Šta je novo?

Gran Turismo 5 Prologue

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ih, pa lako je to, kad je Srbija do Tokija................:D:D:D

lol. off BTW Bane_NZ poslao sam ti request za friend listu jos pre mesec dana. Mogao bih da odreagujes dok smo mladi :)

Inace, zar vam nije zanimljivije da igrate ARCADE u GT5p i vozite ko ljudi i niko vas ne nervira. Jeste da se nagrade ne dobijaju ali bar sacuvate zivce i trudite se da stignete onog prvog po vremenu na toj stazi :banana:
 
Bane® i driver
Ajd mi kazite koji je najeftiniji volan za PS3, al da ne bude bas totalno ******, ja ne mogu da igram sas pecurke :(
 
Pa u Arcade ima restart :)... Bolje je online i ovako, dok se ne sredi. Radi više adrenalin, znoje se dlanovi... jedva stvar sustići, a sasvim druga prestići :)...

A i "lako" je arcade :). Juče uzmem NSX-R na kontra Eigeru i posle par kurova odma drugo mesto :)... Posle ubacim japansku verziju, kad tamo sekund i po bolje vreme... posle pola sata vožnje jedva sam peti bio :p
 
Bane® i driver
Ajd mi kazite koji je najeftiniji volan za PS3, al da ne bude bas totalno ******, ja ne mogu da igram sas pecurke :(

Vidi, ne znam šta sve od volana radi na PS3 ovako napamet. Isto tako smara što sve osim DFP i G25 ima 240 stepeni okretanja, a ova dva imaju 900.

Znam da će se pojave neki paceri koji će da pričaju kako je 240 sasvim dovoljno, ali nije i njihove ću postove sa zadovoljstvom da obrišem :)...

Praktično, jedino pametno rešenje koje ti preostaje je DFP, ali je on preko 100 i kusur evra... čujem da je poskupeo sad opet...

Možda ti najbolj da sačekaš da izađe Driving Force GT, kada ćemo ja i driver da prodamo naše DFP... moj je stvarno ko nov :D

Uglavnom, savet ti je da pojuriš neki polovan DFP. Ne samo da je najbolji odnos cene i kvaliteta, nego je i jedino logično rešenje.
 
Strucnjaci, jel moze kratko poredjenje bitnih stvari kod G25 i Driving Force pro? DFP mi stvarno nije skup, mislio sam da je sve sto ista vredi bar duplo skuplje...
 
Poslednja izmena:
Strucnjaci, jel moze kratko poredjenje bitnih stvari kod G25 i Driving Force pro? DFP mi stvarno nije skup, mislio sam da je sve sto ista vredi bar duplo skuplje...

Oba imaju 900 stepeni rotaciju i tu su im jedine slicnosti ;)
Salim se, DFP je sasvim dobar volan, kao Momo, samo sto ima 900 stepeni okreta i losije "leptire", ali je zato G25 bez preterivanja bar duplo bolji od oba pomenuta..
Ima dva Force Feedback motora i to daje neverovatno dobar osecaj u voznji. Toliko je precizan i jak, bukvalno osecas kao da rukama pomeras gume :) (naravno, zavisi u kojoj voznji). Papucice su takodje posebna prica, aluminijumske i pruzaju dosta realniji otpor za razliku od svih ostalih plastikanera, naravno imas i papucicu za kvacilo plus imas i "H" menjac koji nije bas za izivljavanje. Obruc je od nebrusenog aluminijuma i koze. Jedina mana je mozda, sto samo ima dva dugmica na volanu.
Dakle osecaj voznje je fenomenalan, vredi tih para cak i da dolazi bez papucica i "H" menjaca..
 
Lag je zaista strasan u GTp, ne znam kako je vama u Evropi, ali kad nas ovde dole je haos. Kola se odjednom pojave ispred mene, i zakucam se u njih.

Opet ponavljam, online je uzas, sto zbog laga, sto zbog pajsera koji ne koce u krivinama, znaci u krivini se igra pretvara u FLIPER, letis i udaraju te sa svih strana!


Sta need for speed uradi ljudima.................

Ja nemam ama bash nikakvih problema sa lagom, automobili malo shetaju po stazi, ali mi se nikada josh nije desilo da udarim u nevidljivi zid kao u svim ostalim voznjama. U NZ morash da imash lag ;)

Strucnjaci, jel moze kratko poredjenje bitnih stvari kod G25 i Driving Force pro? DFP mi stvarno nije skup, mislio sam da je sve sto ista vredi bar duplo skuplje...

G25 mora da bude mnogo bolji za te pare. Glavna razlika je u tome shto ima dva motora novije generacije pa se volan mnogo lakshe okrece i lakshe ispravljash greshke u voznji, a za drift pogotovo ne mogu da se porede. Ima i odlichne papuchice, ali zato menjach mozesh da bacish kroz prozor i sam volan je napravljen od grubog materijala i mnogo je neudobniji od Momo ili DFP, i ima samo ta dva dugmeta pa je nezgodan za korishcenje u GTu gde na DFP imash sve dugmice i shetash po menijima i birash sve opcije na volanu. DF GT ce imati slichan force feedback kao G25, lako ce se okretati, i to je najbitnija stavka, a bice duplo jeftiniji od G25 tako da ce biti odlichna kupovina, a u svakom sluchaju bez 900 stepeni se ne moze se videti kako je podrshka za volan u GTu dobro napravljena.
 
Ceka se DG GT da vratim drugaru ovaj G25
 
Napravili su igru koja koristi kvacilo od G25 a onda su napravili volan za tu igru koji nema pedalu kvacila. E pa svasta.
 
Praktično, jedino pametno rešenje koje ti preostaje je DFP, ali je on preko 100 i kusur evra... čujem da je poskupeo sad opet...
Uh, strašno..
Ili nađi nekog prijatelja u Austriji koji će ti doneti za 85€ :)
 
Napravili su igru koja koristi kvacilo od G25 a onda su napravili volan za tu igru koji nema pedalu kvacila. E pa svasta.

Kvacilo je upotrebljivo tek sa Frexom i slicnim skupim resenjima, jer ovaj na G25 ima premali otpor pa kada ga koristish u igri, vise to radis napamet nego po osecaju, tako da ja ne bi ni vozio sa kvacilom i da ga imam.
 
Tu je i Fanatec ...

http://www.fanatec.com/

Fanatec 911 vs G25 (wheel test)

[youtube]qxmmDktNIk4[/youtube]

Fanatec 911 vs G25 (pedals test)

[youtube]0-MAoibhcc8[/youtube]
 
Haha, ladno ima i gas kao na 911 :D:D
 
Vroom Vroom! :)
Mrzi me da tražim, al' me interesuje, koji se na kraju pokazao bolje od ova dva? :)
 
Moram da priznam da je ovaj GT5 zaista odlicna igra ... Pocetak je bio smor, kola koja se vuku kao creva, medjutim, sada, kada imam u voznom parku azdaje, situacija je mnogo drugacija. Ono sto smara jeste model napredovanja i zaradjivanja, prilicno spor, nekako mislim da bi bilo bolje da lakse moze da se dodje do nekih vozila, a tuned cars bi mogli da ostave kao visnjice na tortu do kojih se teze dolazi.

Na kraju, nasao sam se na nekoj zlatnoj sredini, izmedju ultra brzih i onih sporih kola, balans koji daje uzitak u igranju.
 
Moram da priznam da je ovaj GT5 zaista odlicna igra ... Pocetak je bio smor, kola koja se vuku kao creva, medjutim, sada, kada imam u voznom parku azdaje, situacija je mnogo drugacija. Ono sto smara jeste model napredovanja i zaradjivanja, prilicno spor, nekako mislim da bi bilo bolje da lakse moze da se dodje do nekih vozila, a tuned cars bi mogli da ostave kao visnjice na tortu do kojih se teze dolazi.

Na kraju, nasao sam se na nekoj zlatnoj sredini, izmedju ultra brzih i onih sporih kola, balans koji daje uzitak u igranju.

Welcome to the club :d:d
Tuned cars u GT4 si dobijao kao nagradu za trke koje traju po 3 sata koliko se secam. Neka me neki ispravi ako gresim. Mislim da su to stavili da se kupi cisto da bi ljudi videli kako to sve lepo izgleda ali u full verziji ocekujem muku i znoj za takva kola
 
Kvacilo je upotrebljivo tek sa Frexom i slicnim skupim resenjima, jer ovaj na G25 ima premali otpor pa kada ga koristish u igri, vise to radis napamet nego po osecaju, tako da ja ne bi ni vozio sa kvacilom i da ga imam.

Pa otpor se moze povecati nekom oprugom. A veci otpor doprinosi zamoru u duzim trkama tako da ne znam bas koliko je to dobro :)
 
Pa otpor se moze povecati nekom oprugom. A veci otpor doprinosi zamoru u duzim trkama tako da ne znam bas koliko je to dobro :)

*ebiga, probao i ne valja, isto kao i onaj dechiji menjach na G25. Nisam bash hteo da otvaram papuchice i prepravljam neshto cekicem i shvajs aparatom ;) I nije samo otpor losh, nego sam hod kvachila. Nije otpor kvachila linearan kao kochnica i gas i zato ga je teshko napraviti ljudski, bez hidraulike ne mozesh da imash ljudski osecaj nikako.

Moram da priznam da je ovaj GT5 zaista odlicna igra ... Pocetak je bio smor, kola koja se vuku kao creva, medjutim, sada, kada imam u voznom parku azdaje, situacija je mnogo drugacija. Ono sto smara jeste model napredovanja i zaradjivanja, prilicno spor, nekako mislim da bi bilo bolje da lakse moze da se dodje do nekih vozila, a tuned cars bi mogli da ostave kao visnjice na tortu do kojih se teze dolazi.

Na kraju, nasao sam se na nekoj zlatnoj sredini, izmedju ultra brzih i onih sporih kola, balans koji daje uzitak u igranju.

Ma Prolog nije ni 3% onoga sto ce biti u GT5, nije 3% onoga shto ima u GT4, a GT5 ne mogu da zamislim, jer je i GT4 premashio sva ochekivanja.
 
Poslednja izmena:
Mislim da je 3% nerealno ali nadam se da gresim :)
 
Pa ako nisi igrao GT4, razumem te :) Zato rekoh da je GT4 premashio sva ocekivanja i isplatio se chekanja (godinu dana vishe od najavljenog za EU), i ne sumnjam da ce to isto uraditi i GT5, pa ga ochekujte za pred dochek 2010. :)
 
Nisam igrao GT4 tako da to stoji. Preskocio sam PS2 eru (igrao samo Tekken 5 u igraonici). Ipak sam ja Fight freak, Tekken i Soul Calibur (joj, jedva cekam Jun) :p
 
G25 kosta 22 000 dinara. Bas su ga preterali...
 
Poslednja izmena:
Da li stvarno neko moze da veruje da ce Sony dozvoliti da dev timu koji je u njegovom vlasnistvu da portuje igru na PC, koja je usput jedan od najvecih hitova na Playstation konzoli?

Pa vidi Yamauchi bi se prodao garantovano, samo i ja mislim da ce Sony da ga pritegne.... :d
 
Pre bih poverovao da je neki nakaradni prevod nego bilo sta drugo :)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno