Šta je novo?

Heroes Of Might & Magic VI

Instalirao,

Logovanje na početku se gasi i može da se igra samo jedna mapa multplejer. Tačno je da drajveri baguju. Evo malo slika

sgl9y1.jpg


2052zvs.jpg


mmcsci.jpg


a4y4gi.jpg


2cdijqw.jpg


a sad idem da igram ko čevek Company of Heroes :)
 
Poslednja izmena:
E ovaj klip je extra, u "offline" verziji bete nema nista od ovih namestanja dinastije i heroja, cak nema ni pozadinska animacija.

Btw. moze i singleplayer kampanja da se igra ;) googlaj jace za upustvo.
 
po ovi shotovima lichi na king's bounty
 
Pa videli su sta je jedan od kljuceva uspeha King's Bounty-ja. Em je bio graficki dopadljiviji od Heroja V, em zanimljiviji sa sasvim pristojnom pricom i vise RPG a manje strategija, muzika predivna i oseca se da igra "ima dusu". Pocistio je HoMM 5 tada sasvim opravdano.
 
Ali HoMM i dalje ima taj njegov gotovo savršeni sistem i najbolji bestijarijum ikada zahvaljujući M&M svetu i franšizi.
 
Polja na taktickoj tabli su i dalje kvadrati..bad show.
 
Nažalost :(
 
Jes vala ne kontam sta ce im to? Pa to su uveli sa IV koja je pukla ko balon pa su onda preselili na V i sada je i na VI... Mozda jos nisu zavrsili kurs za programiranje sestougaonih polja :d
 
Pa videli su sta je jedan od kljuceva uspeha King's Bounty-ja. Em je bio graficki dopadljiviji od Heroja V, em zanimljiviji sa sasvim pristojnom pricom i vise RPG a manje strategija, muzika predivna i oseca se da igra "ima dusu". Pocistio je HoMM 5 tada sasvim opravdano.
Slazem se. S tim sto je i kao strategija bio dobar, bar kad su bitke u pitanju. Svaka jedinica je imala odlicno odradjen special ability sistem (bolji i od Heroja 3), a tu su i raznovrsne magije i zmaj/chest of rage, pa je moglo da se kombinuje na razne nacine. Rusi su tu odradili sjajan posao, sto nije ni cudo s obzirom na to koliko su Heroji popularni u istocnoj Evropi. Bolje da su oni otkupili prava na celu fransizu nego Ubi. Ono sto mi se svidelo u Petici je sto je sa nekim jedinicama mogao da se pravi combo prilikom napada, al cini mi se da su posle to ubacili i u KB sa onim reptilima. Al okej je bila igra.
Sesti deo ce po svemu sudeci da bude veliki korak unazad.
 
Rusi su radili peticu tj. čuveni Nival koji je postao poznat kopirajući 3DO. Kings Bounty je radio najtalentovaniji ruski tim i jedan od najkvalitetnijih na svetu koji su zaslužni i za druge antologijske igre. Šteta što nema ništa novo od njih u poslednje vreme.
 
u poslednjih nekoliko godina, sve sto je potezno je prebacivano u ruke ruskih developerskih timova (koji su sve to u glavnom lose odradjivali)
 
Osim KB koji je maestralno uradjen. Na Istoku su potezne strategije ovog tipa mnogo popularnije - na Zapadu em to niko nece da radi em skoro niko ne kupuje.
 
Poslednja izmena:
Sinoc sam probao narodnu betu i igrao oko sat vremena.

Prvo sto mi je upalo u oci je graficki interfejs koji dosta podseca na onaj iz civ 5, sto je ok. Startovao sam kampanju, sve stavio na max, i vec posle pet minuta igre sam postao fasciniran grafikom (inace sam presao oba kings bountija i heroje 2,3,4,5).
Za grafiku skidam kapu definitivo, u odnosu na 5 za klasu bolja.

Onda sam krenuo da gledam ability-je heroja, prilicno drugacije od dosadasnjih heroja. Pomalo podseca na kings bounty, ali je ipak dosta drugaciji (kings bounty je to ipak preslikao iz wow-a).

Onda je krenula borba, pojavile se specijalke rasa i jedinica, prilicno zanimljivo ali nisam stigao detaljnije da pogledam.

Za kraj rekoh da startujem multiplejer mapu. Postoji samo jedna "Divided loyalties" i setim se da je bila jedna sa istim imenom u hmm2. Startujem je i suprise :), plains muzika iz dvojke, sto je proizvelo buru emocija kod mene :). Poceo sam da razmisljam da kupim original, posle mnogo vremena :)
Steta sto nisam imao vremena da probam jos, ali posao ujutru ceka.
 
Original je papreno skup, čak i u preoderu
 
Izasao demo tezak 4,34Gb!Ima malo i od Sp i od Mp!Pa ko voli nek izvoli!
 
Poslednja izmena:
Izgleda da je i ovo odlozeno za 13 Oktobar,barem tako pise u demo-u!
 
Izgleda da od town screena, i pored silnih peticija i riota po ubi forumima, nema nista i u finalnoj verziji. :mad:

Your feedback is very valuable for us, and we would like to thank you for all your comments.
We noticed some issues remain important for you.
Important changes like the town screens and user interface were already notified by our VIP fans during the “technical beta” phase.
These features are on our “improve” list, but they’re not the only priorities and they would take a lot of time of development.
The development team at Black Hole and Ubisoft are working hard to be able to offer you the best possible Heroes experience at the time of release.
However, we must inform you that it will be hardly feasible to change the user interface (including the town screens) for the release.
That being said, we’d like you to keep in mind that we won’t stop improving the game beyond September 8th. We’ll continue to update and improve Heroes VI after the release date.
 
Hoće li i ovo da otkažu za PC? :D
 
Veoma leop taj trailer!
Inferno ima naj-design!
 
Novi video

[video]http://www.gamespot.com/pc/strategy/might-and-magic-heroes-vi/video/6336631/might--magic-heroes-vi--exclusive-trailer?tag=updates%3Beditor%3Ball%3Btitle%3B5[/video]
 
Heroes 6 has plenty of worthwhile additions and improvements over its predecessor, this cannot be denied. Despite its success, Heroes 5 was not without its issues - including a highly abusable and sluggish early game, battle outcome largely tied to chance, hero build being more decisive than your tactical skill, first turn slaughters being a very real possibility, certain factions dominating in early or late game, a non user-friendly editor, poor campaigns, even worse AI, poor optimization and problematic camera rotation. Heroes 6 is free of those issues.

http://www.rpgwatch.com/show/article?articleid=181&ref=0&id=445

Igra je usla u gold fazu. Jos 5 dana do premijere. :)
 
Metalci ponovo sviraju!
 
^Yup
 
Nazad
Vrh Dno