Šta je novo?

GeForce GTX 680 Thread

@gaca
Nije problem sa drajverima, nije cak ni neki problem, vise iritira nego sto je problem :D
 
Now with the Dynamic boost function of the series 600 cards overclocking is definitely going to be more complicated. It remains simple though.
Mind you that for overclocking we used Beta 15 of AfterBurner for ease of use.

In afterburner we go into the preferences.
We can widen up the TDP limitations a bit, set the power limiter towards it's maximum.
That way the Dynamic boost function won't down clock all the time to meet it's upper threshold in TDP limitations.

We have core voltage upped another 100Mv, but the NVIDIA driver currently does not seem to kick in the additional voltage.
So this feature is not yet possible in the current NV GeForce drivers.

http://www.guru3d.com/article/msi-geforce-gtx-680-twinfrozr-iii-oc-review/25
 
Ako ima bilo kakvog lag-a sa kartom od 450eur onda je to stvarno strasno!!! To ne sme nikako drugacije da radi nego PERFEKTNO za te pare!
 
Mnogo je to para, 50 somica nikako nije malo, da je 40 uzeo bi je :D
 
@GoranM
To i ja kazem. Kakav paradoks, zahtevne igre rade savrseno, a igre koje rade perfektno i sa 8600gt imaju problem, koji nebih ni primetio niti bi smetao da se to ne desava sa kartom koja kosta 450e, i zasto sve to ? Zbog gpu bost-a koji seta klokove gore dole :p
 
A da iskljucis v-sync? Kad osecas taj lag i ne-fluidnost koji se kako rece, javljaju kad opadne FPS sa 60 na 57...
Ili recimo da stavis "prefer maximum performance" umesto "adaptive"?
 
Poslednja izmena:
@nex999
Ne kontas o cemu se radi ?
Nije problem u v-sync i nije problem 57fps, vec u tome sto karta obara klok do 300mhz a to se manifestuje tako sto se javlja lag, pogledaj par stranica unazad sliku koju sam postavio.
attachment.php

Maximum Performance resava pad napon, memorija ostaje zakucana na podeseni klok, ali gpu i dalje seta od najnizih klokova do oko 800mhz. To svakako nije resenje, postoje korisnici koji ne znaju sta koja opcija znaci u drajverima niti bilo sta menjaju u tim podesavanjim.
 
Poslednja izmena:
MSI GeForce GTX 680 TwinFrozr III OC

imageview.php


The temperature under heavy game stress for the card stabilized at roughly 61 Degrees C. We note down the hottest GPU reading, not the average.

So for the core we ended at 1291 (incl Turbo) MHz absolutely stable and for the memory we ended close to 7 GHz (!) (effective data rate).
At this stage we locked the cooler RPM at 55% RPM, that's slightly noisy for this cooler though. We now have some extra performance at our hands, have a peek at the results when overclocked.

Manual overclocking wise we had hope to get a little higher, but we got another 100 MHz out of the GPU core easily. combined with the dynamic clock frequency the GPU is now peaking towards 1291 MHz and that brings in a good chunk of extra performance alright.

The Dynamic Clock Adjustment technology is a little weird to observe, it however is a clever trick for the card to clock a little higher when the power envelope justifies it. With a MSI card baseclock of 1058 MHz and the "Boost" clock at 1176 MHz there's a little more room to play with. Interesting is that the card can break away from that boost clock as well. This Dynamic Clock Adjustment technology is also a big factor as to why the GK104 is behaving a littler better in some games then the other. Regardless, the new technology works well.

http://www.guru3d.com/article/msi-geforce-gtx-680-twinfrozr-iii-oc-review/1
 
@nex999
Ne kontas o cemu se radi ?
Nije problem u v-sync i nije problem 57fps, vec u tome sto karta obara klok do 300mhz a to se manifestuje tako sto se javlja lag, pogledaj par stranica unazad sliku koju sam postavio.
attachment.php

Maximum Performance resava pad napon, memorija ostaje zakucana na podeseni klok, ali gpu i dalje seta od najnizih klokova do oko 800mhz. To svakako nije resenje, postoje korisnici koji ne znaju sta koja opcija znaci u drajverima niti bilo sta menjaju u tim podesavanjim.

Ja nemam magicnu kuglu pa zato citam sta si napisao, a napisao si da lag primecujes kad fps padne sa 60 na 57/56 i da onda "nije fluidno" ... Valjda je (nasim ocima) bitan FPS i registruju padove istog a ne napona GPU-a? Svejedno bih voleo da vidim kako se kartica ponasa sa tim opcijama podesenim (dakle slicice i tako to), bez obzira sto postoje neki korisnici koji ne znaju sta koja opcija znaci u drajverima(?)...Vsync i performance modovi? Mozda ima i takvih, al da vidimo to mi koji znamo:d

Uglavnom, kako ne bi dalje vracao i gatao ovde valjalo bi da okacis neki screen sa FPS-om? EVGA precision ima Graph i za FPS? Pa da vidimo taj lag na delu:)
 
Poslednja izmena:
Možda je glupo, ali povećati opciju Target FPS u EVGA Precisionu na max, pa onda probati? Po priči iz nVidia-e, ako se nasvira target FPS na max karta ce uvek težiti da ima full fps pa neće smanjivati klok da bi smanjila na 30 ili 60 fps.
 
Poslednja izmena:
Moze i tako, al da idemo redom:D

Ovo moze da se dogodi (nagadjam) i ako CPU obara klokove na primer...U manje GPU-zahtevnim igrama procesor je taj koji zna da utice dosta i pravi stutter ponekad - ovo samo pominjem za slucaj ako su one opcije za obaranje klokova CPU u radu ukljucene...pa onda igra potegne malo vise draw callsa ili hoce da ucita novi deo mape i eto ga s-stutterrr...Ako se tako uopste moze nazvati pad fpsa sa 60 na 57...
 
Poslednja izmena:
Probao sinoc sve moguce kombinacije i iz nV kontrol panela i iz EWGA Precision-a, isti djavo-ona obara klok a nekih 500 do 700MHz sta god da joj radis. Ne znam sta je u pitanju. Memorija ostaje na max, kao sto je primetio *******i, ali GPU klok ne.

Nije u pitanju klok CPU-a, bar kod mene, posto su mi sve power saving opcije iskljucene i klok je fiksiran na nesto iznad 4.7GHz, dakle to nije.

@nex999, ako si bacio pogled na ona 2 ss-a iz KoA: Reckoning koja sam okacio mogao si videti da je rec o deonici koja se odvija u nekom cave-u, skucen prostor, mala mapa, nema nikakvog ucitavanja jer je u pitanju boss fight sa par bloodhuntera na malom prostoru, tako da ta teorija nije objasnjenje.(u ovom konkretnom slucaju)
 
Svejedno bi voleo da vidim screenove koji pokazuju FPS / FPS graph paralelno sa ostalim parametrima...
 
@nex999
Ne razumem sta tebi vise nije jasno i sta hoces i na koji nacin da ti dokumentujem ?
Da nece sa kazes kako lazem ?
Pad fps-a nije bitan, igra sa vremena na vreme pocena da secak u nekim nazovi tako ne zahtevnim scenama, a to se desava zato sto variraju klokovi gpu-a u tom trenutku u rasponu od 300mhz do 1058mhz. Problem je zanemarljiv, cak i nije neki problem, ali je po meni ne dopustivo da se to desava sa kartom od 450e.
Pokusavas da karikiras nesto sto sam izneo kao zapazanje, a nisam jedini ko je to primetio. @magny_cours je postavio slike ovoga sto trazis i covek ima ista zapazanja kao i ja, tako da ako hoces da se uveris, jedino ti preostaj da kupis kartu pa se igraj do mile volje :D

@miloshs
Vec sam probao sve sto si predlozio, ali obaranje klokova i lag usled toga i dalje su prisutni.

@Uruk
Koliko puta da ponovim, totalno je ne bitno to sto fps na sekund padne na 57, nije poenta u tome. Po nekad fps uopste ne varira a dolazi do seckanja.
 
Poslednja izmena:
Ja lepo napisah sta i kako...Dao sam predloge, zanima me da vidim to seckanje ili lag kako kazes, nisam nikoga prozvao lazovom niti mi je to namera.
 
Poslednja izmena:
@nex999
Ma bre prijatelju nisi ti retardiran da ne razumes da to ne moze da se dokaze ovako putem foruma, vec da ako zelis to da vidis treba da sednes kraj kompa sa 680GTX grafikom. Odakle ti ideja da ce pad frejmova sa 60 na 57 dovesti do toga da igra secka ???
Insistiras na necemu sto nista ne dokazuje.
 
