Šta je novo?

Gran Turismo 5 Prologue

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Tako je isto i na DFPu josh od GT4, i ja ne vidim tu problem, isto (bi trebalo da bude) je i na pravim automobilima :) To se zove vrhunski force feedback :)

FFB je efekat koji simulira interakciju automobila sa podlogom. I to shto sam ja pitao nema veze sa tim. Po onome shto treba da radi FFB ovde radi ok.

Koliko znam, u pravim kolima nema ogranichenja locka volana i tochkova pri razlichitim brzinama. Da servo slabije radi pri vetjim brzinama, da. Znachi hvala na odgovoru, ali to nije odgovor na moje pitanje. Hotju da reshim ovaj problem, a mislim da nisam pisao na kineskom pa da niko ne razume shta sam pitao. Tako da molim za korektan i konkretan odgovor
 
Perce, jedino što mogu da ti kažem za sada jeste da je vizuelno okretanje volana u kokpitu je 240 stepeni ali se okretanje točkova nastavlja linearno sve do 900 stepeni volana.

Ako shvataš šta hoću da kažem, dakle vizuelno okretanje volana u kokpitu je 240 stepeni, ali ekvivalentno okretanje točkova (ili bolje rečeno stepen okretanja točkova) nije jednako tome, nego onome šta radiš sa volanom.

Ne znam da l ću sad stići da probam pre nego što proba fudbal, ali probaću... samo ne znam kako da probam full lock pri velikim brzinama i da u isto vreme vidim šta se dešava.
 
Perce, jedino što mogu da ti kažem za sada jeste da je vizuelno okretanje volana u kokpitu je 240 stepeni ali se okretanje točkova nastavlja linearno sve do 900 stepeni volana.

Ako shvataš šta hoću da kažem, dakle vizuelno okretanje volana u kokpitu je 240 stepeni, ali ekvivalentno okretanje točkova (ili bolje rečeno stepen okretanja točkova) nije jednako tome, nego onome šta radiš sa volanom.

Ne znam da l ću sad stići da probam pre nego što proba fudbal, ali probaću... samo ne znam kako da probam full lock pri velikim brzinama i da u isto vreme vidim šta se dešava.

Shvatam u potpunosti shta govorish. To postoji i u rFactoru, ali se mozze srediti putem coolbits-a ili slichne aplikacije.Nije mi namera da uporedjujem, nego chisto da obrazlozzim da shvatam. Ono shto bih voleo da probash jeste sledetje, ako ti nije problem. Na pravcu kada idesh nekih 200+ na sat, okreni volan full u levo recimo, i videtjesh da se tochkovi i volan okrenu za xy stepeni(edit: naravno da tjesh videti, ne vredjam, sry). Ako nagazish kochnicu (ili lupish u zid, nebitno) i dalje drzzish full u levo (ne znam koja je granica) i spustish na recimo 80km/h (ne znam koja je granica) pogledaj tochkove i volan u kokpitu i reci mi da li se na toj nekoj nizzoj brzini okrenu za xy+ josh desetak stepeni u odnosu na dok si ishao 200 na sat. Nije nikakva frka, nemoj zzuriti. Kada stignesh
Tnx
 
Poslednja izmena:
Evo probao sam. Stvarno ne vidim ništa čudno i neprirodno. Sve je kako treba (DFP). Možda kod tebe ima neke veze sa podešavanjima, pošto i u opcijama ima valjda da se steering promeni valjda sa amateur na pro... ili tako nešto.
 
FFB je efekat koji simulira interakciju automobila sa podlogom. I to shto sam ja pitao nema veze sa tim. Po onome shto treba da radi FFB ovde radi ok.

Force feedback nije samo kada se volan trese ili cima, to je kompletna simulacija povratne sile na volan, i to shto se volan teze okrece kada brze idesh, isto radi force feedback :) U nekim igrama toga ima, u nekim ne, i to nema veze sa tvojim volanom.

Koliko znam, u pravim kolima nema ogranichenja locka volana i tochkova pri razlichitim brzinama. Da servo slabije radi pri vetjim brzinama, da. Znachi hvala na odgovoru, ali to nije odgovor na moje pitanje. Hotju da reshim ovaj problem, a mislim da nisam pisao na kineskom pa da niko ne razume shta sam pitao. Tako da molim za korektan i konkretan odgovor

To nije lock tochkova, nego volan postaje tezi i ne mozesh da ga okrenesh toliko kao pri malim brzinama. I to nema u "stojadinu" mozda, ali u novijim, jachim, i sportskim automobilima se to itekako oseca u voznji, i to je pozitivna stvar, voziti auto sa servom koji se sa istom lakocom okrece pri 200 i 20kmh nije bash zdravo, a ni interesantno..
 
Poslednja izmena:
To o cemu ti pricas je progresivni volan (znaci ne servo nego bas okretanja volana). Probao sam to prosle godine na BMW Roadshow. I to je opciona oprema za serijske automobile (zasad videh to samo kod BMW i kosta mnogo) dok kod trkackih to nije ni pozeljno ni dozvoljeno. Kod tog uredjaja krajnji steer lock ostaje isti samo se sensitivity volana smanjuje sa brzinom. Dakle, da bi napravio krug od 30 metara brzinom 30 kmh treba ti X stepeni okreta volana. Ako to hoces da uradis brzinom od 50 kmh treba ti X+10 stepeni okreta volana. Ili sa X stepeni okreta ces napraviti krug i pri vecoj brzini ali od 45 metara precnika.*

* cifre su proizvoljne

Ovo sto se kod Perceta desava je upravo suprotno tome. Kako sam to shvatio, kod njega se smanjuje steer lock sa brzinom. Znaci koliko god okretao volan tockovi nece dalje pri vecoj brzini. To sto volan postaje "tezi" radi feedback ili kod pravih automobila servo. E to se zove progresivni servo tj. smanjuje mu se efekat sa brzinom ali i dalje steer lock ostaje. Ako imas dovoljno prostora i snage mozes i na 150 da namotas pun volan isto kao i na 30 kmh. Kod Perceta to ne moze.
 
