Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Konačno pozvah korisnički servis da vidim što mi stalno skidaju 999 RSD za Freepaid, a trebalo bi da se smanjuje. Objasnim sve, kažu saćemo odmah da proverimo, da u pravu ste, pisaćemo odmah tehničkoj podršci, pa će oni to rešiti i prebaciti vam taj višak na kredit.
Još jednom da citiram sam sebe :) Dakle, javio mi se konačno neko iz Globaltela ko je malo bolje upućen u funkcionisanje stvari i objasnio ovo oko uplaćivanja Freepaid-a pre isteka 30 dana. Ovako funkcioniše, možda nekom pomogne:

Ako se Freepaid paket uplaćuje mesec za mesec (nije važno da li je aktivirana automatska obnova), tj. ako se čeka 30 dana, pa uplaćuje za naredni mesec, cena se smanjuje u skladu sa pravilima promocije koja su navedena na sajtu. Sa druge strane, ako se u toku jednog meseca više puta uplati Freepaid paket (to ja trenutno radim pošto želim da iskoristim što više ove akcije sa dodatnih 30 GB neta), akcija smanjivanja cene će se primeniti isključivo ako se sačeka da isteknu svi uplaćeni mesečni paketi, pa se onda uplati za sledeći mesec.
 
Automatska obnova sa kartice ponovo ne funkcionise!

dobijete poruku da je paket aktiviran, ali nista...jednostavno ne radi.
Bio sam na vezi s anjihovom TP to im je poznat problem o kojem se uglavnom cuti.
Uglavnom ce da vas zavlace da probate 1001 put bez uspeha i preporucivati da probate kasnije ponovo.

Ono sto radi i sto preporucuju je uplatu na trafici jer to jedino 100% radi i ako imate kredita radice automatska obnovo.
Da bi radila automatska obnova sa kartice morate zadnju dopunu uraditi sa kartice sto je uglavnom nemoguce.
 
Meni nije radila dopuna putem kredita preko aplikacije. Ali *100# zavrsava posao uvek. Aplikacija zabaguje ponekad.
 
Još jednom da citiram sam sebe :) Dakle, javio mi se konačno neko iz Globaltela ko je malo bolje upućen u funkcionisanje stvari i objasnio ovo oko uplaćivanja Freepaid-a pre isteka 30 dana. Ovako funkcioniše, možda nekom pomogne:

Ako se Freepaid paket uplaćuje mesec za mesec (nije važno da li je aktivirana automatska obnova), tj. ako se čeka 30 dana, pa uplaćuje za naredni mesec, cena se smanjuje u skladu sa pravilima promocije koja su navedena na sajtu. Sa druge strane, ako se u toku jednog meseca više puta uplati Freepaid paket (to ja trenutno radim pošto želim da iskoristim što više ove akcije sa dodatnih 30 GB neta), akcija smanjivanja cene će se primeniti isključivo ako se sačeka da isteknu svi uplaćeni mesečni paketi, pa se onda uplati za sledeći mesec.
Kao sve kod Globaltela, nije baš sve kako kažu.
Drugar uplaćuje po nekoliko puta mesečno i trenutno mu je najskuplji paket 1200, što nikako nije moglo biti da je tako kako ti je objašnjeno.
 
Да ли препоручујете глобалтел број за главни? Да ли има проблема, недоступност, губитка мреже, не стизања ВАС порука или неких других?
 
Ima problema sa VAS porukama i sa romingom :D
 
Bolje dodaj 500/600 dinara vise mesecno, nego da se nerviras
 
Kao sve kod Globaltela, nije baš sve kako kažu.
Drugar uplaćuje po nekoliko puta mesečno i trenutno mu je najskuplji paket 1200, što nikako nije moglo biti da je tako kako ti je objašnjeno.
Samo čitajući ovu temu mi je jasno da kod njih neke stvari mogu ovako i onako, ali ovo nije samo na osnovu njihovog objašnjenja. Ja sam tokom maja i juna već 4 puta uplatio Freepaid (i planiram još nekoliko puta) i svaki put mi je naplaćeno 999 RSD, a uveliko bi trebalo da budem na 949 RSD, ako ne već i na 899, pa je to kako su mi objasnili kod mene primenljivo.
Да ли има проблема, недоступност, губитка мреже, не стизања ВАС порука или неких других?
Meni je glavni broj na Globaltelu nekoliko meseci već. Odmah po prelasku sam imao problem sa porukama od Intese, ali sam to rešio tako što sam otišao u Intesu i prijavio da sam prebacio broj u Globaltel. Od tada stižu poruke bez izuzetka. Sve ostale poruke mi za sada rade, tipa parking, GSP... Stižu mi verifikacione poruke npr. sa Enebe i sličnih sajtova. Jedina stvar koja mi i dalje ne stiže su 2FA poruke od Apple-a za prijavljivanje na Apple ID, ali to sam rešio na drugi način.

Nikakvih problema sa mrežom nisam imao, pošto je to sada praktično mts mreža. Imaj u vidu da ne radi VoLTE, ako ti to znači i treba.
 
Jedina stvar koja mi i dalje ne stiže su 2FA poruke od Apple-a za prijavljivanje na Apple ID, ali to sam rešio na drugi način.
Postoji mogućnost i da te zove govorni automat pa izdiktira 2FA kod.
 
Juce sam uzeo novi broj u Globaltelu. Zanima me kakvo je trenutno stanje sa 2FA porukama, najvise me interesuje za PayPal? Istekla mi je Y. pripejd kartica i moram zvati call centar PP u Irskoj, pa da ne bude da dajem broj koji opet nece raditi. A ponuda na Globaltelu mi odgovara kao sekundardni sim, ali ako je kriticno oko 2FA necu da rizikujem. Generalno sam dobio vise nego sto sam ocekivao. Internet sasvim okej radi, a i kvalitet poziva se dosta popravio od kada ih je mts preuzeo.
 
Juce sam uzeo novi broj u Globaltelu. Zanima me kakvo je trenutno stanje sa 2FA porukama, najvise me interesuje za PayPal? Istekla mi je Y. pripejd kartica i moram zvati call centar PP u Irskoj, pa da ne bude da dajem broj koji opet nece raditi. A ponuda na Globaltelu mi odgovara kao sekundardni sim, ali ako je kriticno oko 2FA necu da rizikujem. Generalno sam dobio vise nego sto sam ocekivao. Internet sasvim okej radi, a i kvalitet poziva se dosta popravio od kada ih je mts preuzeo.
Ako je u pitanju banka, obavesti ih i radice. Za ostalo, npr. Google, Apple proradilo mi je za nedelju dana.
 
10000 puta je pisano da njihove kartice nisu pouzdane za kodove sa PP,razne druge verifikacione poruke ili poruke od banke! Stvarno mi nije jasno zasto toliko pisemo o tome kada vas mrzi da vratite par stranica u nazad i nadjete odgovor.
 
Radilo mi je besprekorno i kad ih je preuzeo mts, ali bio sam prešao prošlog leta, tako da mi je poslata nova sim kartica (neko je ovde par postova iznad naveo da je nedavno kupio broj sa prvom turom starih problematičnih simova). Mada jedan od razloga zbog čega ostajem u A1, odnosno imam dodat i Yettel broj je PayPal. i pored toga što sam namestio logovanje kroz authenticator, pre potvrde povlačenja sa balansa na karticu mi svaki put traži sms kod, čak iako se vratim korak nazad da unesem novi iznos.
 
Postoji li poziv na čekanju? Ili da bataljujem mobilni telefoniju jer kod nas svi operateri su raspad? 😀
 
Bio je problem sa zauzećem, tj. onaj ko zove nedostupan broj umesto govornog automata čuje tajac ili odmah dobija zauzeće kao da je nepostojeći. To je valjda rešeno.
 
To je bio problem jer su Globaltel brojevi bili u "domaćem" romingu na A1 mreži. Sada više nema rominga.
 
Da, sad se nešto setih. Kada je broj nedostupan, ne znam zašto još uvek koriste identičnu govornu poruku kao A1, a sada su na mts mreži?
 
  • Like
Reagovanja: uji
Vrh Dno