOM onako cisto u prolazu bez nekog validnog razloga - e tu vec imamo veliki problem. Ne zelim da se probijam kroz takve postove da bih dosao do neke interesantne informacije na ovoj temi. Zamolio bih sve da se za takve stvari obrate tamo gde treba - korisnickom servisu IKOMa.
 
Evo opravdan razlog, ja se žalim isključivo zato što im je internet bože sačuvaj. Od ovih fantomskih 50Mb što plaćam uglavnom mogu da izvučem 30ak i to noću, preko dana je to oko 15-20, a ping spajkove i packet loss neću ni da pominjem. U retkim slučajevima sam uspeo da uhvatim skoro 50Mb, čisto da potvrdim da problem nije do mog rutera/kabla, nego do njihove mreže.

Ali nema veze, samo udri po marketingu da se dovuče još korisnika. Najbrži net u Srbiji, sledeće povećanje Tel5 paketa neka ide na 300Mb pa da im se najzad mreža raspadne i da menadžerčići shvate da se tako ne radi posao.

Nek dignu cenu i na 3000 din ali da znaš šta si platio, ovako ću više para da dam za backup link a još se i nerviram svaki drugi dan kada net počne da se baguje.

I pre nego što se ponovo javi neki genijalac sa rečenicom "ne znam što se vi žalite na IKOM kad ja nikada nisam imao problema", meni je veoma drago što vama sve radi kako treba, ali ja ne plaćam svoj račun da bi vama sve radilo nego da bi meni radilo. Očigledno je da su u različitim delovima grada instalacije različitog kvaliteta, ali ja malu vajdu imam od toga...

Svaka ti je ko Njegoševa! cheers

Ja razumem vasu frustraciju zbog loseg interneta, ali ne razumem to sto ljudi konstantno resenje traze na pogresnom mestu. Ovo ovde nije tehnicka podrska IKOMa.

A ti nisi njihov advokat,ili grešim?
A i mi ne želimo ovde da čitamo šta pišu njihovi advokati ili PR menadžeri,nama to smeta kao tebi što smeta da se neko žali na njihove usluge i to opravdano.
 
Poslednja izmena:
Mislim da sam bio prilicno jasan u prethodnoj poruci i da je ono sto sam zamolio vise nego razumno.
 
I mi molimo isto advokate i PR menadžere IKOM-a, i nadam se da je i to jasno.
 
Na glupo pitanje nisam uspeo da nadjem glup odgovor,izvini. @Vl@da ti je već odgovorio. Ja se odjavljujem.
 
To je odavno poznato. Mali milion puta smo zakljucili na ovoj temi da na nekim lokacijama radi super, dok na drugim postoje problemi. Sve zavisi od konkretnog cvorista i to je glavna mana tehnologije koja se koristi kod kablovskih operatera. Isti taj problem postoji i kod SBB-a, dovoljno je da se prelista njihova tema na ovom forumu.
Medjutim, svoje probleme necete resiti na benchmarku. Opcije koje vam stoje na raspolaganju su:

1) Prelazak na drugog provajdera ako ste u mogucnosti (uz nadu da tamo nece biti slicnih problema)
2) Odlazak u IKOM centralu i otkazivanje usluge zbog loseg kvaliteta, kako biste im dali do znanja da moraju da se poprave (i internet apstinencija ako nemate alternativu za drugog provajdera)
3) Selidba u drugi deo grada gde postoji bolja internet opcija.
4) Selidba u drugu drzavu gde postoji bolja internet opcija.


E da mi ti nisi ovako lepo saopštio opcije koje imam ja bih sada bio potpuno izgubljen u životu.

Tačno je da svi naši provajderi imaju probleme na pojedinim lokacijama, ali sviđalo se to tebi ili ne, SBB (za koji si se ti uhvatio) uprkos svim problemima svoj posao radi mnogo ozbiljnije nego IKOM. Ovde uopšte nije fokus na lošim instalacijama i opremi (iako je to osnova problema), već na lošim odlukama "menadžmenta" IKOM kompanije da oni, bez ikakvog tehničkog osnova za to, stalno podižu brzinu paketa i sami sebi prave problem čak i tamo gde ga nije bilo.

Šta da radim sa 50/2 internetom koji ima 40% packet loss i 450ms ping do google.rs? Ako za veće brzine ne postoje tehničke mogućnosti, i 25/2 Mbs internet koji radi kako treba bi meni lično bio sasvim dovoljan.

Uostalom, ne znam šta očekuješ na IKOM temi nego utiske i diskusije korisnika o usluzi IKOM provajdera? Ako ti trebaju informacije o novim kanalima pretplati se na njihov newsletter i uštedećeš svoje dragoceno vreme.


Ali ako ta osoba krene da spamuje svakih malo kako mu internet radi lose ili da opljune IKOM onako cisto u prolazu bez nekog validnog razloga - e tu vec imamo veliki problem.

Na ovoj temi sam se možda dva puta do sada uključivao u diskusiju i ako je to spam ja se izvinjavam, a ovo "bez validnog razloga" neću ni da komentarišem.


Što se tiče ostavljanja korisnih informacija u temi, potpuno se slažem. Citiraću tvoj odgovor sa ove teme čoveku koji se požalio da više ne funkcionišu titlovi na nekim kanalima:

Dobili su dopis iz ministarstva da ugase titlove kako bi naterali plebs da nauci engleski.
I vi se jos posle zalite, a oni sve to rade za vase dobro... :D

Konstruktivno...


Ovde se i ja isključujem pošto nemam ni nerava ni vremena da vodim besciljne rasprave sa osobom kojoj je glavni argument za odbranu loše usluge jednog internet provajdera "ako ti ne odgovara ti se odseli". :trust:

Pozdrav i srećno sa internetom, nadam se da sad za novu godinu neće biti još neka mega giga promo akcija sa povećanjem brzine, da ti se ne preoptereti čvorište u tvom kraju grada koje tako lepo radi, pa da onda i ti moraš da se seliš... ;)
 
Na ovoj temi sam se možda dva puta do sada uključivao u diskusiju i ako je to spam ja se izvinjavam.

Da li sam negde napisao da se to odnosi na tebe?

Što se tiče ostavljanja korisnih informacija u temi, potpuno se slažem. Citiraću tvoj odgovor sa ove teme čoveku koji se požalio da više ne funkcionišu titlovi na nekim kanalima:

Obrati paznju na kom forumu se nalazimo. Takodje, vise puta sam zamolio ucesnike ove teme da diskusiju vezanu za tv vode na temi koja je za to predvidjena (u drugom podforumu). Tako da je taj odgovor ima tacno odredjenu svrhu. Dobar deo ucesnika ove teme tv i ne koristi, tako da ne zele da citaju o tome ovde.

Ovde se i ja isključujem pošto nemam ni nerava ni vremena da vodim besciljne rasprave sa osobom kojoj je glavni argument za odbranu loše usluge jednog internet provajdera "ako ti ne odgovara ti se odseli". :trust:

Pozdrav i srećno sa internetom, nadam se da sad za novu godinu neće biti još neka mega giga promo akcija sa povećanjem brzine, da ti se ne preoptereti čvorište u tvom kraju grada koje tako lepo radi, pa da onda i ti moraš da se seliš... ;)

Zapravo moj argument je sledeci: ako imas stalne probleme sa provajderom onda treba da se zalis njemu i da budes uporan dok se problem ne resi. Drugi nacin ne postoji.

Hvala na lepim zeljama. Ako internet kojim slucajem pocne lose da mi radi, obavesticu vas ovde u jednoj poruci, ostavicu i tacnu adresu kako bih pomogao komsijama u buducnosti, ali sigurno cu problem resavati direktno sa IKOMom, jer na forumu ga necu resiti sigurno ;)
 
Ljudi, jedini problem je njihovo monopolsko ponašanje. Odnosno dogovor i podela teritorije kablovskih operatera. Tu po nas korisnike lošu situaciju jedino može telekom da pomrsi, ako udje sa super boksom na što veći procenat teritorije.
Kada bi svi, ili bar vecina po gradovima imali mogucnost da izaberu izmedju bar dva operatera, ovakve besmislene frustracije ne bi bilo.
Ljudi na selu su srecni da imaju bilo kakvu stabilnu broadband konekciju, kao sto smo i mi bili srecni pre 10tak godina.
Takodje, ne znam cemu vam sluzi toliki download ako ga upload ne prati?
U cemu izvlacite korist i razliku izmedju download-a od 25 i 75 npr kada su kucni korisnici u pitanju?
 
U cemu izvlacite korist i razliku izmedju download-a od 25 i 75 npr kada su kucni korisnici u pitanju?

Ja sam uvek za sto veci UL i dosta mi je trenutno bitniji od DL, ali evo napisacu ti korist koju ljudi bas takvi kucni korisnici izvlace od veceg DL, recimo ako neko pozeli da skine neki BR film od recimo 25GB i da ga pogleda svakako i to dosta brze ce ga skinuti sa 75 nego li sa 25Mbit, eto jedan banalan ali svakako najrasprostranjeniji primer zasto nekima odgovara sto veci DL.
Naravno DL nam je konkretno svima dobar i moze da se bira ali je problem u UL i tu bas nema biranja i preteranog benefita osim u slucaju TT.
Eto cisto da ti napisem zasto kucni korisnici izvlace korist od 75>25
 
Ok, hvala na odgovoru svakako. Mislio sam da je tesko, tj da je za mali broj korisnika je isplativa razlika izmedju 25 i 75 kada je takav download u pitanju. Ovo iz razloga što da bi izvukao maksimum iz 75 treba platiti premijum acc na host serverima a jako je tesko ostvariti korektan racio na torentima bez veceg ul-a.
 
Nema na cemu.
Inace ne skidaju svi sa privatnih trackera(ja samo sa njih i skidam) postoje ljudi koji skidaju i sa javnih gde ima po par hiljada ljudi nakaceno tako da lako izvuces max iz 75Mbit, to je jedna stvar, a druga mozes vrlo lako i sa 2Mbit UL da imas dobar ratio a ima i ljudi koji to ni ne zele itd...
Da sad ne idemo u off totalni.
 
Da li sam negde napisao da se to odnosi na tebe?



Obrati paznju na kom forumu se nalazimo. Takodje, vise puta sam zamolio ucesnike ove teme da diskusiju vezanu za tv vode na temi koja je za to predvidjena (u drugom podforumu). Tako da je taj odgovor ima tacno odredjenu svrhu. Dobar deo ucesnika ove teme tv i ne koristi, tako da ne zele da citaju o tome ovde.



Zapravo moj argument je sledeci: ako imas stalne probleme sa provajderom onda treba da se zalis njemu i da budes uporan dok se problem ne resi. Drugi nacin ne postoji.

Hvala na lepim zeljama. Ako internet kojim slucajem pocne lose da mi radi, obavesticu vas ovde u jednoj poruci, ostavicu i tacnu adresu kako bih pomogao komsijama u buducnosti, ali sigurno cu problem resavati direktno sa IKOMom, jer na forumu ga necu resiti sigurno ;)
Oprosti molim te ,a citam sad ovu tvoju odbranu Ikoma i moram da te zamolim da ostavis neko ime da mi lepo obavestimo kol centar da ti povecaju honorar za 20 posto zasluzio si,a sto se tice tvog IKOMA i zalbi kol centru pre bi mi problem resila moja baba koja ne vidi i ne cuje nego taj IKOMOV kol centar
 
Ovde uopšte nije fokus na lošim instalacijama i opremi (iako je to osnova problema), već na lošim odlukama "menadžmenta" IKOM kompanije da oni, bez ikakvog tehničkog osnova za to, stalno podižu brzinu paketa i sami sebi prave problem čak i tamo gde ga nije bilo.

Šta da radim sa 50/2 internetom koji ima 40% packet loss i 450ms ping do google.rs? Ako za veće brzine ne postoje tehničke mogućnosti, i 25/2 Mbs internet koji radi kako treba bi meni lično bio sasvim dovoljan.
Što se tiče podizanja paketa, moraju da ostanu konkurentni, makar i fiktivno. Doduše kod mene radi kako treba.
Jel tvrde da problem nije do njih ili nisu uspeli da poprave problem? Jel ne možeš da izvučeš bar smanjenje cene ako je to nešto što ne mogu da reše?
 
Kada sam im se žalio na rad interneta preko call centra uvek su se javljale neke izuzetno ljute i besne gospođe koje su mi objašnjavale kako se resetuje modem i da kabl treba da bude dobro pričvršćen. Opšti utisak tih razgovora sa njima je bio da ih izuzetno smara da pričaju sa mnom (što je verovatno i istina ali to ti je posao) i samo su gledale kako da završe razgovor.

Kada sam se žalio mailom došli su tehničari (i to relativno brzo mislim da je bilo u roku od 2 dana, tako da svaka čast za to) i zamenili su "neke kablove". Nisam siguran koje pošto nisam bio kod kuće, a devojka se ne razume preterano u mrežne tehnologije. :)
Koliko sam uspeo posle da vidim promenili su samo kabl od modema do rutera i stavili su novi spliter.

Nakon toga situacija je zaista bolja, packet loss se od tada pojavljuje jednom nedeljno a ne svaki drugi dan kao pre toga, i ređe puca net, ali problemi i dalje postoje, prvenstveno ping spajkovi i manja brzina od predviđene.

Kada me je dan-dva nakon poslatog maila zvao neki čovek iz IKOM tehničke podrške (koji je za promenu bio veoma prijatan i znao je o čemu priča) da mi kaže da će doći njegove kolege da provere instalacije, rekao mi je da su svesni problema i da su u sledećim mesecima planirani radovi koji bi trebalo sve to da reše. Na osnovu toga bih rekao da tehnički deo IKOM-a zna da to ne funkcioniše baš kako je menadžment zamislio, ali marketing je marketing...

Nemam pojma da li bih mogao da izvučem smanjenje cene, ali to mi u suštini ništa ne znači pošto meni treba stabilan net zato što često radim od kuće, a da li ću da ga plaćam 2000 ili 3000 din ne igra mi presudnu ulogu u celoj priči.
 
To je odavno poznato. Mali milion puta smo zakljucili na ovoj temi da na nekim lokacijama radi super, dok na drugim postoje problemi. Sve zavisi od konkretnog cvorista i to je glavna mana tehnologije koja se koristi kod kablovskih operatera. Isti taj problem postoji i kod SBB-a, dovoljno je da se prelista njihova tema na ovom forumu.
Medjutim, svoje probleme necete resiti na benchmarku. Opcije koje vam stoje na raspolaganju su:

1) Prelazak na drugog provajdera ako ste u mogucnosti (uz nadu da tamo nece biti slicnih problema)
2) Odlazak u IKOM centralu i otkazivanje usluge zbog loseg kvaliteta, kako biste im dali do znanja da moraju da se poprave (i internet apstinencija ako nemate alternativu za drugog provajdera)
3) Selidba u drugi deo grada gde postoji bolja internet opcija.
4) Selidba u drugu drzavu gde postoji bolja internet opcija.

Ja razumem vasu frustraciju zbog loseg interneta, ali ne razumem to sto ljudi konstantno resenje traze na pogresnom mestu. Ovo ovde nije tehnicka podrska IKOMa. Ako odredjena osoba konstantno ponavlja kako mu internet radi lose, to ne donosi nikakvu novu informaciju na ovu temu, vec stvara bespotreban shum. Taj shum (u koji spada i prica o tv kanalima - ovo je internet podforum) oduzima vreme svakom ko dolazi ovde da procita nesto novo i korisno. Taj gubitak vremena ljude mnogo vise kosta nego ovo poskupljenje o kome se sada prica. Dakle, nije problem kada se neko pozali kako mu internet radi lose i navede lokaciju gde zivi, jer to ce pomoci drugima iz tog kraja da znaju da li da koriste IKOM ili ne. Ali ako ta osoba krene da spamuje svakih malo kako mu internet radi lose ili da opljune IKOM onako cisto u prolazu bez nekog validnog razloga - e tu vec imamo veliki problem. Ne zelim da se probijam kroz takve postove da bih dosao do neke interesantne informacije na ovoj temi. Zamolio bih sve da se za takve stvari obrate tamo gde treba - korisnickom servisu IKOMa.

+1000

Ja vise necu ni da ulazim u bilo kakve slicne diskusije u vezi toga kako pojedincima ne radi internet. Jer sta god da kazes, na kraju ispada da ih branis jer kod tebe sve radi, znaci idemo logikom ovih spamera/trolova/hejtera, onda ti radis za IKOM. A koliko sam zakljucio kada smo pre 1-2 meseca imali istu ovakvu diskusiju, uglavnom ukupno 5 ljudi na ovoj temi ima problema sa njihovim uslugama, od verovatno nas 100.

Ljudi, jedini problem je njihovo monopolsko ponašanje. Odnosno dogovor i podela teritorije kablovskih operatera. Tu po nas korisnike lošu situaciju jedino može telekom da pomrsi, ako udje sa super boksom na što veći procenat teritorije.
Kada bi svi, ili bar vecina po gradovima imali mogucnost da izaberu izmedju bar dva operatera, ovakve besmislene frustracije ne bi bilo.
Ljudi na selu su srecni da imaju bilo kakvu stabilnu broadband konekciju, kao sto smo i mi bili srecni pre 10tak godina.
Takodje, ne znam cemu vam sluzi toliki download ako ga upload ne prati?
U cemu izvlacite korist i razliku izmedju download-a od 25 i 75 npr kada su kucni korisnici u pitanju?

A cije je to njihovo monopolsko ponasanje? Sta PTT nema monopol u Mirijevu? Ili SBB na milion lokacija? Ili EXEnet sa vrh FTTH ponudom u Nisu. Svi oni imaju monopolska podrucja, oni se dogovoraju izmedju SEBE. Kako nemas mogucnost da izaberes izmedju 2 operatera? Imas koliko hoces ADSL operatera na raspolaganju + imas IKOM kao kablovski, znaci imas vise mogucnosti.
 
Poslednja izmena:
Ima li sanse da neko od vas ima kontakt nekog iz Ikom-a? Presao sam u nov stan, i treba mi hitno radi posla internet, a rekose mi do 10 dana im treba da dodju...
 
Zovite na kol centar 3010110 i molite ih ,ako vas odma ne prebace trazite nekog od menadzera pa zamolite njih mislim da ce vam izaci u susret.Pisite sta ste uradili
 
Opet im pukao DNS server :wall: Google DNS resava problem.
 
Pozdrav svima.
Javljam se iz Zemuna i imam problem sa IKOM-om vec dve nedelje.
Naime, svakih 15 minuta imam ping timeout na 5 sekundi. I tako ceo dan.

Zvao sam KS nekoliko puta i jednom prilikom sam dobio odgovor tipa : "Svesni smo problema ali nisam siguran da cemo uspeti da ga resimo"

Alternative nema zbog losih bakarnih parica u zgradi :(

Da li ima neko iz Zemuna sa slicnim problemom?
 
Poslednja izmena:
Да ли неко вечерас и ноћас у Блоку 70а има проблем са интернетом?
 
Ja sam imao na Trošarini već pomenuti problem sa DNS-om oko 19h.
 
Stigli danas, sve uredno sredjeno, 101mb down, 2.93up, 24ms ping, zadovoljan :)
Inace podrucje Zarkovo :)
 
Izgleda da ikom ima dosta zaposlenih iz Zarkova pa najmanje problema ima u tom kraju.
 
Nazad
Vrh Dno