Šta je novo?

Exe Net - iskustva

Они су можда били једини који су имали гарантовану цену УО. Сви остали су кад год је потребно мењали цене и услове, уз обавезу да најаве 30 дана унапред и да понуде раскид или нешто слично. Ехе-нет је свима понудио раскид УО без пенала или прелазак на неки мањи пакет. Отприлике су сви могли да пређу на нови пакет по сличној цени и са мало већом брзином па промена није морала да буде болна. Осим најмањих пакета који нису имали ту алтернативу.
Не сећам се да ли је стварно било мејлова са информацијом али је ваљда по закону довољно да на сајту обавесте а бар на овом форуму је било стотине порука о томе.
 
Они су можда били једини који су имали гарантовану цену УО. Сви остали су кад год је потребно мењали цене и услове, уз обавезу да најаве 30 дана унапред и да понуде раскид или нешто слично. Ехе-нет је свима понудио раскид УО без пенала или прелазак на неки мањи пакет. Отприлике су сви могли да пређу на нови пакет по сличној цени и са мало већом брзином па промена није морала да буде болна. Осим најмањих пакета који нису имали ту алтернативу.
Не сећам се да ли је стварно било мејлова са информацијом али је ваљда по закону довољно да на сајту обавесте а бар на овом форуму је било стотине порука о томе.

Ocigledno, ta informacija nije dosla do mene. A ako nije do mene, verovatno nije ni do jos mnogo drugih. Obavestenje na sajtu je bukvalno sakriveno. Najmanje sto su mogli da urade je da posalju e-mail sa jasnom porukom u naslovu ili obavestenje uz racun sa jasnim sasdrzajem zasto menjaju cene iz ugovora i koje su moje opcije.

Dok ti sugerises da bih umesto toga trebalo da tumacim svaku objavu i pratim recenzije po forumima da bih bio obavesten o izmenama u mom ugovoru?
 
Nije da ih branim, ali kako je to obaveštenje na sajtu skriveno? Evo i sad, na početnoj stranici stoji obaveštenje objavljeno prvog aprila:
1.jpg

Pa, kad klikneš na opširnije:
2.jpg

Svi operateri svoje korisnike obaveštavaju korisnike na ovaj način, pa i moj doskorašnji Kopernikus. Iskoristio sam najavljeno poskupljenje, raskinuo ugovor bez penala i prešao u Exe-Net.

Forume ne moraš da pratiš, ali vesti na njihovom sajtu bi svakako trebalo. U tvom je interesu.
 
Poslednja izmena:
@korisnicko_ime
U suštini oni jesu poslali svima obaveštenje na mail ali problem je što su to učinili tako što su poslali na @exe mail koji svi njihovi korisnici po difoltu imaju ali možda svega 1% realno i koristi.
Što sam ovo napisao? Pa možda nije loše da se podesi exe-net.net sanduče čisto zbog ovakvih stvari. Ja sam ga lično podesio na telefonu u okviru Outlook aplikacije koju koristim za službeni mail, pa neka ga, ne traži ni hleb ni vodu. Postoje na njihovom sajtu parametri kako se konfiguriše exe mail. Tu oni šalju jednom mesečno račune i poneko obaveštenje kao što je bio slučaj sa povećanjem cena.
https://www.exe-net.net/najcesca-pitanja/mail-pitanja/

SM-A505FN 4/128 tt
 
Nije da ih branim, ali kako je to obaveštenje na sajtu skriveno? Evo i sad, na početnoj stranici stoji obaveštenje objavljeno prvog aprila:
Pogledajte prilog 270685

Pa, kad klikneš na opširnije:
Pogledajte prilog 270686

Svi operateri svoje korisnike obaveštavaju korisnike na ovaj način, pa i moj doskorašnji Kopernikus. Iskoristio sam najavljeno poskupljenje, raskinuo ugovor bez penala i prešao u Exe-Net.

Forume ne moraš da pratiš, ali vesti na njihovom sajtu bi svakako trebalo. U tvom je interesu.

Upravo to sto si zaokruzio i jeste problem. Ta vest je o novim paketima a informacija o poskupljenju je na kraju te vesti i vidljiva tek kada posebno otvoris vest. Mislis da je slucajno tako?
 
