Šta je novo?

Gran Turismo 5

Na sta mislis? Na ono sto je pre ,prednji deo leteo na gore pri skoku?
 
Mislim na to shto je leteo i doskochio kao da je tezak koliko i treba da bude tezak :) To do sada nije bio sluchaj ni u jednom GTu, bilo da je rally ili beton, mada to nisam video ni u jednoj drugoj igri :)
 
Trebao bi malo vise da se potrese pri doskoku, al dobro.. :) Nego ovaj dim je sjajan, kao da vuce padobran za sobom :D
 
mada to nisam video ni u jednoj drugoj igri :)

A naigrao si se PC ""simulacija"", jel da :d.
Cim ne pise Sony u introu, odmah sumnja pocne da radi, ma nije to to, jel da ;).
Ja sam bogami video realne skokove u voznjama.
 
A naigrao si se PC ""simulacija"", jel da :d.
Cim ne pise Sony u introu, odmah sumnja pocne da radi, ma nije to to, jel da ;).
Ja sam bogami video realne skokove u voznjama.

Ajmo ovako poshto ti logika nije najjacha strana :d

Ja se od bar 2000. godine zovem driver, da li stvarno mislish da nisam vozio sve shto postoji, od F1GP na Amigi kada je PC josh bio u DOSu a ti krenuo u jaslice ? :d

Najblize ovom skoku je RBR, ali je i tamo automobil znatno lakshi nego shto bi trebao da bude, tako da je ovo skok najblizi realnosti, i zato sam to i pomenuo jer su do sada skokovi u GTu bili kao u Mario Kartu...

Savetujem ti da se drzish tema o kojima (mozda) neshto znash a ne da pishesh svuda redom i gde te interesuje i gde te ne interesuje :)

Trebao bi malo vise da se potrese pri doskoku, al dobro.. :) Nego ovaj dim je sjajan, kao da vuce padobran za sobom :D

Kako mislish potrese, ko u rFactoru shto se tresu kola kao na snimanju filma u Holivudu pa ekipa trese auto da izgleda kao da ide :d:d:d
 
Poslednja izmena:
Na RBR sam i mislio.
A to sta (ne) znam, to necu komentarisati, jer ti sve znas :).
 
odlicno izgleda dok se ne vrati na zemlju. medjutim od onakvog skoka tj pada bi trebalo malo da odskoci a ne da se odma zalepi za put.

Nije tacno, bre pa jeste li nekad gledali reli???
Pa nije on od kartona pa ponovo da se odbija od zemlje, ako se auto posle skoka "doskoci" na sva cetri tocka kraj, on je na zemlji, to sto ti i Boris zelite da vidite desava se kada auto izgubi ugao u letu i kada se "doskoci" na prednji levi ili prednji desni tocak...
 
Na RBR sam i mislio.
A to sta (ne) znam, to necu komentarisati, jer ti sve znas :).

Da sve znam postovao bi po celom forumu, a ja sam u 3 podforuma, rupashu :)

odlicno izgleda dok se ne vrati na zemlju. medjutim od onakvog skoka tj pada bi trebalo malo da odskoci a ne da se odma zalepi za put.

Kako mislish da se odbije, ko lopta ? :) Pa pogledaj kako mu rade amortizeri, identichno. Ovo je u principu shkolski skok, e sada ako svaki put budesh mogao da skochish tako, onda ne valja, ali kapiram da su i gadjali da on bude kako treba za prezentaciju.

http://www.youtube.com/watch?v=w4vxLuwn2zA

Evo vidi, svuda gde je auto ravno skochio, identichno je kao u traileru, osecash tezinu i amortizovanje udarca...
 
Nije da se bas vidi amortizacija toliko dobro, ali je u svakom slucaju taj shot toliko kratak da ne bih mogao da se zakunem.
Ono sto mi izgleda lose je ponasanje dima ... super je sto reaguje na svetla ali se totalno nerealno stvara. Kao da svaki auto ima raketu na dupetu.
 
Sreca pa ne planiram da vozim te dve tri zemljane staze, ima drugih igara koje su posvecene tome, a dim je komedija :) Hocu da vidim kako se ponasaju pri onim doskocima na Ringu recimo, do sada su sletali ravnomerno na zemlju i bez ikakvog osecaja udarca od beton..
 
