Šta je novo?

Gran Turismo 5

da kod brljivo odradjenih modova, jer ti momci uglavnom i nisu u prilici da snime dobar sample a da ne komentarisem njihovo iskustvo u nekom brljivom dj programcicu :d
 
Dobro, naravno da se zaebavam za Mp3 fajl, ali otprilike tako nesto.. :) Znam samo da je razlika bas osetna i da sempl postane repetativan posle 3 kruga..

Nije bas tako. Mnogo sto sta se promenilo od kako je rFactor izasao. ;) Ali, ajde, da te razumem da ti engine feedback znaci kada u pojedinim situacijama gubis kontakt sa podlogom ili prilikom gas+kocnica balansiranja, ali sta cemo sa saltanjima? :p Ovo sto sam do sad video zvuci kao da neko na klavijaturi predje sa vise note na manju, odnosno, intezitet zvuka se smanji, pritom ne postoji nikakva tranzicija ili neophodna pauza u slucaju manuelnog menjaca. Bas bih voleo da cujem kako zvuci heel&toe downshift, jer je u tom slucaju feedback motora zestok, a ako je sve kako ti kazes, sinteticki zvuk bi ovde trebao da "zasjaji", u sta sumnjam... :p

BTW, slazem se da neki su neki zvukovi posteno odradjeni i uopste ne zvuce lose, ali, eto, upravo ovaj Nissan Motul GT-R o kojem raspravljate, zvuci katastrofalno i sto rece Marko reprodukuje identican sound prilikom ubrzavanja, koji se posle ponistava prilikom skidanja noge sa gasa. :)
 
Dobro, naravno da se zaebavam za Mp3 fajl, ali otprilike tako nesto.. :) Znam samo da je razlika bas osetna i da sempl postane repetativan posle 3 kruga..

Malo da se i golfadzije vesele.. :d

5193344812_33155ddc93_b.jpg

5193343926_67f29b1d79_b.jpg

Fucking Rabbit:d
 
Lambo

[YOUTUBE]SmoTrOS3Yco[/YOUTUBE]
 
^ lol, vozac prakticno ne skida ruku sa desnog paddle shiftera. :)
 
a i senke u kokpitu su katastrofa, cak se razmisljam i dal smo mogli bez njih...
 
Bas me briga za druge, hocu da ovo bude bolje a PD je imao i vremena i resursa da to ucini boljim.

A to ti znas ... kako? :) Kad si vec tako ubedjen i znas da je to moglo bolje, posalji im lepo svoj CV, garantujem ti da ces odlicne pare zaraditi radeci za njih a mi cemo ti se svi ovde klanjati vecno.
 
A to ti znas ... kako? :) Kad si vec tako ubedjen i znas da je to moglo bolje, posalji im lepo svoj CV, garantujem ti da ces odlicne pare zaraditi radeci za njih a mi cemo ti se svi ovde klanjati vecno.

Da znas da bih mogao. Jedino sto mi smeta u ovom trenutku je sto ne znam Japanski , ali ideje koje ja imam bi se postideo i Kazunori :p

5 godina ***. Za to vreme sam zavrsio i fax i vojsku, a gosn. Kazunori je uspeo da napravi 200 detaljnih automobila, tsukubu , indianapolis u HD le sathe, sa timom od 120+ ljudi :p (Ne mislim da im je sam PS3 bio tolika enigma, jer su ipak pod sonyjevim okriljem.)

mada ne cudi kad je umesto da se koncentrise na igru, on "gostovao" po 24h ringa ne bi li svom cedu malo podigao kredibilitet, jer ipak ta igra sada dolazi od pravog racing drivera :p

kao sto rekoh ne zelim vise da raspravljam o ovome. Po svemu do sada vidjenom , ja uopste nisam zadovoljan ( jedino fizikom jesam). Sve mi je nekako bilo prenapumpavano, sto sam navikao da ocekujem od odgovornih za COD i ostalu bizuteriju. Uzdam se sada debelo u multiplayer , za koga cemo saznati kakav je tek na dan izlaska.
 
Ma kakvi, i mp ce biti krsh, vozi ti rFactor :d
 
rF me je drzao od trenutka izlaska , jos godinu dana bez ulozenog dinara, a za gt5 sam puko pare i za ps3, i g25, i jos nekoliko igara cekajuci sam gt5, isto kao sto cu morati da izdvojim za sam gt5 7000-8000. A da li ce odusevljenje ostati isto? Tek treba da saznam :/
 
rF me je drzao od trenutka izlaska , jos godinu dana bez ulozenog dinara, a za gt5 sam puko pare i za ps3, i g25, i jos nekoliko igara cekajuci sam gt5, isto kao sto cu morati da izdvojim za sam gt5 7000-8000. A da li ce odusevljenje ostati isto? Tek treba da saznam :/

Za te pare si mogao lepo jednog juga, pa da mu nabacish spojler i da vozish domaci beton shampionat. Fizika bi bila odlichna, a senke u kokpitu bi zavisile od toga koliko su prozori chisti. Milina!
 
rF me je drzao od trenutka izlaska , jos godinu dana bez ulozenog dinara, a za gt5 sam puko pare i za ps3, i g25, i jos nekoliko igara cekajuci sam gt5, isto kao sto cu morati da izdvojim za sam gt5 7000-8000. A da li ce odusevljenje ostati isto? Tek treba da saznam :/

Pa G25 radi i na PCu :)

I stvarno mi nije jasna pricha oko rFactora, igra je i dalje kao u nekoj alpha fazi, modovi su sklepani a kod zvuka bukvalno chujesh pochetak i kraj sempla :d Takodje u dosta modova umesto da gurash volan levo-desno, ti morash da ga gurash ka sredini da bi ishao pravo ?!?!?! Jel to neki bag ili shta :) Svaki put kad sam startovao rF, imao sam utisak da mi je neko uvalio igru koja je do pola zavrshena :d Ako ti to poredish sa GT5, nikad nije kasno da prodash PS3 i G25 i obogatish se :d
 
a dobro, ne vidite poentu izgleda a uporno pokusavam da zavrsim diskusiju.

jovus, taj jugo mi se trenutno cini dovrsenijim od ove igre :p a i kao sto rece senke bi bile bolje. U 2011. godini gt5 koji bi trebalo da bude revolucionarna igra i u narednih nekoliko godina, ona u startu ima kockaste senke :p
Bitno je da automobili u photo modu imaju 500 000 poligona :p To je izgleda Kazunorijeva poenta - moci cete sa njima da se slikate :d
 
Marko, ti hocesh polyphoyju da dash zadatak, a nije ti jasno da ne postoji igra na trzishtu sa realtime osvetljenjem kao u GT5, sa chim ti to uopshte poredish :) Svi ostali to fejkuju, i zato im je osvetljenje nerealno i "flat", GT5 ima simulaciju osvetljenja, isto kao i simulaciju zvuka, i to je pravi put kojim treba ici i kakve ce igre biti u buducnosti, ali problem je josh uvek hardver koji to ne moze da isprati kako treba..

U buducnosti ce sve igre imati simulaciju pokretnih delova i zvukova koji to proizvode, tako da necesh morati da pravish svaki automobil posebno, vec mu samo zadash od kojih delova je sastavljen, i igra ce raditi svu fiziku i zvukove. To je ono na shta Polyphony ide i zbog chega je 5 generacija ispred svega :d
 
Poslednja izmena:
da ali bi trebalo da postoje neki prioriteti, krenuvsi od toga koliki procenat ekrana zelis da izgleda kvalitetno. valjda je bitnije da ako si vec "ogranicen" na te premium automobile, da onboard kamera prikazuje kvalitetne senke, jer ce ti pre to upasti u oci nego kako je osencen zadnji difuzor na autu ispred sebe :p

da se ne varamo, smena dana i noci , vremenski uslovi, sve to stvarno izgleda daleko bolje od bilo koje simulacije. ali da ove senke bodu oci to niko, cini mi se ,ne moze da porekne. :p

nadam se da ce mi sve ovo pasti u drugi plan kada budem nabavio igru, ali dzaba ako barem meganicki dmg i multi ne budu ispunili neka moja ocekivanja :)
 
zato sto je time trial ;)

ne zahteva se sencenje ostalih automobila.
 
Hebale vas senke, ako vožnja bude kako treba, to je najmanje bitno :)
 

Ako cemo posteno, bas se u ovom videu mogu videti artefakti shadow mapa, taj cascaded efekat i jako niska rezolucija senke volana koja je u obliku sestougaonika na 0:20 pa nadalje. Dok vozis to naravno ne smeta ali kad gledas neciji snimak to ipak ne moze a da se ne primeti. Pohvalno je sto i na tako slaboj masini kao sto je ps3 to ipak dinamicko osvetljenje cak iako masina nema dovoljno ram-a za bolje mape senki. Za tako nesto ipak mora da se ceka sledeca generacija.
 
U photo mode-u imas staklo 14-500mm f/1.0 , da takav objektiv postoji bio bi veliki ko autobus :D

autodromonazionalemonza.jpg


autodromonazionalemonza.jpg
 
jesu odlicni ovi shotovi , ali daj bre zmaye neke non-seen mahine malo :p
 
Ovaj C63 je bas fotogenican.. :)

place_principale_dahrweiler-e337a27020.jpg

place_principale_dahrweiler_1-d0132b6d56.jpg

place_principale_dahrweiler_3-049c6e1733.jpg
 
Nazad
Vrh Dno