FPS graph moze sasvim lepo da pokaze padove FPS-a ili lag... jos u paru sa grafikonom sa GPU/mem clockovima i naponima...:)

*******i je napisao(la):
Odakle ti ideja da ce pad frejmova sa 60 na 57 dovesti do toga da igra secka ???

*******i je napisao(la):
Evo sada sam pokrenu King's Bounty, klok GPU 324 mem 400mhz a to se manifestuje tako sto animacije nije tako fluidna, kada je klok preko 1000mhz sve radi kako treba i animacija je glatka. Nije to nesto sto se tako lako primeti ili sto smeta da ne moze da se igra, ali ja primetim.

*******i je napisao(la):
Kaze 60, ali kada to pocen da se desav, spadne na 56-57 pa se vrati na 60
 
Poslednja izmena:
To je onda nesto drugo ako laga, a fps nema vecih oscilacija.

...slicno je kod mene bilo u Skryimi, u zatvorenim prostorima, FPS zakucan na 60, a pojavljuje se lag... taj problem je resavan iskljucavanjem VS-a, igranjem u prozoru, ili ubacivanja d3d9.dll i antilag.cfg koji sadrze neke parametre.

Nadam se da ce NV to uspeti da to resi, jer ovako sa seckanjem u nekim igrama i nije bas dobar izbor za gamere, IMO.
 
Poslednja izmena:
To je onda nesto drugo ako laga, a fps nema vecih oscilacija.

...slicno je kod mene bilo u Skryimi, u zatvorenim prostorima, FPS zakucan na 60, a pojavljuje se lag... taj problem je resavan iskljucavanjem VS-a, igranjem u prozoru, ili ubacivanja d3d9.dll i antilag.cfg koji sadrze neke parametre.

Nadam se da ce NV to uspeti da to resi, jer ovako sa seckanjem u nekim igrama i nije bas dobar izbor za gamere, IMO.

Znaci i tvoja karta ima taj gpu bost? :p

Ili je mozda problem negde drugde, recimo u endzinu igre koju zajednica mora da krpi jer je nogama kodirana/portovana na PC:)
 
Poslednja izmena:
To je mouse lag...
A to nije ono sto *******i opisuje:)
 
znam, ovo na gtx 680 je nesto drugo.

Meni nije bio mause lag, nego nesto sa osvezenjem i VS-om. Sredio sam to ubacivanjem onih .dll i .cfg fajlova... tj. mozda se to i zove mause lag, u pravu si ti.

D3D9 antilag helps to reduce input lag (esp. with the mouse)
in Direct3D 9 games by limiting the amount of frames that
are rendered ahead by the video card. It can also limit
the framerate for smoother gameplay and reduced cpu/gpu
utilization.

To install, put the d3d9.dll and antilag.cfg to the game
executable directory.

The antilag.cfg contains two configuration parameters:

RenderAheadLimit: This is the amount of frames that D3D9
is allowed to 'render ahead'. A value of 1 means that the
render queue is flushed immediately when a frame is ready.
This provides minimal latency, but can cause a significant
performance drop. A value of 2 allows one frame to be in
the queue, which provides a good compromise between low
latency and good performance.
 
Poslednja izmena:
@nex999
@Uruk
Ovo sto ja opisiujem desava se u svim igrama koje sam probao, a to su manje zahtevne igre kod kojih je gpu usage 50-80%. Sve ostalo radi savrseno :)
 
Poslednja izmena:
Ja sam procitao na guru3d forumu da je lik imao problem sa 120HZa monitorom, i da su mu bolje radile neke igre na staroj kartici.
 
Pa na netu uvek mozes da nadjes nekog lika sa nekim problemom...Ako je bitno za ovo o cemu pricamo i tice se GTX680 kartica daj link pa da vidimo i to...
 
probacu da nadjem, mislim da je tamo u temi sa onim likovoma kojima se zaglavljivao klok na 700 MHz-a u nekim igrama:p.

edit:
evo nasao sam; http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=360662 ... vidim sad da je u medjuvremenu problem resen novim driverima, tako da ce verovatno i ovi ostali problemi biti reseni pre ili kasnije.
 
Poslednja izmena:
To opet nije to...*******om se nije glavio klok, vec mu previse sheta:D

Meni je ovo sto on opisuje najslicnije ovome: http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=361429

Vsync nekima ne radi kako treba i resenje je da se iskljuci, ili da se stavi 300.83 drajver...

Ili da se recimo proba FPS cap a izbegne vsync:)
 
Poslednja izmena:
Mozda neki firmware sredi taj problem, ja sam danas moju instalirao, ali nisam stigao da je testiram.

Jedino sto sam primetio je da mi prilikom pokretanja FurMarka gpu clock zakuca na 704mhz i ni makac,bez obzira koju rezoluciju stavio... Mozda gresim...
 
Vrh Dno