Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Dajte pomagajte, sta da radim sa netom. Automatski su ubacene postavke pre neki dan ali nema neta ni od korova.
 
pre neki dan mi se pojavio mts kao mreza a i podesavanja su se automatski promenila na mts wap cini mi se, uglavnom sve kako pise na sajtu. Sad sam ibrisao taj profil, ne mogu da ubacim novi a kad zatrazim da mi posalju podesavanja sms-om stigne mi poruka da servis ne radi. Imam 153 GB neta.
 
Ma... Ko sa MTS-om tikve sadi... Iskreno, ako nešto radi kako treba, ono će raditi. Ako nešto prestane da radi, moliš se da to neko tamo zna da popravi. Pa ako ima neko ko zna da popravi, moliš se da hoće. Pa ako hoće da ga ne mrzi... Tek onda...
Još se sećam kad mi je pre desetak godina crko fiksni i internet, osam dana sam se ganjao sa njima da poprave nešto u centrali, neko zeznuo nešto u softveru... Naravno, pretplata mi nikad nije bila umanjena niti bilo kakva šteta nadoknađena. Jedina stvar koja mi je besprekorno radila je bila optika. A Globaltel, ja nemam nikakve izvore nigde, nije mi teča direktor niti poznaje Milana iz IT sektora, ali mislim da to do kraja sledeće godine neće više da postoji a vi kako hoćete. MOžda puste jednu kampanju da navuku korisnike, a onda će sve to da utope u MTS prepaid. Sećate se možda kampanje 066 i tačka? Jeftin pripej, pa još jeftinija kontrola troškova i onda cela ta numeracija puf. A toliki novci potrošeni na reklame i ko zna šta sve još. A voleo bih da nisam u pravu.
Eno ih prodaju stubove da pokriju gubitke. Možda će i Globaltel preprodati za malo više para nekom strendžeru koji nije voljan da se ciganiše za dozvolu?
 
apn gprsinternet user mts sifra 064 upisi rucno i probaj
Ne mogu sad ni da dodjem dotle. Strai profil sam izbrisao a da bih kreirao novi moram da odredim tip za koji oni kazu da treba ostaviti prazan a nemam takvu opciju. Isto trazi i server.

Za pocetak bi mi trebao kofiguracioni sms a sms na 4777 ne radi
 
Kaze poslata poruka sa podesavanjima ali nista ne stize.

Resetovao sam telefon i SIM mi se sad zove card1 a potrosio sam i 2MB neta iako odmah javlja da sajtovi nisu dostupni.
 
Poslednja izmena:
Kaze poslata poruka sa podesavanjima ali nista ne stize.

Resetovao sam telefon i SIM mi se sad zove card1 a potrosio sam i 2MB neta iako odmah javlja da sajtovi nisu dostupni.
To sam kod Huawei telefona vidjao za card 1. Nikad nisam imao problema sa time. Vidi apn bi uvek trebalo da možeš ručno uneti.
 
Kartica mi je ovih dana bila mts sad je card1 a veceras pre nego sto sam poceo ponovo da petljam u padajucem meniju kad se ukljucuje net pojavilo se kao mts ali se sad vratilo na globaltel. Kad trazim mrezu mts mi nije dozvoljen a globaltela nema. Sad vidim da se SIM samoukinula i ne vidi je telefon. Budibogsnama.
 
Ma... Ko sa MTS-om tikve sadi... Iskreno, ako nešto radi kako treba, ono će raditi. Ako nešto prestane da radi, moliš se da to neko tamo zna da popravi. Pa ako ima neko ko zna da popravi, moliš se da hoće. Pa ako hoće da ga ne mrzi... Tek onda...
Još se sećam kad mi je pre desetak godina crko fiksni i internet, osam dana sam se ganjao sa njima da poprave nešto u centrali, neko zeznuo nešto u softveru... Naravno, pretplata mi nikad nije bila umanjena niti bilo kakva šteta nadoknađena. Jedina stvar koja mi je besprekorno radila je bila optika. A Globaltel, ja nemam nikakve izvore nigde, nije mi teča direktor niti poznaje Milana iz IT sektora, ali mislim da to do kraja sledeće godine neće više da postoji a vi kako hoćete. MOžda puste jednu kampanju da navuku korisnike, a onda će sve to da utope u MTS prepaid. Sećate se možda kampanje 066 i tačka? Jeftin pripej, pa još jeftinija kontrola troškova i onda cela ta numeracija puf. A toliki novci potrošeni na reklame i ko zna šta sve još. A voleo bih da nisam u pravu.
Pozdrav Agatone,
Sećam se vrlo dobro toih pozivnih 066 kad su počeli, to beaše negde 2009-2010 godine zar ne?
Negde 2012. godine sam koristio kontrolu troškova dve godine i ne znam zašto sam uopšte i raskinuo ugovor.
Mada kolko je meni poznato, kontrola troškova i danas postoji.
 
Sta bi samo 3 G
 

Prilozi

  • WhatsApp Image 2023-11-25 at 22.54.05.jpeg
    WhatsApp Image 2023-11-25 at 22.54.05.jpeg
    72.7 KB · Pregleda: 39
Па ови су тешка ђ**рад. Они 'унапређују' мрежу! Дабогда је никад не 'унапредили'!
У уторак су ми онемогућили телефонирање и СМС, не могу да се логујем у банку, не могу да позивам, недоступан сам, па јесу ли они нормални!?
Позвао сам их са жениног мобилног, послали ми одмах другу сим картицу и почиње игранка која још траје. Још увек ми не враћају стари број. Па нисам ја отишао у МТС да тражим пребацивање броја!
Жешће малтретирање, за мизерне паре.
Издржаћу до понедељка, а онда сим картица лети надзвучном брзином у канту за ђубре.
 
Vratio sam na globaltel i sad radi mada se vuce. Telekom Srbija organski ne podnosim i nadao sam se da ce ovo sve ostati Globaltel bar da ne gledam skracenicu mts na telefonu. DJ Zex mi je manje gadan od mts-a. Ovo je tacno njihov sistem operandi "daj da iskljucimo to da bi prebacili a to sto novo ne radi gledacemo iza vikenda, kad se setimo".

^ Unaprednili su oni sve cega su se dohvatili.
 
Da se razjasni, jedino sto se menja za sad je mreža na koju će telefon biti povezan kao i APN. Sa A1 na mts. Sve ostalo ostaje isto. Globaltel će i u narednom periodu biti MVNO. Aplikacija (Moj Globaltel) ostaje, ussd kodovi, ime mreže koje se pojavljuje na ureðaju, itd. Kao npr. Tomato u Hrvatskoj čiji je vlasnik A1. Znači bar dok i ako ne urade kompletnu integraciju u mts neće biti mts aplikacije, *100#, i ostale stvari koje su karakteristične za mts. I dalje su to odvojeni sistemi samo što će sada koristiti istu mrežnu infrastrukturu tj. bazne stanice.
 
Sto se mene tice, idealno.
 
Od jutros mi se kartica pojavljuje i gubi na nekoliko minuta. Znao sam za kvalitet mts usluga ali nisam ocekivao da je bas ovako kvalitetno.
 
Dva korisnika Freepaid paketa (starije osobe i 2g telefoni) su nekoliko sati nakon OTA ažuriranja bili bez usluge: Čas ima, čas nema signala, ne rade pozivi i poruke, a kada ih neko pozove sa broja iz Yettel i A1 mreže dobije signal da telefon regularno zvoni (telefon naravno ne zvoni), a na poziv iz mts mreže se dobija poruka automata da je osoba nedostupna.


Na jednom broju je problem sutradan rešen, dok drugi i dalje ispada iz mreže i sada čeka zamensku sim karticu.
 
Da se razjasni, jedino sto se menja za sad je mreža na koju će telefon biti povezan kao i APN. Sa A1 na mts. Sve ostalo ostaje isto. Globaltel će i u narednom periodu biti MVNO. Aplikacija (Moj Globaltel) ostaje, ussd kodovi, ime mreže koje se pojavljuje na ureðaju, itd. Kao npr. Tomato u Hrvatskoj čiji je vlasnik A1. Znači bar dok i ako ne urade kompletnu integraciju u mts neće biti mts aplikacije, *100#, i ostale stvari koje su karakteristične za mts. I dalje su to odvojeni sistemi samo što će sada koristiti istu mrežnu infrastrukturu tj. bazne stanice.
Шта има да се разјасни!?
Јасно је то, само што лажови неће да признају, укинули су услугу код старог оператора, а нису обезбедили код новог
Ајде, разјасни, кад већ паметујеш!
 
Ne kapiram čemu pasivna agresija. Ne pametujem samo govorim trenutne činjenice. Globaltel ima pravo da radi šta im se hoće. Naš je izbor oćemo li ga koristiti ili ne. :D

Edit: još da dodam da sam razjasnio zato što su pojedine kolege sa foruma mislili da će ovo doneti opciju korišćenja mts aplikacije, *100# ussd menija, te sam samo hteo da razjasnim da to trenutno nije slučaj. Apsolutno ništa zlonamerno
 
Ne kapiram čemu pasivna agresija. Ne pametujem samo govorim trenutne činjenice. Globaltel ima pravo da radi šta im se hoće. Naš je izbor oćemo li ga koristiti ili ne. :D

Edit: još da dodam da sam razjasnio zato što su pojedine kolege sa foruma mislili da će ovo doneti opciju korišćenja mts aplikacije, *100# ussd menija, te sam samo hteo da razjasnim da to trenutno nije slučaj. Apsolutno ništa zlonamerno

Znam da nekima ne odgovara što globaltel prelazi na mts infrastrukturu iz razloga što je negde a1 bolje pokriven, negde mts pa sad nemožeš nam ugoditi.
Meni freepaid odgovara i ako su rekli da ga neće dirati i daj bože da je tako, koristiću ga jer je sto puta isplativiji nego postpaid.
Još uvek nisam prešao na mts infrastrukturu a čim pređem javiću što se signala tiče mada sam kad sam bio u mtsu do marta ove godine, u Bačkoj palanci imao top signal a ni sad se ne žalim.
 
Пасивна агресија?
Онемогућена услуга већ 6-ти дан, и неко 'не капирам чему ова пасивна агресија'?!
Питао бих неког колико дана би му требало да постане 'пасивно агресиван' да му је онемогућено коришћење, плаћеног, сервиса.
 
Nazad
Vrh Dno