Šta je novo?

Gaming - bizarno, smešno, zanimljivo

 
Samo da dodje na PC :whistle:
 
Malo sam pogledao pažljivije danas šta je to sve novo predstavljeno na ovom Unreal Festu. Koliko vidim u okviru najavljene verzije 5.5 solidan borj potpuno novih alata je pridodat. Pored Megalights-a koji je u ovom momentu verovatno najveći dodatak, ovo su ostale rekao bih bitnije stvari.

ML_Deformer_-_Unreal_Engine_Public_Roadmap__Produc020813.png Animation_Deformers_-_Unreal_Engine_Public_Roadmap021113.png Physics_Control_Component_-_Unreal_Engine_Public_R021058.png Path_Tracer_-_Unreal_Engine_Public_Roadmap__Produc020920.png NFOR_-_Spatio-Temporal_Denoiser_(Experimental)_-_U020938.png Path_Tracer_Volumetrics_-_Unreal_Engine_Public_Roa022908.png
Local_Fog_Volume_-_Unreal_Engine_Public_Roadmap__P021210.png Day_Sequence_(Experimental)_-_Unreal_Engine_Public021247.png First_Person_Rendering_(Experimental)_-_Unreal_Eng021237.png Render_Pass_Improvements_-_Unreal_Engine_Public_Ro021308.png

Konačno su se smilovali da ubace dan-noć plugin, adekvatnu podršku za first person rendering kao i lokalne magle. Samo 100 godina im je trebalo za ovih nekoliko stvari za koje mislim da su od verzije 4.12 pa naovamo tražene, a eto nije ih iz nekog razloga bilo sve do sada.

Kratak pregled svih pridodatih komponenti i alata se može pogledati ovde: https://portal.productboard.com/epicgames/1-unreal-engine-public-roadmap/tabs/109-unreal-engine-5-5
 
@Vlada>>>
Pošto se ne razumem baš najbolje, to što pominješ first person, da li postoji neka bitna razlika ako se igra renderuje u fps u odnosu na tps? Šta je lakše?
 
@Vlada>>>
Pošto se ne razumem baš najbolje, to što pominješ first person, da li postoji neka bitna razlika ako se igra renderuje u fps u odnosu na tps? Šta je lakše?
Razlika je u nekoliko stvari. U pogledu materijala za 3th person veći deo posla završavaju 2k teksture, dok je za 1st person zbog kamere koja je jako blizu površina 90% tekstura u 4k i iznad. Što se tiče geometrije, obavezno je nešto veća gustina na meševima za prvo lice opet zbog blizine kamere. I konačno kada je reč o svetlu, Lumen RT je za 1st person postavljen drugačije tj. na detail tracing, što je možda isto bitno, dok je za 3th person standardna postavka global tracing. Nisam baš ekspert za Lumen, ali cenim da detail tracing malo drugačije radi i sasvim moguće je da je zbog toga i minimalo zahtevniji. :)

Kad je reč konkretno o ovom isečku koji sam okačio gore tu se radi o nekim rekao bih pre iritantnim sitnicama koje nemaju veze sa perfomansama, gde su popravili kliping za geometriju kako i FOV koji je takođe bio problematičan. Čini mi se da sam bio u nekom od svojih prethodnih komentara napisao da je lens korekcija potrebna za prvo lice pošto je geometrija po ćoškovima bila solidno deformisana, što su neke ipak važne sitnice a koje su cenim mogle biti korigovane još pre 100 godina. Standardna kamera koja se koristi za gejming je prilično oskudna u pogledu lens opcija za razliku od cinematic kamere koja ima što šta u podešavanjima, plus što za cinematic kamere postoje i pluginovi koji dodatno popravljaju stvari i čine da konačni prikaz bude bliži foto realizmu. Ovo što su ovde pridodali je još uvek eksperimentalne prirode i moram priznati da me baš zanima zbog čega je to tako. Pretpostavljam da je reč o nekim dodatnim opcijama za kameru a koje još uvek nisu uspeli propisno da zaokruže ili nekim namenskim Blue Print opcijama za prvo lice.




Uzgred ako je zaista ovolika razlika u perfomansama sa Megalights dodatkom, onda će zaista biti moguće postići 60 FPS-a bez previše problema. 75% TSR je ako se ne varam 1080p frejm rezolucija skalirana na 4k. Videćemo uskoro kako stvari stoje... ;)
 
Poslednja izmena:
Nije valjda Ubisoft - najveći među najvećima došao dotle :sneaky:
Zamisli samo Skull and bones :poop:
 


Moram priznati da ja ovo nisam očekivao uzevši u obzir prethodne njihove rezultate, ali sam više puta rekao da oni neće ništa promeniti dokle god budu ljudi kupovali njihove igre. Pa izgleda da su ljudi prestali konačno da kupuju njihove igre. Ako se Ubisoft potpuno uruši to će biti više nego jasna opomena i ostalim kompanijama koje se slično ponašaju, pošto naravno nije Ubisoft tu jedini.

Preuzimanje Ubisofta mi deluje kao gotovo završena stvar i smatram da će se to definitivno desiti, osim ukoliko nekim čudom Assassins Creed Shadows ne izvadi fleke, a šanse za to su jako male posle čitave halabuke u vezi te igre koja je napravljena u poslednjih mesec dana, kao i činjenice da ne žele da modifikuju priču i eliminišu crnog protagonistu. Na osnovu nekih informacija koja ja imam i ovog videa gore u kojima ovaj dečko navodi iste probleme, definitivno je rekao bih ključan problem bio u rukovodstvu te kompanije. Imam utisak da većina smatra da je čitavu tu stvar zabiberio woke esablišment unutar Ubisofta, a u stvari izgleda da je reč o nekoliko čelnih ljudi koji su iz nekog razloga želeli da guraju takav imidž i uvedu u kompaniju veći broj žena, pošto je broj žena koji radi u industriji i konkretno unutar Ubisoft kompanije značajno manji od muške populacije. Takva politika koju su gurali godinama unzad je verujem dovela do toga da sada unutar svojih redova imaju manje kompetentne ljude i to se oseća i vidi.

Pored ovoga otkačili su sve bitne i izuzetno talentovane ljude već nakon ostvarenog uspeha sa drugom Assassins Creed igrom (Patric Desiletse, Corey May, Jade Raymond i istoričare) što sam još tada smatrao za njihovu aspolutno najveću grešku, pošto su to bili ljudi sa vizijom i koji su zaista znali šta rade (tim koji dobija se ne dira). Od tada imaju situaciju da se niko više unutar bilo kojeg njihovog projekta nipošto ne ističe i ubrzo potom je krenulo i osipanje. Cenim da je to bila namera i deo te priče jer vidim da forsiraju akcenat na različitosti i kolektivnom uspehu. Međutim to je i gotvo izvesno vrlo nerealna slika jer iza svakog uspešnog projekta obično stoji nekoliko ključnih pojedinaca bez kojih nema potpunog uspeha. Možda ovo zvuči brutlano, ali u praksi je najčešće tako. Ispada da su ljudi koji vode kompaniju bili potpuno izvan aktuelnih tokova, pa shodno tome jednostavno nisu ništa konkretno preduzeli da nešto promene i izvade fleke ni kada su stvari krenule nizbrdo. U međuvremenu je neko ipak podigao žutu zastavicu unutar kompanije i sad sledi preslišavanje. Jedna od opcija je smena kompletnog rukovodstva, druga je rekao bih ova. Nekako ne mogu da se otmem utisku da će ova druga opcija prevladati.
 
^Vredi pročešljati kanal
 
 
Ja se pogubio,nem pojma sa kojom municijom puca,AP,HE ili šta već treće :p
 
 
 


Prema rečima ovog momka za otprilike nekih godinu dana Ai postprocess lejeri ulaze u igru.
 


happening status: it's
:)
 
Doom music starts kicking in... skips a beat... VR titl?!
 
Nazad
Vrh Dno