Možda ovo što kažeš i jeste po zakonu - ne bi me čudilo da je tako u ovoj državi - ali definitivno nije ispravno, korektno , kako god. Iz tri razloga:
Prvo: hipotetički su mogli da povećaju cenu za 1000 ili 5000 evra. I ja nisam video na vreme, i moraću da plaćam do kraja ugovora, inače izvršitelj stiže i ode kuća na doboš?!? Klasično zelenašenje.
Drugo: Vrlo sam siguran sam da nigde u ugovoru ne piše da sam u obavezi da proveravam njihov sajt ili mail jednom mesečno zbog raznih obaveštenja. Treba da budem na oprezu i da pazim da me ne zeznu? Svakako, naći ću taj ugovor i proveriti ga.
I treće, to je moja osnovna poenta: Nije problem povećanje cena, nije problem ni kvalitet usluge (dobar je) -
već očigledno postojanje namere da se izrade određeni korisnici, zarad sitne finansijske koristi - klasična srpska posla... Jer u suprotnom bi, recimo, stavili rok za prelazak na nove pakete 10 dana posle prijema novih računa, i onda su jako male šanse da neko ne bi znao. Postoje i drugi načini, SMS ili nešto treće - nije jedina opcija da pozivaju svakog korisnika, ne bih to i očekivao.
I na kraju: kada se javi dugogodišnji korisnik sa par dana zakašnjenja - normalno bi bilo izaći mu u susret i omogućiti iste uslove kao svima, a ne u fazonu: hej izvini, prošao je rok - ZEZNULI SMO TE, haha
Svi vi koji smatrate da su postupili ok - stavite se u ulogu ljudi koji nisu videli obaveštenje, pa razmislite.
U svakom slučaju, nisam još odlučio šta ću da radim konkretno, ali
sigurno neću produžiti ugovor koji ističe za par meseci. Tako da će taj jedan prekinuti ugovor da anulira zaradu od desetak ugovora gde su na fintu podigli cenu.
Već znam i par ljudi koji će slično postupiti.