Šta je novo?

Exe Net - iskustva

Обавештење постоји од првог дана, на почетку су се појавили нови пакети па пошто су деловали скупље (иако углавном нису били скупљи) онда су избацили нови ценовних за старе пакете са роком за раскид.
Хипотетички, то може да уради свако и повећа цене за по милијарду € а прикрије информацију о томе и онда одједном све у држави постаје власништво те фирме. Делује реално?

Кажеш СМС или могућност да се раскине по пристизању новог рачуна. И онда се јави неко ко не чита СМС, променио је број мобилног, рачуне и не чита него плаћа ... и онда и он тражи неки посебан начин за информисање.

Постоји обавеза, а врло вероватно је то преписано од остатка света, да се на сајту истакну информације о променама и то је апсолутно законски довољно. Постављају се нови стандарди и правила, више нико неће да пише посебне поруке свакоме и објашњава. Ако ти не одговара, ионако ти је скоро крај УО па раскинеш и одеш код других који јесу много скупљи и нуде мање али зато и они исто приказују промене. Дешавало се и мени да ми промакне нешто али то не бих разглашавао него бих сачекао крај УО и отишао даље, ако има боље понуде.

едит: јел се ово мени чини или овде има фулхд клонова??
 
Poslednja izmena:
Хипотетички, то може да уради свако и повећа цене за по милијарду € а прикрије информацију о томе и онда одједном све у држави постаје власништво те фирме. Делује реално?

Pa upravo su to oni uradili, samo na sitno.

Ne znam ko ili šta je fulhd, ali meni se čini da ovde ima exe net botova.

Ali u svakom slučaju - ne slažemo se i to je to. (osim što se tiče promene provajdera po isteku UO)
 
Овде се пре два месеца нашироко дискутовало о променама, о новим ценама нових пакета, о новим ценама старих пакета, невероватно да су људи знали за све то. Провајдера слободно промени, наравно да свако има право на то али се прво распитај како они поскупљују и како јављају. Само да ти унапред кажем, ниједан провајдер не зове или шаље СМС-ове о поскупљењима, код њих се исто ради, ко прати сазна, ко не прати после се буни. Успут очекуј 20-30% спорији DL и једно 10х спорији UL за цену која ти је сада повећана. Не знам који пакет користиш али знам пошто остали нуде своје.

А и мени се чини да онај напад на ехе-нет сервере није дао резултате па се сада покушава на неки други начин. И фулхд се опет укључио а таман сам помислио да ћу да га виђам у орион делу форума.
 
Treba ovde da se odradi kolektivna metla jer ste jako providni i jedni i drugi iskreno...
 
Poslednja izmena:
Ja rek'o meni se samo pricinjava, a nisam puno popio :)
 
Ti brate si imao priliku da raskineš ugovor. Svi smo te molili. Molim te ne počinji.

Khm, kad znate tako lepo da odgovorite drugom korisniku, ajd odgovorite i na ovo...

Dobio sam mail 1.4. pročitao ga, shvatio šta treba da uradim, otišao u poslovnicu ExeNet-a u Nišu mislim 05.04. radnica sve lepo obavesti tipa:

"Možete da do kraja aprila raskinete ugovor ili da pređete na neki novi paket, posle toga neće moći."

Rekoh, doobrooo, pošto delim net sa bratom, ajd prvo da se konsultujem sa njim na koji da pređemo pa mogu li za koji dan da dođem, kaže može.
Extra, koNJsultujem se ja, odlučimo šta ćemo, odem ponovo posle nedelju dana, mislim tamo 15.04., dobar dan (sad nije više ona ista koja sedi skroz levo, već ona u sredini), ispričam joj sve što mi je rekla i ova pre:

"Čekajte da proverim... kuc kuc kuc... Vi ne možete da uradite to, vi ste pod ugovorom do oktobra meseca ove godine, žao mi je"

I tu počnem da joj objašnjavam situaciju i da mi je njena koleginica objasnila sve i da može i da sam došao da uradim to i to, ma jok "NE MOŽE, POD UGOVOROM STE, ŽAO MI JE"
Naravno red iza do ulice, svi nervozni, ja se svađam sa njom, al ništa nisam mogao.

PITANJE: Šta ja sad da uradim jer je očigledno u sad ovoj situaciji da sam mogao da raskinem/pređem na novi, ali mi radnik nije dozvolio???
 
Preso sam na smart trio 3 paket, zamenili su mi rutere i stavili neke nove gigabajt ili sta vec, medjutim kada god merim meni je brzina i dalje oko 100mbs(nije dobro) a upload mi je oko 80mps(dobro). Zvao sam ih i kaze mi operater da proverim koliko su mi stari racunar i laptop (oko 5 godina) i da li imaju neku gigabaj karticu. Nista mi nije jasno, kakvu karticu i kako to da proverim?

Merio sam brzinu preko lan kabla.
 
Poslednja izmena:
Khm, kad znate tako lepo da odgovorite drugom korisniku, ajd odgovorite i na ovo...

Dobio sam mail 1.4. pročitao ga, shvatio šta treba da uradim, otišao u poslovnicu ExeNet-a u Nišu mislim 05.04. radnica sve lepo obavesti tipa:

"Možete da do kraja aprila raskinete ugovor ili da pređete na neki novi paket, posle toga neće moći."

Rekoh, doobrooo, pošto delim net sa bratom, ajd prvo da se konsultujem sa njim na koji da pređemo pa mogu li za koji dan da dođem, kaže može.
Extra, koNJsultujem se ja, odlučimo šta ćemo, odem ponovo posle nedelju dana, mislim tamo 15.04., dobar dan (sad nije više ona ista koja sedi skroz levo, već ona u sredini), ispričam joj sve što mi je rekla i ova pre:

"Čekajte da proverim... kuc kuc kuc... Vi ne možete da uradite to, vi ste pod ugovorom do oktobra meseca ove godine, žao mi je"

I tu počnem da joj objašnjavam situaciju i da mi je njena koleginica objasnila sve i da može i da sam došao da uradim to i to, ma jok "NE MOŽE, POD UGOVOROM STE, ŽAO MI JE"
Naravno red iza do ulice, svi nervozni, ja se svađam sa njom, al ništa nisam mogao.

PITANJE: Šta ja sad da uradim jer je očigledno u sad ovoj situaciji da sam mogao da raskinem/pređem na novi, ali mi radnik nije dozvolio???

Sad ne možeš da uradiš ništa, nisi trebao tako lako da odustaješ, mogao si da joj sugerišeš da ukuca u pretraživač sledeći link koji je Exe-Net 1. aprila objavio na svojoj web stranici:

https://www.exe-net.net/wp-content/...mercijalnoj_upotrebi_Objavljen_01.04.2019.pdf

Po zakonu o zaštiti potrošača, svaka promena cene daje korisniku mogućnost raskida ugovorne obaveze u roku od 30 dana, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom. To je fakat, i svaka polemika sa neobaveštenom radnicom na šalteru je bila suvišna.
 
Preso sam na smart trio 3 paket, zamenili su mi rutere i stavili neke nove gigabajt ili sta vec, medjutim kada god merim meni je brzina i dalje oko 100mbs(nije dobro) a upload mi je oko 80mps(dobro). Zvao sam ih i kaze mi operater da proverim koliko su mi stari racunar i laptop (oko 5 godina) i da li imaju neku gigabaj karticu. Nista mi nije jasno, kakvu karticu i kako to da proverim?

Merio sam brzinu preko lan kabla.

Zavisno od verzije Windows koji koristiš u search u taskbaru ili u ran komandi ukucaj msinfo32 ili msinfo32.exe i kad to otvoriš dobićeš sve informacije o tvom PC.
U Windows 10 u search u taskbaru možeš da ukucaš samo i System Information.
Mada će tvoj problem pre biti do Ethernet cable treba da imaš povezan ruter i PC cat5e ili cat6 kabalom da bi mogle da ti se prenesu brzine veće od 100Mpbs.
 
Upravo proverio. Na laptopu imam 10BASE-T/100BASE-TX ulaz, takodje na pc je 10/100. Kabal koji koristim mi je CAT.5E(tako pise).

Ako je do toga na racunaru mi ostaje da promenim mreznu karticu na 10/100/1000 Mb/s (nije mnogo skupo), a za laptop nista, jedino ako uspem da nabavim 5g wifi karticu pa tako da nakacim i koristim max. posto ovaj ruter ima i 5G.

Hvala na odgovoru, nadam se da cu uspeti to da napravim. Mada malo me i nervira sto mi nisu rekli iz Exe-a sta mi potrebno za ovu brzinu.
 
Iskreno? 100Mbps LAN nisam video od ~2001.+/- godinu dana.
Imam laptop iz 2003, 2005, 2008 i samo jedan nema Gbps LAN.

Tako da verovatno nisu ni pomislili na to. Ruteri su jedini uredjaji gde vidjam 100Mbps LAN samo. Mozda i neki low-end laptopovi, njih ne gledam.
 
Iskreno? 100Mbps LAN nisam video od ~2001.+/- godinu dana.
Imam laptop iz 2003, 2005, 2008 i samo jedan nema Gbps LAN.

Tako da verovatno nisu ni pomislili na to. Ruteri su jedini uredjaji gde vidjam 100Mbps LAN samo. Mozda i neki low-end laptopovi, njih ne gledam.

Meni je opet logično da su to još ovi što su montirali trebali da otkriju,valjda su testirali sve to što su odradili da li radi i da li je sve kako treba.
 
Iskreno? 100Mbps LAN nisam video od ~2001.+/- godinu dana.
Imam laptop iz 2003, 2005, 2008 i samo jedan nema Gbps LAN.

Neverovatno, ali Dell laptop (serija 5558) iz 2016. nema Gigabitni LAN. Nije baš low end. Na jako glupom mestu su uštedeli, nisam se ni nadao.

Ni kod mene nisu nešto temeljno radili testove brzine kada su menjali ruter. Pustili speed test - radi? Idemo!

Kada su otišli, testirao sam mrežu, video da ne ide preko 100Mbps, analizirao i video da je jedan od kablova sa četiri voda, umesto sa svih 8. Zamenio novijim CAT7 kablom i dobio brzine iz paketa koji plaćam. Malo bi bilo glupo da zahtevam od njih da mi oni rešavaju problem u mojoj mreži/opremi. Do rutera je njihova odgovornost.

Sent from my MIX 2 using Tapatalk
 
Da nije ovih poruka ne bi mi palo na pamet da gledam da li je Gbit port, kada nekome preproucujem laptop novi sada.. good to know!
 
Ви сви као да сте пали са Марса или Меркура, сад сам погледао онако неке јефтиније лаптопове и за један Леново пише LAN 10/100 Mbps, WiFi 802.11ac, Bluetooth 4.1 што не знам да ли је тачно али није немогуће. Мислим да сам скоро разгледао још неке и наилазио на негигабитне мрежне.
PITANJE: Šta ja sad da uradim jer je očigledno u sad ovoj situaciji da sam mogao da raskinem/pređem na novi, ali mi radnik nije dozvolio???
На форуму си скоро десет година, знао си да ће пакети да поскупе и да може да се раскине, неко ти је рекао да може, неко да не може и теби је то било довољно? Зашто се ниси јавио овде пре два месеца када се то дешавало и сви би те упутили да будеш упоран? Када сам ја отишао да променим пакет, шалтеруша је рекла да не може јер сам под УО, увече сам отворио тикет и објаснио шта се десило и сутрадан сам добио све по жељи.
Октобар није далеко, после нећеш да имаш такве проблеме код бољих провајдера. Јеси ли изабрао неког? Мислим да никад није касно да пређеш на неки нови пакет, свакако може да се пређе на скупље а мислим да су ове промене направиле пакете који су минимално скупљи и много бржи од старих. Ја сам прешао на малтене дупли пакет за 300+ мада сам могао да узмем и сличан за сличне паре.
 
Hahahahah ja u zivotu nisam ni pogledao kakav je port na svim pc i laptop koje sam imao, niti sam znao da ima razlicitih i eto sada trazim, trazim i nasao sta je problem :)

Na kraju cu na pc-u da zamenim mreznu karticu (oko 1200 din. ) a na laptopu cu najverovatnije da porucim Mrežni adapter USB to LAN, pa cu to da prikljucim i guracu max. :) ili eventualno ako budem nasao wifi karticu koja podrzava 5gz pa da je zamenim u toshib laptopu. Nekako moram da se snadjem, necu da koristim 100 ako placam 250 mb/s
 
Poslednja izmena:
Da li se i vama "izgubio" Epic Drama? TV ga ne locira vise.
 
Kod mene je na listi i radi normalno, pozicija 056, frekvencija 586000 kHz.
 
Јуче поподне баш и нисам био у стању да проверим, сада ради нормално.
 
^ Upravo sam im odgovorio na mejl da me navedeni kanali ne interesuju, niti želim da ih plaćam.

Sent from my MIX 2 using Tapatalk
 
To sam im i ja napisao.
Apsolutno ne želim da dam niti jedan dinar za bilo koji kanal sa spiska. Možete slobodno da ih kodirate i naplaćujete onome ko to želi da gleda. Ukoliko se ispostavi da svi moraju da plaćaju, biću prinuđen da otkažem TV preplatu i zadržim samo Internet.
 
moj tekst njima:
"Vrlo prosto...to su vasi troskovi a ne moji. Imam 2 ugovora kod vas...ako promenite cenu raskidam oba u roku od 30 dana u skladu za zakonom. Ako me ne obavestite na vreme o promeni cene...opet raskidam ugovor uz sve moguce pravne lekove koje mogu da primenim.
Nikakva promena cene me ne interesuje...niti programi. Da sam zeleo dobar TV uzeo bi sbb (koj polako postaje mnogo bolja opcija od vas...eon je odlican, vasa aplikacija veze sa mozgom nema, nemate biblioteku naslova, nemate premotavanje...ili ako ga i imate nije lepo vidljivo u aplikaciji...itd).
ukratko - promenite li cenu...2 naloga gubite odmah i prelazimo na sbb."
 
Nije tacno da su to njihovi troskovi. Nece oni da placaju ako od tebe ne mogu da naplate. Mene ne zanima da placam te kanale..

Vec smo pisali da ovi sto su kupili televizije O2 i Prvu ucenjuju provajdere i traze nenormalne pare. Zamisli 2.5 evra da placam ovaj sljam.

Ne treba da ih pale uopste. Nisam ih ni gledao ni pre.

Ko hoce nek stavi antenu.
 
Ranije su kablovski operateri bili u obavezi da prenose televizije sa nacionalnom frekvencijom. To je ukinuto 2017. godine.

Tako da su ove televizije mozda pucale sebi u nogu ako ih iskulira vecina operatera.
 
Napisao im da ako budu nesto menjali ja zovem Milicu

e5a8d62d3b2382e0f98ea9b7644a8297-full.jpg
 
Nazad
Vrh Dno