Alister
Nenadmašan
- Učlanjen(a)
- 17.07.2001
- Poruke
- 5,196
- Poena
- 2,395
Kolega molicu vas - prvo i osnovno da vidimo realisticnost "jiggly physics" pa onda mozemo da sudimo o ostalim aspektima endzina.Samo grafika, ne dao bog malo fizike, cloth simulation, fluid dynamics, rt mesh deform....
Razlika je u nekoliko stvari. U pogledu materijala za 3th person veći deo posla završavaju 2k teksture, dok je za 1st person zbog kamere koja je jako blizu površina 90% tekstura u 4k i iznad. Što se tiče geometrije, obavezno je nešto veća gustina na meševima za prvo lice opet zbog blizine kamere. I konačno kada je reč o svetlu, Lumen RT je za 1st person postavljen drugačije tj. na detail tracing, što je možda isto bitno, dok je za 3th person standardna postavka global tracing. Nisam baš ekspert za Lumen, ali cenim da detail tracing malo drugačije radi i sasvim moguće je da je zbog toga i minimalo zahtevniji.@Vlada>>>
Pošto se ne razumem baš najbolje, to što pominješ first person, da li postoji neka bitna razlika ako se igra renderuje u fps u odnosu na tps? Šta je lakše?
So, it begins.
![]()
Kineska firma Tencent razmatra preuzimanje Ubisofta | HCL.hr
Prema neslužbenim navodima, vlasnici Ubisofta razmatraju prodaju firme kineskoj megakorporaciji Tencent kako bi stabilizirali vrijednost njezinih dionica.www.hcl.hr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari