Šta je novo?

IKOM - generalna rasprava

Uh ovu ponudu bih voleo i ja da dobijem :). Nije losa ich :).

Da pod uslovom da sve radi kako treba a znajuci nase operatere nece biti sve ok.
Tako da nije sve u brojkama ima nesto i u kvalitetu [emoji9][emoji9][emoji9]
 
IKOM je izgleda postao mnogo bahat,jer mi odjednom tarifira pozive ka fixnim u HR,a imao sam svaki mesec 30 minuta free,a sad odjednom,kao baš oni više nisu free,a ostali izgleda jesu.Ovo je veliki bzobrazluk.Zvao ih,i malo na****o i videćemo kako će se završiti.
Nema ni izvinjenja,kao sad je to tako... Ako ne isprave to,obraćam se Ratelu onda.

11-06-2015-004.jpg
 
A kako ti to znas? Ne vidim da koristis IKOM, niti si u Beogradu...

IKOM je uvek bio ispred svih operatera u Beogradu, barem sto se tice DL, u smislu da je uvek imao vecu download brzinu u odnosu na ostale provajdere. Plus, ovo nije prvo povecanje, do sada ih je bilo dosta i ja nikad nisam imao nikakvih problema posle podizanja, ustvari ne mogu da se setim da je iko ko je na forumu imao problema posle povecanja (a bilo je i DL i UL povecanja). Tako da ne verujem da ce biti problema, ali videcemo to sledece nedelje.
Ne koristim ali to nije bitno. Znam da su se mnogi žalili i na SBB posle nekog povećanja a mislim da sam i u ovoj temi pročitao tako nešto. Ne znam ne mogu toliko da ispratim.
I nisam hteo da moj post deluje kao "da komšiji crkne krava" samo sam hteo da skrenem pažnju na eventualne probleme.
 
Ne znam kako je kod SBBa, ali IKOM ima jako cesto prekide (najavljene) tokom noci (samo ovaj mesec mislim da je bilo 3 puta). Mislim da iako je kod njih sve prilicno amaterski, da ipak srede cvorista pa tek onda dignu brzinu. A videh dosta puta u SBB temi da otprilike tamo se radi tako sto se digne brzina pa tek onda resavaju problemi.

Sad se setih tvoj username/avatar-a, ti si me onda ubedjivao kako DOCSIS 2 u teoriji gura i 25Mb/s (sto su nekada i ovi u Radijus vektoru isto mislili, pa je bilo uzasnih problema cim si pokusali tako nesto) a kad je IKOM zamenio svima pre nego sto stu digli FLAT3 na 25 ti si rekao da to nije bilo potrebno, pa sam ti onda linkovao dokaze nekih kojima je bio dignut DL na 25 na FLAT4 pre nekoliko godina pa nisu mogli da guraju preko 15-20Mb/s sa starim DOCSIS2 modemima. Teorija != Praksa

Ne branim IKOM niti napadam tebe, ali ja stvarno nikad nisam imao problema posle ubrzanja, a mislim da sam iskusio preko 4 od kako koristim IKOM. No, dobro, videcemo sledece nedelje kad dignu. Uvek puste 10ak dana pre nego najavljenog datuma.


@magic21, ne znam sta je tu bahato? Zar se nisi pre nedelju dana isto ovde zalio kako su bezobrazni sto su digli cene ka HR pa ti je neko objasnio zasto? IKOM nije jedini, svi su digli ka HR. IKOM ima bukvalno isti cenovnik kao i SBB sto se VOIPa tice.
 
IKOM je izgleda postao mnogo bahat,jer mi odjednom tarifira pozive ka fixnim u HR,a imao sam svaki mesec 30 minuta free,a sad odjednom,kao baš oni više nisu free,a ostali izgleda jesu.Ovo je veliki bzobrazluk.Zvao ih,i malo na****o i videćemo kako će se završiti.
Nema ni izvinjenja,kao sad je to tako... Ako ne isprave to,obraćam se Ratelu onda.

Pogledajte prilog 172320
Pa išlo je obaveštenje da se Hrvati prebacuju u višu grupu još pre mesec-dva. To su Hrvati sami digli cenu za dolazne pozive tako da su svi naši provajderi podigli cene.
 
У вези преласка на Иком тел, дали они сами отказују број код Телекома, како иде тај пренос броја? Који се телефони апарати могу користити, брат на СББ користи свој телефон није воип?
 
@magic21, ne znam sta je tu bahato? Zar se nisi pre nedelju dana isto ovde zalio kako su bezobrazni sto su digli cene ka HR pa ti je neko objasnio zasto? IKOM nije jedini, svi su digli ka HR. IKOM ima bukvalno isti cenovnik kao i SBB sto se VOIPa tice.
Previsoke su cene jer je HR u EU,a skuplji su od nekih koji su u toj istoj EU.
Druga stvar,imam 30 minuta free,a sad mi odjednom naplaćuju svaki minut i nisu me o tome obavestili,šta je ti korektno?
 
Pa išlo je obaveštenje da se Hrvati prebacuju u višu grupu još pre mesec-dva. To su Hrvati sami digli cenu za dolazne pozive tako da su svi naši provajderi podigli cene.

Sad govorim o tome da su mi ukinuli i onih 30 free minuta!
I nisu me obavestili.Mogao sam da slučajno nisam proverio,da nabijem račun jer su bezobrazni i prave se ludi.Ako nešto menjaju ili ukidaju,treba da znam,a ne kao ku**e da ćute.Da li je sad jasnije malo?
 
Čitajte malo,sad uporno govorim da su mi ukinuli bez da znam onih 30 free minuta
Ne govorim o samoj ceni.

Eh sad... :) Samo pitanje "Ako si imao za Zonu 1 tih 30 minuta free, i ako je ta država prebačena u Zonu 2" nema neke logike da znaš da će ti to naplatiti i da nije više free...

Jednostavno Zona 1 HR prebačena u Zonu 2, svi uslovi besplatnih minuta i dalje važe za Zonu 1, ali ne za tu državu jer se nalazi u Zoni 2...
 
Poslednja izmena:
Eh sad... :) Samo pitanje "Ako si imao za Zonu 1 tih 30 minuta free, i ako je ta država prebačena u Zonu 2" nema neke logike da znaš da će ti to naplatiti i da nije više free...

Imao sam isto što i svako na tom paketu dok nisu uveli fixni broj.
Svejedno,moraju me obavestiti o promenama i da li se slažem sa tim.Ne mogu jednostrano da menjaju kako im dune,a da me ne obaveste,a moje je da li ću nastaviti da koristim pod drugim uslovima.
 
Oni su nas korisnike obavestili da Hrvatska vise nije u Zoni1 nego prelazi u Zonu2. Stoji vest, a verovatno i info na njihovom INFO kanalu, tako da svaka prituzba ili RATELu ili sudu je bezsmislena.
 
Oni su nas korisnike obavestili da Hrvatska vise nije u Zoni1 nego prelazi u Zonu2. Stoji vest, a verovatno i info na njihovom INFO kanalu, tako da svaka prituzba ili RATELu ili sudu je bezsmislena.

Ko gleda njihov info kanal? Ma mogu da je prebace i u zonu sumraka što se mene tiče,a ja ću isterati svoje.Trebali su da napišu i da HR više nije free u tih 30 minuta.Mene zone ne zanimaju,HR je bila besplatna u tih 30 minuta,a to što oni menjaju i ja treba da razmišljam da li je sad free ili ne,to ne moram,i nije moje da o tome razmišljam,njihovo je bilo da obaveste.
 
Poslednja izmena:
To piše u ugovoru, za kanale obaveštavanja korisnika. Ako je navedeno, info kanal ili sajt onda je to - to. Čim si platio sledeći račun složio si se sa novim uslovima i sad nemaš pravo na raskid bez penala. Nakon objave o promeni uslova tj ceni poziva za HR a pre plaćanja tog računa mogao si da se pozoveš na to i da bez penala raskineš ugovor. Dakle ne ugovornu obavezu već kompletan catv/net ugovor sa Ikomom.
 
To piše u ugovoru, za kanale obaveštavanja korisnika. Ako je navedeno, info kanal ili sajt onda je to - to. Čim si platio sledeći račun složio si se sa novim uslovima i sad nemaš pravo na raskid bez penala. Nakon objave o promeni uslova tj ceni poziva za HR a pre plaćanja tog računa mogao si da se pozoveš na to i da bez penala raskineš ugovor. Dakle ne ugovornu obavezu već kompletan catv/net ugovor sa Ikomom.

Opet naglašavam,nije problem sad cena.
Ne mogu više nikom da crtam u čemu je problem,znate da čitate,pa čitajte i uključite klikere.:)
 
Evo sad nadjoh ugovor koji smo potpisali mi koji smo dobili VOIP. Nigde u ugovoru ne stoje navedeni paketi, a ni to da imamo besplatno 30 min ka EU, SAD, CA, AU.

U clanu 4 ugovora o pruzanju usluge prenosa govora koriscenjem Interneta pasus:

Operater ce o promeni ponude paketa i cene mesecne naknade za govornu uslugu, kao i drugih uslova, obavestiti Korisnika putem izmene Opstih uslova i cenovnika na svojij Internet strani i/ili INFO kanalu.

Ja nikad nisam cuo da neki operater je zvao korisnike ponaosob i obavestavao o promeni cenovnika... Ne moras da razmisljas, kako kazes, ali oni te jesu obavestili onako kako su napisali u clanu u ugovoru.
 
Uopšte ne ulazim u pitanje cene. Samo kažem da sada više nemaš pravo na žalbu. Tj nemaš ako je u ugovoru navedeno da o promeni ponude mogu da te obaveste putem sajta ili info kanala. Ostatak priče me iskreno i ne zanima previše, čisto sam oko ovog hteo da pripomognem šta može tj ne može...
 
Evo sad nadjoh ugovor koji smo potpisali mi koji smo dobili VOIP. Nigde u ugovoru ne stoje navedeni paketi, a ni to da imamo besplatno 30 min ka EU, SAD, CA, AU.

U clanu 4 ugovora o pruzanju usluge prenosa govora koriscenjem Interneta pasus:



Ja nikad nisam cuo da neki operater je zvao korisnike ponaosob i obavestavao o promeni cenovnika... Ne moras da razmisljas, kako kazes, ali oni te jesu obavestili onako kako su napisali u clanu u ugovoru.
Eto to je cela poenta. Oni su promenu ponude objavili na sajtu. Svaki korisnik je imao pravo da se sa time ne složi i da zatraži raskid ugovora jer je promena na njegovu štetu. Ako to nije učinio, već je nastavio da koristi usluge i dalje pod novim uslovima, to znači da se sa istima slaže i da nema pravo na raskid. I to je cela mudrost.
 
Evo sad nadjoh ugovor koji smo potpisali mi koji smo dobili VOIP. Nigde u ugovoru ne stoje navedeni paketi, a ni to da imamo besplatno 30 min ka EU, SAD, CA, AU.

U clanu 4 ugovora o pruzanju usluge prenosa govora koriscenjem Interneta pasus:



Ja nikad nisam cuo da neki operater je zvao korisnike ponaosob i obavestavao o promeni cenovnika... Ne moras da razmisljas, kako kazes, ali oni te jesu obavestili onako kako su napisali u clanu u ugovoru.
Nisam ni rekao da me zovu,nego kao i do sada da nas obaveste pisanim putem za sve što se planira.

Kad je HR ušla u EU,isti dan je bilo free ka fixnim,kao i za ostale članice,sad odjednom za HR nije,a za neke jeste,pa koji su to aršini,i koliko to ima Evropskih Unija?
 
Nisu te obavestili jer bi se tako možda lakše odlučio na raskid. Jel to ok? Nije. Jel su prekršili time ugovor? Nisu jer u istom piše da mogu da te obaveste putem sajta ili info kanala. I to je jedino bitno za tebe, sve ostalo je nebitno... Nažalost je tako, moramo stalno da pratimo šta rade i da se na taj način štitimo. Ako sam sebe ne štitiš, veruj mi oni tek neće jer samo sebe gledaju...
 
Eto to je cela poenta. Oni su promenu ponude objavili na sajtu. Svaki korisnik je imao pravo da se sa time ne složi i da zatraži raskid ugovora jer je promena na njegovu štetu. Ako to nije učinio, već je nastavio da koristi usluge i dalje pod novim uslovima, to znači da se sa istima slaže i da nema pravo na raskid. I to je cela mudrost.

Ko se slaže sa bilo čim? Gde je moj potpis? Tek sam juče saznao da mi ovo obračunavaju.Mogu oni da pišu na njihovom sajtu šta hoće,ja kao i većina ga posećujem jednom godišnje.
Meni je ugovor za Tv potpisan pre nekoliko godina,net sam potpisao pre više od četiri godine,kao i telefon,tako da mogu da raskinem bez bilo kojih penala.
 
Čekaj, jel ti stvarno ne razumeš šta ti pričam ili namerno kontriraš? Ovo kako sam ti naveo kaže zakon. Ništa ne trebaš da potpišeš tj da aminuješ, plaćanjem sledećeg računa si se složio sa novim uslovima tj ponudom. Ako nemaš UG obavezu onda naravno možeš da raskineš bez penala ali svakako nećeš moći da izvršiš povraćaj para za naplaćene pozive jer su oni skroz čisti...
 
Čekaj, jel ti stvarno ne razumeš šta ti pričam ili namerno kontriraš? Ovo kako sam ti naveo kaže zakon. Ništa ne trebaš da potpišeš tj da aminuješ, plaćanjem sledećeg računa si se složio sa novim uslovima tj ponudom. Ako nemaš UG obavezu onda naravno možeš da raskineš bez penala ali svakako nećeš moći da izvršiš povraćaj para za naplaćene pozive jer su oni skroz čisti...

Lepo sam napisao da već godinama ništa novo nisam potpisivao.Jedino ako im ugovori važe preko dve godine,onda jesam,a u suprotnom nisam.
A za pozive ćemo da vidimo.Nije cifra u pitanju,već princip.
 
Da se nadogradim na Darka, ti si vec dao svoj potpis na ugovoru o pruzanju usluge prenosa govora koriscenjem Interneta. I tamo u clanu 4 stoji kako da te obaveste. Trebao si procitati, i ako se nisi slagao, da ne potpises ugovor.

lepo sam napisao da već godinama ništa novo nisam potpisivao.Jedino ako im ugovori važe preko dve godine,onda jesam,a u suprotnom nisam.

Kako nisi, pri preuzimanju telefona si morao da potpises ugovor. Plus doticni ugovor je potpisan bez ugovorne obaveze, plus stoji jos nesto lepo, stoji da se mi kao Korisnici obavezujemo da placamo 200 din. mesecno za uslugu TEL 1.


I jos nesto, ne znam koliko su ti ugovori kao i usluga koju koristis uopste legalni, s obzirom da usluga VOIP TEL1 vise ni ne postoji na njihovom sajtu, jer oni sada nude fiksnu telefoniju.
 
Poslednja izmena:
Ugovor važi dok ga ne raskineš. Ugovorna obaveza je uglavnom 24 meseca tako da sve što nisi potpisao unutar poslednja 24 meseca je ok i nemaš problem. Što se ovog drugog tiče, kapiram da si ljut ali prihvati da si dozvolio sebi da ne budeš dovoljno informisan i da te to koštalo. Uostalom, niko te ne sprečava da probaš ali kažem ti kako će to da ide. Javi u svakom slučaju epilog, verujem da će drugima da znači.
 
Da se nadogradim na Darka, ti si vec dao svoj potpis na ugovoru o pruzanju usluge prenosa govora koriscenjem Interneta. I tamo u clanu 4 stoji kako da te obaveste. Trebao si procitati, i ako se nisi slagao, da ne potpises ugovor.

Po tvome sam onda doživotno njihov korisnik? Pošto si stručnjak,onda mi reci do kada moram da ih trpim,a nisam potpisao novi ugovor niti bilo šta u zadnjih par godina,i da li mogu da odjavim bilo šta od ove tri opcije bez penala?
 
Ugovor važi dok ga ne raskineš. Ugovorna obaveza je uglavnom 24 meseca tako da sve što nisi potpisao unutar poslednja 24 meseca je ok i nemaš problem. Što se ovog drugog tiče, kapiram da si ljut ali prihvati da si dozvolio sebi da ne budeš dovoljno informisan i da te to koštalo. Uostalom, niko te ne sprečava da probaš ali kažem ti kako će to da ide. Javi u svakom slučaju epilog, verujem da će drugima da znači.

Sad si dobro razumeo.Zadnjie tri,i više godina,nisam ništa potpisivao.
Me nije me koštalo mnogo,ali me jako iznerviralo.
 
Poslednja izmena:
Uradio sam edit, taj ugovor koji su nam podmetnuli je na neodredjeno, nema ugovorne obaveze. Mozes da otkazes kad hoces bez penala. Nigde u ugovoru ne stoji da je ovo sastavni deo paketa, niti da nam je ova usluga TEL1 "besplatna". Znaci stoji da se obavezujemo da placamo 200din. mesecno, a mi smo u praksi imali TEL1 besplatno uz FLAT3.

Ugovor sam potpisao 2.3.2012, a mislim da si ti samo nekoliko dana pre mene dobio telefon. Znaci ima vise od 3 godine od kako si potpisao nesto, tj. taj ugovor.
 
Poslednja izmena:
Uradio sam edit, taj ugovor koji su nam podmetnuli je na neodredjeno, nema ugovorne obaveze. Mozes da otkazes kad hoces bez penala. Nigde u ugovoru ne stoji da je ovo sastavni deo paketa, niti da nam je ova usluga TEL1 "besplatna". Znaci stoji da se obavezujemo da placamo 200din. mesecno, a mi smo u praksi imali TEL1 besplatno uz FLAT3.

Znam,ali smo imali 30 minuta besplatno ka fixnim iz nekih zemalja,i iz EU,sad odjednom više HR,po IKOM-u,kao da je van EU.
 
Ne naravno. Korisnik si dok ne raskineš ugovor. Njega si potpisao na neodređeno vreme i on može da se raskine kad želiš osim u slučaju kada si naknadno u nekom periodu potpisao aneks tog ugovora gde recimo oni nude lupam povoljniji internet a ti prihvataš ugovornu obavezu od 24 meseca. To znači da taj ugovor ne možeš bez penala da raskineš dok ne prođu tih 24 meseca. Ako ništa nisi potpisivao, a to jasno možeš da vidiš i po papirima koje imaš onda koliko sutra ujutru možeš da odeš i sve da raskineš bez ikakvog troška.
 
Nazad
Vrh Dno