Kako mislish da se odbije, ko lopta ? :) Pa pogledaj kako mu rade amortizeri, identichno. Ovo je u principu shkolski skok, e sada ako svaki put budesh mogao da skochish tako, onda ne valja, ali kapiram da su i gadjali da on bude kako treba za prezentaciju.

e pa u istom klipu koji si okacio mozes videti na koje odskoke mislim, ne vidim cemu pominjanje lopti, limenki, konzervi, kartona i ostalih elemenata za reciklazu :D

ok, slazem se da pri savrsenom skoku ce se i lepo docekati, a samo ce vreme pokazati dal ce ovakav biti svaki skok ili samo onaj izveden kako treba.

mada ceo reli deo trejlera mi smrdi.. ne secam se da sam gledao reli da u onakvim krivinama ne ulecu sa driftom. ovaj u trejleru kao da je riba na izletu, samo sto jos nije upalio zmigavac kad skrece :)
 
Cek bre shta fali dimu, pa koja igra ima realniji dim ? :) Jedina mi je zamerka shto treba duze da ostane i da ga bude vishe, ali to je previshe hardverski zahtevno pa nisam ni ochekivao...

Mazi pogledaj YT snimak, i u pravom reliju dim je kao raketa na dupetu :d
 
Daj bre, da li je moguce da branis ovaj dim? :) Budi nekad barem realan :)
 
Daj bre, da li je moguce da branis ovaj dim? :) Budi nekad barem realan :)

Slazem se sa Borisom po ovom pitanju :D Dim u GT5 izgleda extra narocito ono brisanje guma o asfalt ali ovo za reli je tragikomicno!

Prasina kao da se dize samo iza auta a ne i da se siri po stranice od prednjih tockova. Dim naravno , nema inerciju , jer izgleda da u PD vazi pravilo da samo automobili (srecom) imaju inerciju :p

[YOUTUBE]DFCsWxHsWEk&feature=related[/YOUTUBE]
primer RBR @0:31 koji koristi inerciju i prasine/snega/sljunka/blata

I nemojte sada price da to PS3 ne moze da svari kada moze. Ne bi mogao kada bi bilo puino automobila u isto vreme na ekranu i kada bi ta prasina ili sta vec bila renderovana kao particles , ali na svim klipovima sa GT5 demoa se vidi da su u stvari spriteovi koji se sire i takav dim je isti bio i u GT4.

Sve je to kratko i bez veze po mom misljenju iskljucivo zbog igrivosti , jer znam da ce rally biti uradjen kao trka a ne kao time attack. Kako bi vozac direktno iza vas mogao da se trka kada bi ste vi u njega sikali oblak (realne) prasine? :p
 
Poslednja izmena:
Ocekujem trenutak kada ce poceti postovi u fazonu "Nije raspored zvezda iznad Ringa pravilan".
 
Objasnio je RBR filmic :)

Ocekujem trenutak kada ce poceti postovi u fazonu "Nije raspored zvezda iznad Ringa pravilan".

Kad je neko kukao na gluposti :) Ja napisah da je dim smesan, cisto kao obzervacija, jer jeste :) Ostala 'kukanja', moja recimo, su sve dobronamerna kukanja zarad sto boljeg finalnog proizvoda, sto je moja najveca zelja, mnogo ocekujem od GT5 i zato mozda smaram druge kojima su svejedne te neke stvari koje ja ocekujem.. ali to je samo ovde slucaj, pogledaj teme na GTPlanet-u recimo, gde najverniji fanovi GT-a pricaju o grejanju guma i slicno, sto bi se ovde protumacilo kao spam i glupost koja je nepotrebna GT-u..
 
Ragnorak malo preteruje ali ovakav dim stvarno bode oci.

Svaka cast za smenu dana i noci , farove i njihovu svetlost , nacin na koji se dime gume... ali na ovim relijima kvalitet automobila toliko odskace i od staze i od svega (bar sudeci po ovim klipovima).
Malo je trulo da ovo bude uradjeno 100% a ono 30% i da posle pricaju kako kad Kazunori nesto naumi to mora da bude za 250 koplja bolje od konkurencije :p .. jer ako je ovo nacin onda njegova prica ne drzi vodu.
 
Malo je trulo da ovo bude uradjeno 100% a ono 30% i da posle pricaju kako kad Kazunori nesto naumi to mora da bude za 250 koplja bolje od konkurencije :p .. jer ako je ovo nacin onda njegova prica ne drzi vodu.

Ma ta prica nikad nije ni drzala vodu. To sto Kazunori poklonici slepo gutaju PR hype i sire ga dalje je njihov problem. A to sto imaju povlascen status je problem onih koji im su im status dali.

Ja GT5 cekam (vec predugo) i imam stvarno velika ocekivanja posle ovoliko godina. Ako je nesto dobro i pruza mi vise, mene apsolutno ne zanima ko stoji iza i na kojoj je platformi je nesto radjeno (srecom, mogu to da priustim, zasad). To je jedino sto me na PS3 zanima i zbog cega cu PS3 kupiti ako bude ono sto ocekujem.
Ono sto vidim da je nedovoljno, losije ili pogresno cu sa najboljom namerom iskritikovati. Ali necu svemu traziti opravdanje samo zato da bih svojoj savesti opravdao to sto sam nesto platio duplo vise nego sto sam morao, a samo zbog supljih reklama. Kada je PS3 predstavljen, uveliko se poturala prica kako ce GT5 za najvise 2 godine, od raznoraznih managera, analiticara, novinara pa do vecine postera u ovoj i prethodnim temama.

Da! Ocekujem bilo kakav pogled iznutra. Da li je tekstura presvlake odgovarajuca ili je osvetljenje table iste nijanse narandzaste, ne zanima me.
Da! Ocekujem grejanje guma, i to ne bilo kakvo vec zavisno od opterecenja, pritiska, uglova klizanja.....
Da! Ocekujem degradaciju tih guma.
Da! Ocekujem mehanicki damage. Za graficki me bas zabole.
Da! Ocekujem full race sesije, sa sve treningom, kvalifikacijiama, zagrevanjem... i svim pravilima koja vaze u svim trkama.
Da! Ocekujem vrhunski modelirane povrsine staza, sa svim (ili najvecim delom) nepravilnostima i promenama prijanjanja na tim stazama. Da li ce drvo, publika ili bilbord biti 3D, zabole me. Da li ce sudija biti animiran, da li ce mu se majica njihati na vetru ili ce se samo pojaviti odgovarajuca zastava u uglu ekrana, svejedno mi je.
Da! Ocekujem "Real driving" simulator! Ne treba mi pozerski photo-mode, ne treba mi milion kontrola za namestanje kamere u replay-u.
Da! Ocekujem multiplayer barem na nivou onoga sto vec nekoliko godina unazad pruzaju igre istog zanra. Manje od toga bi me vrlo razocaralo.

Da li je ovo previse za nesto sto tim ljudi koga finansira Sony razvija vec 5 godina (ako ne i vise od toga)?
 
Tokom 5 godina PD je izbacio i Tourist Trophy, Gran Turismo PSP i Gran Turismo 5: Prologue (+ ga patchovao nekoliko puta), tako da ni prica da 5 godina prave istu igru nije tacna.
 
Mehanicki damage ne obecava puni jer sam procitao u nekom od prethodnih intervjua sa onim Kazunorijevim ko-osnivacem sto spika inglish, da im proizvojaci ne daju da se njihovi automobili "potpuno" pokvare. Misle na to da recimo, zakucate auto pri 200km/h u banderu i auto ce i dalje moci da se vozi.
Toliko o osecaju frke da sacuvate svoj auto i dovezete ga preko cilja na trkama :( i o cuvanju auta uopste. Znaci da ce multy i dalje biti pun cukanja u onog ko je ispred a koci uredno i na vreme.
Znaci samo ako vam treba bolja pozicija, sacekate ga da zakoci u nekoj zeznutoj krivini i pravac u gepek pri 250km/h :p mozda i dobijete kaznu 5 sekunde (mada sam uglavnom ja bio taj koji je kaznjavan iako su se drugi kucali tako u mene online) ali ce ovom koji ce izleteti sa staze trebati 5 sekunde samo da se zaustavi i okrene kola :p
 
Poslednja izmena:
Odlican je dim u RBR na onom klipu. Sve su to sprajtovi ali particli (drugacije i ne moze da se simulira dim) imaju neku inerciju i "masu". Stvarno cu se zacuditi ako toga ne bude bilo u gt5. realno, zabole me ali da ce da kvari opsti utisak, hoce.
 
Da li je ovo previse za nesto sto tim ljudi koga finansira Sony razvija vec 5 godina (ako ne i vise od toga)?

Ovo zvuci obecavajuce, ne znam ko je napisao, ali je poprilicno uzbudjen pa ne znam koliko ima istine u svemu ovome.. Boldovao sam zanimljiv deo.

You're calling 200/800 a "fiasco", I'm calling it a "bonus".

You're calling them "secondary features", I call them "primary difference".

It is a matter of opinion.

You know, if you already ask me how do I look to that particular issue as a gaming critic, you're going to like my opinion even less.

As s fan I could be disappointed about Standard/Premium issue up to some point. But as a game critic I would even forget that particular thing, because in the overall scope and importance of GT5 for racing genre and overall gaming it doesn't mean a thing.

To elaborate.

If you want to be serious gaming critic (or journalist, call it what you want) you must put things into perspective. And when you put all features of GT5 into perspective, whole Standard/Premium issue become non-relevant.

