Antara
Slavan
- Učlanjen(a)
- 18.11.2016
- Poruke
- 3,356
- Poena
- 425
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Ryzen x3800 & Noctua l9a
- Matična ploča
- Gigabyte x570 pro wifi itx
- RAM
- G. Skill Trident 3600 16GB
- GPU
- Gigabyte 2070s
- Storage
- 2 m.2 nvme + 2x4TB HDD
- PSU
- Corsair sf750 platinum
- Kućište
- Lian Li a4-h2o
- Monitor
- LG UltraGear 34GP83A-B
- Miš & tastatura
- Razer Orochi v2 & Logitech mx keys mini
- Mobilni telefon
- Samsung Z flip 4
- Pristup internetu
- Kablovski internet
E za template se slažem i to bi bilo korisno.Da, zapravo se ispostavilo kao veoma korisno. Retko koristim SMS, uglavnom Viber i naš interni komunikator. Imam tačno 5 templejta. Plus sam poruke tako formatirao, da primalac zna da sam odgovorio sa sata i ne kuca dalje ako nije hitno.
Posle 8 meseci bez mogućnosti javljanja na poziv na satu, mogu da kažem da mi ta opcija nijednom nije zafalila.
U nekoliko situacija kada bih se možda i javio na satu, poziv sam odbio odgovarajućom template porukom i nijednom nisam pomislio "što ne mogoh sada da se javim".
A opet, dok sam imao GT2 PRO, nekoliko puta se pokazala baš korisnom. Ali sada da biram, definitivno bih uzeo odgovaranje na poruke ispred odgovaranja na pozive.
Meni na gt 2 pro ne ponavlja obaveštenja. Mislim da ima opcija za to da se ukloni.Par stvari konkretno, na GT2:
Sleep tracking radi odlično, ali ako sednete ubrzo nakon sna (stolica i kafa, auto, bilo gde) i umirite otkucaje srca računa kao da ste nastaviki san;
GPS ume da promaši samo tako, trčim po sredini Nišave koja nije mala, pritom nema objekata koji bi ometali signal;
Ponavlja obaveštenja do besvesti, ukoliko ne pročitaš odmah na telefonu ili ne izbrišeš sa sata obaveštenje. To ume da izludi, naročito kad si u gužvi;
Ne prikazuje obaveštenja uvek, propustim važnu poruku ili obaveštenje, to se ranije nije dešavalo a uspelo im je da i to pokvare;
Ima još sitnica i ovo je dosta. Izgled još uvek fenomenalan, to je veliki plus, i baterija drži solidno 8-10 d.
Poprilično sam u huawei ekosistemu, od telefona, sata, vage itd. Nema potrebe da niko "brani" ili pak promoviše uređaje ovde, samo iznosimo mišljenje. Generalno, imam utisak da se održavanje Huawei uređaja ubrzo svodi na formalnost, takvi su i ranije bili, a osobito nakon događaja sa GMS servisima.
Dok je uređaj nov sve se unapređuje sve pršti i kad se pojave novi uređaji prethodni se ubrzo zanemaruju, takva je poslovna politika, da bi korisnici kupovali nove uređaje.
Ma kakvo branjenje bilo kog brenda pa nismo u obdaništu🤣. I treba da se kritikuje samo ja još u nekom svom korišćenju nisam doživeo da mi nešto baš lošije radi ili zafali mada kada pročitam tvoju listu mana onda je sasvim opravdana kritika.
Da, takva politika je sve više zastupljena kod mnogih brendova u svim sferama nažalost.