Naravno da nije, ali šta se tu može, obično su novosti koje su nepovoljne po korisnika ispisane na kraju i to sitnim slovima. [emoji16]
 
Nije da ih branim, ali kako je to obaveštenje na sajtu skriveno? Evo i sad, na početnoj stranici stoji obaveštenje objavljeno prvog aprila:
Pogledajte prilog 270685

Pa, kad klikneš na opširnije:
Pogledajte prilog 270686

Svi operateri svoje korisnike obaveštavaju korisnike na ovaj način, pa i moj doskorašnji Kopernikus. Iskoristio sam najavljeno poskupljenje, raskinuo ugovor bez penala i prešao u Exe-Net.

Forume ne moraš da pratiš, ali vesti na njihovom sajtu bi svakako trebalo. U tvom je interesu.
Registrovao sam se da bih odgovorio na ovaj komentar iako forum pratim već duže vreme.

To obaveštenje koje su objavili tu nije bilo pre par dana. Postojalo je samo obaveštenje o uvođenju novih paketa od 1.4.2019. a tek naknadno pre par dana su ga editovali i ubacili dodatak o poskupljenju starih paketa. Imam skrinšot od pre desetak dana, ukoliko je potrebno mogu da okačim.

Sve u svemu, ovo je najperfidnije poskupljenje koje sam u životu video, bez ikakvog obaveštavanja korisnika o istom.

Kod mene ovo neće proći. Poslao sam zahtev za jednostrani raskid ugovora i nemam nameru da plaćam nikakve penale zbog toga. Ne radi se ovde o 300din nego o principima.

Послато са G8141 уз помоћ Тапатока
 
@korisnicko_ime
U suštini oni jesu poslali svima obaveštenje na mail ali problem je što su to učinili tako što su poslali na @exe mail koji svi njihovi korisnici po difoltu imaju ali možda svega 1% realno i koristi.
Što sam ovo napisao? Pa možda nije loše da se podesi exe-net.net sanduče čisto zbog ovakvih stvari. Ja sam ga lično podesio na telefonu u okviru Outlook aplikacije koju koristim za službeni mail, pa neka ga, ne traži ni hleb ni vodu. Postoje na njihovom sajtu parametri kako se konfiguriše exe mail. Tu oni šalju jednom mesečno račune i poneko obaveštenje kao što je bio slučaj sa povećanjem cena.
https://www.exe-net.net/najcesca-pitanja/mail-pitanja/

SM-A505FN 4/128 tt

Pa nije bas. Meni i obavestenja i računi stižu na email na gmail. Nema to veze baš sa njihovim mailovima. Ko kako hoće i koju email adresu ostavi. Ima na sajtu e-račun opcija.
 
Pa ti spadaš u tih 1%. Ja čak nisam ni ostavio svoju mail adresu već su mi kao i svima otvorili po difoltu adresu na @exe-net.net još kad sam potpisao prvi ugovor tamo negde 2010 godine. A kad reče e-račun dobro me podseti, u aprilu sam potpisao ugovor za ovaj novi paket, i od tada mi ne stiže račun na kućnu adresu već samo na mail, i to baš taj njihov, kao podrazumeva se da ga koristim. Moraću ovih dana da odem do njih da malo porazgovaramo na tu temu, da vidim kako smeju bez moje saglasnosti da sami aktiviraju bilo šta.



SM-A505FN 4/128 tt
 
Ovaj potez je vrlo nekorektan prema korisnicima i ja ću da odreagujem, ugovor mi ističe u avgustu i narednih dana ću otići i izjasniti se protiv produženja istog (pošto oni automatski produžavaju ugovor ako se ne pojaviš tamo unapred i zatražiš raskid, što je jednako nekorektno).

Njihov sam korisnik od 2009 ili 2010 i ovo je prvi trenutak kad razmatram druge opcije. Možda se odlučim da i nakon avgusta budem njihov korisnik ali sumnjam, čak i tad bih potpisao kraći ugovor (ako moram) i čekao da naiđe neko ozbiljniji sa približno dobrim uslovima.

Ovo nije način da se dugoročno gradi biznis i mislim da će žestoko da im se obije o glavu.
 
Poslednja izmena:
BTW. Meni stižu računi i obaveštenja na email od domena firme. Ne koristim njihov exe mail.

Razumem da je možda nekorektan ali.. šta ćemo sa SBBom koji stalno povećava cene. Kako sam pratio cene su povećali i telekom i netnet itd.

Nisam zadovoljan povećanjem naravno, ali kako bolje opcije u Nišu i Leskovcu od Exe Neta nema ni približno, a sa druge strane 300din mi ne znači ništa (to mi je jedna taxi vožnja, dve kafe) za mesec dana. Ne obazirem se puno.

Makar su brzine smart paketa sada veće a nisu ni to morali. Ipak meni značajno veće za ~~300din.

To što bi eventualno mogao da teram mak na konac iz principa kao što si napisao, njih i ostale SBB, netnet, telekom baš briga. Pa samo gledam svoj interes.
 
Gledam i ja svoj interes, do sada nisam ni razmišljao o tome, samo sam plaćao račune. Možda su najpovoljniji ali to ću detaljno da proverim, kao i druge aspekte pa tek onda da odlučim.

Takođe ću prestati da ih preporučujem ljudima što sam baš dosta radio svih ovih godina. Ali prvo što ću da uradim je da ih sprečim da mi automatski produže ugovor na još dve godine.
 
Poslednja izmena:
Nisi pratio definitivno ovde na forumu. Nema više automatske obnove. A i da ima ne plaćaš sve do kraja kao pre. Tako da ti je svejedno.

Najviše ti se isplati da potpišeš smart paket i da iskukaš promotivnu cenu u prvih tri meseca.
 
^da, problem je sto realno kome treba stvarno kucni internet (a nije im dovoljno kao mojima 100GB iz Boxa koji nije na toj adresi :D) Exenet je zadnji postao djubre, ostali su odavno, a neki su uvek i bili, nisu samo postali :)
I sto nema izbora - alternative su skuplje :(
 
Što đubre?

Jel si bio u Grčkoj ili čak Nemačkoj u mnogim delovima, da vidiš kako za mnogo velike pare tipa 3 do 5 skuplje od exe neta ima 5 puta sporiji adsl internet?

Bez komentara o platama tamo!
 
Evo mog iskustvo sa emai adresom. Nakon potpisivanja ugovora, ulogovao sam se na korisnički centar. U mom profilu je polje za email adresu bilo prazno. Napisao sam tiket i zatražio da se postavi moja gmail adresa. Od tada mi sva obaveštenja i računi stižu na gmail.
 
@gagi018
Nisi u pravu.

Upravo mi je kolega koji ima SBB rekao da su ga poslednji put kad su menjali cene prvo pozvali, a onda mu poslali da potpiše aneks ugovora. Što je on naravno uradio.
I što bih i ja uradio da su isto uradili iz exe-net a.

Inače takođe već duže vreme koristim exe-net i uvek sam bio zadovoljan, ali sada se osećam jako izigrano. . Nije problem 300 dinara, nije to tako veliko povećanje - ali način na koji je odrađeno je sramotan.

Ja , kao i mnogi nisam video obaveštenje uopšte, i sasvim slučajno sam ga video desetak dana pošto je prošao rok od 30 dana.
Kontaktirao sam ih sa molbom da mi izađu u susret kao dugogodišnjem korisniku, i da mi omoguće da uradim ono što je moglo tih prvih 30 dana - tj. da pređem na ekvialentan novi paket, ali glatko su me odbili. A kada sam pitao zašto - odgovor je bio: "pa onda bi svi to tražili.". Od tada mi ne odgovaraju na mailove.


Dakle, ovo je klasična, dobro isplanirana prevarantska fora, odrađena sa ciljem da se uzme koji dinar više od svih onih koji nisu videli to famozno obaveštenje.
I upravo se i išlo sa predpostavkom da velika većina neće da se cima zbog toga što povećanje nije veliko, i da će tako da prođe.
 
Inače, znamo da iz exe-neta prate ovu temu odavno, a sada po prvi put primećujem i da imaju svoje botove ovde.
 
@gagi018
Nisi u pravu.

Upravo mi je kolega koji ima SBB rekao da su ga poslednji put kad su menjali cene prvo pozvali, a onda mu poslali da potpiše aneks ugovora. Što je on naravno uradio.
I što bih i ja uradio da su isto uradili iz exe-net a.

Inače takođe već duže vreme koristim exe-net i uvek sam bio zadovoljan, ali sada se osećam jako izigrano. . Nije problem 300 dinara, nije to tako veliko povećanje - ali način na koji je odrađeno je sramotan.

Ja , kao i mnogi nisam video obaveštenje uopšte, i sasvim slučajno sam ga video desetak dana pošto je prošao rok od 30 dana.
Kontaktirao sam ih sa molbom da mi izađu u susret kao dugogodišnjem korisniku, i da mi omoguće da uradim ono što je moglo tih prvih 30 dana - tj. da pređem na ekvialentan novi paket, ali glatko su me odbili. A kada sam pitao zašto - odgovor je bio: "pa onda bi svi to tražili.". Od tada mi ne odgovaraju na mailove.


Dakle, ovo je klasična, dobro isplanirana prevarantska fora, odrađena sa ciljem da se uzme koji dinar više od svih onih koji nisu videli to famozno obaveštenje.
I upravo se i išlo sa predpostavkom da velika većina neće da se cima zbog toga što povećanje nije veliko, i da će tako da prođe.

Nisu ga zvali da ga obaveste da menjaju cenu već da mu ističe ugovor i da mu uvale novi ugovor i UO. Nek me ispravi neko ako grešim ali SBB samo tad zove.

Nisam čuo da zovu da kažu izvinite povećali smo vam cenu pa izvolite raskinite ugovor u narednih 30 dana.
 
Pa naterali ih drugi da i oni postanu djubre.
Ne kudim ExeNet, SBB je od pocetka to bio, i mnogo je gori. Kao i Telenor.
MTS je drzao malo, ali i on je video da drugima uspeva pa se pomerio mali Muja :)

Nije samo ExeNet djubre, ostali su i gori. Kazem samo da su naterali ExeNet da i oni postanu djubre.

A za SBB i zvanje - haha, ne znam da li je covek toliko naivan ili je SBBov bot :) Naravno da ne zovu, u SBB temi ima dovoljno postova o sakrivenim vestima o povecanju cene. A koji put su SBB botovi zatrpali temu u to vreme da se ne bi primetilo :)
 
Poslednja izmena:
Ti brate si imao priliku da raskineš ugovor. Svi smo te molili. Molim te ne počinji.
 
Skroz se slazem sa @Muad'Dib i @antiR3ality

Verovatno ih zakon obavezuje da imaju te objave pa su se setili fore kako da to (upitno) ispune a da pritom ipak sto manje ljudi sazna.

Kratkorocno su zadrzali profit, ali kada sledeci put ti isti ljudi koji se sada osecaju prevarnim budu birali - mozda izaberu provajder sa cijom se losom poslovnom politikom jos uvek nisu upoznali.
 
Da, poskupljenje stiglo i do mene, sa 1490 na 1790.
Razumem ih i opravdavam, moze im se jer su drugi skuplji i ništa poslovniji.
Pobegao sam od SBB i kvalitetom Neta prezadovoljan za ova 3-4 meseca
TV ne koristim, tako da je ovo najpovoljnije ovde, (Pirot, centar) daleko jeftinije od svega drugog.
 
Nisi pratio definitivno ovde na forumu. Nema više automatske obnove. A i da ima ne plaćaš sve do kraja kao pre. Tako da ti je svejedno.

Najviše ti se isplati da potpišeš smart paket i da iskukaš promotivnu cenu u prvih tri meseca.

CaptureEXE.JPG

Ovo je iz mog trenutnog ugovora, dakle što se mene tiče to je važeće.

U samom ugovoru je navedena i cena, a nju su upravo sad promenili tako da možda isto važi i za ovaj član ali neću da rizikujem kad imam posla sa muljatorima.

Nemam nameru da "iskukavam" bilo šta, najviše mi se isplati da proverim sve opcije i promenim provajdera.
 
Poslednja izmena:
^ Automatska obnova ugovora i dalje važi. Ja sam obnovio ugovor prelaskom na novi paket kada je najavljeno ovo poskupljenje i ta stavka se nalazi i u mom ugovoru (takođe 24 meseca).

Što se mene tiče, zadovoljan sam. Potpisao sam novi ugovor, prešao na novi paket, dobio 3 meseca po sniženoj ceni i novi gigabitni ruter (jer sam uzeo paket iznad). Od dana potpisivanja ugovora, sutradan je došla njihova ekipa, za 15min zamenila ruter i parametre za pristup internetu.

Ali da mnogi nisu bili obavešteni o povećanju cena, to jeste slučaj. Prosto je trebalo bolje obavestiti korisnike da se menjaju uslovi poslovanja. Par poznanika koji koriste Exe-net sam upozorio na povećanje cena, dao im preporuku šta da rade i svi su otišli i obnovili ugovor sa novim paketima.

Sent from my MIX 2 using Tapatalk
 
Не сећам се да ли су ме питали за додатну адресу или сам то ја уписао, углавном ми све стиже и на џмејл и на њихов мејл.
Када је била промена цена, отприлике је могло да се пређе на минимално јефтинији пакет за минимално веће брзине тј свако је могао да остане ту негде. Уопште није било наметање веће цене, осим за најмање пакете који нису имали алт верзију.
Мислим да аутоматка обнова и даље важи али само једном и после иде на уговор на неодређено. Немам искуства са тим јер сваки час потписујем неки нови. ;)
Закон признаје инфо на сајту о промени цена и условима а ако неко очекује да позову сваког корисника и објашњавају му шта планирају ... тешко да ће то негде да чује. Не читате инфо који вам шаљу на мејл, не пратите уопште тај мејл и нисте информисани?
Фулхд???
 
Не сећам се да ли су ме питали за додатну адресу или сам то ја уписао, углавном ми све стиже и на џмејл и на њихов мејл.
Када је била промена цена, отприлике је могло да се пређе на минимално јефтинији пакет за минимално веће брзине тј свако је могао да остане ту негде. Уопште није било наметање веће цене, осим за најмање пакете који нису имали алт верзију.
Мислим да аутоматка обнова и даље важи али само једном и после иде на уговор на неодређено. Немам искуства са тим јер сваки час потписујем неки нови. ;)
Закон признаје инфо на сајту о промени цена и условима а ако неко очекује да позову сваког корисника и објашњавају му шта планирају ... тешко да ће то негде да чује. Не читате инфо који вам шаљу на мејл, не пратите уопште тај мејл и нисте информисани?
Фулхд???
Evo ja pratim sajt i redovno otvaram mejl i nisam upoznat sa poskupljenjem. Tačno je da su mi poslali mejl 1.4. ali u tom mejlu ni govora nije bilo o poskupljenju nego samo o uvođenju novih paketa. Tek naknadno pre par dana su editovali obaveštenje i neprimetno dodali informaciju i o poskupljenju starih paketa.

Imam i skrinšot tog obaveštenja od pre par dana gde se vidi da nije bilo reči o poskupljenju.

Sve u svemu, ovo što su oni uradili ne samo da nije korektno nego nije ni zakonski dozvoljeno. Zakon o eleKtronskim komunikacijama i Pravilnik uz njega precizno kažu da je operater dužan da na pogodan način obavesti korisnika o promeni uslova, što ovde definitivno nije bio slučaj. Ja sam zbog toga već zatražio jednostrani raskid ugovora i ne pada mi na pamet da plaćam nekakve penale zbog toga. Slobodno neka me tuže ako misle da su u pravu. Predlažem svima koji nisu zadovoljni da urade isto.
 
Poslednja izmena:
@calexx
Možda ovo što kažeš i jeste po zakonu - ne bi me čudilo da je tako u ovoj državi - ali definitivno nije ispravno, korektno , kako god. Iz tri razloga:

Prvo: hipotetički su mogli da povećaju cenu za 1000 ili 5000 evra. I ja nisam video na vreme, i moraću da plaćam do kraja ugovora, inače izvršitelj stiže i ode kuća na doboš?!? Klasično zelenašenje.
Drugo: Vrlo sam siguran sam da nigde u ugovoru ne piše da sam u obavezi da proveravam njihov sajt ili mail jednom mesečno zbog raznih obaveštenja. Treba da budem na oprezu i da pazim da me ne zeznu? Svakako, naći ću taj ugovor i proveriti ga.

I treće, to je moja osnovna poenta: Nije problem povećanje cena, nije problem ni kvalitet usluge (dobar je) - već očigledno postojanje namere da se izrade određeni korisnici, zarad sitne finansijske koristi - klasična srpska posla... Jer u suprotnom bi, recimo, stavili rok za prelazak na nove pakete 10 dana posle prijema novih računa, i onda su jako male šanse da neko ne bi znao. Postoje i drugi načini, SMS ili nešto treće - nije jedina opcija da pozivaju svakog korisnika, ne bih to i očekivao.

I na kraju: kada se javi dugogodišnji korisnik sa par dana zakašnjenja - normalno bi bilo izaći mu u susret i omogućiti iste uslove kao svima, a ne u fazonu: hej izvini, prošao je rok - ZEZNULI SMO TE, haha :)
Svi vi koji smatrate da su postupili ok - stavite se u ulogu ljudi koji nisu videli obaveštenje, pa razmislite.

U svakom slučaju, nisam još odlučio šta ću da radim konkretno, ali sigurno neću produžiti ugovor koji ističe za par meseci. Tako da će taj jedan prekinuti ugovor da anulira zaradu od desetak ugovora gde su na fintu podigli cenu.
Već znam i par ljudi koji će slično postupiti.
 
Poslednja izmena:
Možda ovo što kažeš i jeste po zakonu - ne bi me čudilo da je tako u ovoj državi - ali definitivno nije ispravno, korektno , kako god. Iz tri razloga:

Prvo: hipotetički su mogli da povećaju cenu za 1000 ili 5000 evra. I ja nisam video na vreme, i moraću da plaćam do kraja ugovora, inače izvršitelj stiže i ode kuća na doboš?!? Klasično zelenašenje.
Drugo: Vrlo sam siguran sam da nigde u ugovoru ne piše da sam u obavezi da proveravam njihov sajt ili mail jednom mesečno zbog raznih obaveštenja. Treba da budem na oprezu i da pazim da me ne zeznu? Svakako, naći ću taj ugovor i proveriti ga.

I treće, to je moja osnovna poenta: Nije problem povećanje cena, nije problem ni kvalitet usluge (dobar je) - već očigledno postojanje namere da se izrade određeni korisnici, zarad sitne finansijske koristi - klasična srpska posla... Jer u suprotnom bi, recimo, stavili rok za prelazak na nove pakete 10 dana posle prijema novih računa, i onda su jako male šanse da neko ne bi znao. Postoje i drugi načini, SMS ili nešto treće - nije jedina opcija da pozivaju svakog korisnika, ne bih to i očekivao.

I na kraju: kada se javi dugogodišnji korisnik sa par dana zakašnjenja - normalno bi bilo izaći mu u susret i omogućiti iste uslove kao svima, a ne u fazonu: hej izvini, prošao je rok - ZEZNULI SMO TE, haha :)
Svi vi koji smatrate da su postupili ok - stavite se u ulogu ljudi koji nisu videli obaveštenje, pa razmislite.

U svakom slučaju, nisam još odlučio šta ću da radim konkretno, ali sigurno neću produžiti ugovor koji ističe za par meseci. Tako da će taj jedan prekinuti ugovor da anulira zaradu od desetak ugovora gde su na fintu podigli cenu.
Već znam i par ljudi koji će slično postupiti.
Potpuno ste u pravu. Ovo što oni nazivaju obaveštenjem je blago je reći nezakonito. Pravnik sam po struci tako da znam o čemu govorim. Zakon o elektronskim komunkacijama i Pravilnik uz njega jasno kažu da je operater dužan da na pogodan način obavesti korisnika o promeni uslova. Ovo što oni pokušavaju da proguraju definitivno nije pogodan način obaveštavanja.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno