Šta je novo?

Gran Turismo 5

Ček bre, šta je ovo. Zakuca se u zid ne znam koliko i samo se farba oguli :)?
 
Pa ne dozvoljavaju im proizvodjachi vishe na obichnim automobilima, samo ne-stock mogu da unishtavaju koliko hoce, zato nije bilo damagea sve ove godine...
 
Kad gledam replay stvarno izgleda zastrusujuce realno trenutno :) tako da sto se toga tice ne znam koliko jos to moze realnije, modeli automobila su skoro savrseni, dakle ono, da ti nekad treba par trenutaka dok provalis da li je iz igre.. voleo bih da znam konacno da li se grafika poboljsa u replay-u i sta se poboljsa, ili je to samo u photo modu?

Evo recimo na ovom snimku gameplay grafika izgleda bruka, cini mi se znacajno bolje od Prologue-a, jer me nije Prologue toliko odusevio kad sam igrao, ali ovo mi sad izgleda dosta bolje.. refleksije na automobilima i modeli izgledaju isto ko na replay-u, na trenutak se vidi Gallardo u snimku, stvarno mi ne izgleda nista losije nego na replay-evima i na ovim shotovima koji navodno ne predstavljaju gameplay grafiku..

Inace potvrdjeno je prevrtanje.. damage za sva kola, ali samo za trkacka full damage, a za ostala guljenje farbe i ostalo..

[YOUTUBE]bzlQ8-7tmic[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]bRRBRVHSpnE[/YOUTUBE]

Pazi, ima vise razlika izmedju gameplaya, replaya i photo modea.

Gameplay valjda i sam znas kako izgleda. :)
60 frejmova, 16 automobila, 4xMSAA u 720p modu, 2xMSAA u 1080p modu itd.
Replay radi u 30 frejmova, ALI se grafika poboljsava kroz post processing. Ovo znaci motion blur, DOF (depth of the field, tj. fokusiranje kamere) i jos neke stvari.
I na kraju, tu je photo mode. Photomode koristi prilicno ekstreman super sampling (to je renderovanje na visokoj rezoluciji, pa downscalovanje), kako bi fotke izgledale savrseno cisto + nesto drugacije resenje za osvetljenje (pa, cela stvar izgleda kao da se koristi RTRT).
 
Pa ne dozvoljavaju im proizvodjachi vishe na obichnim automobilima, samo ne-stock mogu da unishtavaju koliko hoce, zato nije bilo damagea sve ove godine...

Zasto onda dozvoljavaju Turnu 10?
 
Da... Medjutim, moram priznati da meni bas i ne znaci toliko. Ne svidja mi se ideja da unistavam lepe i skupe automobile, cak ni u igri. Posle udesa resetujem trku, necu da vozim zguzvanu limenu kantu, cak i ako su ostecenja kozmeticka. Sudari se ekstremno retko desavaju u stvarnom zivotu pa treba teziti odgovornoj voznji i u igri. A ako je vec sama voznja uradjena savrseno, zar je toliki turnoff sto ne postoji detaljan model ostecenja?
 
Da... Medjutim, moram priznati da meni bas i ne znaci toliko. Ne svidja mi se ideja da unistavam lepe i skupe automobile, cak ni u igri. Posle udesa resetujem trku, necu da vozim zguzvanu limenu kantu, cak i ako su ostecenja kozmeticka. Sudari se ekstremno retko desavaju u stvarnom zivotu pa treba teziti odgovornoj voznji i u igri. A ako je vec sama voznja uradjena savrseno, zar je toliki turnoff sto ne postoji detaljan model ostecenja?

Pa offline ne (ionako cu offline voziti sam, kakve "trke" sa AI protivnicima).. ali online je itekako bitno..
 
Zasto onda dozvoljavaju Turnu 10?

Pa jel si nekad video damage u Forzi ? Isto nema veze sa zivotom, sa 200 se zakucash direktno u zid i ogulish farbu :) Pa zashto u Burnoutu i slichnim igrama automobili nemaju licence.

A drugo, ovo je samo neki demo za damage, verovatno i sami isprobavaju shta i kako pa su pustili ono shto su trenutno imali, tek kad izadje igra znacemo tachno kakav je damage...
 
Pa jel si nekad video damage u Forzi ? Isto nema veze sa zivotom, sa 200 se zakucash direktno u zid i ogulish farbu

U pravu si, kad malo razmislim. Nije mnogo uverljivo. Ali ionako odmah resetujem, pa nisam toliko obracao paznju.

Pa zashto u Burnoutu i slichnim igrama automobili nemaju licence.

Po recima tvoraca Burnouta, kada sam slusao intervju za Paradise, to je zato sto su od unistavanja automobila napravili bitan element igre i sudarima su posvetili posebnu paznju. Lako se moze zamisliti da ljudi namerno izazivaju sudare da bi gledali spektakularni slowmotion, a proizvodjaci to (iz nekog razloga) ne zele.
 
Lako se moze zamisliti da ljudi namerno izazivaju sudare da bi gledali spektakularni slowmotion, a proizvodjaci to (iz nekog razloga) ne zele.

Zamisliti LOL

Pa to je jedini razlog zasto ja s vremena na vreme upalim Burnout Paradise :D
 
Po recima tvoraca Burnouta, kada sam slusao intervju za Paradise, to je zato sto su od unistavanja automobila napravili bitan element igre i sudarima su posvetili posebnu paznju. Lako se moze zamisliti da ljudi namerno izazivaju sudare da bi gledali spektakularni slowmotion, a proizvodjaci to (iz nekog razloga) ne zele.

Stvarno nisam pratio shta su developeri Burnouta prichali, ali jedini razlog shto nemaju licence je onoliko lupanje, a isto je i sa svakom slichnom demolition derby igrom ;)

Igre gde si mogao da se izudarash koliko hocesh su recimo Rally voznje, i one gde su svi automobili "trkachki", kao recimo Grid. Zato postoji opshti utisak "svaka igra ima damage, a zashto GT nema", zato shto je GT jedna od retkih voznji sa stock automobilima, tek u poslednje vreme su pochele da se pojavljuju slichne igre.

Ostaje da vidimo kako ce se sudari u GTu odrazavati na upravljanje, i bice ovo dugih 6 meseci :)
 
lol... kakve veze ima licenca sa damage, pa to je video igra. o boze...
eno i shift sa stock automobilma
 
Pa da, tu priču o licencama, to nam se javilo tokom spiritualnih meditacija na lsdu... U stvari je daleko od istine :).
 
Potrebna je samo dobra detekcija kolizije, i dobar mehanicki damage, za kvalitetno online igranje... kozmeticka ostecenja mogu a i ne moraju, ja bi se zadovoljio i samo ovim ogrebotinama (lepo izgledaju :) ), ali eto, racing automobili ce imati i full damage, verovatno i deformacija unutrasnjosti i slicno, i to je samo plus, ali najbitnije su ove prve dve stvari koje sam pomenuo..
 
Poslednja izmena:
Meni se na ovi snimcima ne dopada što kola bukvalno klize po ogradi bez ikakvih posledica :trust:
 
A koje bi posledice (ozbiljnije) trebale da budu od klizanja po ogradi? :) Dzabe da razglabamo po ovim snimcima, ima jos 6 meseci do izlaska igre..
 
A koje bi posledice (ozbiljnije) trebale da budu od klizanja po ogradi? :) Dzabe da razglabamo po ovim snimcima, ima jos 6 meseci do izlaska igre..

Pa makar da ispeglaš vrata, a pri onakvoj brzini od 100+ km/h bi te i pofino bacilo. Probaj s pravim autom, pa vidi. :d
 
Pa makar da ispeglaš vrata, a pri onakvoj brzini od 100+ km/h bi te i pofino bacilo. Probaj s pravim autom, pa vidi. :d

Nece na stock automobilima biti takvih ostecenja, samo guljenje farbe i mozda neka manja udubljenja..
 
Mislis generalno? Ma zvanicno ne verujem da postoji neki zakon da se stock automobili ne smeju ostecivati u igrama, ako iskesiras dovoljno verovatno moze :) Ali pretpostavlja se da za GT5 nece biti tako detaljnih ostecenja kao na trkackim automobilima, malo je mnogo da na 1000 automobila to modeluju, pretpostavljam da je do toga, ne verujem da "ne smeju".. jer onda ne bi bilo ni ovog guljenja farbe.. Ali bitno je da ce svi imati mehanicko ostecenje, i ostaje da vidimo da li ce to muski odraditi..
 
Ne može ovo da bude ingame. Može da bude replay ili foto mod.

Po slikama bih pre rekao da je photo mode i nije to blur, nego prosto tako izgledaju slike ako ih slikaš iz tog ugla sa određenim setovanjima :).
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno