Šta je novo?

Exe Net - iskustva

Da li je neko obnavaljao ugovor? Da li se bilo sta menja u tehnickom smislu (zakljucavanje kanala, promena broja kanala...)
 
Ja sam obnovio ugovor. Ništa mi se nije promenilo po pitanju kanala, za sada.
 
A da li su te ograničili po broju televizora?
Da li je sve kao i do sad po pitanju televizije ili su počeli da zaključavanje kanale i daju 3 STB ili Cam modula kao što piše na sajtu?
 
Nisu me ograničili po broju televizora. Nisu hteli ni dodatne uređaje da mi daju, u stilu - STB daju samo za stare televizore bez DVB-C, a Cam module daju samo ako se uzmu dodatni TV paketi poput HBO. :D

Dužim samo jedan STB, koji su mi dali pre ~4 godine.
 
To je odlično onda.
A jel daju neku standardnu povoljnost za obnovu ugovora ili je kao i ranije, povoljnije da se potpiše ugovor sa promoterima?
Sada imam Smart Trio 1 paket i plaćam 2.670 dinara mesečno. Ne vidim da više ima tog paketa u ponudi kod Supernove.
 
Koliko znam, trenutno daju 2 meseca po 1 dinar za obnovu ugovora. Ja sam uspeo da dobijem 6 meseci po 1 dinar. Ne znam da li može da se dobije bolja ponuda od toga preko promotera.
 
Kad sam potpisivao ovaj ugovor, u poslovnici su davali 6 meseci po dinar a kod promotera je bilo 12 meseci po dinar.
Na sajtu Supernove nema više Exe Net paketa kojih je do skoro bilo.
Moraće lično da se ode do poslovnice da se vidi šta nude jer je ovde neko pre par dana kačio flajere sa Exe Net paketima kojih zvanično nigde nema.
Jel zna neko možda koliko pre isteka ugovora može da se potpiše novi ugovor?
 
Ako neću da obnovim ugovor da li ja demontiram opremu i nosim u poslovnicu da im vratim ili oni šalju ljude da je demontiraju?
 
Мени су рекли да вратим само опрему а сви каблови остају. Оптички је остао, вероватно ако се у будућности предомислим и одем опет код њих.
Надам се да се ехе сада нормализовао али од краја новембра до фебруара имао сам неке чудне прекиде интернета и сецкања канала. Све је то било у тренутцима.
 
Pozdrav
ističe mi ugovorna obaveza uskoro (mesec dana), exe net mi je "samoinicijativno" već par puta prudužavao ugovornu obavezu,
jel zna neko da li su sada kad su promenili gazdu promenili i tu lošu poslovnu praksu, i da li i dalje mora da se najavi mesec dana raskid ugovora?
Na koji broj/mail sad mogu da ih kontaktiram (verovatno nije isti kao dok su bili exe)
 
Meni za 4-5 meseca ističe ugovor.
Imam Smart Trio 1 paket, plaćam 2.670 dinara.
Kontaktirao sam pre neki dan Supernovu preko chata i rekli su mi da za mogu odmah da potpišem novi ugovor na dve godine za paket koji se sada zove Exe Super Sve 1, koji košta isto 2.670 uz 2 meseca gratis.
Ranije su oni njihovi promoteri davali bolje ponude.
Jedino ne znam da li će se nešto promeniti po pitanju usluga ako potpišem novi ugovor.
Da li će me NAT-ovati, da li će ograničiti broj TV-a u kući, jer imamo ukupno 5 televizora, da će smanjiti broj kanala?
Kod Exe-a smo svi imali sve kanale iako je sajtu broj kanala zavisio od paketa.
 
I mene danas zvali iz supernove, kažu sređuju neke papire i da mi nude 2 meseci po 1 dinar, pritom nije istekla UO. Ja rekao neka hvala čekaću kraj UO pa ću videti dalje.
 
Rekli su avgusta meseca 8.8, al sam siguran da sam septembra potpisao ugovor
 
Mislim da vecini upload nije bitan pa i ne potenciraju toliko ali da nama nekolicini jeste - to je tacno. I ja sam najvise odabrao exe net zbog toga. Koliko primecujem za sada nema problema.

Izvinjavam se što ovako random uskačem sa komentarom koji je off-topic, ali zar isto tako onda i ljudi iz drugih zemalja, evo daću kao primere: rumuni, mađari, ukrajinci, litvanci, maležani, tajlanđani, itd... (ukratko, sve one zemlje gde svi nude simetrične brzine) im ne treba visok upload, ali ga ipak imaju... ? Pretpostavljam da velikoj većini naroda u tim zemljama takođe ne treba visok upload ali ipak njihovi provajderi potenciraju na visokom DL i UL. :unsure:

Ne znam, ja samo pitam, možda neko od vas zna odgovor, voleo bih da saznam razlog zašto je to tako.
 
Defintivno treba da napravimo neku organizaciju/ udruzenje koja ce se boriti za nas korisnike i nasa prava. Polako cemo svi koliko sam cuo (pouzdano) iza NAT-a, ukinuce solidan broj kanala (pouzdano), sto se brzine tice nisam siguran, ali veoma moguce, to vec nisam siguran, da ce se i to promeniti i naravno bice gore i osakaceni upload itd.
Umesto da napreduje, da bude bolje, mi dobijamo gore. Kad bi svi bili slozni i napustili "Ocajnovu" ili se krenuli da se borimo za nasa prava ako se pogorsaju uslovi od onoga sto je bilo za vreme Exe neta, mozda bi uspeli da koliko toliko nesto uradimo. Ovako tonemo... Ovo je van pameti sta se radi
 
Defintivno treba da napravimo neku organizaciju/ udruzenje koja ce se boriti za nas korisnike i nasa prava. Polako cemo svi koliko sam cuo (pouzdano) iza NAT-a, ukinuce solidan broj kanala (pouzdano), sto se brzine tice nisam siguran, ali veoma moguce, to vec nisam siguran, da ce se i to promeniti i naravno bice gore i osakaceni upload itd.
Umesto da napreduje, da bude bolje, mi dobijamo gore. Kad bi svi bili slozni i napustili "Ocajnovu" ili se krenuli da se borimo za nasa prava ako se pogorsaju uslovi od onoga sto je bilo za vreme Exe neta, mozda bi uspeli da koliko toliko nesto uradimo. Ovako tonemo... Ovo je van pameti sta se radi
Udruženje potrošača EFEKTIVA mi je poslalo obrazac sa svim clanovima zakona i odmah sam raskinuo sam ugovor sa jednim velikim kablovskim operatorom bez placanja penala a bilo mi je ostalo još 13 meseci UO.
 
Defintivno treba da napravimo neku organizaciju/ udruzenje koja ce se boriti za nas korisnike i nasa prava. Polako cemo svi koliko sam cuo (pouzdano) iza NAT-a, ukinuce solidan broj kanala (pouzdano), sto se brzine tice nisam siguran, ali veoma moguce, to vec nisam siguran, da ce se i to promeniti i naravno bice gore i osakaceni upload itd.
Umesto da napreduje, da bude bolje, mi dobijamo gore. Kad bi svi bili slozni i napustili "Ocajnovu" ili se krenuli da se borimo za nasa prava ako se pogorsaju uslovi od onoga sto je bilo za vreme Exe neta, mozda bi uspeli da koliko toliko nesto uradimo. Ovako tonemo... Ovo je van pameti sta se radi

Tačno tako. Ali ipak, Telekom radi šta Telekom hoće, narod uspavan tkd nema ništa od poboljšanja...
 
Pozdrav svima, imam jedno pitanje oko Exenetovog interneta.

Koristim Duo paket vec duze vreme, nedavno sam promenio rutere i povecao paket tako da je internet sada 250/80. Sve radilo kako treba par nedelja i sada krenuo opasno da secka u nekim delovima dana, obicno posle 21pm.

Vise puta dnevno koristim Speedtest by Ookla jer me cisto zanima sta dobijam za novac koji placam. Evo trenutno ne prelazi 4.5 download dok je upload 80 po ugovoru.
Da li ima neko slicna iskustva, sta mi je raditi osim nervirati se :))
 
Pozdrav svima, imam jedno pitanje oko Exenetovog interneta.

Koristim Duo paket vec duze vreme, nedavno sam promenio rutere i povecao paket tako da je internet sada 250/80. Sve radilo kako treba par nedelja i sada krenuo opasno da secka u nekim delovima dana, obicno posle 21pm.

Vise puta dnevno koristim Speedtest by Ookla jer me cisto zanima sta dobijam za novac koji placam. Evo trenutno ne prelazi 4.5 download dok je upload 80 po ugovoru.
Da li ima neko slicna iskustva, sta mi je raditi osim nervirati se :))
UPDATE: Zvao sam ih, ispostavilo se da je vise mesta imalo prekid zbog "nepoznatog" kvara, nakon 12ak sati je internet vracen u solidno stanje.
 
Korisnik sam Exe neta mesec dana i ne mogu da kazem koliko sam razocaran.Tv slika nestaje po minut,doduse ne stalno ali bas kad ne treba,a net prekida.Stvarno ne znam zasto i kako,jednostavno prekine,cak mi i neke aplikacije ne mogu da pokrenem,vec koristim burazerov net koji je u prizemlju kuce.Kako mogu da raskinem ugovor,a da ne platim enormnu sumu.Stvarno je katastrofa.
 
Istekla mi UO, u poslovnici mi nude produžetak po istoj ceni i 2 meseca po 1 dinar. Nisam prihvatio i sada idem bez ugovorne obaveze. Da li će mi račun za april biti veći ili isti kao i do sada?
Čekam da dođe neki akviziter i ponudi 12 meseci. U zgradi imam i SBB a skoro je i Orion postavio vertikalu. Mts optiku nemamo još uvek, mada je jesenas kabal prošao pored zgrade.
 
@omtw račun će ti biti umanjen za koliko dana u mesecu nisi gledao po isteku UO ako ti ne produže sami. Trebao si predati pisani zahtev da nećeš da produžavaš ugovor ako ti ne ponude minimum 6 meseci besplatno i to bar 14 dana pre isteka igovora u poslovnici i da ti daju potvrdu da si predao zahtev.
 
Pozdrav
ističe mi ugovorna obaveza uskoro (mesec dana), exe net mi je "samoinicijativno" već par puta prudužavao ugovornu obavezu,
jel zna neko da li su sada kad su promenili gazdu promenili i tu lošu poslovnu praksu, i da li i dalje mora da se najavi mesec dana raskid ugovora?
Na koji broj/mail sad mogu da ih kontaktiram (verovatno nije isti kao dok su bili exe)
Efektiva je na FB stranici pisala bas o tome i navela clan zakona po kome oni to zakonski ne mogu da urade tj. da su sva ta samoinicijativna produzenja radili mimo zakona. Ako se dobro secam mislim da su bas exe-net i pomenuli...
 
Istekla mi UO, u poslovnici mi nude produžetak po istoj ceni i 2 meseca po 1 dinar. Nisam prihvatio i sada idem bez ugovorne obaveze. Da li će mi račun za april biti veći ili isti kao i do sada?
Čekam da dođe neki akviziter i ponudi 12 meseci. U zgradi imam i SBB a skoro je i Orion postavio vertikalu. Mts optiku nemamo još uvek, mada je jesenas kabal prošao pored zgrade.
Tesko ces dobiti 12 meseci, ali bi mogao da dobijes 6 meseci ako nahvatas akvizitera.
12 meseci je ako prelazis sa sbb.
 
U ugovoru koji sam ja potpisao sa exe netom je pisalo da se ugovor zakljucuje na period od 24 meseci. Ukoliko ne podnesem pisani zahtev za raskid ugovora minimum 30 pre isteka istog, smatra se da se vaznost ugovora produzava za jos 24 meseci. Tek nakon isteka ugovorne obaveze za druge dve godine (odnosno ukupno 4 godine od momenta potpisivanja) se smatra da ugovor i dalje vazi ali na neodredjeno vreme (korisnik moze u tom slucaju raskinuti ugovor bez penala). Da li je ovo bilo u skladu sa zakonom ili ne nisam siguran, nije me ni zanimalo. Ja sam za taj period koriscenja bio veoma zadovoljan.
Od kako ih je kupila supernova krenuli su i problemi, ne sa samim internetom, vec sa racunima, koje uredno platim, sistem (iz samo njima poznatih razloga) moju uplatu ne prepozna i evo vec treceg meseca imam neko dugovanje za jedan mesec. Poslao sam im izvod tekuceg racuna, promet po partiji istog, obavio 10-ak dopisivanja putem mejla, zvao dva puta korisnicku podrsku, supruga je isla licno u poslovnicu - ista prica - vidimo vasu uplatu, bice proknjizeno. A par dana nakon prepiske/poziva dobijem poziv korisnicke sluzbe koja me uredno obavesti da nisam platio racun, upozori na sankcije za neplacanje, ponudi mi neku uslugu "ukljucenje na rec" (u prevodu - platicu racun majke mi) i naravno ponudi mi potpisivanje novog ugovora ali sa supernovom, po nesto vecoj ceni uz slabiju brzinu (down isti, upload 3-4 puta slabiji).
Placanja ka svim dobavljacima - pruzaocima roba i usluga, uvek vrsim putem ebanking ili mbanking opcije, uz tekuci racun i poziv na broj odobrenja koji je naveden na fakturi/racunu. I nikada nisam imao problem, do sada.
 
Nazad
Vrh Dno