Šta je novo?

Igre generalno

nije bolji sigurno, dokle vise tih akcioni rpgova, ne mogu da se setim kad je izasao neki "neakcioni" rpg
 
Daj mi neki primer šta bi moglo da se radi u neakcionom RPG-u???
 
goran.rs je napisao(la):
To je to.Tako se zove sada.Izlazice u epizodama.Kao spanske serije.

Nemam ništa protiv, ako bude u rangu onog što smo već videli. Živo me zanima kakav će grafički utisak takve igre da ostave na igrače koju su igrali Oblivion na nekoj lepoj grafici? ;)
 
Worf je napisao(la):
Daj mi neki primer šta bi moglo da se radi u neakcionom RPG-u???
ma neeee... svaki RPG je akcioni, ako nista drugo ono bar neka akcija obiajnja lokota :d
ali se ovde "akcioni" misli na hack&slash, a to je gloopost :)
 
Ja bi najviše voleo da izađe neka spora avantura sa zapanjujućom grafikom i pričom. Spora, da mi mogla da radi extra i na osrednjoj konfi. Still Life je OK što se tiče priče ali fali malo više opcija i spontanosti kao i još bolja grafika. Mogu da naprave neku avanturu sa težim zadacima gde npr. kad dodješ do kompa moraš sam da ispraviš neki kod u programu ili tako nešto, nešto za nas štrebere.
 
@worf
generalno avanture bi trebalo da budu malo vise open-widely orijentisane... znaci da ti daju neku vecu slobodu u kretanju i interakciji sa objektima i svetom oko tebe!!
 
Ljudi, nadam se da mi necete zameriti da postavim jedno dibidus pocetnicko pitanje?

Sta znaci kada se kaze da se "igra pozlatila"?
 
Mrki Jovica je napisao(la):
Ljudi, nadam se da mi necete zameriti da postavim jedno dibidus pocetnicko pitanje?

Sta znaci kada se kaze da se "igra pozlatila"?


Zavrsena izrada.Data na umnozavanje.Nedelju do dve dana pa se nalazi u prodaji.
 
Zahvaljujem
 
ToxiC je napisao(la):
@worf
generalno avanture bi trebalo da budu malo vise open-widely orijentisane... znaci da ti daju neku vecu slobodu u kretanju i interakciji sa objektima i svetom oko tebe!!
Slazem se npr. u p&c avanturama bi bilo lepo da mozes malo slobodnije da interaktujes sa sredinom npr. da mozes da kliknes na sve i svasta pa iz toga da proizilaze razne kombinacije resavanja probleme umesto jednog moguceg.
 
A i da može svuda da se klikne glavni lik bi rekao nešto u fazonu: "Tu nema ničega od interesa", ili tako nešto, što smori brzo. Ali kad bi se baš potrudili da svaki objekat koj se vidi, mže i da posluži nečemu, i da igra ima više od 10 puteva do kraja (ili čak 10 različitih krajeva), to bi bilo super. Ili što 10, neka bude 100 (ili beskonačno mnogo), e zbog toga bi mogli i da žrtvuju grafiku i ne bi se bunio. Zamslite, igra da bude drugačija za svakog ko je igra!!! Milina! To bi naravno zahtevalo veliki "mozak".

Gde kupujete igrice?? ;) hint, hint, wink! :zgran:
 
Poslednja izmena:
Tesko da ce mo to u skorije vreme moci videti u PIC avanturama... iz prostog razloga sto se za vecinu istih koriste prerenderovane scene i slike i cesto je grafika 2d, zato je i breath-taking ;)
ako bi podrazumevalo vecu interakciju sa okolinom, tu odmah imate 3D modele, pa to povlaci fiziku, AI, script-e,.. pa bi se tu negde naslo i da treba pripucati... i odmah se dobija neka mesavina zanrova :)
 
Worf je napisao(la):
Daj mi neki primer šta bi moglo da se radi u neakcionom RPG-u???


cisto sumnjam da bi to tvoj mozak mogao da sagleda ;) salim se.. dobro losa sala ...

pa moze svasta da se radi, kada se kaze akcioni misli se da se ceo gameplay zasniva na arkadnom delu i da je cela igra zapravo namenjena uzivanju u doticnom, sto je naravno uvek borba jel, sto ce reci da se gejmplej zasniva na borbi i uvek se svodi na nju (inace da je drugacije rekli bi RPG sa akcionom borbom), ali ne na bilo kakvoj borbi, jer borba koja se odigrava po principu turnova se ne moze svrstati u akcione jer se pod akcionim podrazumeva i upotreba refleska u toku borbe sto naravno podrazumeva real time, koji kazem opet ne mora biti los ako sama igra ne tezi da se sve zavrsava na makljanju... jer akciona igra i rpg igra su dva zanra na razlicitim krajevim skale svih zanrova u igrama i spajati ih je glupost....

ma pusti mene ja sam u fazi matorog dzangrizavog magarca, kao ona dvojica matorih iz mapet shoua, gore na balkonu.... najbolje me je ignorisati i eventualno mi se nasmejati pred samo zatvaranje topika :d ...
 
Nisi sam G.Od Witchera ipak ocekujem vise.Za promenu hocu jako dobru pricu.
 
Probao sam jutros negde u threadu pomenuti BorderZone. U pitanju je akcioni RPG... Jedino što deluje zanimljivo je priča.

Sistem upravljanja je nešto poput NWN, sa pogledom iz trećeg lica, kamera može biti slobodna, ili automatski pozicionirana (chase). RPG sistem napredovanja je poprilično jednostavan, sa izborom tri standardne klase, ali i dovoljno kompleksan da se nazove RPG-om.
Ono što u startu odbija je očajna grafika (u poslednje vreme simptomatično za ruske igre), koja izgleda baš kao NWN, pa možda i lošije, kao i potpuni nedostatak voice-actinga, čak i u FMV sekvencama.

Igrao sam svega 10 minuta, pa kada budem imao vremena, javljam opširnije. Za sada nikako ne deluje kao obavezan materijal...
 
Poslednja izmena:
Hmmm, igrao sam svaki deo do sada osim prvog, pa moram i ovaj da probam!
 
Evo ga i prvi zvanični šot iz Bioshock-a, naslednika System Shock serijala koji se radi u (valjda još uvek) Doom 3 endžinu.
 

Prilozi

  • bio.jpg
    bio.jpg
    120.2 KB · Pregleda: 92
Nemoj tako, ne bi se složili G i Dusan, pošto je ovo ipak akciona igra sa rpg elementima :d
 
filipenko je napisao(la):
Evo ga i prvi zvanični šot iz Bioshock-a, naslednika System Shock serijala koji se radi u (valjda još uvek) Doom 3 endžinu.


Oh Oh :)
Samo da ne bude razocaranje kao dx2.
Ajd zivi bili pa da se sjedinimo sa mnogima :)
 
Agilni je napisao(la):
Možda treba napraviti igru sa full 3D astalom i figuricama da bi to bio pravi RPG :)

Mislim da bi to bila prva liga :D .
 
Danas objavise da Prey izlazi 10.7. ove godine.
 
Zvanično je najavljen i drugi expansion pack za najbolju fast paced RTS strategiju - Warhammer 40K Dawn Of War - Dark Crusade. Još dve rase, sada ukupno 7!

WH40k: Dawn of War - Dark Crusade Announced - briefly
(hx) 11:25 AM EDT - May,01 2006 - Post a comment
Publisher THQ and developer Relic today officially announced that the second expansion pack in the Dawn of War franchise, Warhammer 40,000: Dawn of War - Dark Crusade, is currently in development. The game will feature two new playable races, the Tau Empire and the Necrons, bringing the number of totally unique races to an unprecedented seven. The game is expected to release in fall 2006.
In addition to the two new playable races, Dark Crusade will feature an all-new single player campaign centering on the conquest of a "meta-map," with each territory captured giving tangible rewards to the occupying force. A greatly expanded multiplayer component and a completely unique economy model for the Necrons will present gamers with the most compelling Dawn of War game to-date.
 
@agilni&apostol&filipenko

svaka igra u kojoj je uticaj dijaloga na gejmplej sveden na marginalan nivo (ili uopste ne postoji, kao stavka koja utice na gejmplej) nije rpg... rpg nije skakanje i pucanje, bez obzira na izvodjenje.... jest oldschool pogled na rpg, ali nemojte se praviti ste ljubitelji cRPGa kad igre koje favorizujete nemaju dodirnih tacaka sa stonim RPG ili starijim crpg-ovima, to su akcione igrice :p
 
Vrh Dno