Šta je novo?

Huawei Mate 20 Pro

Jedno praktično pitanje. Šta koristite za zaštitu telefona? Koji case, futrolu, staklo/foliju?
Doduše, greota da se sa ovakvom babarogom ne šepuriš malo, haha :)

Poslato sa LYA-L29 uz pomoć Tapatoka
 
I ja imam problem sa zelenim ekranom, nisam proveravao neko vreme, ali sam počeo da primećujem pri korišćenju uveče. Tel je sklopljen 26/09 i koristi se od 26/10, kupljen u UK.

Čekam da stigne stock svim providerima, jer ljudi čekaju 2 nedelje sad na zamenu, pa ću onda i ja tražiti zamenu. Dobra stvar je što sada skoro svima stiže BOE ekran. Izgleda da je Huawei povukao sve telefone na zalihama u UK jer i ako sad kupiš telefon čekaš minimum 2 nedelje na dostavu.

Sent from my LYA-L09 using Tapatalk
 
Ja sam uzeo neki providni case ovde i naručio sam zakrivljeno staklo s net-a. Staklo je ok, dobro prijanja, radi fingerprint scanner, ali u kombinaciji sa case-om ne valja. Case mu izdiže zakrivljene ivice.

Poslato sa LYA-L29 uz pomoć Tapatoka
 
Poslednja izmena:
I ja sam uzeo providni case. Mada iskreno, više sam za npr. "monster skin" foliju, od ivice do ivice.

Poslato sa LYA-L29 uz pomoć Tapatoka
 
Slobodno mozete kupiti org Samsung foliju za S8 Plus, odlicna je, i pase na mate ko salivena.
 
Mali update na temu ekrana, i zamene uredjaja.
Juče sam zvao korisnički servis Vip-a, i nagrdio ih. Nakon nepunih 10 min stiže sms da je tel. stigao u poslovnicu, i da ga mogu preuzeti.
Procedura oko zamene, po meni - preduga. Brdo papira.
Dobio sam plavi tel.
Uslovno rečeno, poslužila me sreća, te je uleteo "Boe" ekran.
Update 122 (patch 02)
5e27c11da19c4913bf436b241d23eb72.jpg
312cadd59a34ab144043d10d333bbb9d.jpg


Poslato sa LYA-L29 uz pomoć Tapatoka
Preduga? Hm,meni vec treci dan,putuje li putuje do Begrama. Pa posle od Begrama do Pro Mobija

Kakva azurnost kod Vip-a

20b26c949fb7b071b847f9a1adea3980.jpg


Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
Auh,borba tek krece.. Ali jedno znam,ovo na dobro izaci nece.

Radnik pregledao lepo telefon,i nista od ovog nije video,niti stoji na reklamaciji

85e2f508021f8335a28fd50b6c0e0125.jpg


A servis ovo kaze

aeec899ac9a25cf9bbd33702d8a5a129.jpg


Pritisak na 300

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
Bolje da si odmah u Pro Mobi nosio kad već je prošlo 48h. Pre bi rešio.
 
Odakle im pravo da ovo napisu da je ekran ogreban,da je kuciste ogrebano,a uredjaj sam predao u mint stanju sto je i radnik u poslovnici video,i tako sacinio u reklamaciji?

Izgleda da su se kuriri malo grudvali sa telefonom. Tek sada krece igrarija

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
Auh,borba tek krece.. Ali jedno znam,ovo na dobro izaci nece.

Radnik pregledao lepo telefon,i nista od ovog nije video,niti stoji na reklamaciji

85e2f508021f8335a28fd50b6c0e0125.jpg


A servis ovo kaze

aeec899ac9a25cf9bbd33702d8a5a129.jpg


Pritisak na 300

Sent from my HTC U11 using Tapatalk

Auu *mjau**mjau**mjau*,ja sam jos dobro prosao. Od predaje,do zamene 8 dana.:mad:
 
To je tako uvek kdo Vip-a.Predao sam neki telefon na servis.Prodavac zaključio nema ogrebotina.Serviser kaže ogrebotine.Predao galaxy s3 frontier na reklamaciju,prodavac napisao nema ogrebotina, serviser,kaže sitne ogrebotine.Bezobrazluk na kvadrat.Meni je bitno sta pise na papiru kada sam predao uređaj.Uvek možete da kažete da se to desilo u transportu do servisa.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
Jel i tebi ovako pisalo dok si proveravao status uredjaja?

Po ovom opisu servisa,ispada da je telefon pretrpeo pravu torturu

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
Meni je pisalo "tragovi korišćenja, uredjaj izuzetno očuvan".
Od Vip-a do servisa dva dana. Tj od 22. kad je predat u poslovnici, 24. ujutru primljen.
U utorak 27. su me zvali iz servisa da je odobrena zamena.
U sredu otpremljen ka prodajnom mestu, i juče podigao zamenu.
Jel i tebi ovako pisalo dok si proveravao status uredjaja?

Po ovom opisu servisa,ispada da je telefon pretrpeo pravu torturu

Sent from my HTC U11 using Tapatalk

Poslato sa LYA-L29 uz pomoć Tapatoka
 
Znaci u ovom slucaju kod mene kuriri su se izgleda malo zaigrali prilikom transporta?

Lepo je radnik poslovnice ispred sefa poslovnice pregledao telefon i ustanovio da nema tragova fizickog ostecenja,to je napisao i u reklamaciji.

Problem je ispao onda u transportu.

Koje korake da preuzmem sada?

Druga stvar,odakle pravo Begramu da pristupa servisu i testiranju telefona (cim su ustanovili ostecenja,morali su da ga otpakuju),kada je ovlasceni servis za Huawei telefone Pro Mobi.

To mi je i administrator Huawei rekao. Oni ne smeju da diraju telefon,vec da isti proslede dalje.

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
Čekaj da te pozovu,pa vidi šta subodlučili.U svakom slučaju imaš papir na kome piše u kakvom je stanju primljen telefon.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
A sta to tebe briga? Jesi vratio telefon prodavcu - jesi. Jesi dobio revers - jesi. Opusti se i uzivaj, 8 dana imaju rok da ti jave da je prihvacena reklamacija i jos toliko da zamene.
 
Ja sam takodje zbunjen. Zvanični, tj ovlašćeni servis Huawei uređaja je ProMobi. A u Vipu su mi naglasili da uredjaje šalju u Begram. To tu koga farba??

Poslato sa LYA-L29 uz pomoć Tapatoka
 
A sta to tebe briga? Jesi vratio telefon prodavcu - jesi. Jesi dobio revers - jesi. Opusti se i uzivaj, 8 dana imaju rok da ti jave da je prihvacena reklamacija i jos toliko da zamene.
Sve tačno,sem poslednjeg Ukupno 30 dana za servis ili zamenu.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
Ne bih rekao, meni su sve u poslednji par godina resavali za ~2 nedelje, 7-8 dana za "odluku" i jos toliko za zamenu/povrat novca. Mislim da je ukupno 30 dana (ne 8+30 vec znaci 8+22) ako se vrsi popravka.
 
Ne bih rekao, meni su sve u poslednji par godina resavali za ~2 nedelje, 7-8 dana za "odluku" i jos toliko za zamenu/povrat novca. Mislim da je ukupno 30 dana (ne 8+30 vec znaci 8+22) ako se vrsi popravka.
Da da, ukupno 30 dana.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
Vip ima ugovor sa Begramom, zato se i šalje tamo. Vi možete uvek odmah u Pro Mobi da odnesete.
 
Djilke,imas komentar pored ove dve kontradiktorne izjave

da6b00a528640088bc3d43caaa4e6729.jpg


d08cc7cc267c43d1e41c104bf3c336cd.jpg





Edit

Status uredjaj,trenutno se popravlja. A izricito naveo da ne zelim popravku,vec nov uredjaj. Auh...haahah

279e14b2f7ba146568d6c1d9f3e670a0.jpg



Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
To ja nazalost tako kad imas posla sa Begramom, kad sam s7 nosio na reklamaciju za VIPovim pultom je upisano da nema tragova i da nije fizicki ostecen i slikao tel za njihovim pultom, na Begramovoj reklamaciji su napisali vidljive ogrebotine po telefonu, displey izgreban, tad sam hteo tamo da ih razbacam i da mi pokazu te ogrebotine, uglavnom krenu da ti se izvinjavaju i da moraju tako da napisu jer je koriscen, od tada o smradovima nikad lepe reci, pozatvarali ih dabogda.
Inace mufloni kad ti sjjeebu tel salju u Promobi da ga oni poprave toliko o tim ljigavcima.
Uglavnom ne obracaj paznju, dobices svakako drugi tel.

Послато са SM-G965F уз помоћ Тапатока
 
Tacno cu da im u ponedeljak odem tamo,da im se slatko u lice unesem.

Odakle im pravo da telefon popravljaju ako stoji na reklamaciji da zelim zamenu za nov uredjaj. Auh

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
A sta tebe briga sta oni rade s telefonom?! Jesi trazio zamenu - jesi. Oces dobiti zamenu - oces. Oni mogu da popravljaju, prepravljaju, bacaju, sutiraju, seku, buse, pale, melju, sta to tebe briga.

Jesi ti uopste ista reklamirao u zivotu?
 
Nisam reklamirao a promenio sam gomilu uredjaja. Ovo je prvi put da mi zapadne neki uredjaj koji saljem u servis.

Zato lepo i pitam.

Hvala ti na odgovoru

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
Ixon. Čekaj ishod, ne vredi ti da se unapred nerviras. Kad dodje telefon ili odgovor, onda sredjuj. Štedi živce.
 
Da li oni mogu da odbiju zamenu uredjaja zbog izgrebanog ekrana? Deluje mi nelogicno jer da su i ekran i ivice izgrebane ti se zalis na ispravnost displeja novog uredjaja, koji nema veze sa tim da li postoje tragovi koriscenja ili gresim?

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno