CrazyUki
Poznat
- Učlanjen(a)
- 08.02.2023
- Poruke
- 12
- Poena
- 25
Dobar dan, u proteklih mesec i po dana sam se natezao sa novosadskom prodavnicom uglavnom iPhone uređaja i opreme. Naime, kod njih sam uzeo iPhone 11 po ceni od 400e (u "10/10 stanju sa 100% bh" kako su oni naveli). Želeo bih da naglasim da nisam iz okoline NS, i da mi treba stotinak km do tamo, ali elem, kupovina je prošla super, osoblje koje radi u prodavnici je prijatno i sve je prošlo u najboljem redu. Međutim, nakom malo korišćenja uređaja, primetim da se baterija nenormalno brzo prazni, te se zapitam da li je to normalno s obzirom da do sad nisam posedovao iPhone telefon, ali kada sam uporedio sa devojkom koja ima isti telefon sa još manje BH, video sam da nam potrošnja baterije nije ni približno ista. Koristio sam telefon jos nekoliko dana jer sam negde pročitao da se u početku brže troši dok se ne aktiviraju svi procesi itd. Međutim ništa. Onda sam našao aplikaciju za proveru uređaja i baterije, iCarefone. Ispostavilo se da je legit, i uprkos tome što je moj telefon pokazivao 100%bh, aplikacija je pokazivala 79%, što je imalo mnogo više smisla. I zaboravio sam da napomenem da je okvir kamere krivo stavljen, i da na aplikaciji piše da je kamera menjana. Po drugi put sam otišao u NS. Tamo sam im priložio šta sam našao i zamolio za reklamaciju, na šta su se oni izvinili, rekli da im se nikada nije desilo, i da ce da pošalju u servis da vide šta je pa ćemo da se dogovorimo. Zvali su me posle par dana, da mi kažu da mi neće vratiti pare, ali da će o njihovom trošku zameniti bateriju i poslati mi telefon poštom. Onda je nastupio Uskrs, nije se radilo, te sam telefon čekao nekih 16ak dana. Kada je napokon stigao (i kada sam platio poštarinu koju su rekli da će oni platiti) imao sam šta da vidim. Baterija nije više pokazivala 100%, nego njenih 79%, i posle nekoliko dana korišćenja video sam da nije ništa bolje. Opet sam ih kontaktirao i čekao odgovor 1 dan. Kada su me nazvali rekli su mi da ne znaju šta je problem, da je najbolje da dođem u servis i da vidim sa njima. I tako evo mene treći put u Novom Sadu. U servisu mi rekli da je možda elektronika baterije izgubila kontakt i da je restartovalo na stari BH, ali da je baterija zamenjena i da je to to. Tada sam mu pokazao telefon koji je za sat i po korišćenja tog dana imao manje od 50%, na šta je čovek rekao da je to sasvim okej. Nisam želeo da se svađam, vratio sam se u njihovu prodavnicu jer su mi rekli da ako se ne dogovorim u servisu mogu da tražim reklamaciju. I zaboravio sam opet da napomenem da je prvobitno iz servisa telefon vraćen sa ogrebotinama na ekranu. Telefon je imao zaštitno staklo kada sam ga ostavio, ono je skinuto iz ne znam kog razloga, i čim mi je stigao nazad stavio sam drugo staklo, da ne bi bilo da sam ja izgrebao. Elem, vraćam se u prodavnicu, objasnim devojci koja je radila i koja je bila korektna sva tri puta koja sam došao, ona mi kaže da će kontektirati šefa i da mi javlja za reklamaciju kroz nekih 30 minuta. Toliko je i prošlo kada me pozvala i rekla da joj je rečeno da ili mogu da zadržim telefon, ili da dobijem 350e na plaćenih 400e. Kada sam pitao da pričam sa onim koji joj je to rekao, nisu mi dozvolili, tako da sam posle mesec i po dana i 3 vožnje do NS, otisao odande bez telefona, a Boga mi i bez para (kad uracunamo gorivo i to što su mi odbili), a da pritom nisam bio ni kriv ni dužan. Stvarno neprijatno iskustvo i veliko cimanje, pa me zanima da li je još neko imao slično iskustvo sa njima, s obzirom da su poprilično poznati po Novom Sadu.