Šta je novo?

Gran Turismo 5

pa jeste trip moram priznati, stvarno imas osecaj ko da vozis pravi auto :) .. samo kad se krivina priblizi i kad trebam 5 stvari odjednom da uradim, to sse zavrsi tako sto se polako i lagano bez zurbe vracam na stazu :D
 
ma lako je, posle nekog vremena se naviknes, meni je bilo malo cudno prvih 10 minuta, a posle ludilo, ja sam na ps3 uglavnom igra gt5p(i g25) vozis i uzivas. Gran Turismo je zakon
 
Poslednja izmena:
Ma meni je problem kvačilo što u igri kočim levom nogom, a u životu desnom :D I onda dok se prilagodim. Znam u životu da kočim i levom nogom (ne pokušavajte dok ne naučite osim ako niste na praznom bulevaru), ali još uvek u igri ne znam da kočim desnom :D
 
^+1 :)

edit:
pa posto sam u igri navikao da kocim levom i sad umesto kocnice stisnem kvacilo, pa onda samo jos ubrzam (jer vise ni motor ne koci) i produzim u pesak :)
 
Poslednja izmena:
Ma meni je problem kvačilo što u igri kočim levom nogom, a u životu desnom :D I onda dok se prilagodim. Znam u životu da kočim i levom nogom (ne pokušavajte dok ne naučite osim ako niste na praznom bulevaru), ali još uvek u igri ne znam da kočim desnom :D
Ja koristim obe za kocnicu, ako sledeca krivina ostaje u istoj brzini (recimo 2,3,4,5 i 6 krivina na Suzuki) kocim levom a kada brzine moraju da se smanjuju desnom naravno :)
 
Ma meni je problem kvačilo što u igri kočim levom nogom, a u životu desnom :D I onda dok se prilagodim. Znam u životu da kočim i levom nogom (ne pokušavajte dok ne naučite osim ako niste na praznom bulevaru), ali još uvek u igri ne znam da kočim desnom :D

ja u životu ne kočim:D, jer i dalje ne vozim:D
___________________________

ja kocim desnom i na menjac pa ako stane:D
 
Poslednja izmena:
Ja koristim obe za kocnicu, ako sledeca krivina ostaje u istoj brzini (recimo 2,3,4,5 i 6 krivina na Suzuki) kocim levom a kada brzine moraju da se smanjuju desnom naravno :)

Najbolje je sa obe. Ali ne po tom principu (mada je on bolji od mog :D), nego po principu osećaja za svaku krivinu. Odnosno levom kada držiš ne skidaš nogu sa gasa skroz (ili upšte), a desnom kada je takva krivina da se skida noga sa gasa. Mada su te stvari povezane. Kada skidaš nogu sa gasa, obično i menjaš brzine, pa ti treba leva za kvačilo... a kada ne skidaš nogu sa gasa, logično je da ne menjaš brzine :). Iskomplikovao sam ga :D
 
Najbolje je sa obe. Ali ne po tom principu (mada je on bolji od mog :D), nego po principu osećaja za svaku krivinu. Odnosno levom kada držiš ne skidaš nogu sa gasa skroz (ili upšte), a desnom kada je takva krivina da se skida noga sa gasa. Mada su te stvari povezane. Kada skidaš nogu sa gasa, obično i menjaš brzine, pa ti treba leva za kvačilo... a kada ne skidaš nogu sa gasa, logično je da ne menjaš brzine :). Iskomplikovao sam ga :D
Pa da, upravo sam na to i mislio, kada kocim levom gas drzim na pola kako bih pronasao "prolaznu" brzinu kroz krivinu da ne bih izgubio na vremenu pomeranjem noge...
@ kimi: skroz razumem kako se osecas, jos malo pa ce godinu dana kako vozim na G25, najveci problem mi je bio tempiranje vremena pritiskanja kvacila i promene brzine u isto vreme (sto brze naravno), da je prava transmisija bila u pitanju svi zupcanici na menjacu bi sada bili okrugli :D
 
ma ulazim polako u fazon (i sad mi krivo sto moram napolje :() .. ali najveci problem mi je sto mi je kocnica tvrdja od tockica na stolici :D (stisnem kocnicu i umesto ona da se uvuce, moja fotelja ide u rikverc pa nista od kocenja :))
 
Gde si ti video sedište za vožnju sa točkićima? :d
 
Poslednja izmena:
Gde si ti video sedište za vožnju sa točkićima? :d

ima de oces :)

409.gif
 
ako ste zavrsili sa raspravom koju vodite po prvi put, i izvinjavam se ostatku foruma ako prekidam vasu raspravu od koje nije muka svima, vec svi uzivaju u njoj, postavio bih pitanje vlasnicima g25-ice:

:D

Dakle lego je G25 :) Smara sto ne mogu da se dodeljuju dugmici, svaka im cast na podrsci za vecinu volana ali nije potpuna, na momo-u mi ne vidi dugmice koje koristim za poglede levo/desno/pozadi, pa je to zesci hendikep u online trkama..
 
Baš me čudi da Borisa "nešto smara" :D.

Pa ima podršku za volane, ne za Momo.

Ček Kimi, kako ne mogu da se menjaju dugmići? Zar se to ne radi u drugom meniju, ne tamo gde podršavaš FF. Ili beše neće G25 jer nema poseban podmeni za njega?
 
Poslednja izmena:
Smara sto ne mogu da se dodeljuju dugmici, svaka im cast na podrsci za vecinu volana ali nije potpuna, na momo-u mi ne vidi dugmice koje koristim za poglede levo/desno/pozadi, pa je to zesci hendikep u online trkama..

ma vidi on sve dugmice, samo fora je sto kad ocu nesto, posto nema settings za njega moram da klikcem redom dok ne ubodem dugme koje treba.

Ček Kimi, kako ne mogu da se menjaju dugmići? Zar se to ne radi u drugom meniju, ne tamo gde podršavaš FF. Ili beše neće G25 jer nema poseban podmeni za njega?

nema g25. ima dfp, dfgt, df formula ili ex. nadam se da ce biti u gt5.
 
Nesto razmisljam o simulaciji g-sila; sta mislite, da li bi ovako nesto poboljsalo feeling tokom trke:
- imamo stolicu kojoj naslon moze da se pomera napred-nazad, i sedalni deo levo-desno (kao da hocete da prevrnete stolicu bocno)
- kada dajemo gas, naslon propada nazad. Kako se ubrzanje smanjuje, naslon se polako vraca u neutralan polozaj.
- kada kocimo, naslon se podize napred, gurajuci nas ka volanu
- u krivini na levo, sedalni deo se krivi na desnu stranu, i obrnuto. Nagib i brzina zavise od bocnih g-sila u igri.

Jeste da ovo nije realan prikaz g-sila, ali bi mozda ipak bilo zanimljivo imati bar takav feedback...
 
Postoje takve spravice, recimo bas za zadnjicu, i mislim da radi na slican nacin kako si opisao, samo bez pomeranja naslona..
Postoji i Force Dynamics, kosta kao Golf V :) radi u principu tako sto se pomera ceo ovaj deo gde sedis, ali sve te varijante ipak nisu to to..

force-dynamics-2.png
 
Postoji ovo sto je opisao i za samogradnju. Samo ne pomera samo naslon nego celo sediste i tone/ponire nazad-napred i ljulja se levo desno. I ne samo to, nego se i drmusa pri naglim ubrzanjima i kocenjima, prenosi udarce od neravnina i ivicnjaka, drugih auta......Samo da bi to radilo potrebne je da softver dobije te informacije od igre. A toga nema na PS3.

I kad izlazi GT5? Nisam citao svaki post. Jel to u martu sledece godine pouzdano? Oce li biti punog trkackog vikenda ili opet samo instant race. Koliko igraca ce podrzavati na multiplayer gridu?
Ajd docekacu. Onaj snimak sa Ferarijem izgleda perverzno dobro mada mi se cini da na neki nacin dodatno ulepsavaju replay. Nije ni bitno ako bude dobar osecaj voznje.
 
I kad izlazi GT5? Nisam citao svaki post. Jel to u martu sledece godine pouzdano? Oce li biti punog trkackog vikenda ili opet samo instant race. Koliko igraca ce podrzavati na multiplayer gridu?
Ajd docekacu. Onaj snimak sa Ferarijem izgleda perverzno dobro mada mi se cini da na neki nacin dodatno ulepsavaju replay. Nije ni bitno ako bude dobar osecaj voznje.

Kraj marta za Japan, jos nisu potvrdili za evropu i USA.. Podrzava 16 igraca online, ne znam da li vise za Nascar mod.. privatne sobe, organizovanje "turnira", upload replay-a na Yotube i ostale zaebancije.. Sto se tice replay-a, ulepsavaju malo, u smislu vise AA i mozda neki blur tu i tamo, imas i par gameplay filmica skorasnjih, na par prethodnih strana..
 
Ko kaže da nema na PS3?

Ja video uživo Audi TT u kom sedi igrač, obrće volan, stiska pedale, isred auta golem ekran sa GT5P a ceo Audi se zanosi u zavisnosti od dešavanja u "igri".

Bilo izloženo na Games Conventionu u Lajpcigu prošle godine. Imam i video klip kako to radi.
 
Kaz izjavi da treba da ocekujemo "perfection" sto se tice ostecenja Nascar i Rally automobila :)

Nove slike

photo-x-$7044570$900.jpg

photo-x-$7044571$900.jpg

photo-x-$7044574$900.jpg

photo-x-$7044575$900.jpg

photo-x-$7044576$900.jpg

photo-x-$7044577$900.jpg

photo-x-$7044578$900.jpg

photo-x-$7044579$900.jpg

photo-x-$7044580$900.jpg

photo-x-$7044666$900.jpg

photo-x-$7044665$900.jpg

photo-x-$7044573$900.jpg
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno