Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Cao forumasi :)

Moram i ja da se javim/prijavim problem..
Koristim app na Iphone-u(IOS 16.1.1) i koristim opciju ‘’primaj pozive kroz aplikaciju’’ (zivim u Norveskoj) app V 2.4.14
Naime zadnjih dana mi se dosta ljudi zali da sam nedostuopan. Do sada je sve funkcionisalo kako treba.
Ono sto sam otkrio (trazeci) je to da sam dostupan i da me ljudi mogu dobiti samo ako sam u aplikaciji i ako je ekran na telefonu upaljen (ako je i upaljen ekran a nisam u app-u ljudi dobijaju poruku da sam nedostupan…bilo da sam na wifi ili na mobilnim podacima.
Ima li ko ideju/resenje? Proverio sam i pozadinsko refresovanje, sve stoje da je uoaljeno i baterija Nije ni u kakvom save modu…viber/watsapp akrivni non stop iako je ekran ugasen.

P.S. I jos 2 stvari, ne mogu nikako da uspostavim poziv prema korisnickoj sluzbi kroz app (regularnim putem ide OK iako sam u inostranstvu).

I isto tako ne mogu da iz app-a okrenem strani broj u npr. Norveskoj dobijam gresku (pogledajte slike prikacene).
uspeo ovaj bag za pozive i ja da vidim kod sebe tako da mogu i ja da ga potvrdim.A za pozivanje kroz app ne mogu da ti testiram i ako sam u srb jer nemam kredita na broju koji koristim kroz app
 
uspeo ovaj bag za pozive i ja da vidim kod sebe tako da mogu i ja da ga potvrdim.A za pozivanje kroz app ne mogu da ti testiram i ako sam u srb jer nemam kredita na broju koji koristim kroz app
Pa ne treba ti kredza kako bi okrenuo Korisnicki servis?
Aj bas probaj Pa javi?

P.S. Dobro je dok nam poruke o propustenim pozicija stizu..
 
Na android radi probao sam dok na iphone moracu da ponovo reaktiviram i aktiviram app.
 
Već dva dana čitam Apple Developer forume...

Ako sam dobro skontao, Apple je nešto promenio na serveru (CallKit).
Globaltel bi morao da ažurira svoj app da bi ponovo sve radio. Dok to ne uradi, dobićemo samo poruke o propuštenim pozivima.
(Isti problem: TV kanale mozeš da gledaš preko aplikacije (airplay) dok telefon (aplikacija) ne "spava". Globaltel nije ni to rešio zadnjih godinu dana...)
 
Već dva dana čitam Apple Developer forume...

Ako sam dobro skontao, Apple je nešto promenio na serveru (CallKit).
Globaltel bi morao da ažurira svoj app da bi ponovo sve radio. Dok to ne uradi, dobićemo samo poruke o propuštenim pozivima.
(Isti problem: TV kanale mozeš da gledaš preko aplikacije (airplay) dok telefon (aplikacija) ne "spava". Globaltel nije ni to rešio zadnjih godinu dana...)
Hvala momci na javljanju i na odgovorima...
Rekose mi iz korisnicke sluzbe da rade na slucaju, a iskustvo mi govori da ovaj problem nece biti resen...sad znam kako je korisnicima koji imaju android telefone i cim nesto ne funcionise biva jako iritantno.
p.s. Danas sam ulazio u VPN/APN podesavanja na telefonu i obrisao Globaltel setup, i ne znam kako da ga povratim...zar ne bi trebalo automatski da se postavi prilikom instalacije aplikacije?
Ima li neko iskustva?
Isto tako ako i promenim status broja u aplikaciji na ONLINE,BUSY ili OFFLINE, dolazi bez promena..a prije je to funkcionisalo samo tako...
 
Hvala momci na javljanju i na odgovorima...
Rekose mi iz korisnicke sluzbe da rade na slucaju, a iskustvo mi govori da ovaj problem nece biti resen...sad znam kako je korisnicima koji imaju android telefone i cim nesto ne funcionise biva jako iritantno.
p.s. Danas sam ulazio u VPN/APN podesavanja na telefonu i obrisao Globaltel setup, i ne znam kako da ga povratim...zar ne bi trebalo automatski da se postavi prilikom instalacije aplikacije?
Ima li neko iskustva?
Isto tako ako i promenim status broja u aplikaciji na ONLINE,BUSY ili OFFLINE, dolazi bez promena..a prije je to funkcionisalo samo tako...

Ako misliš na APN:
 
Ja sam zahtev za prenos broja iz Mts u Globatel podneo 30.12.2022. Još uvek nije završen, dva puta potpisivao zahtev koji je podnesen online. Nema dugovanja. Jako traljavo.
 
Video sam par postova ovde sa problemima sa sim karticom i gubljenjem mreze - meni se na globaltelu cesto desi da posle odlaznog razgovora ostanem bez mreze i neta po 5-10min.
Ili kaze "stk service failed - please restart device"

Pre par dana su mi zamenili sim i posle 2dana o5 pocelo da se dešava?!?
Ovo im je izgleda neki cest problem?

Sinoc me je podrška zvala i tekla da je do uređaja sigurno i da oni ne mogu nista da urade - one plus nord (ac2003).
Imam jos jednu karticu -radi besprekorno, menjao mesta, ali globaltel o5 isti problemi :(

Ima li neko resenje ili da menjam operatera?
 
Dobro jutro!

Ažurirao sam sistem (iPhone 13) na IOS 16.3 verziju. Već dva dana ne mogu da primam pozive (ni zvati) preko aplikacije (freepaid paket).
Samo SMS dolazi da sam imao propušten poziv. Da li još neko ima "sličan" problem?
Мени се то дешава још од 16.1. И дан данас је исто са 16.3. Само кад сам у апликацији ради.
 
Poslednja izmena:
Video sam par postova ovde sa problemima sa sim karticom i gubljenjem mreze - meni se na globaltelu cesto desi da posle odlaznog razgovora ostanem bez mreze i neta po 5-10min.
Ili kaze "stk service failed - please restart device"

Pre par dana su mi zamenili sim i posle 2dana o5 pocelo da se dešava?!?
Ovo im je izgleda neki cest problem?

Sinoc me je podrška zvala i tekla da je do uređaja sigurno i da oni ne mogu nista da urade - one plus nord (ac2003).
Imam jos jednu karticu -radi besprekorno, menjao mesta, ali globaltel o5 isti problemi :(

Ima li neko resenje ili da menjam operatera?
Мени се то редовно дешава послије долазног позива(ријетко зовем),али траје кратко,око пола минута,губитак мреже и дође само.Некад прочачкам по оном СИМ пакету.Навикао већ,а рјешење сам наслућујеш.Бар да дају списак тел. и софтвер код којих се дешава и зашто.Овако је пресипање из шупљег у празно.
 
Korisnički servis nekad može da se dobije iz aplikacije, a nekad ne (samo izbaci), nema pravila. Češće ne može.
Evo, da potvrdim posle system update,poziv je moguće obaviti iz app-a ka korisničkoj službi, a sad ću da vidim da li je resen problem i sa dostupnošću…
 

Prilozi

  • C19BE6A3-BF7A-4DD3-83FF-8F78C58CFDFE.png
    C19BE6A3-BF7A-4DD3-83FF-8F78C58CFDFE.png
    357.1 KB · Pregleda: 34
Ovaj Roming net ne može kao eSIM, moram da uzmem fizičku karticu?!
 
Da li neko može da proveri sledeće (ko je u Srbiji, i ko je u inostranstvu):
(Trenutno sam u Mađarskoj)
Ako sam na Wi-Fi mreži (probao sam bar 4 Wi-Fi mreže), onda ne mogu ni zvati ni primati pozive.
Ako isključim Wi-Fi i koristim internet sa sim kartice (nije bitno da li je Globaltelova sim kartica (roaming) ili Mađarska sim kartica (Telekom)), onda mogu da zovem (i da primam pozive) preko aplikacije.

Update:
iPhone 13.
Možda su počeli da blokiraju strane IP adrese? (Geo blocking)
 
Poslednja izmena:
Da li neko može da proveri sledeće (ko je u Srbiji, i ko je u inostranstvu):
(Trenutno sam u Mađarskoj)
Ako sam na Wi-Fi mreži (probao sam bar 4 Wi-Fi mreže), onda ne mogu ni zvati ni primati pozive.
Ako isključim Wi-Fi i koristim internet sa sim kartice (nije bitno da li je Globaltelova sim kartica (roaming) ili Mađarska sim kartica (Telekom)), onda mogu da zovem (i da primam pozive) preko aplikacije.

Update:
iPhone 13.
Možda su počeli da blokiraju strane IP adrese? (Geo blocking)
Ако ти ради са страном сим картицом онда је проблем до WiFI, неки баг има са апликацијом вјероватно.
 
Koristim MTS vec 20 i kusur godina i istice mi ugovor sada u junu i ovaj globaltel mi deluje jako primamljivo. Dobre su cene nema ugovorne obaveze, paketi koji meni odgovaraju. Da li ima nekih negativnih stvari na koje bi trebalo da obratim paznju? Kakav je net i kvalitet mreze/poziva u odnosu na mts?

edit: I jos jedna meni jako bitna stvar: Da li GB koji se dobiju za net vaze i za hotspot, posto sam cuo da neki operateri to limitiraju?
 
Koristim MTS vec 20 i kusur godina i istice mi ugovor sada u junu i ovaj globaltel mi deluje jako primamljivo. Dobre su cene nema ugovorne obaveze, paketi koji meni odgovaraju. Da li ima nekih negativnih stvari na koje bi trebalo da obratim paznju? Kakav je net i kvalitet mreze/poziva u odnosu na mts?

edit: I jos jedna meni jako bitna stvar: Da li GB koji se dobiju za net vaze i za hotspot, posto sam cuo da neki operateri to limitiraju?
Važi I za hotspot.

edit:
Kvalitet mreže i pouzdanost... pročitaj malo unazad.
 
Kvalitet mreze zavisi od A1,pouzdanost od njih. Za 888 din. mesecno su i vise nego pouzdani.
 
Zato sam pitao da li neko može da proveri iz Srbije, i na primer iz Norveške...
Може да се позива преко апликације и са WiFi/подаци. Пробај да деинсталираш инсталираш опет ако си у могућности.
 
Може да се позива преко апликације и са WiFi/подаци. Пробај да деинсталираш инсталираш опет ако си у могућности.
Hvala što si/ste proverili. Obrisao/instalirao, više ne radi uopšte (Wi-Fi/podaci). Samo piše povezivanje...

Sad mi je pukao film, vraćam broj u MTS, i ta kartica ide u GoIP router...
 

Prilozi

  • IMG_1115.jpeg
    IMG_1115.jpeg
    59.4 KB · Pregleda: 29
Video sam par postova ovde sa problemima sa sim karticom i gubljenjem mreze - meni se na globaltelu cesto desi da posle odlaznog razgovora ostanem bez mreze i neta po 5-10min.
Ili kaze "stk service failed - please restart device"
Isti slucaj,ali se povremeno desava stim sto mreze nema duze od 15 minuta.
I to nije do tvog telefona,jer da je tako onda bi se stalno desavalo.
 
Da li neko zna kako i pod kojim uslovima mogu da tražim migracioni kod za broj koji je prenet sa virtuelnog na esim?
 
Hvala što si/ste proverili. Obrisao/instalirao, više ne radi uopšte (Wi-Fi/podaci). Samo piše povezivanje...

Sad mi je pukao film, vraćam broj u MTS, i ta kartica ide u GoIP router...
Update (31.01.2023 9:50):

Opet mogu da zovem/primam pozive preko aplikacije (Wi-Fi/podaci). Jako "čudno" se ponaša ova aplikacija...
 
Update (31.01.2023 9:50):

Opet mogu da zovem/primam pozive preko aplikacije (Wi-Fi/podaci). Jako "čudno" se ponaša ova aplikacija...
Ko je programirao nista vise nije cudno kada su oni i njihova app upitanju.
 
Update (31.01.2023 9:50):

Opet mogu da zovem/primam pozive preko aplikacije (Wi-Fi/podaci). Jako "čudno" se ponaša ova aplikacija...
За Андроид? На iOS нема ништа и даље.
 
Nazad
Vrh Dno