Onda ja njega nisam razumeo u chemu je problem.

A shto se tiche progresivnog volana, ne znam shta ima CRX 2nd gen, ali kod njega je daleko teze okrenuti volan pri velikim brzinama, a u tom sluchaju niko ga i ne okrece 180 stepeni pa nije ni bitno da li ima ili nema lock.
 
Borise ne budi retard. 2 posta iznad tvog obrisanog sam napisao da je kod mene sa DFP SVE U REDU.

Jedino silver da iscimamo da ugradi Paint u vbulletin pa ćeš onda možda moći da shvatiš neke stvari.
 
Borise ne budi retard. 2 posta iznad tvog obrisanog sam napisao da je kod mene sa DFP SVE U REDU.

Jedino silver da iscimamo da ugradi Paint u vbulletin pa ćeš onda možda moći da shvatiš neke stvari.

U redu je, zezam vas malo, sta se palite.. ;)
 
Stigao mi Driving Force GT :)... Valjda ću skupiti snage da ga probam večeras i napišem koju :).
 
GT5P je fenomenalna igra.

Grafika izuva , fizika je najrealnija koju sam ja do sada oprobao (a igram vec 2-3 godine rFactor, LFS nesto krace) kada se iskljuce pomagala.

Razlog kupovine PS3 sa G25 cim budem skupio money :D
 
Postigao sam 7 najbolje vreme na stazi Fuji sa Ford GT '06 na Professional :banana::banana::banana:
Ovo vreme je odlicno imajuci u vidu da sam ja jedini u prvih 10 koji vozi sa dzojpadom i na automatic :d Svi ostali imaju volane...
Mislim da bih mogao da popravim vreme za 0.2s sto bi mi donelo peto mesto ali videcemo...

n1xocp.jpg

30wwbxh.jpg


Ko pokusa da me skine moze da loaduje moj ghost i da odgleda moj replay :)
GT-jevci, sada imate izazov :smoke:
 
Svaka cast na vremenu bez volana, ovo potvrdjuje ono sto sam i ja tvrdio a to je da gt5p moze fino da se vozi i sa joypadom.
 
Uvek je mogao da se vozi, ali volan je mnogo precizniji i sa joypadom ce ti uvek trebati vishe vremena da napravish neko vreme zbog toga, a da ne pricham o uzivanju u voznji i feedbacku koji dobijash od automobila, shto je meni najbitnije od svega :)

Ranko, danas dobijam PS3 pa cu da vidim shta mogu da uradim, jedino shto mi je Fuji totalni smor od staze :) Suzuka je majka i otac (posle Ringa i Tsukube :)).
 
Poslednja izmena:
@driver, ako te smara Fuji mozemo da vozimo Suzuku sa nekim malo komplikovanijim automobilom i da vidimo ko ce se sto bolje plasirati, odnosno, kolika ce razlika biti izmedju volana i dzojpada... Prihvatam sve :D
 
Ajde moze, S2000 GT1 na Suzuki, mada ne znam sad kako da standardizujemo ostala pravila, daj neku ideju posto nisam vozio prolog od marta pa sam zaboravio kakve sve kombinacije postoje :)
 
jedno pitanje, ali bez smejanja molim :D
kada se vozi sa gamepad-om, negde nacuh nesto kao gyro, jel to poseban gamepad, jer ja imam sixaxis...a igram preko tastera (kontam da gyro znaci nesto drugo...hmmm, ili se mozda varam)
 
Poslednja izmena:
Ne moze, a i da moze, pechurkama je preciznije.
 
Pricha iza tog filma je da su ovi iz Ferarija probali Prolog i odushevili se kako je precizno sve uradjeno pa su pozvali Yamauchija u "goste" i na testiranje par Ferarija na njihovoj stazi, bice ceo dokumentarac 1. avgusta na Gran Turismo TVu.
 
Mali info u vezi sa izlaskom full verzije.

At the E3, Joystiq.com managed to track down Gran Turismo creator Kazunori Yamauchi and get the latest info on Gran Turismo 5. What Yamauchi had to say is not good news for those who hoped to get a hold of the Playstation 3’s flagship product anytime soon.

According to the GT creator, the team is still working on improving GT5 Prologue via updates, new features mentioned are vehicle damage as well as new tracks and cars. Development of the full version is pushed further back, the full Gran Turismo 5 is not expected to be released before 2010.
 
hahahahahah-a dodje mi da placem.

ovo se zove zakucavanje poslednjih eksera na sanduku...!!!
 
Pa sto bi zurili kad jos ima kupaca koji daju pare za demo verziju?
2010. ce PS3 moci da se kupi za 150 EUR, nov, FullHD 40" Bravia za 300, BR filmovi ce se prodavati u supermarketima, a RTS ce prenositi skupstinu u HD :D. I eto veselja.
 
OK, ovo jeste losa vest za Sony, ali za kupce i nije, moze prolog da se igra do tada.
Bolje neka ga prave jos godinu dana ali da kada izadje valja, nego da izbace poluzavrsen proizvod.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno