Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

internet manje više ok radi, ali signal go q*ac, kao dostupan si, a nisi, a propušten poziv stigne sutra ili posle 5-6 sati....
 
Može li neko da proba da li radi Iris Go, sa Globatel netom. Naravno da proba Arena kanale. :) Jasno mi je da su u procesu prelaska na MTS infrastrukturu, ali ko zna, možda su već dozvolili gledanje. Ja sa Yettel i A1 kartice ne mogu da gledam. :/
 
Može li neko da proba da li radi Iris Go, sa Globatel netom. Naravno da proba Arena kanale. :) Jasno mi je da su u procesu prelaska na MTS infrastrukturu, ali ko zna, možda su već dozvolili gledanje. Ja sa Yettel i A1 kartice ne mogu da gledam. :/
Na telenoru izbacuje molim ulogujte se putem mts mreže, a sa globaltela odmah ide u onaj meni za logovanje, tako da izgleda da može
 
jel samo meni ne radi danas prenos kredita na drugi broj? probam 500 par puta nece. 200 isto, 1000 isto.. Uvek bude poruka tipa mora biti hiljadu dinara ili do hiljadu tako nesto... da MTS to nije onemogucio?
ili je trenutno ili kod mene zeza?
 
Upravo probao, preneo 300 din iz moj globaltel aplikacije bez problema
 
Jel neko prebacivao virtuelne brojeve na fizicki sim ( jel se zna procedura i jel funkcionise ili najbolje da se baci...) pretpostavljam da u mts poslovnicama i dalje nije moguce?
 
Znaci mts je definitivno odlucio da stane na put i liku sa limunda vezano za dopunu 500 za 1000 :) Nista im nije sveto :) To bi bilo to sto se tice mene i globaltela posle ovoga ide kartica u kantu vec sutra ujutru.
 
Znaci mts je definitivno odlucio da stane na put i liku sa limunda vezano za dopunu 500 za 1000 :) Nista im nije sveto :) To bi bilo to sto se tice mene i globaltela posle ovoga ide kartica u kantu vec sutra ujutru.
A šta si očekivao? Pa normalno to se zna. Ja moj broj prebacio, lep je, dobar, greota ga izgubiti.
 
Znaci ogranicili su da se maksimalno moze prebaciti 1000din kredita sa jednog broja?
 
Jel ima neko problema sa slanjem sms poruka, of podneva mi uopste ne funkcioniše preko telefona samo preko aplikacije.
 
Pisao sam pre nedelju dana da mi nisu prolazili sms-ovi ali danas mi rade tokom celog dana
 
Kupio sam esim preko sajta. Da li je normalno da stalno stoji kao da sam u Roamingu? Zbog tudje infrastrukture i "nacionalnog roaminga" ili nešto nije ok? :)
 
Da, vidi se kao roaming.
 
Pozdrav!
U globaltelu sam od marta ove godine, imam postpaid paket sve taman, i nikakvih problema do sad imao nisam.
Račune dobijam preko maila, redovno plaćam.
Jedino da uvedu da se dobijajju povratne informacije kada se plati račun.
E sad, dešava se ponekad recimo neko me zove, budem navodno nedostupan a imam signal i onda drugi put me dobije.
Koristim moj globaltel aplikaciju, i sve imam uvid kolko sam potrošio gb i sve.
Kad mi istekne ugovor videću šta ću tj. da li ću ostati na sve taman ili ću na freepaid ako do tad ostane.
Po meni, freepaid je odlična opcija zaista.
Na sajtu više nema u ponudama postpaid e sad da li su ga ukinuli ili je to trenutno ne bih znao.
 
Da li je neko na postpaid tarifi?
Zanima me da li se minuti iz postpaid tarife mogu koristiti u globaltel app?
Kako ide proces za tarifu online kada se potpise?
Da li ide ugovor na kucnu adresu ili moze sve online?
Hvala
Zdravo, Evo da odgovorim,
Ja sam iz mts-a u martu prešao u globaltel,
prenos broja,
dobio ugovor na kućnu adresu i karticu,
i za postpaid se koristi aplikacija moj globaltel koja će se koristiti od 11. novembra.
Tu nema za pozive samo možeš da aktiviraš tarifne dodatke, proveravaš kolko ti je gb preostalo i td.
E sad, s obzirom da su kolko vidim ukinuli postpaid, neka ovako dok mi ne istekne ugovor a posle ako ostane freepaid ću da pređem a ko zna možda uvedu nove postpaid pakete, videćemo.
Čim tolko reklamiraju freepaid i da ima u mts poslovnicama, ne verujem da će tu da menjaju išta jer se to i tek kako isplati.
Neće baš tako brzo. Ne isplati im se da raskinu ugovor sa A1 i još penale da plaćaju.

No, svakako rešavaju da se što pre desi transfer.
Da ne ide to tako brzo.
 
Poslednja izmena:
Kači se na A1 naravno, bar kod mene još uvek... :unsure:
A1-Globaltel.png
 
Pozdrav!
U globaltelu sam od marta ove godine, imam postpaid paket sve taman, i nikakvih problema do sad imao nisam.
Račune dobijam preko maila, redovno plaćam.
Jedino da uvedu da se dobijajju povratne informacije kada se plati račun.
E sad, dešava se ponekad recimo neko me zove, budem navodno nedostupan a imam signal i onda drugi put me dobije.
Koristim moj globaltel aplikaciju, i sve imam uvid kolko sam potrošio gb i sve.
Kad mi istekne ugovor videću šta ću tj. da li ću ostati na sve taman ili ću na freepaid ako do tad ostane.
Po meni, freepaid je odlična opcija zaista.
Na sajtu više nema u ponudama postpaid e sad da li su ga ukinuli ili je to trenutno ne bih znao.
Postpejd je ukinut, kad ti prođe ugovor ides na freepaid.
 
Ja sam trenutno u BiH, i ispade da mi ne radi internet u romingu. Navodno, radi samo za one sa registrovanim pripejd brojevima, a to sam odradio preko sajta čim sam kupio karticu...
 
Evo ovako zvao sam upravo globaltel,
čekao sam dvadesetak minuta i evo šta su mi rekli:
Postpaid je ukinut dakle nema ga više, mogući je prelazak na freepaid svejedno ne plaćamo penale tako da.
Ali oni zovu pa onda možeš da odabereš šta ćeš i kako ćeš.
Da li vi koji ste na postpaidu ste imali poziv i šta su vam nudili?
Ja ću sačekati al definitivno ću na freepaid.
 
Evo ovako zvao sam upravo globaltel,
čekao sam dvadesetak minuta i evo šta su mi rekli:
Postpaid je ukinut dakle nema ga više, mogući je prelazak na freepaid svejedno ne plaćamo penale tako da.
Ali oni zovu pa onda možeš da odabereš šta ćeš i kako ćeš.
Da li vi koji ste na postpaidu ste imali poziv i šta su vam nudili?
Ja ću sačekati al definitivno ću na freepaid.
Ja imam postpejd i rečeno do kraja ugovora, posle biram ili freepaid ili prelazak u drugu mrežu.
 
Nazad
Vrh Dno