Šta je novo?

Exe Net - iskustva

Mogu slobodno da izbace sve te "nezavisne" kanale, O2 se ionako pretvorio u Pink 2 jos malo, Prva ne u tolikoj meri ali idu u tom smeru.
 
Ja TV ne gledam, možda ponekad pustim neki muzički tipa MTV ili VH1.. Moji do sad nisu ni gledali te kanale pa im nije bitno. Moj ćale gleda samo Klasik tv i Travel HD, ponekad Discovery.

Što se nas tiče ne moraju nikad ni da ih vraćaju.

Meni sad nikako nije jasno koliko je legalno da Prva i O2 emituje besplatno te kanale ako kupiš antenu i set top box T2 a preko kablovske traže pare... i to tako ide kao legalno već par godina a niko ne sprečava
 
Probacu da skeniram. Iskreno nije da mi znace ti kanali nesto, ali ovo sta se desava u ovoj zemlji je ludost... Inace i kad bih raskinuo ostavio bih njihov internet, ne mogu sebe da kaznim nekim drugim internetom sada :)
Zbog O2 i Happy ces menjati TV providera? Placaces SBB 1400 umesto ExeNet 600 din za TV, koliko je razlika izmedju osnovnog Net i Smart Duo paketa?
 
^Znam da se neki lazni kiseonik pominjao, za drugu sam vec ignorisao koja je :)

@ddaniel, a to je drugo, podrzavam :D
Jedino pitanje zasto si uopste uzimao TV onda?
 
Iskreno, oni kanali na 100+ (dokumentarni) mi se svidjaju i volim da pogledam, opusta me :smoke:
 
Iskreno, oni kanali na 100+ (dokumentarni) mi se svidjaju i volim da pogledam, opusta me :smoke:

Ja samo njih i gledam, e to vredi da se doplati, a ne ova dva $it kanala. Ja plaćam 600 za ne više od 10 kanala jer samo njih i gledam :) Em možeš da naučiš što šta, em opušta :smash:
 
Malo mi nije jasan cenovnik exeneta. Da li cenovnik paketa na sajtu vazi u svakom mestu?

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 pomoću Tapatoka
 
Stigla wifi kartica sa Alija za neke smešne pare(oko 5 dolara), zamenjena u laptopu i sad već može da se šljaka.
Kartica ima i 5G preko koje je i merena brzina.
Ovo je mereno sprat ispod rutera, tako da bi sigurno pored samog bilo na maksimumu 250 koliko i placam :)
exe1.png
 
Da li se neko seća kakva je bila ponuda kad se trebalo preći na ove "nove" pakete, jel bilo nešto tipa 2-3 meseca gratis?

Meni prvi mesec posle potpisivanja stigao pun iznos računa....

Послато са Mi A2 уз помоћ Тапатока
 
Било је оно што је и сада, три месеца са нижом ценом а мислим да нови корисници имају неки додатни попуст, мада опет не верујем да сабирају. Ваљда месец у коме си потписао нема попуст па ми делује да је нормално да тада буде пуна цена а после три месеца попуста.
 
Ko je trazio, dobio je 3m po dinar.
 
Не сећам се, да ли је важило за све или само за нове?
 
Za stare, koji su hteli da raskinu.
 
Аха, не пратим такве приче. Ако кажем да ћу да раскинем, ја ћу да раскинем, нећу да циганчим. Као што беше на СББ-у, укинули пар дечјих и одмах кукање, како ће моје дете да се успава, како да га смирим, како да сада гледа своје омиљене јунаке ... јел може додатни пакет или неколико месеци попуста, бржи пакет по цени споријег? ... МОЖЕЕЕ.
 
Nije u pitanju cigančenje, ali kad neko kaže da nešto daje a posle se on "ciganči" onda iz inata gledam da isteram svoje. Ja se odlično sećam da sam pitao korisnički centar da li i ja ako pređem na novi paket imam pravo na ta 2-3 gratis meseca, i dobio sam potvrdni odgovor. Ali moja glupost što nisam to napismeno mejlom ili bar da imam snimak razgovora.... ovako moje jeste protiv njihovog nije.....



Послато са Mi A2 уз помоћ Тапатока
 
Аха, не пратим такве приче. Ако кажем да ћу да раскинем, ја ћу да раскинем, нећу да циганчим. Као што беше на СББ-у, укинули пар дечјих и одмах кукање, како ће моје дете да се успава, како да га смирим, како да сада гледа своје омиљене јунаке ... јел може додатни пакет или неколико месеци попуста, бржи пакет по цени споријег? ... МОЖЕЕЕ.

Podrzavam, zbog toga sam i raskinuo sa njima, kao na buvljaku, mada su mnogi iskoristili to
 
Nije u pitanju cigančenje, ali kad neko kaže da nešto daje a posle se on "ciganči" onda iz inata gledam da isteram svoje. Ja se odlično sećam da sam pitao korisnički centar da li i ja ako pređem na novi paket imam pravo na ta 2-3 gratis meseca, i dobio sam potvrdni odgovor. Ali moja glupost što nisam to napismeno mejlom ili bar da imam snimak razgovora.... ovako moje jeste protiv njihovog nije.....
Za prelazak se ne secam :(
 
Било је оно што је и сада, три месеца са нижом ценом а мислим да нови корисници имају неки додатни попуст, мада опет не верујем да сабирају. Ваљда месец у коме си потписао нема попуст па ми делује да је нормално да тада буде пуна цена а после три месеца попуста.
Ja kao novi korisnik (ugovor potpisan 8. aprila - Smart Duo 1) dobio sam popust za prva tri meseca, umesto 2340, plaćam 1599. Za april su mi i pretplata i popust obračunati proporcionalno broju dana (23). Pa onda za maj i jun ide puni popust, a za jul popust dobijam za sedam dana u mesecu.
Nema nikakvog dodatnog popusta.
 
То је попуст који свима следује, прва три месеца попуст, после до краја редовна цена. Знам за то, зато сам и написао да се не сећам неке званичне понуде по динар али умеју да понуде по потреби. Добро је и то, ионако ће опет нешто да промене па опет потписујем нову УО.
Ja se odlično sećam da sam pitao korisnički centar da li i ja ako pređem na novi paket imam pravo na ta 2-3 gratis meseca, i dobio sam potvrdni odgovor.
Са корисничким центром нисам имао проблема, на шалтерима понекад не знају најбоље па су ми последњи пут рекле да не могу да мењам пакет јер ми је УО у првој години (иако сам хтео на скупљи пакет) па сам написао мејл подршци и одмах је стигао одговор да могу и да одем до пословнице да склопим уговор. Ако си имао и усмено обећање, требало је да се позовеш на то, на име онога ко се јавио (запиши ако су такви детаљи у питању) али и да тражиш да то пише на уговору.
 
Опет неки напад? Сајт не ради, webmail ради. Или је само врућина претерала?
 
Mene uputili na finansijski sektor opcija 5, nedelju dana ih zovem nema sanse da ih dobijem.... jos jedan mkj drug takodje....

Sto se popusta tice jeste, 1600 i nesto din je paket a ovo ostalo ko nesto zaostalo od prethodnog meseca, a vec sam mesec pre toga platio 900 i kusur din, moracu da vidim kad sam potpisao ne stima mi nesto ova njihova matematika.....

Послато са Mi A2 уз помоћ Тапатока
 
Ne znam zasto uopste zovete jednostavnije je da posaljete mail i oni vas za nepunih sat vremena kontaktiraju.Ja sam svaku primedbu koju sam imala poslala podrsci i sve je reseno veoma brzo.Mogu da vam kazem da sam 20 godina bila korisnik sbb-a i presla na exe net i da sam prezadovoljna .
 
Meni radi OK ali zato ne rade drustvene mreze i to nema veze sa provajderom.
 
Drustvene mreze ok, to je nesto drugo, nego se zaglupio poprilicno, moguce ruter da mi je pravio problem, sad je super
 
Vrh Dno