Šta je novo?

Gran Turismo 5 Prologue

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
aj cisto da razbijemo ove glupe mitove da PD devovi sva kola probaju licno na stazi, posto mi vise idu na k*rac, sa obzirom da ih neki ljudi ovde ponavljaju mesecima bez ikakvih osnova u stvarnosti

evo sta je sam yamauchi rekao:

"We try to simulate the handling of the car as closely as possible. All of the movements of a car are based on computer calculations. It's fairly rare that we actually get into a car and do real life comparisons."

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=186087
pretposlednje pitanje
http://www.youtube.com/watch?v=k7z4-gre-yU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=cE36c6VY3ew&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=lMmea03j_Z4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=MKDdxC3DXlI&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=vfv1-eTlixQ&feature=related

btw welcome to the conversation :wave:
 
ne vredi ni da ti objasnjavam ako do sada nisi skapirao da su ukusi razliciti.

A ko ovde pricha o ukusima ?:)

I sad ti opet o ukusima i simulacijama. Ja ti pricam o tome da je nekome simulacija deltinog sladoleda od jagode bolja od nesttle simulacije jagode, a ti i dalje tvrdis da je jagoda koju ti lizesh jedina i najbolja, a pri tom se pozivas kako je to jedina prava simulacija jagode. Nadam se da sada vec kapiras sta je jagoda u ovoj prici (meni je svejedno, ne volim jagodu :) )

Mozda tvrdim zato shto znam o chemu pricham i imam sigurno najvishe staza i znanja o automobilizmu, a pogotovo od Lozacha ? :) To nema nikakve veze sa ukusima, vec sam ti vishe puta rekao, ali kao da vredi da pricham.

Sto se kompleksa tice imam ih, ali verovatno manje nego ti sobzirom da imam tek 28god, jos sam mali naspram tebe. Ako u tvojim godinama budem visio na forumu i pricao o jagodama vs lesniku skocicu sa mosta jer ne zasluzujem da zivim.

I ponovo treci put, ovo nije pricha o ukusima...

U ovoj prici sam zato sto ste napali Borisa (sa kojim se apsolutno ne slazem da je LFS simulacija bilo cega sem gubljenja zivaca) da je njegova jagoda losija od vase. I jedni i drugi lizete sinteticko voce i nista nije prava jagoda i rasprava vam je glupa. Eto, zato se mesam. Ja inace prezirem simuliranje realnosti bilo cega u video igrama.

Nishta tu nije njegovo ili nashe, vec dobro vs loshe simulirano, a ne znam koliko to puta josh treba da ponovim da bi ukapirao, a tek ne znam shta ti i dalje trazish u ovom threadu.

U video igrama trazim da pobegnem od realnosti.
:)

Valjda nije svima realnost tako ruzna :)
 
Poslednja izmena:
aj cisto da razbijemo ove glupe mitove da PD devovi sva kola probaju licno na stazi, posto mi vise idu na k*rac, sa obzirom da ih neki ljudi ovde ponavljaju mesecima bez ikakvih osnova u stvarnosti

evo sta je sam yamauchi rekao:

"We try to simulate the handling of the car as closely as possible. All of the movements of a car are based on computer calculations. It's fairly rare that we actually get into a car and do real life comparisons."

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=186087
pretposlednje pitanje

Ne znam ko je to prevodio sa japanskog, jer nije se jedanput desio prevod sa japanskog koji govori totalno suprotno od onoga shto je recheno. Postoji dokumentarac od sat vremena josh iz razvoja GT4 gde lepo snimaju garazu sa gomilom automobila, borave na svim stazama koje su u igri, testiraju automobile, itd. i pomenut je broj od 200 komada. Drugo, PD studio se nalazi 500 metara od staze Tsukuba i svaki trenutak slobodnog vremena koriste da odu tamo i provozaju neki auto (to je pomenuto u nekoliko intervjua). Trece, ako pogledash opet video walkthrough kroz njihov studio (mislim da je na gamespotu), videcesh da njih samo automobili zanimaju i nishta vishe. Da ne pricham o tome shto je Yamauchi bivshi vozach koji je za razliku od cvikerasha matematichara iz LFSa stvarno uchestvovao u trci. Dalje, Yamauchi je u nekoliko prilika napravio odlichna vremena na razlichitim stazama u svetu, u odnosu na profesionalne vozache.

Moracesh mnogo vishe da znash o PDu i Yamauchiju ako mislish da tek tako jednom rechenicom pokazesh njegovu kompetentnost.

A ti Lozachu, nastavi da jedesh pasulj :)
 
Poslednja izmena:
ma jes, ne znaju da prevode uopste, sve 3 recenice su pogresili... i nisam ja dovodio u pitanje njegovu kompetetnost (to nigde nisam ni spomenuo, samo zbog kompleksa to neko moze tako da shvati) ni kvalitet igara (sa obzirom da sam verovatno jedan od zagrizenijih fanova), nego neke tvrdnje koje jednostavno sam sef razvoja porice. nije to bila izjava nekog nepoznavaoca ili programera, vec samog sefa, valjda zna sta prica. inace ja to ni ne vidim kao lose, cak stavise, mislim da je to jedini nacin da se prave velike simulacije tacno, jer subjektivni utisak iz voznje mnogo moze zavisiti od vozaca, a sumnjam da su svi PD devovi profesionalci. od cinjenice da ne voze sva kola moze da se potrese samo neko sa ili vrlo povrsnim poznavanjem ili kome je "pravo iskustvo sa kolima" glavni argument zasto je gt najbolji serijal, pa ne voli da mu ga neko dira

@ranko
sjajan dokumentarac iako je za novajlije, kao entuzijasti za kola i serijal meni je i dalje krajnje zabavan, al opet ne pokazuje da su imali iskustva sa svim kolima, nego koliko, 20-30-50? od 700+?
opet, ne kazem da je to nuzno lose, jednostavno smesne su mi te tvrdnje "gt je najbolji jer voze sva kola i jer su svi pro vozaci", i to sam i hteo da prekinem sa svojim postom
 
Poslednja izmena:
Pa ko je rekao da je on probao svih 700 ? Poenta je u tome da je probao automobile i da on to radi i kada ne pravi igru (jedan od prvih je vozio novi GTR), kapirash da je to prva stvar u njegovom zivotu i ostalih iz PDa, a da su igre proizvod tog iskustva. Tako da rechenica koju si nashao ochigledno nije istinita.
 
Ne znam Wilj, nisi me ubedio. Svakako da ne može da isproba apsolutno svaki automobil
( a i budže se, pa im se karakteristike drastično menjaju ), ali su ovi iz PD sigurno žestoko testirali
sve moguće tipove automobila prilikom razvoja tog programa koji prenosi ponašanje automobila u igru.

Oni već desetak godina rade samo tu igru, studio im je na stazi Tsukuba...
 
Pa tachno se u GT4 vidi koji auto nisu testirali i kome nisu posvetili paznju, i to su sve oni koje niko normalan i ne vozi na stazi.

Mi ovde prichamo o GT5p, sve automobile u igri sam vozio i tachno se vide savrsheno prenesene individualne karakteristike, pored toga shto se tachno oseca tezi/lakshi auto, razlichite vuche, polozaj motora, fizichki i zvuchno do sada ubedljivo najbolje preneseno, naravno onaj ko ne poznaje pravi automobil, to mu nishta nece ni znachiti i moze da vozi LFS fantasy world.
 
Poslednja izmena:
opet, ne kazem da je to nuzno lose, jednostavno smesne su mi te tvrdnje "gt je najbolji jer voze sva kola i jer su svi pro vozaci", i to sam i hteo da prekinem sa svojim postom

Pa nego shta je potrebno za najrealniju voznju ? Da nece mozda EA da napravi najbolju voznju shto su najobichniji geekovi koji pozovu jednog vozacha da im kaze da li je dobro ? :) Polyphony ima sve shto je potrebno da napravi najrealniju voznju, i nikakvi geekovi matematichari ne mogu da naprave bolju stvar tako shto ce probati trkachki auto dve krivine, a juche su polozili, i iz tog razloga se GTR i GTR2 toliko razlikuju.

I kako se sada tvoja rechenica i tvrdnja da PD ne proba automobile uklapa u ovaj video ? Bash onako kako sam rekao, neko je pogreshno preveo japanski, i to se mnogo chesto deshava kao shto rekoh, a ti si pokazao da o PDu i Yamauchi-ju ne znash dovoljno..
 
Poslednja izmena:
Driver, razumem ja sve tebe, oni jesu pravi car fanatici, ALI, da im je zaista namera da naprave nesto najpribliznije realnosti, ne bi trebalo da bude toliko arkadnih stvari i opcija u igri, oni je prave za sto siru publiku, od 7 do 77 sto bi rekli..
Ponavaljam ti, nije bitno sto su toliki ljubitelji automobila i sto su neke i testirali u stvarnosti i provodili vreme sa njima, ako ne ubodu dobitnu formulu, sve je dzabe..

Najvaznije pitanje je da li znaju da naprave realnu simulaciju automobila i guma odnosno da li to zele.. ili im je cilj da naprave "dovoljno dobru" fiziku a sve ostale resurse i znanje usmere na sto verniji zvuk i izgled automobila i staza. Kapiras, oni ZNAJU koja im je ciljna grupa i ZNAJU da nemaju potrebe ici do ekstremne realnosti jer njihovoj ciljnoj grupi to nista ne znaci, njima je dovoljno da je to realnije od arkadnih voznji i da imaju sjajne modele automobila, to ce zadovoljiti 99 % njihovih kupaca. Znaju da ce isto toliki procenat ljudi igrati na gamepadu i da nece ni ukljucivati "simulation mod" pa mu verovatno ne pridaju toliko znacaja.. Ako ja gresim, zasto vi ovde ne raspravljate o najbrzim vremenima na stazama u GT5p, ne pricate o setup-ima, nemate neku svoju Hotlap listu, itd... niste takav tip igraca, upravo ste ta ciljna grupa o kojoj pricam...
 
Znači dobra simulacija može da bude samo ona od nezavisne kompanije u podrumu koja propada jer nije zaradila ništa jer im je simulacija toilko dobra da je niko nije kupio.

GT5P može da vozi bilo ko. Isto tako kao što i Ferrari može da vozi bilo ko. Naravno, ti to ne možeš da znaš jer dalje od poluisravnog G2 nisi stigao.

Što se tiče realnosti, imaš standard i pro fiziku, TC, ABS i još jednu stvar na osnovu kojih prilagođavaš igru svom znajnu. Takođe imaš i gume. Tako je i ustvarnosti, osim std i pro fizike.

Takođe, mani se priče da je igra pravljena za džojped jer je još GT4 bio najbolja igra na svetu prilagođena za volan. Ni jedna nije bila tako dobro spremljena za volan. Takođe, mnogo više volana na svetu je prodato za PS2, nego za PC sveukupno.

Izađi iz mišije rupe i nauči nešto. A moram da te podsetim za ubuduće da ću izgleda tvoje laži i izmišljotine samo warnom moći da smanjim.
 
Poslednja izmena:
Izađi iz mišije rupe i nauči nešto. A moram da te podsetim za ubuduće da ću izgleda tvoje laži i izmišljotine samo warnom moći da smanjim.

Samo jos kad bi znao sta lazem i izmisljam? Pricam realno, opovrgnite me ako gresim ako nisam u pravu za ciljnu grupu? U predhodnom postu sam najbolje objasnio sta zelim da kazem, a jedini odgovor koji imate su warn-ovi?
Nemam razloga da trolujem, nisam neki ludi PC fanboy, posedujem i PS3...
 
Driver, razumem ja sve tebe, oni jesu pravi car fanatici, ALI, da im je zaista namera da naprave nesto najpribliznije realnosti, ne bi trebalo da bude toliko arkadnih stvari i opcija u igri, oni je prave za sto siru publiku, od 7 do 77 sto bi rekli..
Ponavaljam ti, nije bitno sto su toliki ljubitelji automobila i sto su neke i testirali u stvarnosti i provodili vreme sa njima, ako ne ubodu dobitnu formulu, sve je dzabe..

Najvaznije pitanje je da li znaju da naprave realnu simulaciju automobila i guma odnosno da li to zele.. ili im je cilj da naprave "dovoljno dobru" fiziku a sve ostale resurse i znanje usmere na sto verniji zvuk i izgled automobila i staza. Kapiras, oni ZNAJU koja im je ciljna grupa i ZNAJU da nemaju potrebe ici do ekstremne realnosti jer njihovoj ciljnoj grupi to nista ne znaci, njima je dovoljno da je to realnije od arkadnih voznji i da imaju sjajne modele automobila, to ce zadovoljiti 99 % njihovih kupaca. Znaju da ce isto toliki procenat ljudi igrati na gamepadu i da nece ni ukljucivati "simulation mod" pa mu verovatno ne pridaju toliko znacaja.. Ako ja gresim, zasto vi ovde ne raspravljate o najbrzim vremenima na stazama u GT5p, ne pricate o setup-ima, nemate neku svoju Hotlap listu, itd... niste takav tip igraca, upravo ste ta ciljna grupa o kojoj pricam...

Pa ti stvarno nisi normalan:d Kupi GT5P pa probaj i videćeš da će sve ovo što si napisao pasti u vodu.
 
Samo jos kad bi znao sta lazem i izmisljam? Pricam realno, opovrgnite me ako gresim ako nisam u pravu za ciljnu grupu? U predhodnom postu sam najbolje objasnio sta zelim da kazem, a jedini odgovor koji imate su warn-ovi?
Nemam razloga da trolujem, nisam neki ludi PC fanboy, posedujem i PS3...

Ok. Onda samo na početku svakog posta piši boldiranim slovima: "Ja nisam probao GT5P makar nedelju dana i sve što pričam o njemu je na osnovu video klipova i mojih pretpostavki"...

Onda pričaj šta god želiš. Pri tome neće biti tolerisane stvari kad napišeš "GT" ili "GT4" jer je tema GT5P i ne pričamo ovde niti o GT serijalu generalno, niti o GT4.
 
Lozachu, mi se uopshte ne razumemo :)

Pa ne mislim ja da je to realno zato shto Yamauchi ima iskustva, resursa i znanja da napravi simulaciju, nego zato shto je to tako, pricha o yamauchiju je za tebe i one koji nemaju iskustva pa da im bude jasan razlog. Naravno da je on mogao da napravi obichnu arkadu iako sve zna o automobilima, ali on to uporno ne radi, josh od prvog GT-a. Svaki do sada je bio ispred svega shto postoji u svoje vreme. Postojale su igre sa pucanjem guma, telemetrijom i gomilom opcija pre nego shto si se ti rodio, i ja sam to vozio volanom koji sam sam napravio, ali probaj ih sad pa cesh da vidish koliko su smeshne. U LFSu guma ima da ti pukne uvek na istom mestu ako vozish isto, shto je smeshno, ljudi su ladno matematichki izracunali, to ima samo u fantasy svetu nolifera :)

I josh imam jedno pitanje za tebe. Da li ti mislish da se svaki auto sa FWD isto ponasha, svaki 4WD ili RWD se isto ponasha ? Poshto ja u LFSu ne vidim ni jedan konkretan auto vec generichke neke koji se razlikuju po vuchi. Pa ja koliko znam automobili istih klasa se mogu razlikovati drastichno, pa se tako Punto, Polo i Corsa drugachije ponashaju, a kako ti onda znash da GTI iz LFSa ima realnu fiziku kad ne znash ni koji je to auto ? :) Jel kapirash da u GT5p kada sednesh u neki auto prvi put, to je to, kao da sam ga vec vozio, nishta me ne iznenadjuje, tachno znam kako treba da se vozi jer mu karakteristike odavno poznajem, ili sam ga stvarno vozio.
 
Poslednja izmena:
Pa da, ali ne znaš ti kakve su to vrele mokre noći provedene za LFS multiplayerom :D
 
U LFSu guma ima da ti pukne uvek na istom mestu ako vozish isto, shto je smeshno, ljudi su ladno matematichki izracunali, to ima samo u fantasy svetu nolifera :)

Naravno da nije tacno :) , vidi se da ti nikad nije pukla guma (ok, nisam ni ja vozio GT5p ali sve sto sam do sada pricao nema neke konkretne veze sa odredjenom verzijom, vec o nameri tvoraca i njihovoj ciljnoj grupi, ali taj deo namerno zanemarujete).

Da li je bitno koji je auto u pitanju za dobro trkanje i da li je bitno da li je baziran po izgledu na neki pravi auto? Sve su to nule i kecevi, samo u slucaju GT-a prelepe nule i kecevi :)
Zar ne vidite da se savrseno uklapate u tu ciljnu grupu, ali savrseno :) sto nikako nije "prozivka". Necete nikad sesti i spremati se 2 sata za neku trku, necete nikad uzeti pa skidati svoj licni rekord na nekoj stazi do iznemoglosti, dok ne iscrpite i poslednju milistotinku iz staze... Samo mi recite ako gresim? :)
Zar ne vidite da uopste ne pljujem po igri, u tome je stvar, samo se lozite kao da se ne skidate od voznje, svako vece imate organizovano trkanje i drzite svetske rekorde na Tsukubi, a u stvari ste casual gameri kojima je volan vise na dasci za peglanje nego sto je u upotrebi ;)
 
a ti si pokazao da o PDu i Yamauchi-ju ne znash dovoljno..
jel to neka religija cije je detaljno poznavanje i bezuslovno obozavanje obavezno za ulazak na topic :d

strasan greh pocinih, idem da se samokaznim ;)
 
@Boris

Imao sam ja nekoliko Top3 vremena u GT5P (koji igra jedno 100x više ljudi nego LFS) pa se ne dičim time. To je moja privatna stvar.

Drago mi je da smo apsolivirali situaciju. Dakle LFS je igra koja nema prava kola i koju su pravili ljudi koji imaju diskutabilno znanje o automobilima, a koja ukoliko se skupi dobra ekipa, može da bude zanimljiva u multiplejeru. Iznad svega, ne znam šta jedan LFSbot traži u ovom tredu?

Imaš tred o LFS u koji se ja ne mešam. Imaš ekipu sa NK foruma pa se druži sa njima. Što provociraš, spamuješ i praviš se pametan tamo gde nisi u ovom tredu? Koji je cilj tvog pisanja ako mogu da ga znam?
 
Poslednja izmena:
jel to neka religija cije je detaljno poznavanje i bezuslovno obozavanje obavezno za ulazak na topic :d

Reality check :) Upao si u diskusiju sa informacijom sa ko zna kog sajta koja nema veze sa realnoshcu. Niko te ne krivi ako ne znash o temi o kojoj prichash, ali u tom sluchaju se ne kache neprovereni linkovi, i ne tvrde neke stvari tako sigurno. Kazesh da si zagrizen fan, ali si izgleda promashio termin, zagrizen fan nije onaj koji je uporno 100x vozio medalje da bi dobio sve zlatne, vec onaj ko zna malo vishe o igri van same igre, a toliko postoji intervjua i videa kako su pravili sve delove, i tebi su bash svi promakli.

Naravno da nije tacno :) , vidi se da ti nikad nije pukla guma

Ne razumem, hocesh da kazesh da sam sanjao ? :) Isto kao shto kazesh da se na ivichnjak lako ne prevrcesh sa GTIjem ;) Kako sam ja bash takav maler da mi se to desi, a LFS vozim par sati godishnje :)

Da li je bitno koji je auto u pitanju za dobro trkanje i da li je bitno da li je baziran po izgledu na neki pravi auto? Sve su to nule i kecevi, samo u slucaju GT-a prelepe nule i kecevi :)

Izgledu ? Ja pricham o ponashanju :) Ako nisi znao, pravi automobili se medju sobom razlikuju drastichno, i ja kada u Prologu sednem u S2000 koji sam vozio uzivo, pratio ga u Best Motoringu od pojavljivanja, i bude potpuno isti osecaj i potpuno isti zvuk i ponashanje motora, ja se upisham u gatje :) Kada to uporedim sa generichkim automobilima od 200kg i zvukom brijacha, ne znam stvarno kako neko ko i malo iskustva sa automobilima ima u zivotu, moze da se uzivi :)

Zar ne vidite da se savrseno uklapate u tu ciljnu grupu, ali savrseno :) sto nikako nije "prozivka". Necete nikad sesti i spremati se 2 sata za neku trku, necete nikad uzeti pa skidati svoj licni rekord na nekoj stazi do iznemoglosti, dok ne iscrpite i poslednju milistotinku iz staze... Samo mi recite ako gresim? :)

Jel ti znash kako se zovu ti koji satima obaraju lichni rekord ? Roboti :) Razlika izmedju nas i takvih kao ti je u tome shto ti ne znash nishta o pravim automobilima i tebi je igra zamenila zivot, a mi smo interesovanja iz zivota primenili na igru, uzivamo u automobilima, i nama ne treba trka od 100 krugova, meni je dovoljan Nordschleife, Tsukuba i 10 automobila, i mogu sam da vozim i uzivam u najvernijoj simulaciji nechega shto poznajem mnogo pre nego shto je igra i nastala.

I naravno da cemo se trkati chim se pojavi poshten online, to mi je najveca zamerka u GT5p, ali najavljen je update, pa necemo morati da chekamo full GT5. A shto se tiche vremena, seti se dobrog starog Yellowbirda i Nordschleife-a, ne znam kako se takav pro kao ti nije snashao u arkadi i razbio mi vreme koje sam napravio iz 3 pokushaja :D

Zar ne vidite da uopste ne pljujem po igri, u tome je stvar, samo se lozite kao da se ne skidate od voznje, svako vece imate organizovano trkanje i drzite svetske rekorde na Tsukubi, a u stvari ste casual gameri kojima je volan vise na dasci za peglanje nego sto je u upotrebi ;)

Online u GT5p je losh, ne postoje private sobe pa ne mozesh da vozish sa kim ti hocesh, kada udjesh u diskusiju o nechemu, valjda bar treba da se informishesh o osnovnim stvarima.
 
Poslednja izmena:
Necu vise nista da pricam, mnogo ste crazy :), citam i onu temu o nisanjenju, mis/tastatura protiv gamepad-a, strasno :), ne slusate uopste sta pricam i ispada da trolujem i da pljujem igru. Evo, zelim im iz sveg srca da naprave sjajnu simulaciju guma i sjajan online mod, sigurno necu okrenuti glavu na tako nesto...
 
Poslednja izmena:
@driver
dakle provereni sajtovi su samo oni koji se slazu sa nekom tvojom vizijom? i u principu ja kao zagrizen fan bilo koje igre uzivam u njoj i igram je, a ne branim je po internet forumima kad je nema ni potrebe braniti
 
Ajde samo ako neko mozze da mi objasni sledetju stvar. Kada vozim vetjom brzinom, lock tochkova pri punom locku volana je manji nego kada idem sporije. Tj, tachno se vidi da ako vozim 200 kmh, i okrenem volan full levo, volan u cockpitu kao i tochkovi se okrenu samo 70% od mogutjeg. KAda pochnem da smanjujem brzinu, postoji neka magichna barijera, gde se odjednom i tochkovi i volan u kokpitu okrenu/pomere za tih josh 30%. Da li to mozze negde da se iskljuchi/namest? Ovo se sve deshava s svim iskljuchenim pomotjima, i na najvishem stepenu realnosti.
 
@driver
dakle provereni sajtovi su samo oni koji se slazu sa nekom tvojom vizijom? i u principu ja kao zagrizen fan bilo koje igre uzivam u njoj i igram je, a ne branim je po internet forumima kad je nema ni potrebe braniti

Kakvom vizijom, mislish sa istinom ? :) Uopshte nije pricha o proverenim sajtovima nego o tome da pored toliko informacija o PDu i Gran Turismu, ti jednu netachnu rechenicu sa nekog levog sajta koristish kao argument, a Boris Lozach koji zna josh manje o tebe odushevljeno lupa reply :D
 
Poslednja izmena:
Ove diskusije daju poseban shmek temi :)

Elem probao sam GT5, LFS i RB sa volanom poshto organski ne mogu da smislim igranje tih igara na dzojpedu ili tastaturi.

S obzirom da imam iskustva u vishegodishnjoj voznji kanti kao i ozbiljnih automobila reality check je dosta drugachiji nego u igrama.

GT5 je fantastichna po meni igra prvenstveno zbog tog osecaja u voznji, koji je kod npr RB sve samo ne opushten zbog konstantnog odrzavanja koncentracije da ne odletish u neko drvo, kao i LFS gde pazish da se ne prevrnesh zbog ivichnjaka shto se i deshavalo samo kod automobila ovakve sorte :)

http://www.youtube.com/watch?v=tmMKEqDd6tw

Lichno fan sam italijanskih automobila [alfa i lanchija], japance cenim vishe nego nemce u pojmu kvaliteta i inovacija, i za GT5 mogu reci da mi je naprijatnija igra za igranje shto grafichki shto i po gameplay. LFS je pregazilo vreme

Kome treba hardcore simulacija karting je triput bolje mesto ili novosadski misheluk ako imate mashinu za tu *****avanciju. Barem dok se ona nesrecna interspeed staza ne napravi.
 
Poslednja izmena:
koji vam je rekord za 1 krug na Daytona speedway, ja sam maksimalno uspeo 48:442 sa F40com
 
Daytona mi je omiljena staza, tako je interesantna i nepredvidiva :D
 
Ajde samo ako neko mozze da mi objasni sledetju stvar. Kada vozim vetjom brzinom, lock tochkova pri punom locku volana je manji nego kada idem sporije. Tj, tachno se vidi da ako vozim 200 kmh, i okrenem volan full levo, volan u cockpitu kao i tochkovi se okrenu samo 70% od mogutjeg. KAda pochnem da smanjujem brzinu, postoji neka magichna barijera, gde se odjednom i tochkovi i volan u kokpitu okrenu/pomere za tih josh 30%. Da li to mozze negde da se iskljuchi/namest? Ovo se sve deshava s svim iskljuchenim pomotjima, i na najvishem stepenu realnosti.

Ima li odgovora nekog?
 
Tako je isto i na DFPu josh od GT4, i ja ne vidim tu problem, isto (bi trebalo da bude) je i na pravim automobilima :) To se zove vrhunski force feedback :)
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno