Evo skinuh update i probao. Ništa posebno. Žao mi što više ne stave neku novu stazu. Ne mora Ring, ali makar Tsukuba.
Dakle 3 automobila i još neki "tweekovi" (koje još nisam stigao da probam)....
To su Ferrari California, Lotus Evora i Citroen GT (koncept).
Lotus je, hmmm, čudan nekako... Iako je čak 1300kg težak (a to je za Lotus MNOGO) ne oseća se to u vožnji i uopšte ne traži R3 gume. Vozi se čak i na S sasvim lepo. Problem su motor i menjač donekle. Motor, naime, slabije vuče na visokim obrtajima (što je apsolutno nedopustivo za stazu) što u kombinaciji sa neverovatno dugim menjačem (toliko dugim da mi pada na pamet da nisu neku grešku napravili) znači da Suzuka praktično može da se odveze u trećoj brzini... Može Evora da se sredi, ali totalno suprotno logici. Treba skratiti menjaču malo drugu, solidno treću i četvrtu maksimalno moguće i skupiti poene da se pojača motor čak i ako treba da se vozi na R1 ili S2/3 gumam, i da se poveća težina auta... Onda Evora liči na nešto, mada ništa posebno. Ipak, iznenađuje poslušnost auta sa bilo kojim gumam i u startu nemalom težinom za Lotus, pa čak i kasnijim povećanjem zarad nekog tuninga motora... Ali taj 3.5l je za današnje pojmove morao da ima više od 280ks...
Ferrari California je baš super. Štaviše, ako su zaista napravili da kabriolet bude onako utegnut i poslušan, onda svaka čast i znači da je auto od starta bio projektovan da nema krov (pa su ojačanja urađena ne vreme, kako se naknadno isecanjem krova ne mogu uraditi). Motor je po ponašanju sličan onome u F430, a menjač je značajno bolji. Posumnjao sam tokom vožnje da je sa dvostrukim kvačilom, a posle sam i proverio i jeste... sjajno je kako se u igri to oseti. Auto je odlična zabava, dosta je brz, ne sigurno za rekorde, ali zanimljiv u svakom slučaju.
Citroen GT je neki ludi električni auto koji na pravcu Suzuke može da ide osetno preko 300. Kako ga pokreću elektro motori, nema (nikakav) drugačiji menjač osim automatskog i nema šanse da bilo gde pređete 4000 rpm (ili čega već)... Dobro je videti kako je PD skinuo ponašanje ubrzanja elektro auta (lepo se oseti totalno drugačiji osećaj u odnosu na benzin), kao što je u GT4 uradio BMW dizel, ali auto je tolko brz da kao da nema kočnice, a u krivini je užas takođe i pri tome se ne čuje ništa osim vetra, ivičnjaka i guma, tako da praktično ne predstavlja nikakvo zadovoljstvo u vožnji...
Evo i slika.
