@Globaltel Support
Jel postoji mogućnost informisanja o statusu prenosa broja (iz Yetel u Globaltel) preko mejla?
I jel pozivanje korisničkog info centra iz aplikacije preko interneta (iz inostranstva) besplatno?
P.S. Pitam jer sam pokrenuo zahtev prvi put i naveo da me obaveste preko drugog Globaltel broja koji koristim, dok je kartica iz Yetela van telefona, pa nisam bio obavešten. Zahtev je bio odbijen zbog serijskog broja i PUK-a do koga niste mogli doći. Pretpostavljam da je problem što mi je broj nekako postao neregistrovan pre 4 meseca kada sam podneo zahtev da me posle 15 godina prebace sa postpejda na pripejd.
- Drugi put pokrenut zahtev preko telefona gde sam izdiktirao te brojeve Globaltel kol centru. Sada je problem što više nisam u Srbiji, a tu Yetel karticu ne koristim i van telefona mi je, pa me opet niko ne može preko nje obavestiti da li, i kada je prenos uspešno obavljen.