Šta je novo?

Gran Turismo 5

Kada vec pominjemo uvrnute driving kontrolere, da li se neko seca ovoga?

negcon.jpg
 
Ne svidja mi se u onom videu lik sto vozi ferrari po Rim kako se tokom kontakta vozila previse vide varnice. Od ovog E3'ja sam izgubio nadu da ce ikad odraditi 1 prema 1 animaciju volana, jeste da ne vozim uvek iz kabine volim povremeno a ovo mi tako bode oci:wall:

da , automobili varnice cim se dotaknu, a o tromosti vozaca kao da okrece neku polugu a ne volan , necu ni da diskutujem. Covek bi pomislio da su to resili do sad :p
Neki ce sad reci da to cuvaju za 2. novembar :d
 
http://www.gtplanet.net/more-confusion-over-standard-car-interiors/


“Standard cars do indeed have a cockpit/dashboard view, just not nearly as detailed as the premium cars. The existing cars are not just being copied; they are all being generated properly to create authentic experiences from car to car.”


All 1,000+ cars in the game will have physics-affecting damage (including rollover) with fully modeled interiors.

To clarify even further (physics related):

All 1,000+ cars will have physics-affecting damage. Premium cars will have added detail and deformation (cosmetic damage) on top of everything else. These additional features will not affect gameplay as they are all visual additions.
 
Poslednja izmena:
Neki french magazin tipuje na 24. Novembar (moj rodjendan) da ce se igra pojaviti u evropi. mada jos nista nije zvanicno do Gamescoma 2010 u Nemackoj zakazanog za August 18th.
 
Ja sam samo napomenuo na koincidenciju... ali ako neko zeli da se istakne... :d

Zadovoljicu se i collector`s edition-om :p
 
E odlicno. Sad kad smo ustanovili ko ce igru ostaje jos... pitanje , ma sitnice...

wrc-seat-logitech-g27.png


Sony_Bravia_3d_hdtv.jpg


logitech-z680.jpg


...e da, i:

83972.jpg

posto , racunam , bice vec zima tad. Treba nesto da me greje :d
 
Nije kompatibilna devojka.
Mora neka zutja malo :D.
 
Kom saljivdziji su pale ove varnice na pamet..
 
Gotivna su mi ova dvojica, ali jos ne znam koliko ozbiljno ih treba shvatati. Kazu ponasanje dosta slicno kao Prologue, dok je meni Time Trial demo bio znacajno bolji od Prologue-a.. Vozili su Nascar stock automobil i poredili sa iRacing-om, i kazu da je dosta lakse voziti u GT5... sad ce da uleti Driver i da kaze da teze ne znaci realnije :), ali opet, ni u Time Trial demou, niti u jednom od filmica, se ne vidi nikakva nestabilnost kod automobila, nijednom nisam video da pobegne guzica pri zakljucavanju kocnica, a bogami gaze kocnice ovi novinari... Jos uvek je to nekako previse stabilno, mada svi novi automobili se prave da se bas tako mrtvo ponasaju, zanima me kakva su neka malo starija kola bez svakakvih pomoci..
 
Poslednja izmena:
Ma sta da ti kazem kada na gomili klipova koje sam gledao pise Pro fizika a u podesavanjima standard :p Mene nasli.

Mi koji od pocetka postujemo sve simulacije znamo i da je lakse uraditi par automobila nego 1000 (za koje PD ima vec 5 godina) te ne cudi ako se nascar stvarno realnije ponasa u iR nego u GT.

Ono sto je meni mnogo bitnije je kako se ponasaju obicni ,stock automobili ;) i opsti feel.
 
Pa izgleda.. :)
Nista, nadam se da ce barem neki dobar hatchback biti medju premiumima, kao sto rekoh, neverovatno su zabavne trke sa njima..
 
Ma ne pouzdajte se u to. Momci sa Sim Racinga koji su bili iza zatvorenih vrata na Kazunorijevoj konferenciji su rekli da ce standardni automobili biti makar na nivou automobila iz gt5 prologue-a.

Ono u sta ja verujem je da ce biti pogleda iz kokpita samo sto je razlika manji broj detalja (na nivou prologa) standardnih u odnosu na premium modele. :)
 
Ma ne pouzdajte se u to. Momci sa Sim Racinga koji su bili iza zatvorenih vrata na Kazunorijevoj konferenciji su rekli da ce standardni automobili biti makar na nivou automobila iz gt5 prologue-a.

Ono u sta ja verujem je da ce biti pogleda iz kokpita samo sto je razlika manji broj detalja (na nivou prologa) standardnih u odnosu na premium modele. :)

Pa ne bih se slozio sa tobom. Mislim da cu ipak gledati u cajgere i asfalt. To mi je i onako omiljeni pogled. Samo sta su radili te silne godine kada nisu uspeli da odrade pogled iz kokpita za 800 automobila.
 
Ma kakav zvanicni sajt, veruj ti meni ;)
 
A u Novembru - Fanboy beats reality :d
 
Mada da kriju mnogo stvari kriju. Ne bi me zacudilo da kriju par vrhunskih staza pre svega i ko zna sta jos kriju.
 
Gotivna su mi ova dvojica, ali jos ne znam koliko ozbiljno ih treba shvatati. Kazu ponasanje dosta slicno kao Prologue, dok je meni Time Trial demo bio znacajno bolji od Prologue-a.. Vozili su Nascar stock automobil i poredili sa iRacing-om, i kazu da je dosta lakse voziti u GT5... sad ce da uleti Driver i da kaze da teze ne znaci realnije :), ali opet, ni u Time Trial demou, niti u jednom od filmica, se ne vidi nikakva nestabilnost kod automobila, nijednom nisam video da pobegne guzica pri zakljucavanju kocnica, a bogami gaze kocnice ovi novinari... Jos uvek je to nekako previse stabilno, mada svi novi automobili se prave da se bas tako mrtvo ponasaju, zanima me kakva su neka malo starija kola bez svakakvih pomoci..

Naravno da su ti gotivni kad su markica masteri koji imaju visoko poshtovanje za Nascar a manuelni menjach su nauchili na G25 :d:d

A shto se tiche priche o mrtvom ponashanju, to se zove dobro lezanje i handling, dobar auto nema beskonachni understeer ili oversteer, poshto josh uvek to nisi ukapirao, dobar automobil bez ikakvih pomoci treba da ima precizan volan i komande, i treba da ide tamo gde ti hocesh, a ne da se rvesh sa volanom ma koliko to markica masterima bilo interesantno :d Ima gomila novih automobila koji se i pored elekronike ponashaju kao porshei i ferariji od pre 20 godina, to si chak i u zabavnoj emisiji tipa Top Gear mogao da vidish :)
 
Poslednja izmena:
Hahah :) Pa jeste, dobro lezanje i handling, samo zbog milijardu elektronike unutra :) Pretpostavljam da si poklonik "Future Cars" emisije, ukucas destinaciju, soferka ti se pretvori u ekran, zavalis se ko kod kuce, i blejis po netu dok te auto vozi.. a drugi automobili 'twituju' sa tvojim :d
 
Nazad
Vrh Dno