Šta je novo?

FEAR izasao...

Ima jedna pozitivna strana manjka RAM-a, a to je...

Ako idete kroz neki mracan hodnik u kome se na prvi pogled nista ne desava i odjednom pocne da swapuje, znajte da ce nesto strasno da se desi, pa se spremite.

Eto, nije sve tako crno :)
 
Jedan savet... Ne instalirajte patch, za sada jedino "poboljsanje" koje donosi je da ne radi igra posle njega :d
 
Falcon je napisao(la):
Jedan savet... Ne instalirajte patch, za sada jedino "poboljsanje" koje donosi je da ne radi igra posle njega :d
Meni radi bez problema... jedino sto zaista nigde ne videh sta taj patch navodno popravlja...
 
Dandy je napisao(la):
Meni radi bez problema... jedino sto zaista nigde ne videh sta taj patch navodno popravlja...

uglavnom multi !

Global:
- Fixed a problem where players could fall under the map after pressing ESC while climbing a ladder.
- Fixed a bug where water FX would play where there was no water in the "Heavy Resistance" level.

Multiplayer:
- Fixed the Game Type filter on the server browser screen.
- Fixed broken ladder animations.
- Spectator "Fly" mode now works as intended.
- SlowMo Score Time is now reported through the in-game server browser for SlowMo CTF games.
- Fixed a problem where players would sometimes spawn into Team Elimination games as a neutral player.
- Team Eliminmation servers will no longer advance to the next round if you are the first to join and then switch teams.
- Dead players will no longer win the round in Elimination game types if they have the highest score when time runs out.
- The score tally on the HUD now works properly in all Elimination game types.
- Remote clients can no longer log into SCMD on hosted games as original intended. SCMD still works as before on dedicated servers.
- The weapon of the player you are watching will no longer appear on the screen when using the "Follow" spectator mode.
- Fixed problem with grenades getting stuck on or bouncing off of breakable windows in certain levels.
- Further optimized performance and fixed minor lighting and art bugs in the Streets CTF level.

poz A
:-devil-:
 
Treba proveriti i nove drivere od Nvidia-e.
Aktuelna verzija na guru3d je 81.85 i nosi odredjen broj poboljsanja bas za FEAR.


I jos nesto, primetio sam da test i nije bas merodavan, jer ne daje uvek isti broj fps na jednoj konfiguraciji. Poterajte test par puta za redom i uverite se. Pod ovim podrazumevam da moze da se desi da 2. put imate manje frejmova nego 1.

pozdrav :wave:
 
Rale45 je napisao(la):
Treba proveriti i nove drivere od Nvidia-e.
Aktuelna verzija na guru3d je 81.85 i nosi odredjen broj poboljsanja bas za FEAR.

pozdrav :wave:

al samo za... GeForce 7800 GT/GTX: F.E.A.R demo - The system hangs when entering room with volumetric lighting.


poz A.
 
hehe, mora da sam smetnuo sa uma to za 7800 seriju :)
 
borab je napisao(la):
Moze biti da su pirati. Kod mene na 3.0Ghz, 512Mb i 9800xt , cak i u 800x600 sa dosta ojadjenom grafikom secka, stuca i zaje...a. Kako se priblizavas cosku zgrade ili kraju hodnika, tako hard disk poludi. Posle otprilike 3 autosave-a je bio, bez ikakve grize savesti, uninstall.

Meni je HL2 poleteo kad sam na 512Mb dodao jos 256Mb,a FEAR sigurno zahteva vise,tako da nemoj mnogo da lomis glavu u cemu je kod tebe problem,pogotovu sto je u pitanju drljanje po hardu!
 
E a za neku sledecu besnu igru treba ce nam pored 5 GB RAM i BMW 750i, a ni to nece garantovati bas najbolju igrivost! I moracemo da idemo na dvonedeljnu obuku i tako to!
Kako pricate izgleda da je moja 6600GT dobra samo za surf po netu!
 
Poslednja izmena:
Radio test pa koga interesuje evo... znachi 2500+@2100mhz 1GB DDR (2.5-3-3-7) 9600xt(526/634)

800x600 maximun


800x600 medium


1024x768 medium
 
Ne verujem - ladno su ubacili distribuciju FPS-ova!!! E svaka im cast, to mnogo govori.
Hvala BitrAtE, tvoj test dosta govori o zahtevnosti igre...
 
Somilic je napisao(la):
Meni je HL2 poleteo kad sam na 512Mb dodao jos 256Mb,a FEAR sigurno zahteva vise,tako da nemoj mnogo da lomis glavu u cemu je kod tebe problem,pogotovu sto je u pitanju drljanje po hardu!

HL2 i Fear ne mogu da se porede jer sam ja HL2 opusteno igrao na laptopu sa MR9600 i P-M1.4 i 512MB u 1024 sa medium setovanjima. Fear bi bio slide-show....
 
Meni su Hl2 i Doom3 leteli na istoj konfiguraciji.Mozda bih i dokupio 512Mb Rama, ali onda treba da zavaljam 2x 256MB, da bi radilo u dual channelu. Pitanje koliko se i to isplati kada je cip 865PE, umreo. Zaobici cu igru, jer ocekujem Quake 4, a originalni Suffering2 kod mene ne dela.
 
@Broz
To nije nista novo. Halo je to imao pre 2 godine. ;)

@borab
Ni Doom3 ni HL2 ne mogu da lete bez bar 768Mb RAM-a...
 
Broz je napisao(la):
HL2 i Fear ne mogu da se porede jer sam ja HL2 opusteno igrao na laptopu sa MR9600 i P-M1.4 i 512MB u 1024 sa medium setovanjima. Fear bi bio slide-show....
Pa to je slicno ko moja konfa,athlon 1.7,9500pro,ali sam stavljao na Hi podesavanja,pa je mnogo dugo ucitavalo i seckalo ponekad,ali je vece probleme pravio Doom3 sa 512MB tako da je bolje da sam to naveo kao primer...
 
Evo ovako ne znam posto nisma upucen ali ja ne mogu da dizem rezoluciju preko 1280x980....:)
Igra mi radi znaci odlicno ako uzmem u obzir da samo imam 512 rama...planiram upgrade na 1Gb uskoro ;)
Masina mi radi ovako :
CPU:2.5Ghz,mem 8-3-3-2.5 1T,graficka po difoltu....
Graficki detalji na Medium i fps mi se krece od 30 fps pa do 60 fps...:p
Tolko od mene...pozdrav....
 
Pf evo opet je pochelo da mi se deshava sledeci crash....Igram jedno 2-3 sata i odjednom igra blokira ekran zamrzne tako jedno 10s onda ekran potamni a u pozadini ide zvuk normalno....onda ctrl+alt+del i opet se vratim u igru i onda dobijem sliku....i tako onda svake 10min blokira....shta moze ovo biti?Da napomenem instalirao sam v1.1 patch....Procesor je na default kao i graficka... driveri 5.10
 
To je super. Cisto da se ne zaigras i da odmaras oci u pravilnim vremenskim intervalima. :)
 
Iako sam je nabavio medju prvima, nisam uspeo da je isprobam jer sam imao problema sa blacklistom :)

Elem, prvo sto me iznenadjuje je to da se igra vuce u 1024x768 na mojoj masini (P4 3.2, 768 DDR400, 9800pro sa 128 DDR-a), pa sam bio prinudjen da smanjim rezoluciu na 800x600. Nije strasno, ali opet..
Svejedno, igra je WOW. Protivnici su po prvi put zaista pametni. Znaju sta je zaklon, znaju sta je kooperacija, znaju da pucaju (a i da promase srecom :)). Zaista impresivno, kao da igram protiv nekog zivog. Grafika je, koliko je god to moguce bilo primetiti u ovo rezoluciji sa detaljima na max, sasvim dobra sto se i dalo ocekivati od FEAR-a.
Ono sto se meni mnogo dopada su one scene horora i halucinacije...ma fenomenalno :) pogotovo je tripozno na pocetku kada vidite kako neko prolazi kraj vrata i sledeceg momenta ga nema (da ne spominjem onu devojcicu sto izaziva exploziju na pocetku dok vi u onom slow modu trcite i bezite od vatre koja se dize sa svih strana i na kraju letite kroz prozor). Taj 'mracni' deo igre mi se strasno dopao kod Dooma 3 ali ovde je to dovedeno na jos visi nivo.

Svakako vredna da se odigra do samog kraja. A i multiplayer je dobro odradjen i poprilicno zarazan.

P.S. Cisto da dodam da se na ovoj istoj masini HL2 nikada nije vukao u 1280x1024 sa max setovanjima. Nikada nisam imao prilike da primetim bilo kakvo seckanje...
 
Poslednja izmena:
[email protected], 1GB Ram, 9800XT 256MB DDR,
u 800x600 sa vecinom opcija setovanim na max, animacija je veoma glatka sve dok ne dodje do swapovanja kojeg na zalost ima dosta. Dakle za normalno igranje neophodno je 1.5GB rama, a mozda i vise.
U performace testu imam 0% ispod 25fps i oko 65% od 25-40fpsa.
 
Poslednja izmena:
danas isprobao, i nisam neshto odushevljen, ai i grafika su super, ali je ovo josh jedan fps u nizu (pucaj-uzmi health-bezi u zaklon). Moze biti da su mene fps-ovi smorili.
 
Boqy je napisao(la):
[email protected], 1GB Ram, 9800XT 256MB DDR,
u 800x600 sa vecinom opcija setovanim na max, animacija je veoma glatka sve dok ne dodje do swapovanja kojeg na zalost ima dosta. Dakle za normalno igranje neophodno je 1.5GB rama, a mozda i vise.
U performace testu imam 0% ispod 25fps i oko 65% od 25-40fpsa.
Ne traba 1.5 GB rama....kazem ti sasvim je dovoljno 1Gb i igra ce da leti...kazem ti pogledaj koju masinu ima BitRate pa ces se i sam uvjeriti...i to jos ima slabiju graficku od tebe ;)
Mislim da ti je win prsko,obrati paznju na to ;)
Poz...
 
Mora vishe od 1GB za bas, bas sva podesavanja na MAXIMUM. Tu podrazumevam, soft shadows, volumetric lights, texture resolution...

POZ :wave:
 
Poslednja izmena:
Gidra85 je napisao(la):
Mora vishe od 1GB za bas, bas sva podesavanja na MAXIMUM. Tu podrazumevam, soft shadows, volumetric lights, texture resolution...

POZ :wave:
To da ,ali za pristojno igranje tipa high podesavanja onda je dovoljno 1GB,ali opet ti kazem meni na medium radi odlicno sa 512 rama ;)
Poz...
 
E ***** mi m.... ima da kupim konzolu,pa da leti sve u 60,mislim frejma :wall: ,a kad se setim da sam sa sony1 prebeg'o na PC :smash: .
Driver-u,kad god te neko bude pljuvao zbog pristrasnosti igranja na konzoli,ja te branim :D
 
M3 je napisao(la):
Ne traba 1.5 GB rama....kazem ti sasvim je dovoljno 1Gb i igra ce da leti...kazem ti pogledaj koju masinu ima BitRate pa ces se i sam uvjeriti...i to jos ima slabiju graficku od tebe ;)
Mislim da ti je win prsko,obrati paznju na to ;)
Poz...

Veoma moguce, uradicu defragmentaciju HDa pa ce da vidimo dal' ce biti nesto bolje ili ce morati da ide reinstall.
 
cholak je napisao(la):
Driver-u,kad god te neko bude pljuvao zbog pristrasnosti igranja na konzoli,ja te branim :D

I ja. ;) I meni se vise smucilo da stalno bacam pare na upgrade koji postaje sve cesci i sve skuplji. :mad:

Pozdrav. :wave:
 
Ja sam nekako uspeo da se zaglavim a evo i gde. Ako neko zna, neka pomaze sto pre!




 
Poslednja izmena:
ja resio da skinem drivere za zvuk kao i 5.10 catalyst da izvucem ovih 512 rama.
mislim da uz dobar odabir sta smanjiti moze solidno da se igra.trenutno 800x600 medium i par stvari low sa cely [email protected] + 9600 xt.
Eto napokon srece i za vlasnike high end karti kojima smo se smejali do ovog pogubnog trenutka za prosecnu igracku populaciju.9600 xt u penziju :zgran:
 
Poslednja izmena:
Hey, ja danas primijetio da imam "director's cut" verziju (ne znam kako vi), tako da imam i prequel filmic i jos materijala, kao i "the making of...", gdje se vide neki detali koji promaknu u igri zbog brzine akcije. Npr. kad neprijatelj baci kauch ispred sebe i anpravi zaklon od njega, ili obori neke police, i sl. Zaista sjajno, konacno cu se za weekend malo vise posvetiti igri (tj. igrama) :banana:
 
Nazad
Vrh Dno