Šta je novo?

FarCry 2 - utisci, testovi, itd...

mene je malo smorila ova igra,nesto mi je mrsko da je upalim pa da praznim okvire u jednog crnca! Grafika mi se svidja kao i to sto je dobro optimizovana
 
Kada se kaže da nema puno zajedničkog, ne misli se (bar ja tako shvatam) na ime glavnog karaktera i povezanost priče, već na elemente gejmpleja. Gledano u odnosu na keca, od igre sa fantastičnim AIjem dobili smo igru gde su protivnici glupi kao noć, od igre sa fantastičnim oružjima dobili smo igru gde trebaš da kupuješ i unapređuješ oružje da bi se ponašalo *****ski i dalje, od igre sa otvorenim nelinearnim nivoima koji su mogli biti prelaženi na mnoštvo načina dobili smo igru sa kvaziotvorenom mapom, gde nema poente ići van unapred predefinisane staze, od igre sa klasičnom strukturom misija dobili smo naslov koji imitira Battlefield Bad Company. Od igre koja nagrađuje različite stilove igranja dobili smo naslov koji respawnuje neprijatelje i time favorizuje jurišni pristup. Ono najbitnije jeste da smo od igre sa najboljim napucavanjem dobili smo igru u kojoj je pucanje najslabija strana. FEAR je recimo bio naoko vrlo dosadna i mračna igra u gomili hodnika, ali je sve nadoknađivano izvanrednim pucanjem i AIjem, neprijatelji su se sjajno štekali, zaobilazili te, uvek radili nešto drugačije, dolazili iz nepredviđenih pravaca (npr. okrenem se i vidim da lik sa nivoa iznad prelazi preko ograde, spušta se na kutije i zaleže da krene da me gađa, a ne da ide "klasičnim putem" kroz hodnik).

Prosto, stvari se svode na neubedljivo pucanje na protivnike koji su prilično glupi. I tada postaje prilično nebitno kakvi su ostali aspekti igre. Da li je neko očekivao istog lika, drugačiji kolorit, više ili manje misija itd. Primetiti da grafiku nisam uopšte poredio, a i tu se o odnosu keca i dvojke ima svašta reći :)

Niko nije rekao da nema puno zajednickog nego da uopste nema veze sa FC1. I po meni kad neko kaze da uopste nema veze znaci da nema nikakve povezanosti sa likom ili radnjom a ne sa gejmplejem. *** to je moje misljenje a misljenja se razlikuju. Nadam se da cu uskoro nabaviti igru pa da vidim sta je to toliko lose. Ako se dobro sjecam dosta njih je govorilo da FC1 ima los AI i ne znam sta vec. Vec vidim kad bude izasao FC3 (ako bude izlazio) da ce biti istih prica kao sto je sad izmedju FC1 i FC2.

Ja se inace rijetko kad razocaram u neku igru jer i ne ocekujem puno od njih a nebi trebalo ni vi ;)
 
Trenutno igram igru, stigao sam do 14% i sad sam tek usao u stos. Igra je fenomenalna.

Otisao sam u onu "kucicu" gde ima krevet, i mozes da namestis sat kada da izadjes, i namestim 7 ujutru kada je izlazak sunca. E ljudi... ono je... neverovatno! Snopovi zraka sunca se vide kako prolaze kroz drvece, zaista je fantasticno.

Nocu kako se lepo mesecina vidi, cuju se cvrchci, snop svetla sa bandere se fenomenalno vidi, cak se vidi i musice kako lete oko svetla. Odusevljen sam!

Fiziku su isto odlicno uradili, kad pucas u grane, one se lome, i to ne prosto, vec tipa ako pucas u lishce onda se samo drma, ako pucas u koren onda se lomi... ma genialno je, svaka cast stvarno!

Evo malo screenshotova da vidite na shta mislim. Ahhhh kako je dobro!



Ok update mog review-a (zbog toga citiram samog sebe :) ). Moram malo da iskritikujem igru.


Dakle grafika je odlicna stvarno, po meni bolja od crysis-a (i manje zahtevna), ali evo sta su mane.


1. Monotonost - Postaje dosadno kada se ide dzipom, i konstantno nalecete na punktove neprijatelja, i stalno su tu, cim ih ubijes, sledeci put kad se vratis opet su tu, uvek isti fajt, sve na istu foru jednostavno. I sto je najgore prilicno se chesto desava. Znaci u proseku na svakih 5 minuta dolazite u borbu sa takvim jednim punktom, i postaje dosadno posle ne toliko dugo igranja.


2. IQ neprijatelja - Nije toliko los, ali desava se nekada bukvalno da budete pored njega, i on se izgubi pa pocne da trci ne znam ni ja gde, umesto da odma krene da puca na tebe. Moguce je isto i da su kreatori igre namerno ovako stavili da igra ne bi bila suvise treska.


3. Govor neprijatelja - Ovo je katastrofa. Ja ne znam ko je snimao glasove za ovu igru, ali tako su prosti... znaci tipa kaze "I see you" najmirnijim glasom, kao da se igra zmurke sa sinom. To treba da bude mnogo energicnije, znaci svi glasovi su im jako mirni, umesto da budu uzbudjeni. Ovo dosta umrtvljuje situaciju, ne stvara nikakvo uzbudjenje.... totalno razocaravajuce moram priznati.



Ali i dalje je jako interesantna igra. Moram da priznam da je monotonost karakteristicna za all around mape, mislim da drugacije nije ni moguce napraviti ovakvu igru.... jedino tipa da rade na njoj 20 godina, i da instalacija ima 150GB .


Ocena 84%
 
ukusi su razliciti, za mene odlicna game, sa nesto losijom grafikom sem kad je izlazak ili zalazak sunca u pitanu

igra ima 100 mana kao i svaka ali gameplay je odlican uprkos responovanju protivnika na kljucnim tackama, preferiram dragunov i pistolj tj one shot one kill tehniku, te nema duzeg zadrzavanja od 1-2 min gde god se pojave responovani

prosto nevidjeno kakih efekata ima, recimo kad sam vido da se ranjenici vuku (a u nekim slucajevima i bacaju zadnjim atomima snage) po prasini do prvog zaklona ukoliko im niko od njihovih ne prilazi i vade pistolj i pucaju a vriste od bolova, ma sjajno

AI je vrhunski, ukoliko ne racunamo bugove tj kad su okrenuti ledjima i bulje u prazno sa komentarima "hmm, hmm", u svakom drugom slucaju te opkoljavaju sa svih strana, urlaju i polivaju nevidjenom preciznoscu, sto je extra po meni, a sto se vise igra, to je safari sve zarazniji :d i jedva cekam te patcheve sa gomilama divljih zivotinja a ne samo na kashichicu kao sad, sjajno bi bilo kad bi ubacili krda zivotinja, makar 10 na jednom mestu pa lavove, geparde ili hijene spremnih na lov, bez obzira sta lovili :D

jaka osmica :smash:

p.s. def su omasili ime igre, tj crysis je trebo nositi naziv far cry 2, a far cry 2 je def morao imati naziv crysis :D
 
Ma igra je ok upravo je probah i prvi utisci pa i nije bas i nesta jer je to do sada malte ne sve vidjeno,a secate kada se pojavio prvi far cry negde u prolece ako se ne varam,pre par godina pa kada smo ga zaigrali za ono vreme je bio fantazija jer to onda u ono vreme bila revolucionarna igra kakve do onda u ono vreme nisu vidjene.
A koliko je od onda vremena proslo do dana danasnjeg nista spektakularno nije izbaceno racunajuci i crajzis.Svima je njima bitno da uzmu pare evo primer far cry 2 ja bi ga kupio i da svi kazete da ne valja jer ga prodaje spektakularno ime iz prvog dela.
 
Ma igra je ok upravo je probah i prvi utisci pa i nije bas i nesta jer je to do sada malte ne sve vidjeno,a secate kada se pojavio prvi far cry negde u prolece ako se ne varam,pre par godina pa kada smo ga zaigrali za ono vreme je bio fantazija jer to onda u ono vreme bila revolucionarna igra kakve do onda u ono vreme nisu vidjene.
A koliko je od onda vremena proslo do dana danasnjeg nista spektakularno nije izbaceno racunajuci i crajzis

A da li možeš reći šta je to spektakularno i revolucionarno što bi voleo da dobiješ u nekoj igri? Ono... makar tri stavke.

Inače, FC2 najviše dodirnih tačaka ima sa Boiling Point-om, koji mislim da je i bio uzor u ovom slučaju, a u temi se uopšte ne pominje. Ovo sigurno nije nastavak FC1, ne znam zašto bi to i bila tema rasprave.

P.S. Koliko god bio neudoban za igranje zbog bugova, Boiling point je znatno zabavniji (i danas) od FC2.
 
Poslednja izmena:
Ovo sigurno nije nastavak FC1, ne znam zašto bi to i bila tema rasprave.

Ne vidim zasto mora da bude direktan nastavak priche. Ni call of duty 2 nije nastavak call of duty 1, svaki deo je za sebe. Ne vidim sta fali i u ovom slucaju da bude tako, samo unapredjena grafika, unapredjene misije, neke nove ideje itd....


P.S. Koliko god bio neudoban za igranje zbog bugova, Boiling point je znatno zabavniji (i danas) od FC2.

Stvar misljenja.
 
FarCry2 je skroz glupa igra. Danas sam instalirao. Provozao se malo, prošetao. Crysis mi je mnogo bolji. Nebih da ulazim mnogo u detalje, ali nije to to.
 
Ma ljudi pricajte sta ocete ja se ne ljutim moje misljenje i moje vidjenje je da igra nema jednostavno taj smek starog far craja.
 
Ono sto je mene nerviralo u Crysis (i Warhead) je linearnost. Zna se redosled misija, zna se kojim putem mozes da se kreces, uz minimalna odstupanja kako bi se stekao privid otvorenog sveta.

Samo zbog toga, mnogo vise uzivam uz FC2. Sloboda da od tacke A do tacke B (koju sam odaberem) stignem putem kojim ja hocu, meni cini ovu igru boljom od Crysis sa kojom je toliko uporedjuju.
 
FarCry 2 je jednostavno uspela igra po pitanju ambijenta i grafike, plus moze da se igra, a nije joj prvenstvena namena da zameni 3DMarkove. Okruzenje je odlicno, jeste da mozda ima previse vozila u igri, da su stavili mogucnost da se igrac malo vise namuci da dodje do vozila, bila bi jos zanimljivija igra. I da ne mogu onako lako da se opravljaju vozila.
 
Ma ljudi pricajte sta ocete ja se ne ljutim moje misljenje i moje vidjenje je da igra nema jednostavno taj smek starog far craja.

Crysis nema nikakav shmek. Evo bash sad igram Warhead na delta tezini i laksi je od Far Cry 2 na normal. Valjda se zato digla tolika hajka na igru. Nekima je izgleda suvishe teshka i komplikovana.

Ono sto je bolje u Warheadu odnosu na FC2 je grafika koja lepshe (realisticnije) izgleda i voznja raznim vozila. Doduse i vojnici lepse (prirodnije) padaju kada ih pogodis ali da su pametniji, nisu. Ah da, i voda je superiorno uradjena u Crysisu.

Ali sa druge strane FC2 poseduje mnogo vishe sitnih detalja: vetar, sunce koje obasjava grane i probija se kroz njih, musice, zapaljena grana koja se odlomi i padne na travu koja pocne da gori...

A takodje ako neko zeli da bude Boban Piroman ili Mirko Bombas, tu je Far Cry superioran. Bomba u Krajzisu ima radijus delovanja citavih 40 cm. I uopste nije zabavno igrati sa bombama kao u FC2 (najbolje je kada se prisunjam u kamp i bacim bombu u garazu, koja se nalazi pored skladista sa municijom i plinskim bocama :D).

Mada moguce je da se svi superiorni elementi Krajsisa vide samo na Enthusiast podesavanjima u 1920x1200 pri 8xAA, 16xAF :p

Inace ni jedna ni druga igra mi nisu nesto, iz prostog razloga sto su obe prosecne pucacine. FC2 mi je zanimljiviji jer uvek mogu da ga upalim na pola sata i da se izivljavam. Krajsis predjem i moze u kantu. Svi koji uzdizu Krajzis na neki pijedestal nemaju pojma o kompjuterskim igrama. Ta igra ce za godinu-dve imati prevazidjenu grafiku (TESV skida krunu, 100%) i niko nece pozeleti da je igra. A za kolege sa foruma sto iz generacije u generaciju kupuju graficke od 500 evra da bi izgledali kao prestizni gameri, preporuka da se drze benchmark sobe i da sto manje pricaju o kvalitetu igara posto, ako im je Krajzis vrh igra, ocigledno je da nemaju pojma.

FC2 nema shmek Far Cry keca, Crysis josh manje. Tropsko ostrvo nije dovoljno da bi igra bila nastavak FC. Po tom principu moze i jedan Just Cause da bude nastavak Far Cry-a.
 
Poslednja izmena:
Auh, koliko cudnih stvari ovde covek procita...

Falcon je napisao(la):
Ono sto je mene nerviralo u Crysis (i Warhead) je linearnost. Zna se redosled misija, zna se kojim putem mozes da se kreces, uz minimalna odstupanja kako bi se stekao privid otvorenog sveta.

Samo zbog toga, mnogo vise uzivam uz FC2. Sloboda da od tacke A do tacke B (koju sam odaberem) stignem putem kojim ja hocu, meni cini ovu igru boljom od Crysis sa kojom je toliko uporedjuju.

Crysis je takav, zato sto je i FarCry bio takav.Linearan u redosledu zadataka jeste, ali ti daje totalnu slobodu na kakav ces nacin da ih izvrsavas.NE ZNA SE kojim ces se putem kretati, hoces li napasti bazu putem, otpozadi, preko reke...ili ces pak biti stealth i koristiti uspavljivac ili rambo.

S druge strane FarCry2 je takav kako si ti opisao Crysis.Nedovrseni Boiling Point.Lazno ti predstavlja otvoreni svet, iako mozes samo da se kreces uskim hodnicima (putevima) i malo kroz druge "hodnike" gde nema puta.Nelinearnost?Samo u smislu da mozes da biras izmedju generickog zadatka tipa "A" i generickog zadatka tipa "B". Pomnozeno sa 100.
Nelinearnost u izvrsenju zadatka su totalno ubili teranjem da se vozi dzip puteljkom preko checkpointova, botovima koji detektuju igraca na kilometar (tako da stealth nacin odmah otpada), i sve se svede na dva moguca izbora- snajper ili bacac granata (onaj sa zumom).I to se ponavlja do beskonacnosti.Nikakav izazov niti raznovrsnost.
Dodatno su uken*ali sa debilnim kretanjem lika.Zapinje o najmanji kamen, na omanju stenu treba skakati dva tri puta da bi se moglo popeti, a na vece stene nema sanse.
Dovezi dzip odmah ispred baze/checkpointa, sedi za mitraljez, pukni u lika ili u stek sa municijom i dovidjenja...i tako iznova i iznova...
Stavili su pescane buugy-je.Okeeeej, ali cemu voznja i uzivanje u istoj kad ti svakih par minuta prileti neki dzip s mitraljezom i reseta sa kilometar...
Biser je i voznja glider-a.Cemu??Sve sto moze da se uradi njime jeste spustiti se na put...a dzip mi stoji parkiran.

G@W je napisao(la):
A takodje ako neko zeli da bude Boban Piroman ili Mirko Bombas, tu je Far Cry superioran. Bomba u Krajzisu ima radijus delovanja citavih 40 cm. I uopste nije zabavno igrati sa bombama kao u FC2 (najbolje je kada se prisunjam u kamp i bacim bombu u garazu, koja se nalazi pored skladista sa municijom i plinskim bocama

Netacno...bomba u Crysisu ima veci splash damage nego ovde, jedino sto ti poredis bombu koja padne u stek sa municijom...Baci bombu na livadi liku pod noge i vidi sta se desava...
Uostalom, baci bombu na neku od kuca u Crysisu i vidi onda, woow...

G@W je napisao(la):
Svi koji uzdizu Krajzis na neki pijedestal nemaju pojma o kompjuterskim igrama.
Ma sta ka'es...:d

G@W je napisao(la):
Ta igra ce za godinu-dve imati prevazidjenu grafiku (TESV skida krunu, 100%) i niko nece pozeleti da je igra.

Ta igra ce za godinu-dve dobiti naslednika, najverovatnije Crysis 2, i onda ce opet biti plakanje joooj sto ne mogu da je igram, joooj sto je lose, CoD10 zakon :D

G@W je napisao(la):
FC2 nema shmek Far Cry keca, Crysis josh manje.
Takodje pogresno, al ***...u tvom stilu...
 
@nex999:

Imas da kupis maskirno odelo onda te ne vide na daljinu. Nemogucnost pentranja svuda je zato sto nema naono suit i maximum strenght :)

skroz je drugacija igra od krize i ne vidim zasto se to poredi ? Sto se ne linearnosti krize tice, pa, jeste linearna, u 90% slucajeva mozes samo jednim putem da ides.
 
@nex999:

Imas da kupis maskirno odelo onda te ne vide na daljinu. Nemogucnost pentranja svuda je zato sto nema naono suit i maximum strenght :)

Kupio odelce cim sam stigao u Act2, rezultat je da se AI ponasa jos gluplje, sad nalecem na pokojeg bota koji gleda negde u PM a ja mu skakucem iza ledja i ubijam kolege.Ali svejedno me ugledaju sa velike daljine a i dalje vide kroz travu i rastinje.
Za nemogucnost pentranja svuda, ***, ne trazim max strength, ali cemu zapinjanje na najmanji kamen, ili granu. (ne mislim na ZBUN!!!:D) .

skroz je drugacija igra od krize i ne vidim zasto se to poredi ? Sto se ne linearnosti krize tice, pa, jeste linearna, u 90% slucajeva mozes samo jednim putem da ides.

Istina, ali iako smo to ponovili vise puta, opet ce neko da krene sa poredjenjem...kao i pricom o nelinearnosti...
 
@nex999
Da, slažem se sa konstatacijama i da dodam da ce ,bar po meni, Crysis 2 biti eventualno samo modifikacija trenutnog engine-a. Mislim, dali ce i tada biti potrebno nesto mnogo vise imajući u vidu dole navedeno?:D

And if you ever wondered why your insanely high-end computer kneels and bows before the 1+ million lines of code, 1GB of textures and 85,000 shaders that the game currently packs, well just read this: the absolute maximum size of a map in Crysis can reach the mind-boggling value of 68,719,476,736 square kilometers!!!!! Yeah, that's more than 68.7 billion... And you know what? Earth's entire surface "barely" reaches 150,000,000 square kilometers, so with Crytek's SandBox editor one can theoretically create a map approximately 458 times bigger than the area of Earth...

That means that if you want to have like... our planet's entire population playing Crysis simultaneously on multiplayer, a single player would have to walk around 10 square kilometers to meet its next opponent on that huge map..

Koje ono bejahu reči koje tražim.... MONSTRUOZNO LEPO?
 
@nex999

Ovo za bombe u FC2 sto kazes uopste nije tacno. Bombe su preterano jake. Bacis bombu 2 metra od lika koji se nalazi 3 metra od dzipa i pogodi sta se desi. Lik ode u vazduh zajedno sa dzipom. Suvishe ih je lako ubijati bombama. A to sto si spomenuo za bacanje bombe u kucu u Krajzisu, uradi isto u FC2 (ukoliko je kuca brvnara) i odletece daske na sve strane. Druga stvar je sto to nema nikakvog uticaja na tu kucu tj. trebala bi da se srushi skroz ali nije to Physics. Krajsis ima bolju fiziku, to ne sporim, ali ni to nije to. Mislim dzabe njima sve te fore kada je su obe igre za decu tj. nema otkudanja delova tela bombama, nozevima i sl.

A za kretanje i skakanje si potpuno u pravu, to i mene jako nervira ali to je posledica njihove ideje da si ti bolestan lik (malarija :wall:, glupost nevidjena) i zbog toga ne mozes da trcis mnogo (i bluruje dok trcis) i da skaces visoko. To nije bug niti propust to je jednostavno tako odradjeno.

A ovo sto kazes za linearnost FC2, to bi bilo u potpunosti izbegnuto da se neki genije setio da ubaci neko avionce tipa Cesne. Mada i dalje stoji da je igra htela mnogo ali kada su videli da nemaju vremena za to jednostavno su neke delove fush odradili i zato je igra u celini nista specijalno.
 
Poslednja izmena:
Potpisao bih nex999-ov post :)

Uz napomenu da su sukobi i napucavanje jednostavno interesantniji onamo™ nego ovde™.
 
Misije u Crysis-u su skini fajl, ugasi jammer, ocisti LZ, unisti AA i posalji koordinate. Moze li vise genericko od toga? :)
 
Misije u Crysis-u su skini fajl, ugasi jammer, ocisti LZ, unisti AA i posalji koordinate. Moze li vise genericko od toga? :)

E vidis, moze.Unisti konvoj/ubij lika/unisti rezervoar.S tim da to ponavljas 20ak puta za ortake, 20ak puta za antene, 10ak puta za dilere oruzjem,10ak puta za Podzemlje i 20ak puta za main quest.
PLUS, par hiljada puta unisti checkpoint/ ubij dosadu koja se sudarila s tobom.
dakle, 10minutna voznja uz konstantno smaranje da bi odradio debilan zadatak.Umesto da taj zadatak iole bude malo drugaciji/izazovniji od onog sto radis usput, on to nije...tako da sve bude jos dosadnije.
Drugacije je zamisljen sistem nego u krizi, zato sto je drugi tip igre i debelo FAIL-uje...
;)
 
Poslednja izmena:
Auh, koliko cudnih stvari ovde covek procita...



Crysis je takav, zato sto je i FarCry bio takav.Linearan u redosledu zadataka jeste, ali ti daje totalnu slobodu na kakav ces nacin da ih izvrsavas.NE ZNA SE kojim ces se putem kretati, hoces li napasti bazu putem, otpozadi, preko reke...ili ces pak biti stealth i koristiti uspavljivac ili rambo.

S druge strane FarCry2 je takav kako si ti opisao Crysis.Nedovrseni Boiling Point.Lazno ti predstavlja otvoreni svet, iako mozes samo da se kreces uskim hodnicima (putevima) i malo kroz druge "hodnike" gde nema puta.Nelinearnost?Samo u smislu da mozes da biras izmedju generickog zadatka tipa "A" i generickog zadatka tipa "B". Pomnozeno sa 100.
Nelinearnost u izvrsenju zadatka su totalno ubili teranjem da se vozi dzip puteljkom preko checkpointova, botovima koji detektuju igraca na kilometar (tako da stealth nacin odmah otpada), i sve se svede na dva moguca izbora- snajper ili bacac granata (onaj sa zumom).I to se ponavlja do beskonacnosti.Nikakav izazov niti raznovrsnost.
Dodatno su uken*ali sa debilnim kretanjem lika.Zapinje o najmanji kamen, na omanju stenu treba skakati dva tri puta da bi se moglo popeti, a na vece stene nema sanse.
Dovezi dzip odmah ispred baze/checkpointa, sedi za mitraljez, pukni u lika ili u stek sa municijom i dovidjenja...i tako iznova i iznova...
Stavili su pescane buugy-je.Okeeeej, ali cemu voznja i uzivanje u istoj kad ti svakih par minuta prileti neki dzip s mitraljezom i reseta sa kilometar...
Biser je i voznja glider-a.Cemu??Sve sto moze da se uradi njime jeste spustiti se na put...a dzip mi stoji parkiran.

Niko te ne tera da vozis dzip putem preko checkpointova, u tome je sva draz. Imas zadatak na tacki B a kako ces ti stici iz tacke A, putem, kroz sumu ili pustinjom, kroz checkpoint-e, dzipom, camce, peske, autobusom, plivajuci, frontalni napad, napad iz daljine, usunjavanjem, ostaje na tebi. Kod Krize imas jedan ulaz na nivo, uslovnu slobodu da ga resis kako hoces i samo jedan izlaz sa nivoa - linearno ali neki to ne vide jer se zamlacuju sa nano suit-om. Da ne spominjem trigger-e koje moras aktivirati da bi igra krenula dalje, tipa, udji u kontrolni toranj i pogledaj kroz prozor, a onda krece animacija kako napada hiljade onih sentinela (kako li se zovu ova mehanicka stvorenja iz Matriksa u Crysisu?) i tek onda mozes da krenes dalje...

FC2 fale te medju-animacije, nesto sto bi odrzavalo pricu, to stoji kao jedna od zamerki.

Ja bas uzivam da vozim van puteva i van checkpointova. Kad ih jednom "otkljucam" trudim se da ne prolazim tuda ponovo nego da pokrijem sto vise terena izmedju. Trenutno sam u Act 2 i do sada sam na ovaj nacin nasao 115 dijamanata, 7-8 audio kaseta i nagledao se "prirode".
Ne prestaje ni da iznenadjuje cinjenica da su i neke zabiti, kroz koje mozda ne bi ni prosao da ne istrazujes ovoliko kao ja, uradjena sa skoro istim nivoom detaljnosti kao ostali nivoi. Takodje, par puta sam naisao na tako postavljene dijamante da ih uopste nije lako dohvatiti, vec se mora malo i mozak upotrebiti.

FC2 uopste nije losa igra, samo je treba igrati malo vise od 15 minuta ;)
 
Niko te ne tera da vozis dzip putem preko checkpointova, u tome je sva draz. Imas zadatak na tacki B a kako ces ti stici iz tacke A, putem, kroz sumu ili pustinjom, kroz checkpoint-e, dzipom, camce, peske, autobusom, plivajuci, frontalni napad, napad iz daljine, usunjavanjem, ostaje na tebi. Kod Krize imas jedan ulaz na nivo, uslovnu slobodu da ga resis kako hoces i samo jedan izlaz sa nivoa - linearno ali neki to ne vide jer se zamlacuju sa nano suit-om. Da ne spominjem trigger-e koje moras aktivirati da bi igra krenula dalje, tipa, udji u kontrolni toranj i pogledaj kroz prozor, a onda krece animacija kako napada hiljade onih sentinela (kako li se zovu ova mehanicka stvorenja iz Matriksa u Crysisu?) i tek onda mozes da krenes dalje...

Tacno, niko me ne tera da idem putem preko checkpointova, heej, mogu i da pesacim, right?Cemu da gubim 20 minuta tog "istrazivanja"?Zbog koferceta sa 3 dijamanta (u vr' glave)?Uzivanja u grafici (koja je sva jednobojna)?U napucavanju (koj skripi, da se najblaze izrazim)?Da bih na kraju bio "nagradjen" fe-no-me-nalnim pljuc iz GL-a i ode meta u vazduh.

Imas zadatak na tacki B a kako ces ti stici iz tacke A, putem, kroz sumu ili pustinjom, kroz checkpoint-e, dzipom, camce, peske, autobusom, plivajuci, frontalni napad, napad iz daljine, usunjavanjem, ostaje na tebi.

Da vidimo...
Suma- jok, ne mere se dzipom kroz sumu.Mora pesaka.A suma i nije suma vec par drveta koja zaobidjes i odmah izbijes na drum/reku.Da ides u brda, ne moze.ZID.

Pustinja- postoji na par mesta i ne vidim zasto bi neko isao tuda kad tu- em sto nema nicega (osim par kofera) em sto se nalazi na jednom ili dva mesta u uglovima mape.Sve i da hocu da idem negde pustinjom, nisam blesav da vozim bzvz tamo tek da kazem "nelinearnost, u jeee" :p

Peske- ovo zaista nema smisla, osim ako mi d*pe nije zaraslo za fotelju.Igra bi morala da ima mnoooogo vise razloga da me natera da istrazujem peske izuzev glupih kofercica sa po par dijamanata.Pogotovo sto nije problem zaraditi u ovoj igri.

Autobus- korisna opcija u sustini, koja resava dosta glavobolje i smaranja.

Plivajuci- LoL...zanimljivo, vidis...ali ja ipak ne bih to isprobavao, posto i na reci postoje checkpointi i patrole ;)

Dzip/Camac-Putem/Rekom- ista stvar u sustini, sa potpuno istim "features"-ima.Dosadni checkpointi/botovi koji oce da se sudaraju.Plus sto kad si na reci, bot te gadja kalasem ultraprecizno sa obale...iako picis camcem u punoj brzini.

Usunjavanje- otpada jer je obesmisljeno mnogim tupavim stvarima, vec sam o tome pricao.

Dakle, ostaje samo mitraljez na dzipu/chamcu i Dragunov.

Kod Krize imas jedan ulaz na nivo, uslovnu slobodu da ga resis kako hoces i samo jedan izlaz sa nivoa - linearno ali neki to ne vide jer se zamlacuju sa nano suit-om.

Pa?Prvo to nije GTA-like igra, vec FPS.I to FPS koji ima jako bitnu stavku slobodu da ga resis kako hoces i to je to.Plain and Simple.
Nema "decijih bolesti" kad je napucavanje u pitanju, ima sve sto moderan shooter mora da ima (lean, prone, single-shot na oruzju, kretanje nije napravljeno da se glavis na svaki kamen na zemlji).

Kod Krize imas jedan ulaz na nivo, uslovnu slobodu da ga resis kako hoces i samo jedan izlaz sa nivoa
A u vezi te "linearnosti" FarCry2 je linearniji i to bas iz razloga sto su u sustini ostavili samo jedan nacin za prelazenje zadatka- Dzip/chamac i Dragunov.Od svih drugih nacina samo boli glava od smaranja i dosade...jerbo su svojim dizajnerskim odlukama od nelinearnosti ucinili mrtvo slovo na papiru.
Ne mogu da se usunjam nigde, ne mogu da davim lika, ne mogu da im upucam gume da me ne jure, ne mogu da im porusim kucu na glavu, ne mogu da ih gadjam kontejnerom :d...
A to ulaz/izlaz sa nivoa -isti K, drugo pakovanje.U krizi se otvara novi nivo, ovde se vracam putem/rekom po novi zadatak, i to putanjom koju sam pretabao 100 puta...pa makar isao i skroz drugim pravcima, sve se brzo pokrije i bude deja vu


Ja bas uzivam da vozim van puteva i van checkpointova. Kad ih jednom "otkljucam" trudim se da ne prolazim tuda ponovo nego da pokrijem sto vise terena izmedju. Trenutno sam u Act 2 i do sada sam na ovaj nacin nasao 115 dijamanata, 7-8 audio kaseta i nagledao se "prirode".
Ne prestaje ni da iznenadjuje cinjenica da su i neke zabiti, kroz koje mozda ne bi ni prosao da ne istrazujes ovoliko kao ja, uradjena sa skoro istim nivoom detaljnosti kao ostali nivoi. Takodje, par puta sam naisao na tako postavljene dijamante da ih uopste nije lako dohvatiti, vec se mora malo i mozak upotrebiti.

Istina, i kakva je nagrada?Par pisljivih dijamanata.A zabiti i te neke lokacije koje vidis zaobilazenjem izmedju puteljaka nista zanimljivo ni nemaju...gde je onaj stari FarCry gde si mogao da naletis na nesto kao sto je zardjala olupina Zero-a...
Posle igranja samo zatvori oci i sta vidis -BRAON...:D

FC2 uopste nije losa igra, samo je treba igrati malo vise od 15 minuta ;)

Tako je ;) I pitam se dokle vise jedno-te-isto??

stat01.jpg
 
Poslednja izmena:
Nije ni cudo sto te smorio, s obzirom na stil igranja. Mnogo bre setas. Nego, objasni ti meni zasto toliko dugo igras tako krsh igru. Mislim, do sad si mogao 6 puta da zavrsis Warhead :p.
 
Zato sto kad pocnem nesto da igram, ja i zavrsim...a FC2 uporno dajem sansu da me necim iznenadi :)
A Warhead je za onih 5-6 sati prikazao nebrojeno vise stvari i raznovrsnosti negoli ova igra za tih 30 sati...Tragedija.
 
Poslednja izmena:
@nex999
Da, slažem se sa konstatacijama i da dodam da ce ,bar po meni, Crysis 2 biti eventualno samo modifikacija trenutnog engine-a. Mislim, dali ce i tada biti potrebno nesto mnogo vise imajući u vidu dole navedeno?:D

And if you ever wondered why your insanely high-end computer kneels and bows before the 1+ million lines of code, 1GB of textures and 85,000 shaders that the game currently packs, well just read this: the absolute maximum size of a map in Crysis can reach the mind-boggling value of 68,719,476,736 square kilometers!!!!! Yeah, that's more than 68.7 billion... And you know what? Earth's entire surface "barely" reaches 150,000,000 square kilometers, so with Crytek's SandBox editor one can theoretically create a map approximately 458 times bigger than the area of Earth...

That means that if you want to have like... our planet's entire population playing Crysis simultaneously on multiplayer, a single player would have to walk around 10 square kilometers to meet its next opponent on that huge map..

Koje ono bejahu reči koje tražim.... MONSTRUOZNO LEPO?
To je tako nebitno...

@Nex, dobro si opisao igru.

@Tema: FarCry2 vs Crysis Warhead
Crysis = bolje napucavanje i generalna atmosfera. FarCry2 = bolja optimizovanost i ... ne mogu da se setim jos kojeg detalja :p
U svakom slucaju ni warhead nije nista posebno, masa ga smatra boljim od originala, a ustvari su samo malo smanjili nelinearnost da bi akcije bilo vise. Poenta = Dzaba im silni kilometri u kojima mere mape kad vecina populacije preferira totalno iskljucivanje mozga dok doticnu igru igra, samim tim posredno traze vecu LINEARNOST. Linearnost u igri koja je zamisljena kao open world igra = FAIL (u mojoj knjizi).

@Tema Farcry2:
Sto se samog FC2 tice, ja nisam provalio da postoji to odelo. Ne znam da li da ga uopste uzimam ako ce se protivnici jos stupidnije ponasati...
 
Poslednja izmena:
Hm

Citam razne komentare,ne vidim cemu prepucavanje toliko,normalno da je nekom bolja jedna a nekom druga igra,svako ima svoje argumente,cak i odredjene cinjenice ne gledamo svi istim ocima,meni se svidja nelinearnost,otvoren pristup igri,grafika....strasno me nervira da crnja bez majice nece da umre posle pola sarzera iz kalasnjikova,kad god vozim dzip napadne me neki lik s kolima tj bar da me napadne nego samo juri za mnom dok ga ne ubijem...totalno jeftina skripta.....u crysisu je bolja mehanika borbe,kontrole idu vise glatko,ali povraca mi se od aliena sa pipcima i slicnih bedastoca...nadam se samo da neki programeri citaju kritike i da ce sledece igre biti sve bolje i bolje...Neke univerzalne pouke mogu se izvuci iz svake igre a uvek ce biti onih koji ce vise voleti ovaj ili onaj stil...Vecina sajtova kaze crysis 9 i nesto,far cry 8 i nesto ocena,po meni ni jedan ni drugi nemaju onaj smek prvog far cry-a !
 
@P$ych0
Ma zakuni se druze da nije. U svakom slucaju slazem se, verovatno bi bilo bitnije reci, na pr. da se `nebitno` pise odvojeno ili sl. Bilo kako bilo, sve sto sam imao da kazem za fc2 rekao sam ranije i ne zelim da se ponavljam, ali se ocigledno ova tema ne prekidno, smarajuce vrti u krug kao i sama igra. tatatatira
 
Poslednja izmena:
Ja sam sa zadovoljstvom presao vise puta Far Cry, onda sam sa isto tako zadovoljstva presao Crysis (doduse samo jednom :D) i Warhead, a Far Cry 2 sam upalio, probao, ugasio i izbrisao, .iso drzim na hdd-u, za eventualno kasnije.

Ali sam, mislim, sve rekao: FC>CRY>FC2 ;).

Ko je pominjao neuporedivost :p :D.
 
Mneh,ovaj FC2 jednostavno doesn`t cut it for me.Sto bi rekao jedan ortak,Far Cry je izmisljena igra za sva ostala ostvarenja Cryteka.:)
 
FC2 nije Crytek pravio.
 
Vrh Dno