Is iRacing a bad game/bad simulation just because it has less than 20 cars? I don't think so.

Is original F355 Challenge by Yu Suzuki-san a bad game because it has just ONE car? I don't think so, even 12 years after it is still a non-doubtful masterpiece and it boosts few options and features that none racing game - even GT series - hasn't surpassed yet.

If you look just at the list of confirmed features - not to speak about all surprises that still awaits us - Gran Turismo 5 will certainly be the title that will change the genre, as all previous games did.

We still have to see the actual shapes of the GT5's most important features - single player structure and online structure - but from previous experience with GT series we can expect nothing less than AAA.

When I look at GT5 as a game critic, I see the driving game that boosts unprecedented list of technological features that no other games on consoles have - from 1080p, 60 fps, 3D, 7.1 DD sound, head tracking, PhotoMode, to FF wheels support.

I see game that will further expand the most important and revolutionary aspect of the series, that no other game on genre and on ANY platform have never managed to come even close - the single-player RPG aspect of ownership of the car, car maintenance and feel of connection to your vehicle(s). Not to even speak about the world of Licenses and Missions which remains milestone of the series forever.

From the driver point of view I see game that will give us the most advanced possible physics model ever on consoles and possibly overall, engine made in tight collaboration with Nissan and Mercedes-Benz, with almost genre-unique simulation of USABLE different tire-compounds, day/night change, possible inclusion of weather change and ONLY game in the genre that gives us opportunity to drive on all imaginable surfaces and almost all imaginable car-classes that exist today in the world of motorsport.

From additional features standpoint I see the game that will incorporate in-game streaming TV channels in form of GT:TV, HD YouTube support, numerous community features that still remains undisclosed (BBcode and 32-player lobbies being most interesting), together with some options we do not know about certanly yet - such as evolution of B-Spec mode, actual options of car-tuning and such.

To put it perspective of journalism, if Gran Turismo 5 would be Call of Duty game, it would have more than 1000 weapons to choose from (200+ Premium ones with slightest details nobody ever seen in the genre and 800+ made from assets from previous games), almost 100 maps available from the box, epic single-player, great community features and it would have day/night transitions, photomode, etc.

You can use your imagination to put into perspective same comparation inside any other genre.

As a game critic I can be only amazed with everything that Gran Turismo 5 will bring the the video-gaming in general, standards it will introduce to genre - especially on consoles - and overall size of the game that will be nothing less than unprecedented.

Issue that used cars - probably, it is my own presumption, but very logical one from series philosophy standpoint - will be "Standard" - and we still do not know what it means for sure, but we only know they will look different than Premium to some point and will not have detachable parts when taking damage, everything else will be the SAME - is non-important from game critic point of view.

Taking that as a game-breaking feature in perspective with everything else that GT5 will bring would be nothing less than deliberately ignorant
 
AJde jedno pitanje vezano za volan - u iscekivanju gt5 nabavio sam logitechov gt volan al imam problem u nalazenju adekvatnog stalka. Ako neko ima neki jednostavni DIY ili pak neki predlog na sta da nakacim volan (a da nije sto il daska za peglanje :D ) nek da ideju :)
 
Bas me cudi da je Boris citirao nekog kome je casa uvek polu puna :D

Ali se malo iskakio sa ovim poredjenjem sa cod-om. pa gde nadje 100 staza misliiimm.... da je rekao 20ak ali sa varijacijama. Ali ok razumem ga... ljubitelji cod-a su svi takvi - cudni :d
 
Sad vam smeta dim? Zar nismo konstatovali da je gledanje replay-a za one sa 15.5 godina :D

Bas me cudi da je Boris citirao nekog kome je casa uvek polu puna :D

Ali se malo iskakio sa ovim poredjenjem sa cod-om. pa gde nadje 100 staza misliiimm.... da je rekao 20ak ali sa varijacijama. Ali ok razumem ga... ljubitelji cod-a su svi takvi - cudni :d
Ti i dalje mislis da ce igra da ima 20-ak staza?:whip:
 
Jel ja to gledam pogreshan YT snimak RBRa ili shta ? :) Ovaj dim izgleda kao da neko pushi cigaru u gepeku :d, mozesh da vozish iza njega na 2 metra i sve da vidish, to nema veze sa relijem, a pogotovo sa pravim dimom. Dim kao dim u GT5 je ubedljivo najblizi pravom samo ga malo ima, to je problem...

A o svemu ostalom necu da troshim rechi, auto i dalje ima pola svoje tezine, ponasha se kao konzerva :)
 
Vrh Dno