- Učlanjen(a)
- 15.02.2003
- Poruke
- 5,844
- Poena
- 1,205
Moja oprema
- Pristup internetu
- Kablovski internet
jesi li siguran da nisi dobio mejl sa PDF-om? možda je onomad završio u spam-u.
kontaktiraj ih na rs.hisense.com i proveri sa njima je li prošla registracija za garanciju. ako jeste, neka ti pošalju ponovo taj PDF i nosi televizor u Nepo servis
što se HDMI-a tiče, ono što je meni rečeno nakon servisiranja (zamenjena matična ploča) tokom produžene garancije jeste da se na HDMI uređaji povezuju (verovatno važi i za odvezivanje) dok je isključen televizor
kontaktiraj ih na rs.hisense.com i proveri sa njima je li prošla registracija za garanciju. ako jeste, neka ti pošalju ponovo taj PDF i nosi televizor u Nepo servis
što se HDMI-a tiče, ono što je meni rečeno nakon servisiranja (zamenjena matična ploča) tokom produžene garancije jeste da se na HDMI uređaji povezuju (verovatno važi i za odvezivanje) dok je isključen televizor