Matori preterujes.. Evo sve sto si pomenuo sam radio vec nedelju dana, i jedino na silu kad ckiljim u jednu tacko mogu da primetim zelenilo. Kapiram te, dao si pare neces zelenilo, nece niko.. Ali preuvelicavate samo tako^^ O cemu pricas?
Da li si nekada uvece u krevetu pred spavanje igrao malo sa telefonom?
Pogledao malo na tappatalk,proverio brzinu mreze preko speed test aplikacije,skinuo neku omiljenu melodiju preko zedge aplikacije,gledao neki smesni snimak na youtube(dark temi),pozvao voljenu osobu?
Ali da si to uradio sa ovog telefona. Da jesi,itekako bi video problem.
Sent from my HTC U11 using Tapatalk
Heheh ponavljaš se. Iskreno u krevetu uveče se zanimam sa nečim drugim [emoji16] a koristim deo pomenutog i kao što sam rekao primetim. Sad ti meni reci jesi li preko dana na svetlosti napolju ili unutra primećivao zeleni deo ekrana kad je osvetljenje ekrana iznad 30%?^^ O cemu pricas?
Da li si nekada uvece u krevetu pred spavanje igrao malo sa telefonom?
Pogledao malo na tappatalk,proverio brzinu mreze preko speed test aplikacije,skinuo neku omiljenu melodiju preko zedge aplikacije,gledao neki smesni snimak na youtube(dark temi),pozvao voljenu osobu?
Ali da si to uradio sa ovog telefona. Da jesi,itekako bi video problem.
Sent from my HTC U11 using Tapatalk
Nema tu kompenzacije prosto ne pridajem značaju toliko jer imam garanciju koju ću sigurno iskoristiti. Telefon osim problema sa ekranom radi sjajno i ja ga koristim maksimalno. Kažem ići će na zamenu čim mi nesposobni Vipovci odgovore na moj zahtev. Ako ne budu mogli da mi obezbede adekvatan i nefeleričan uređaj, vraćam se na Apple i ćao zdravo Huawei na veoma dug period.Nisam. Ali dobro,nismo svi isti,neko zeli da ima savrsen uredjaj,za savrsen novac,neko ipak ima i malo kompenzacija
Sent from my HTC U11 using Tapatalk
Nadam se da ćeš izvući iz bubnja BOE [emoji4]Uredjaj sjajno radi. Baterija i kamera perfektna. Samo sam realno rekao sta je mene mucilo
Naravno,dajem mu jos jednu sansu,ali ovog puta sa BOE ekranom
Sent from my HTC U11 using Tapatalk
Neverovatno kakva smo vaćaroška nacija. Idi do kraja, jeste natezanje ali uspećeš. Ja bih još dodao zahtev za refundiranje troškova puta,da ih malo cimaš.Nalog na servisu Begramov. Posle ovoga uređaj gubi i zvaničnu Huawei garanciju, jer oni nisu ovlašćeni za servisiranje njihovih telefona. To sam sve preneo Huawei podršci i oni su rekli da im sve prosledim, što i jesam sa svim dokumentima. Rekli su mi da Begram nema ovlašćenja da servisira njihove uređaje već da mora da ih prosledi u ProMobi ili Mobis. Pomoći će mi da sve dodje na svoje, videćemo.
Sad ako hoće mogu i da ih tuže za neovlaćšeno servisiranje.
Još me radnica u Vip-u "maže" i kao: Pa dobili ste nov uređaj, sve je u njemu promenjeno i displej i marična ploča, on je sad faktički nov.
Ja joj rekoh nije nov nego popravljen, a ja to nisam naveo u zahtevu. Uzeo nalog iz Begrama i izašao, a žalbu sročio od kuće.
Napravio danas skoro 300km do poslovnice i nazad ali idem do kraja pa kako bude a valjda će biti na kraju po mome.
Promašio su poentu.^^ O cemu pricas?
Da li si nekada uvece u krevetu pred spavanje igrao malo sa telefonom?
Pogledao malo na tappatalk,proverio brzinu mreze preko speed test aplikacije,skinuo neku omiljenu melodiju preko zedge aplikacije,gledao neki smesni snimak na youtube(dark temi),pozvao voljenu osobu?
Ali da si to uradio sa ovog telefona. Da jesi,itekako bi video problem.
Sent from my HTC U11 using Tapatalk
Ni najmanje se ne bih iznenadio, da je neko od njih dobio novi telefon umesto tebe a ti dobio popravljen... Mislim na nekog od radnika... Vrlo moguće... Auu pa lepo im se sad nacestitaj mile mame...Nalog na servisu Begramov. Posle ovoga uređaj gubi i zvaničnu Huawei garanciju, jer oni nisu ovlašćeni za servisiranje njihovih telefona. To sam sve preneo Huawei podršci i oni su rekli da im sve prosledim, što i jesam sa svim dokumentima. Rekli su mi da Begram nema ovlašćenja da servisira njihove uređaje već da mora da ih prosledi u ProMobi ili Mobis. Pomoći će mi da sve dodje na svoje, videćemo.
Sad ako hoće mogu i da ih tuže za neovlaćšeno servisiranje.
Još me radnica u Vip-u "maže" i kao: Pa dobili ste nov uređaj, sve je u njemu promenjeno i displej i marična ploča, on je sad faktički nov.
Ja joj rekoh nije nov nego popravljen, a ja to nisam naveo u zahtevu. Uzeo nalog iz Begrama i izašao, a žalbu sročio od kuće.
Napravio danas skoro 300km do poslovnice i nazad ali idem do kraja pa kako bude a valjda će biti na kraju po mome.
Hmm.. Ja sam tačno znao da je ovo begramovo delo, ali nisam hteo preuranjeno da branim ProMobi iako su zaslužili svaku pohvalu koja postoji. Sad i vidišNije se Promobi bas proslavio,ako je ova sklepacina njihovih ruku delo... Puno se hvalili na forumu,ocigledno.
Sent from my iPhone using Tapatalk
E ovako. Bio danas u Vip-u da pokupim svoj novi Mate 20 pro, ali tamo su me sačekali sa mojim tel na kome je urađena promena displeja i mat.ploče i kao takvog su hteli da mi daju "nov" telefon. Još što je i interesantno, servis je odradio Begram a ne ovlašćeni Huawei servisi. Nisam hteo da ga uzmem, podneo žalbu na odluku servisa i kontaktirao Huawei tehničku podršku. Slao mejlove i jednima i deugima i sa da vidimo šta će dalje biti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari