Šta je novo?

Gran Turismo 5

Znači LFS vožnja = vožnja prave Endurance trke na Ringu :D

Pa kako drugačije :D
 
Mnogo ste smesni :) Kao sto rekoh, svi ovi filmici su bagovi, koje morate bas da se potrudite da bi vam se desili, BAS da se potrudite. Da ne pominjemo GT letece tanjire, molim vas.. i vidim baner bas vredno radi veceras, brisuci sta god da ja odgovorim. Njegov kum zapocne flejm ni iz cega, niko pomenuo LFS nije, a ja pricao najnormalnije o tome sta ocekujem od GT5 full verzije. Strasno ste smesni, sad kad bi ja postavio leteci tanjir u GT-u bilo bi obrisano za 6 sekundi.

Verujem da ste procitali Yamauchijev opis kako se osecao poslednjih pola sata trke na Ringu, e tako se osecas u dobrom simulatoru, u dobroj online trci, to nikad niste osetili zato se pokrijte usima, i ne lupajte gluposti.. upravo je i on sam izjavio da to zeli nekako da prenese i u GT, dobar damage je odlican pocetak, ali da je do vas dva pametnjakovica, odbijali bi se jedni od druge, i dobijali 5 sekundi kazne "bez gasa" jos 15 godina..

Znachi nije tachno to da onako mozesh da se prevrnesh ? Daj ne lazi, to ti pominjem vec sto godina i uporno prichash kako tako treba i tako je normalno.

To shto se ti osecash u tvom "simulatoru" kao Yamauchi je trip vozacha pochetnika, pa bre ti si ovde propovedao o simuliranju automobila pre nego shto si i dobio dozvolu, a sada nas prozivash kako se vozimo po parkingu, a odushevljavash se dizajnu automobila kao da to ima veze sa zivotom :d:d:d To je bre smeshno, svaki klinac moze da dodje na bench i da krene da pricha o nechemu za shta je juche chuo, i zato je bench prso...
 
Poslednja izmena:
Mozes da se prevrnes, jesi video koliko je dubok i kakav je onaj ivicnjak i pod kojim uglom je naleteo na njega? Nisam nikad tvrdio da je savrsena fizika, to se nikad nece desiti. Ja sam se prevrnuo mozda 5 puta za mojih 50, 60.000 km online..
Jel lazem ako kazem da nisi, kao i verovatno svi koji su naseli na one filmice koji si postovao, da nisi vozio 15 minuta ukupno u online trkama, u bilo kojoj voznji? Jesi razmenjivao pozicije sa nekim 5 krugova za redom, vozeci "na noz" i na 5 cm razmaka jedan od drugog, sto njaske? Niste to osetili nikad koliko je dobar fazon, kao prvo zato sto GT do sad nije imao dobar online kod, drugo sto ne osecas "to" sa onim nevidljivim stitom oko automobila, ne trose se gume, nemas kvalifikacije (reci mi samo da je i online "leteci start"? ).. dakle totalno jedna druga liga. Bitno je da si ti nasao bagove koje nikad nemas priliku da iskusis u trci, i kao "diskreditovao me"..

Kao sto rekoh, da je do vas, nikada Yamauchi ne bi razmisljao o trosenju guma, prevrtanju, dobrom damage-u.. i ok, postujem ljude koji bi voleli da GT ostane takav, ali onda ga ne stavljajate u drugu ligu online simulatora, i ne omalovazavajte druge igre, jer nemate ama bas nikakvu potporu za to..
 
Mene odaaavno mrzi, ali ne mogu da precutim ovakve budalastine.. pitanje je kako njih ne mrzi vise :) Znaci GT5 ce biti pre-orderovan, napalio sam se zesce, odlepio sam sto izlazi u martu, kazem najnormalnije stvari koje ocekujem i zelim da vidim u punoj verziji, ali su se oni eto nekako nasli uvredjeni, eejj :)
 
Poshto izgleda josh niko nije probao GT za PSP, ili se ne hvali, imam lepe vesti za Borisa :) Prvo, igra jednostavno razbija, onog tamo junfera shto mu je dao 7.5 ili 8 bi streljao odmah, to shto bi on hteo Hamera i neki GMC Pickup u igri je njegov problem, ovo je 3 generacije ispred bilo koje automobilske igre za dzep, u svakom smislu, tachka. Fizika je otprilike negde izmedju GT4 i GT5 (probao sam samo professional, sve iskljucheno) i uopshte nije da nemash osecaj da vozish na tako malom ekranu i sa "digitalnim" komandama, prosto vr', topla preporuka :)

Za Borisa, zvukovi guma su potpuno promenjeni i sada su mnogo bolji, meni se vishe svidjaju nego i u Forzi gde su uvek bili odlichni, manje su "napadni" i cuju se bash kako treba. I josh neshto za Borisa, ima Bugatti, Lambo, Ferrari, sve oni kojima se divish na posterima :d

Btw, original uzimam obavezno iako postoji domaca verzija koja zauzima samo 1GB, a to je za 800 automobila, 35 staza i mnogo dobar i dugachak intro, svemirsko dostignuce :)
 
Poslednja izmena:
Promenjeni zvukovi guma, aj daj boze da to vazi i za GT5, to je mozda i bitnija vest od damage-a i prevrtanja :)
 
Pa shto ne bi bili promenjeni i u GT5, chim su ovde to uradili, jasno im je :)

Nego josh neshto zaboravih, cockpit je ovde iako bez volana i unutrashnjosti, odlichan, nije uopshte neka statichna slika zalepljena, nego stvarno 3D model koji se ponasha po zakonima fizike, kao pravi u Prologu...
 
Promenjeni zvukovi guma, aj daj boze da to vazi i za GT5, to je mozda i bitnija vest od damage-a i prevrtanja :)

jedine 2 stvari koje bi menjao/dodao u gt5 (u odnosu na prolog): zvukovi guma i demidz (mehanicki (pod pretpostavkom da smo se dogovoliri oko terminologije tj. da je otpadanje branika vizuelni a onaj koji utice na samu voznju - mehanicki :D))
 
Zašto uopšte pokušavate da diskutujete sa Borisom kada znate da će on pljuvati igru ovako ili onako.
 
ta recenica koju si rekao moze da se primeni bukvalno na svaku osobu sa ovog foruma, ako pogodis diskusiju o necemu ciji je on fan/hater.

edit:
intel vs amd, ati vs nvidia, ps3 vs xb, win vs mac vs linux, dx vs opengl, cuda vs opencl, pes vs fifa, gt5 vs lfs, (kumovi vs ostatak sveta :d) ..
 
Poslednja izmena:
ta recenica koju si rekao moze da se primeni bukvalno na svaku osobu sa ovog foruma, ako pogodis diskusiju o necemu ciji je on fan/hater.

edit:
intel vs amd, ati vs nvidia, ps3 vs xb, win vs mac vs linux, dx vs opengl, cuda vs opencl, pes vs fifa, gt5 vs lfs, (kumovi vs ostatak sveta :d) ..

Na mene ne moze......
Osim ako ne pomenes granice Zemun vs Beograd :p :p :d
 
Poslednja izmena:
ta recenica koju si rekao moze da se primeni bukvalno na svaku osobu sa ovog foruma, ako pogodis diskusiju o necemu ciji je on fan/hater.

edit:
intel vs amd, ati vs nvidia, ps3 vs xb, win vs mac vs linux, dx vs opengl, cuda vs opencl, pes vs fifa, gt5 vs lfs, (kumovi vs ostatak sveta :d) ..

Ja ne znam nikog na ovom forumu da pljuje ps3.
 
Zašto uopšte pokušavate da diskutujete sa Borisom kada znate da će on pljuvati igru ovako ili onako.

Dakle bolje je lagati ljude, ili skrivati neke ocigledne mane? :) Ja mislim da je svima u interesu sto bolja igra, to ustvari generalno vazi za svaku igru, izgleda samo u ovoj temi se ne sme nista negativno reci? :)

Da li bi lagao kad bi rekao da automobili jos uvek malo plutaju po stazi, odnosno nedovoljno se vidi rad suspenzije?

Evo ga najnoviji Ferrari 458 replay+gameplay, pa reci da gresim...

Ferrari 458 gameplay 60 fps.

A evo i malo slika odatle, inace kokpit sada izgleda totalno perverzno, ne znam zasto su izbacivali one ogromne slike kao zvanicne, jer je na njima modelovanje kokpita bilo dosta losije nego ovde..

image_gran_turismo_5-11671-1865_0002.jpg

image_gran_turismo_5-11671-1865_0003.jpg

image_gran_turismo_5-11671-1865_0004.jpg

image_gran_turismo_5-11671-1865_0007.jpg

image_gran_turismo_5-11671-1865_0010.jpg

image_gran_turismo_5-11671-1865_0011.jpg

image_gran_turismo_5-11671-1865_0012.jpg

image_gran_turismo_5-11671-1865_0014.jpg
 
Sad se pojavilo i plutanje ? :d:d:d:d

Pa pogledaj replay u Prologu, ne mislish valjda da su u replayu uradili fake suspenziju ? :)
 
Koliko filozofije oko jedna trkacke igre.Najbitniji je osecaj koji imas dok vozis.
A dozivljaj realnosti voznje u trkackoj igri je individualna stvar.
Najrealnije ne mora da bude najzabavnije.I najteze ne znaci najrealnije.

Za mene je damage gotovo nebitna stvar.Bitno je da te igra nekako kazni i da to kaznjavanje bude izvedeno kroz nesto ******iji osecaj voznje a kozmetika je nebitna.
U forzi su to otprilike izveli kako valja verujem da ce i GT5 biti na nivou.
 
Najbitniji je osecaj koji imas dok vozis.
A dozivljaj realnosti voznje u trkackoj igri je individualna stvar.
Najrealnije ne mora da bude najzabavnije.I najteze ne znaci najrealnije.

Bravo, bas to..
Mozda izgleda nekom kao filozofija, ali ni ne trazim da to citaju ili da uzivaju ljudi kojima je svaka igra "dovoljno dobra".. izvinjavam se ako vas ovakve stvari smaraju, ali barem bi u ovoj temi trebalo biti vise onih koji traze nesto malo realnije od Burnout-a.. pa i samim tim, da ih interesuju takve stvari :)
 
Poslednja izmena od urednika:
Inace:

As for the new car, will have representation in vogue the hybrids. Also present will first legendary brands like Lamborghini and Bugatti. Until we have cars from NASCAR and World Rally. Speaking of NASCAR, Yamauchi noted that the deformation and damage in these high-speed races will be absolutely amazing and true to life, with turns, spins, roll, and so on. We will have to see to believe.

Then took a look at another set of game features that he says make Gran Turismo what is today a reference in the world of driving simulations. Arcade and story modes are the same as previous versions, but taken to the next generation. That is, new graphics, new physics, new details. In the shop there will be many parties to improve your cars. The creator was particularly proud of this facet of The Game. We commented that he can change almost every imaginable piece of the vehicle. Not just the typical sections of the engine, brakes, etc. ..

The online mode will have full support. The development team has focused a lot on this. There will be private rooms where you can connect with other players and tournaments closed set, for example. With regard to the shooting mode, Yamauchi told us that this feature, present from Gran Turismo 4 has been improved greatly. It can take pictures at any moment of the race, as well as specially prepared scenarios for this need. We were reminded that the improvement in the modeling (both circuit and car) will thus a delight for fans. On the technical side we said that the photos have a resolution of 8 megapixels.

v5ity8.jpg

104mhy0.jpg

1562skh.jpg



3840 x 2160 photo-mode slike :)
 
Poslednja izmena od urednika:
ako ste zavrsili sa raspravom koju vodite po prvi put, i izvinjavam se ostatku foruma ako prekidam vasu raspravu od koje nije muka svima, vec svi uzivaju u njoj, postavio bih pitanje vlasnicima g25-ice:

koja su najbolja podesavanja za volan? :)
 
Najbitnije od svega je da cim pocne trka pritisnes trougao na menjacu kako bi aktivirao kvacilo...
 
meni je ff na 10, a active steering na off. bilo dok se ima soni:S:

pa pazi, svi dugmici su vec sami podeseni o-je rucna,ono 3 crveno(na menjac)-pauza, 2 crveno(-II-) promjena kamere itd. ne mogu svega da se sjetim.

@Ranko SD
samo sto ne mozes na sva auta da ukljucis kvacilo npr. Lexus IS-F;)
 
Poslednja izmena:
to je "zar" g25, da koristis kvacilo, vracanje u nizi sa medjugasom... ja licno otkad sam ga uzeo stalno sam koristio kvacilo. jedino kad auto to nije dozvoljavalo Lexus IS-F, SL55(mada njega i nisam mnogo vozio) i GT-R
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno