Šta je novo?

Google Nexus 7 - model 2013.

Izdajnicki tablet, razbij to odmah, kupi jevropsku verziju. :d
 
Eto nije proslo ni dva dana kako je ceo svet neksusa dobio uodate i vec je stigao i kod mene.Sto me mrzis Guglu!
 
Meni riknuo punjač!:( Ne puni već se samo jako ugreje , toliko da bude vreo i to je sve od njega...

Jel i on potpada pod garanciju i mogu li samo njega da zamenim ili da se oprostim od njega i tražim negde neki adekvatnog kapaciteta za kupovinu!?
 
Cisto iz radoznalosti: koji je razlog da tablet mora da se zadrzi na reklamaciji ukoliko je problem samo u punjacu?
 
Punjač nije stradao zbog strujnog udara jer on počne da puni, napuni otprilike 1% i.... stane sa punjenjem! Ipak ako ja zbog toga moram da donosim čitav uređaj i da ga ostavim tamo 45 dana, jer znajući naše servise i na osnovu iskustava drugih to tako ide onda mi je bolje da batalim čitavu priču oko reklamacije!

A stvarno mi nije jasno zašto bih u servis slao čitav uređaj kada je tablet sasvim u redu i očito je problem samo i isključivo u punjaču jer istovetno (ne) radi i prilikom pokušaja punjenja ostalih uređaja (mobilnih telefona, 3 komada)!?
 
Nemojte polaziti od sebe kad trazite logiku. Nesto sto se vama podrazumeva, za druge je nepojmljivo, a servis ne moze da zna koliko se ko razume u problematiku, pa su zato definisana pravila koja vaze za sve. Na primer, desava se da laptop nece da se ukljuci, vlasnik ga posalje u servis bez punjaca, jer, eto, on zna da se laptop pokvario, da bi se na kraju ispostavilo da je problem u punjacu. Zatim, desava se da se uredjaj osteti koriscenjem neodgovarajuceg punjaca. Zato ASUS trazi od servisa da prima i popravlja samo kompletne uredjaje. Niko nije uveo ovo pravilo da bi maltretirao kupce, vec ih je iskustvo navelo na takvu odluku.
 
Ja razumem kada je reč o tome da uređaj ne radi a reč je o banalnoj stvari tipa punjač ali kada uređaj radi bez problema što čak i laik zna i reč je isključivo o punjaču, što opet i laik može da vidi, jer originalni punjač neće da puni nijedan uređaj, dok drugi punjač puni i tablet... Ti opet govoriš o oštećenim uređajima a ne o običnim punjačima... OK, hajde da prihvatim da treba da se pošalje i kompletan uređaj, ali u uslovima kako rade naši servisi i shodno iskustvima koliko vremena im treba za defektažu, da im ostavim ispravan uređaj x nedelja zasad apsolutno jasno neispravnog punjača - pa mislim da to u ovom slučaju nema apsolutno nikakvog smisla, i toga ste i vi svesni, jedino što je vama tako daleko lakše.
 
Poslednja izmena:
Opet polazite od sebe. Laik nece isprobavati druge punjace (ako je pametan i prizna sebi da je laik) jer moze da osteti uredjaj. Necete verovati koliko ljudi pise tehnickoj podrsci u fazonu "stradala mi je maticna ploca/ekran/graficka..." i ne dozvoljavaju ni trunku sumnje u njihovu "dijagnozu". Meni je jasno da je u ovom primeru kvar lako uocljiv, ali kako odrediti granicu kad se osloniti na ocenu korisnika, a kad traziti kompletan uredjaj?
Poslednji deo poruke je krajnje nekorektan jer se utvrdjivanje kvara uredjaja u ASUS servisu u ogromnom procentu zavrsi u roku od 24 sata od pristizanja. Problem moze da bude kod kvarova ciji je opis tipa "povremeno mi se laptop zabaguje/restartuje...", ali se kod kvarova gde nesto evidentno ne radi uzrok utvrdjuje veoma brzo. Drugo je pitanje da li rezervnog dela ima na lageru, ali to nema veze sa ovim sto ste vi napisali.
Procedurom opisanom u mom prethodnom postu se izbegava ping-pong (vracanje jednog dela uredjaja kao ispravnog/popravljenog, da bi se na ponovnu zalbu korisnika utvrdilo da problem uopste nije bio u tome sto je korisnik naveo prvi put).
 
Izvinjavam se zbog poslednjeg dela poruke, mada je sasvim jasno da nam mislio konkretno na ASUS već sam generalno mislio na ovlaštene servise ali ste se, veoma moguće nepravedno našli među njima, tim pre što sa ASUS servisom nemam nikakvih iskustava jer se ništa nije kvarilo. Nažalost, imam sa drugim servisima i ono se odnosilo na takve servise, te stoga još jednom izvinjenje sa moje strane.

Što se tiče granice kada se osloniti na ocenu korisnika, stvarno ne znam sa čime ste se sve susretali i kakvi korisnici su imali kojekakve zahteve, ali činjenica da zbog punjača šaljem ceo uređaj na servis mi ipak nije najdraža tim pre jer čisto sumnjam da neko ne može da proceni da uređaj radi bez problema. Verovatno ipak ima i takvih ali jednostavno ću ipak pre kupiti neki punjač nego čekati n dana bez uređaja koji preko prodavca bespotrebno mora da se šalje u servis radi nečeg za šta 100% znam da je bespotrebno! Možda vi dijagnosticirate kvar u roku od 24h ali jeste li baš sigurni da znate koliko vremena prođe dok vama pošalju uređaj i dok ga ja ne dobijem nazad od prodavca. Iskustva su čudo i sumnja uvek ostaje a ja sam sa prodavcem imao upravo svakakvih iskustava... Da mogu da donesem direktno, vidimo, utvrdimo sve za tili čas i svi zadovoljni, ovako... rekao bih, ne vredi...
 
Izvinjavam se zbog poslednjeg dela poruke, mada je sasvim jasno da nam mislio konkretno na ASUS već sam generalno mislio na ovlaštene servise ali ste se, veoma moguće nepravedno našli među njima, tim pre što sa ASUS servisom nemam nikakvih iskustava jer se ništa nije kvarilo. Nažalost, imam sa drugim servisima i ono se odnosilo na takve servise, te stoga još jednom izvinjenje sa moje strane.

Što se tiče granice kada se osloniti na ocenu korisnika, stvarno ne znam sa čime ste se sve susretali i kakvi korisnici su imali kojekakve zahteve, ali činjenica da zbog punjača šaljem ceo uređaj na servis mi ipak nije najdraža tim pre jer čisto sumnjam da neko ne može da proceni da uređaj radi bez problema. Verovatno ipak ima i takvih ali jednostavno ću ipak pre kupiti neki punjač nego čekati n dana bez uređaja koji preko prodavca bespotrebno mora da se šalje u servis radi nečeg za šta 100% znam da je bespotrebno! Možda vi dijagnosticirate kvar u roku od 24h ali jeste li baš sigurni da znate koliko vremena prođe dok vama pošalju uređaj i dok ga ja ne dobijem nazad od prodavca. Iskustva su čudo i sumnja uvek ostaje a ja sam sa prodavcem imao upravo svakakvih iskustava... Da mogu da donesem direktno, vidimo, utvrdimo sve za tili čas i svi zadovoljni, ovako... rekao bih, ne vredi...
Mozete pozvati servisni centar koji ce uputiti kurirsku sluzbu, a mozete i licno odneti uredjaj u servis. Ne verujem da ce moci odmah da ga pregledaju, dok ste vi tu, ali cete na popravku svakako cekati neuporedivo manje nego da ga nosite u prodavnicu. Mozete ih nazvati telefonom i probati da objasnite stvar. Nije iskljuceno da vam izadju u susret i ekspresno zavrse reklamaciju.
 
To sa ličnom nošenjem je OK opcija koja sasvim ima smisla, samo da se izbegne slanje preko prodavca jer u tom slučaju sve traje neuporedivo duže. Ima li nekog konkretnog broja servisa na koji se može ostvariti kontakt?
 
Nemojte polaziti od sebe kad trazite logiku. Nesto sto se vama podrazumeva, za druge je nepojmljivo, a servis ne moze da zna koliko se ko razume u problematiku, pa su zato definisana pravila koja vaze za sve. Na primer, desava se da laptop nece da se ukljuci, vlasnik ga posalje u servis bez punjaca, jer, eto, on zna da se laptop pokvario, da bi se na kraju ispostavilo da je problem u punjacu. Zatim, desava se da se uredjaj osteti koriscenjem neodgovarajuceg punjaca. Zato ASUS trazi od servisa da prima i popravlja samo kompletne uredjaje. Niko nije uveo ovo pravilo da bi maltretirao kupce, vec ih je iskustvo navelo na takvu odluku.

Fair enough :)
 
Sva sreca pa sam citao ovo. Nekad kad mi je blizi punjac od telefona, ja sa njim punim tablet. Nisam znao da mora biti original punjac. Kontam da sad svi punjaci imaju isti ulaz, pa da je svejedno koji se koristi. Mada mi vasi postovi govore da nije.
 
Da li neko od vas poseduje kombinaciju Nexus5 i Nexus7? Pitam zato sto hocu da nabavim ovaj tablet ali se bojim da mi nece biti dovoljno funkcionalan samo 2 incha veci ostalo isto... Ako ima takvih dajte neke utiske :)
 
Nexus 7 ima mnogo bolju bateriju i odličan ekran kao i nexus 5. Ako mnogo surfujes I gledaš YouTube, filmove onda je on prava stvar za to. Nexus 5 bi mogao da koristiš onda samo za pozive, sms, viber i slično pa bi ti i na njemu baterija znatno duže trajala.
 
Ja imam N5 i N7, al' kod mene je situacija specifična.

Sa N5 sam oduševljen, savršeno mi lepo radi i vrlo mi je funkcionalan dok sam u pokretu. Ali ga koristim umereno, kao i manje više svaki drugi smartphone pre njega (Desire i SGS2). Mailove uglavnom čitam na njemu. Screen on time mi je na njemu oko 1,5h na dan, punim ga jednom u dva dana i skoro uvek mi ostane bar nekih 30% baterije.

N7 je u upotrebi daleko više, koristi ga moj stariji klinac da gleda crtaće na YT, žena za Skype ili dok sam ja za glavnim kompom, ili ja kad zalegnem i čitam malo novine i sl. Svako ima svoj nalog i to funkcioniše savršeno. On skoro svakog dana ima nekih 5h screen on time.

Ako bih morao da biram da ostavim samo jedan od ta dva, izabrao bih N7. Ranije sam imao kombinaciju SGS2+N7 i to mi sasvim lepo funkcionisalo, ali je N5 daleko bolji telefon i savšeno mi odgovara trenutna kombinacija.

Samo ako već imaš N5 sačekaj koji dan, po glasinama bi na Google I/0 25-26 juna trebalo da bude predstavljen novi Nexus 8 tablet, koji bi trebalo da ima 8.9" ekran. Lako može da se desi da bude povoljnih N7 po oglasima :)
 
Hvala na ovako opsirnom odgovoru.
Ma koristio sam i ja Nexus 7 2012 najduze od svih pa sam ga prodao taman na vreme i onda kratko imao ovaj N7(par dana nisam ubo najbolji primerak pa sam vratio), posle Note8 i imao ga neki 4 meseca i onda me smorio i taj a najvise baterija.... i sad sam bio dobrih 5 meseci bez tab-a i neki dan uzeo asus hd 7 ovaj novi (i opet se za** pa sam i to vratio)
E sad treba mi nesto za citanje pdf i knjiga a pre svega za surf i yt po kuci i kontao sam da uzmem opet ovaj da se igram sa njim nekih 3 meseca pa ako bude vredelo predjen na Nexus8 e sad videcemo sta nam google spremio za par dana :)
 
Vrh Dno