Šta je novo?

Hisense televizori

На свим хдми портовима укључен енхансед? Ако је стерео сб, пробај као излаз из тв пцм.
 
Sve kombinacije probao i to sa dva sb, uvek isto , proradi kad uradim soft reset, odnosno izvučem iz struje i vratim, jer TV nema soft reset u meniju , valjda će to srediti jednog dana hvala na pomoći
 
Posle 4 godine upotrebe izgleda da mi je danas crkao 55U7QF. :(

Koji su sve zvanični servisi za Hisense TV?
 
Nepo. brzo i dobro odradiše servis za televizor ove marke tokom produžene garancije
 
može biti da je do folije, iako je mala verovatnoća
 
Ovo nema veze sa folijom, pa nije ekran od papira. Sve fabricki stoji na njemu kako i jeste zalepljeno
 
Pogledajte prilog 485294samo izvadjen iz kutije i postavljen. Da li ovo spada u garanciju?
Ne, ovo se tretira kao fizičko oštećenje. Ne mora da bude udaren dovoljno da je malo pritisnut i to je to. Ako je onlajn kupljen možeš ga vratiti u roku od 14 dana bez obrazloženja a ako navedeš da je ovako neispravan teško da i oni prihvate reklamaciju. Sve u svemu jako nezgodna stvar.
 
Ne, ovo se tretira kao fizičko oštećenje. Ne mora da bude udaren dovoljno da je malo pritisnut i to je to. Ako je onlajn kupljen možeš ga vratiti u roku od 14 dana bez obrazloženja a ako navedeš da je ovako neispravan teško da i oni prihvate reklamaciju. Sve u svemu jako nezgodna stvar.
Da bi se fizicki ostetilo mora da postoji neki trag ili neko mesto "ostecenja". TV je kupljen u prodavnici i izvadjen iz kutije u ovakvom stanju cak ni folija fabricka nije pipnuta pri tome ovo su vertikalne linije a takodje se pojavljuju i horizontalne po ploci, ploca i panel je fabricki pokvaren tj neispravna nema tu nikakvog fizickog ostecenja nisam ja mogao da ostetim celu plocu nije od papira po toj tvojoj logici ako se ekan samo pipne sve ce da eksplodira, onda bi ljudi masovno vracali televizori ni jedan ne bi uspeli da izuku iz kutije i postave bez ostecenja. Ako ovo ne uvaze i ne dobijem novi tv teracu ih do strazbura
 
Poslednja izmena:
ček, televizor je kupljen u prodavnici? u jednoj prodavnici (naziv počinje na e, završava se na a, ima m i z između) izvade televizor i uključe pred kupcem da bi se proverilo da radi i da nema oštećenja
 
kupljen u Gigatronu. Kupio sam ga pre mesec dana stajao mi u kutiji i kada sam doceko trenutak da ga otvorim i postavim imao sam sta da vidim
 
kupljen u Gigatronu. Kupio sam ga pre mesec dana stajao mi u kutiji i kada sam doceko trenutak da ga otvorim i postavim imao sam sta da vidim
Nije to moja logika nego iskustvo, zao mi je sto govorim, ne ljuti se jer nisam mislio nikoga da osudjujem. Nije od papira ali su mnogo osetljivi. Sto kaze @momsab zato ih i otvaraju u prodavnicama.
 
Imao si licno iskustvo ili pricas na osnovu "rekla,cula,kazala"? Kako sad moze neko da mi dokaze da je ovo "fizicko ostecenje" sama rec kaze fizicko (mora postojati mesto na tv-u ili trag ili nesto bilo sta sto je dovelo do toga). Pa slazem se ja da su osetljivi ali po tebi svaki tv je od papira i mora da se zove specijalan majstor da bi ga izvuko iz kutije i postavio bez ostecenja ako sam i pravu?
 
Da si ga kupio danas i posle par sati prijavio mislim da ne bi bilo nikakvih problema. Ali posto je proslo vise od mesec dana, vrlo lako mogu da te otkace. Nemoj se cuditi ako bude tako.
 
Po tebi garancija onda treba da bude 24h i to je to posle toga nemas vise pravo nista, ljudi dal ste realni dobio sam 2+3 god garancije na udjedjaj koji je prodat u fals stanju vidi se iz aviona, nije moguce ostetiti ga po celoj ploci da bi bilo ovoliko hor i ver linije, pa sta bi bilo da je radio mesec dana i da se opet isto pojavilo koji je onda smisao garancije. Pitanje za tebe slavis rodjendan i dobijes poklon i otvoris ga probas ono nije ispravno a taj sto ti je poklonio je kupio poklon pre 2 meseca i cuva ga do tog dana da ti pokloni, i sta onda?
 
Poslednja izmena:
Ako nema tragova fizičkog oštećenja ne vidim razlog zašto garancija ne bi bila priznata kao i svaka druga. Jedina je greška prodavca i tvoja što TV nije bio ispakovan i isproban, ili u radnji ili čim je donet kući, pa posle neka stoji. Poštedeo bi sebe maltretiranja i nerviranja. To neka ti bude škola i praksa za ubuduće, ne zamo za skupe već i za jeftinije stvari koje kupuješ a ne planiraš da ih korisriš odmah. Srećno sa garancijom.
 
@The Witcher ® @sboban @Panda1 @psaras za takvu diskusiju postoji tema
eventualno neka druga u podforumu
 
kupljen u Gigatronu. Kupio sam ga pre mesec dana stajao mi u kutiji i kada sam doceko trenutak da ga otvorim i postavim imao sam sta da vidim
Ja sam isto pre mesec dana kupio u Gigatronu, prodavac je doneo kutiju, ispred mene izvadio tv i ukljucio ga da prverimo da je sve ok. Kaze to rade u zadnje vreme, cak se snima kamerama kako se isprobava tv ispred kupca, jer su imali masu reklamacija na nestrucno vadjenje tv iz kutije i da su ljudi vracali tv zbog ostecenog panela. Kaze mora za ram da se uhvati, jer je panel izuzetno osetljiv, malo da se pritisne jace prilikom vadjenja iz kutije, sve se boje razliju. Prenosim ti, sta su meni rekli...
 
Po tebi garancija onda treba da bude 24h i to je to posle toga nemas vise pravo nista, ljudi dal ste realni dobio sam 2+3 god garancije na udjedjaj koji je prodat u fals stanju vidi se iz aviona, nije moguce ostetiti ga po celoj ploci da bi bilo ovoliko hor i ver linije, pa sta bi bilo da je radio mesec dana i da se opet isto pojavilo koji je onda smisao garancije. Pitanje za tebe slavis rodjendan i dobijes poklon i otvoris ga probas ono nije ispravno a taj sto ti je poklonio je kupio poklon pre 2 meseca i cuva ga do tog dana da ti pokloni, i sta onda?
Moj ti je savet da kontaktiras podrsku Hisene i da napises sta ti se dogodilo sa tv.Imas mogucnost da posaljes i slike problema.Digni vecu galamu.Sutra dan zovi dat telefon i pitaj da li su dobili mejl i budi malo napadan.Gusi svaki dan,trazi servis ili nekog iznad.Budi uporan i dosadan.
 
Dešavalo se da se ploča ošteti prilikom pretezanja VESA kačenja, a da nema vidljivog oštećenja.
Inače, Hisense u zadnje vreme ima dosta reklamacija na tv-e veće od 50" i većina je vezano za ekran. Ovo znam jer smo u društvu već nosili u servis dva kupljena u razmaku od par meseci i pričali sa serviserom.
 
Dešavalo se da se ploča ošteti prilikom pretezanja VESA kačenja, a da nema vidljivog oštećenja.
Inače, Hisense u zadnje vreme ima dosta reklamacija na tv-e veće od 50" i većina je vezano za ekran. Ovo znam jer smo u društvu već nosili u servis dva kupljena u razmaku od par meseci i pričali sa serviserom.
I kako si prosao vezano za garanciju?
 
Pozdrav ljudi. Da li neko zna, da li je lokalno zatamnjivanje dostupno prilikom korišćenja HDMI porta na U7NQ modelu? Pitam zbog konzole, xboxa i to. Znam da je na U8KQ modelu isključeno iz neobjašnjivih razloga.
 
Pozdrav ljudi. Da li neko zna, da li je lokalno zatamnjivanje dostupno prilikom korišćenja HDMI porta na U7NQ modelu? Pitam zbog konzole, xboxa i to. Znam da je na U8KQ modelu isključeno iz neobjašnjivih razloga.
На U8KQ је искључено из кутије али може да се укључи у подешавањима.
 
На U8KQ је искључено из кутије али може да се укључи у подешавањима.
На U8KQ је искључено из кутије али може да се укључи у подешавањима.
На U8KQ је искључено из кутије али може да се укључи у подешавањима.
Hvala ti prijatelju na odgovoru. Nisam razumeo najbolje.. znači, isključeno je fabrički a može da se upali u podešavanjima? Pitam, pošto su u recenziji Benchmarka rekli da je lokalno zatamnjivanje na tom modelu moguće uključiti prilikom normalnog korišćenja tva ali prilikom korišćenja HDMI ili tokom igranja na konzoli, ne postoji mogućnost ni da se upali lok. zatamnjivanje čak i da je isključeno.. Da li neko zna da li je to tačno i da li je isti slučaj i na U7NQ 65"? Veliki pozdrav
На U8KQ је искључено из кутије али може да се укључи у подешавањима.
 
Hvala ti prijatelju na odgovoru. Nisam razumeo najbolje.. znači, isključeno je fabrički a može da se upali u podešavanjima? Pitam, pošto su u recenziji Benchmarka rekli da je lokalno zatamnjivanje na tom modelu moguće uključiti prilikom normalnog korišćenja tva ali prilikom korišćenja HDMI ili tokom igranja na konzoli, ne postoji mogućnost ni da se upali lok. zatamnjivanje čak i da je isključeno.. Da li neko zna da li je to tačno i da li je isti slučaj i na U7NQ 65"? Veliki pozdrav
Ево ово је ми бокс прикључен преко HDMI. Нема тог ограничења. Не знам за конзоле, можда има неке разлике. Не играм игрице. Тв је одличан али ми је невероватно да је још увек стара Move суперновина апликација на тв инсталирана и не ради.
 

Prilozi

  • IMG_20250407_102646.jpg
    IMG_20250407_102646.jpg
    237.8 KB · Pregleda: 50
Stigao mi je neki update od 800mb
Ništa ne piše šta donosi
Ima poboljšanja, sada se preinstalirane aplikacije mogu obrisati, titlovi imaju više podešavanja - extra velika veličina. To je ono što sam video. Kao da sam im ja pisao šta da srede
 
Poslednja izmena:
Poštovani skupe, molim za pomoć...
Model TV-a je H55B7500, star 5 godina (u avgustu valjda ističe garancija). Ne detektuje mi signal ni na jednom HDMI ulazu ni sa jednog uređaja (probao sa računara, laptopa, EON Boxa, D3Mini)... Prima sliku sa telefona preko Anyway Cast-a. Probao sam sve kombinacije što se pominju na netu, ali rezultat je isti.

Do juče je normalno radio na EON Box-u, a od juče ne radi ni TV ni EON Box (i njega sam testirao sa dva TV-a i monitorom). Može li biti da je EON Box poremetio TV? Obavešten je SBB i kontam da će mi oni rešiti box, ali ne znam šta da radim sa TV-om. Da li da ga reklamiram? Imam račun, uradio sam produženje garancije na 5 godina preko interneta ali nemam nikakav dokaz o tome (ne znam ni da li treba da ga imam u vidu nekakvog mejla, pdf-a ili šta već)...

Ima li iko sa sličnim iskustvom da je rešio problem?
 
Nazad
Vrh Dno