Šta je novo?

Gran Turismo 5 Prologue

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Deder Ranko izvešćuj™ sa tim update-om. Šta će biti, kako će biti i što je najvažnije kad će biti :)
Cekamo Paris Motor Show koji pocinje 4 Oktobra i tu ce biti predstavljen taj prototip Citroena i mozemo da ocekujemo neke vesti vezane za GT a ako ne bude bilo vesti cekamo Tokyo Game Show koji pocinje 9 Oktobra gde PD mora da pokaze sta je uradio do sada tako da stay tuned :D
Boris Lozac je napisao(la):
Pali, dere vas decko sa Gamepad-om, neces to videti u ovim drugim "igrama"
Neka taj decko uzme Suzuku i bilo koji jaci auto pa da vidimo sta ce da uradi, Imprezzu bi mogao da vozis i na tastaturi...
 
Neka taj decko uzme Suzuku i bilo koji jaci auto pa da vidimo sta ce da uradi, Imprezzu bi mogao da vozis i na tastaturi...

Bockam malo Drivera ;) Kao sto rekoh, nadam se da ce posvetiti jos paznje fizici do izlaska full igre, jer se po snimcima jos uvek vide neke mane iz GT4 (nemogucnost prevrtanja, cudne "krofnice") a takvim potezima nece privuci hard core sim-ere.. Ocigledne su neke mane i to nema smisla negirati, ako ispeglaju fiziku to ce stvarno biti ultimate sim..

Btw, jel spremaju totalno novi Nordschleife za full GT5, ne ovaj iz 4-orke?
 
Poslednja izmena:
Kad popravim pedale, videcemo da li je Kazunori san isao na dodatne casove fizike...

Loool, jel kod tebe ? :)

Bockam malo Drivera ;) Kao sto rekoh, nadam se da ce posvetiti jos paznje fizici do izlaska full igre, jer se po snimcima jos uvek vide neke mane iz GT4 (nemogucnost prevrtanja, cudne "krofnice") a takvim potezima nece privuci hard core sim-ere.. Ocigledne su neke mane i to nema smisla negirati, ako ispeglaju fiziku to ce stvarno biti ultimate sim..

Prevrtanje nam treba isto koliko i nalepnice :) Ako pogledash stotine i stotine raznih trka a da nisu reli, videcesh da se niko nikada ne prevrce u njima, bez obzira koji automobil bio, drugo je to shto se u LFSu prevrcesh kao da te je neko stavio u kontejner i gurnuo niz stazu :). Shto se tiche "krofni", bash su onakve kako shto bi trebale da budu, a ti josh godinu dana nemoj da probash igru i prichaj na osnovu filmica :)

Btw, jel spremaju totalno novi Nordschleife za full GT5, ne ovaj iz 4-orke?

Pa naravno, to je staza koju 90% ljudi cheka prvu, mora da bude uradjen savrsheno.
 
Poslednja izmena:
Prevrtanje nam treba isto koliko i nalepnice :) Ako pogledash stotine i stotine raznih trka a da nisu reli, videcesh da se niko nikada ne prevrce u njima, bez obzira koji automobil bio. Shto se tiche "krofni", onakve su kao shto bi trebale da budu, a ti josh godinu dana nemoj da probash igru i prichaj na osnovu filmica :)

Nije poenta sto se retko kad prevrcu, poenta je da prava kola MOGU da se prevrnu, i to veoma lako, a u GT-u ta mogucnost ne postoji, cak i kad namerno zelis da prevrenes auto, tako da je to znak da ima nekih mana sa fizikom, a krofnice izgledaju nerealno, ne verujem da neces nikad nista da priznas i da se zadovoljavas ocigledno ne-tako-realnom-kakvu je prikazujete-fizikom... Meni je u interesu da GT5 bude sto realniji, imam PS3, Momo volan kako kazete, radi... tako da, ono.. nema mesta ovde slepom fanboy-izmu... Necemo vise, nervozan sam zbog Wipeout-a, svasta sam u stanju da ti kazem :D :p
 
Poslednja izmena:
26x pričate iste priče... Ne ponavljajte se, biće brisanja...
 
Imam ja jedno pitanje u vezi prologa. Imam g25 i ne mogu da kocim motorom, tj. kad preshaltam u nizu brzinu samo urla na prazno kao u leru ali ne koci uopste. Da li neko zna, je li nedostatak u igri ili bi trebalo da setujem nesto.. Hvala unapred i pozz
Eh da i jos jedna stvar, podrska za kvacilo radi samo kad pre svake trke drzim trougao, postoji li i za to bolje resenje..
 
Vozio sam vishe puta sa G25 i kochi motorom normalno, sad pojma nemam da li to moze da bude do nekih setovanja...

Za kvachilo ne znam, ja sam mislio da ne radi uopshte ;)
 
pa, sta znam probaj na pravcu da ga presaltas iz tipa 5. u 3. (ekstrem) i nastavice da se krece istom brzinom (km) bar kod mene to radi..
A eto sad znas i trik za kvacilo ;-)
pozz
 
Ja nemam G25, tako da ne mogu da probam sad, sa DFP radi normalno potpuno, to bi odmah primetio. Nego jel to znachi da ne chujesh ni zvuk kochenja motorom, nego kao da si izbacio u ler ?
 
Neka taj decko uzme Suzuku i bilo koji jaci auto pa da vidimo sta ce da uradi, Imprezzu bi mogao da vozis i na tastaturi...

Lol, taj decko vam i napisao bas za tu stazu.Ajmo poslednji put:Markyboy92,Suzuka,Nissan GT-R35 gamepad-joypad aka controller.Drajveru forum "mafijasu", poljubis me u auspuh ;)
 
Poslednja izmena:
Ti imash ozbiljne probleme..
 
Poslednja izmena:
Lol, taj decko vam i napisao bas za tu stazu.Ajmo poslednji put:Markyboy92,Suzuka,Nissan GT-R35 gamepad-joypad aka controller.Drajveru forum "mafijasu", poljubis me u auspuh ;)

Daj bre covece neki rekord na profi sta se izbacujes s tog markyja kad covek igra na standard u arkadni mod.
 
Shta, vozi standard fiziku, lol :d
 
Poslednja izmena:
Mhahahahaha, ali ne vredi...
 
Uopšte ne kapiram zašto se ovaj registrovao.
 
Ja nemam G25, tako da ne mogu da probam sad, sa DFP radi normalno potpuno, to bi odmah primetio. Nego jel to znachi da ne chujesh ni zvuk kochenja motorom, nego kao da si izbacio u ler ?

taj fazon, kao da je u leru.. mozda ne podrzava u potpunosti j*beni g25..:wall:
 
Vozio sam G25 i GT5P, al ne mogu da se setim nikakvih problema. Ne kažem da ih nema, nego mi prosto ništa nije delovalo čudno...
 
Vozio sam G25 i GT5P, al ne mogu da se setim nikakvih problema. Ne kažem da ih nema, nego mi prosto ništa nije delovalo čudno...

Pa nije ni meni prvih, sta znam, nedelju dana, ali kada sam se malo navikao na cool grafiku, kozu pod prstima itd. ;-)) poceo sam da obracam paznju na detalje.. ***a sha znam..

pozz :wave:
 
Ne znam da li ste primetili update sa 3 nova automobila, ukljuchujuci i onaj "C4" :)
 
Poslednja izmena:
To valjda zato što je sajam u Parizu u toku... Evo skidam.
 
Evo skinuh update i probao. Ništa posebno. Žao mi što više ne stave neku novu stazu. Ne mora Ring, ali makar Tsukuba.

Dakle 3 automobila i još neki "tweekovi" (koje još nisam stigao da probam)....

To su Ferrari California, Lotus Evora i Citroen GT (koncept).

Lotus je, hmmm, čudan nekako... Iako je čak 1300kg težak (a to je za Lotus MNOGO) ne oseća se to u vožnji i uopšte ne traži R3 gume. Vozi se čak i na S sasvim lepo. Problem su motor i menjač donekle. Motor, naime, slabije vuče na visokim obrtajima (što je apsolutno nedopustivo za stazu) što u kombinaciji sa neverovatno dugim menjačem (toliko dugim da mi pada na pamet da nisu neku grešku napravili) znači da Suzuka praktično može da se odveze u trećoj brzini... Može Evora da se sredi, ali totalno suprotno logici. Treba skratiti menjaču malo drugu, solidno treću i četvrtu maksimalno moguće i skupiti poene da se pojača motor čak i ako treba da se vozi na R1 ili S2/3 gumam, i da se poveća težina auta... Onda Evora liči na nešto, mada ništa posebno. Ipak, iznenađuje poslušnost auta sa bilo kojim gumam i u startu nemalom težinom za Lotus, pa čak i kasnijim povećanjem zarad nekog tuninga motora... Ali taj 3.5l je za današnje pojmove morao da ima više od 280ks...

Ferrari California je baš super. Štaviše, ako su zaista napravili da kabriolet bude onako utegnut i poslušan, onda svaka čast i znači da je auto od starta bio projektovan da nema krov (pa su ojačanja urađena ne vreme, kako se naknadno isecanjem krova ne mogu uraditi). Motor je po ponašanju sličan onome u F430, a menjač je značajno bolji. Posumnjao sam tokom vožnje da je sa dvostrukim kvačilom, a posle sam i proverio i jeste... sjajno je kako se u igri to oseti. Auto je odlična zabava, dosta je brz, ne sigurno za rekorde, ali zanimljiv u svakom slučaju.

Citroen GT je neki ludi električni auto koji na pravcu Suzuke može da ide osetno preko 300. Kako ga pokreću elektro motori, nema (nikakav) drugačiji menjač osim automatskog i nema šanse da bilo gde pređete 4000 rpm (ili čega već)... Dobro je videti kako je PD skinuo ponašanje ubrzanja elektro auta (lepo se oseti totalno drugačiji osećaj u odnosu na benzin), kao što je u GT4 uradio BMW dizel, ali auto je tolko brz da kao da nema kočnice, a u krivini je užas takođe i pri tome se ne čuje ništa osim vetra, ivičnjaka i guma, tako da praktično ne predstavlja nikakvo zadovoljstvo u vožnji...

Evo i slika.









 
Steta sto nema novih staza ali nadam se da ce ih uskoro biti, btino da se nesto novo desava :)

2909228438_45d593dc13_b.jpg

2908421929_71954fba55_b.jpg

2909227886_16d87d76a6_b.jpg

2908379351_fc0cac6e1e_b.jpg

2908391923_81454192da_b.jpg

2909268102_c66970698e_b.jpg
 
Ima li makar nagoveštaja za novu stazu u skorije vreme?
 
Pet puta startujem update i puca. Sramota da to ne srede do sada! Ranije pukne jednom ili dva puta ali sada nikako da zavrsim i odustao sam! :wall:
 
To pucanje smara svakako... ali se i svaki put nastavlja... ne obraćajte pažnju na onu linijicu koliko je skinuto, jer ona ne pokazuje tačno uopšte...
 
Taj Lotus ima toyotin ili nissanov motor jel?! Ako jeste onda me ne cudi sto je tako toyota i nissan nikad nisu znali da naprave masinu bez turba.
 
Ima Toyotin motor, ali kako toyota ne zna da napravi mashinu bez turba, pa toyotini atmosferci su pored Honde najpouzdaniji motori na svetu, a Nissan u prvih pet vec godinama ;) A u svakom sluchaju pouzdan turbo motor je teze napraviti nego atmosferca ;)
 
Poslednja izmena:
Za jedan Lotus su performanse mnogo bitnije od pouzdanosti. Honda je toliku snagu imala jos '91. iz 3.0 motora koji je sigurno bio laksi od ovog, blah. Ovako Lotus se pretvara u plasticni kit car dobro nisu od bube stavili motor taj je jos pouzdaniji nema sta da mu se pokvari :)
 
Ma ja pricham o Toyoti, to shto je Lotus napravio frankenshtajna njihov problem :) Chini mi se kao da su za ovaj model konsultovali BMW ili Mercedes :)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno