Šta je novo?

Exe Net - iskustva

Primetio sam da mi je protok interneta spusten sa 150 Mbs na 100 Mbs, da li je jos neko primetio to?
 
Da ti nije kabl loš pa imaš samo 100M na LAN-u do rutera?
 
Ethernet port ti radi na 100 mbit/s ix nekog razloga, mozda ti je kabl oksidirao, ili si radio nesto sa sistemom te ti treba novi lan driver.
Sad sam proverio na telefonu na 5G mrezi, tu je protok 150, izgleda da je kabl pokvaren. Da li mogu da ga popravim ili moram da kupim novi?
 
Sad sam proverio na telefonu na 5G mrezi, tu je protok 150, izgleda da je kabl pokvaren. Da li mogu da ga popravim ili moram da kupim novi?
Kabl nije skup, ne znam koja ti duzina treba, kategorija cat 5e pa na gore, ako imas drugi bolji kabl da proveris, proveri pre kupovine, mozda ipak bude do neceg drugog.
 
Jel samo meni jako slab signal na frekvenciji 794 Mhz? Vidim da se gotovo svi kanali na toj frekvenciji koce, jacina signala varira dosta, dok su sve ostale frekvencije na 100%...
 
Kabl nije skup, ne znam koja ti duzina treba, kategorija cat 5e pa na gore, ako imas drugi bolji kabl da proveris, proveri pre kupovine, mozda ipak bude do neceg drugog.
Znam da nije skup, treba mi metar, tako da jeftino i lako za zamenu, ali treba da se ide do prodavnice..Hvala na pomoci!
 
Nije do vas. Primetio sam i ja u poslenje vreme. Prijavite. Sto vise nas prijavi pre ce ugasiti/zameniti frekvenciju. Verovatno "upada" neki mobilni operater tj preklapaju se frekvecije pa dolazi do ometanja.
To se pre desavalo i na 802 000 i 810 000, pa posle prijava su te ugasili, a kanale prebacili na druge.

A inace sto se Jotela tice posto se dosta o tome prica u poslednje vreme, SBB ga nije kupio, neke informacije koje imam je da ga nazalost merka telekom... ako se to desi bice veoma lose za nas korinsnike, jer tako su ubili jos jednu muvu tj konkurenciju koja im je u gradu smetala... Ostace samo NetNet dok i njega ne... Ocigledno sve se to sa namerom radilo....
 
A inace sto se Jotela tice posto se dosta o tome prica u poslednje vreme, SBB ga nije kupio, neke informacije koje imam je da ga nazalost merka telekom... ako se to desi bice veoma lose za nas korinsnike, jer tako su ubili jos jednu muvu tj konkurenciju koja im je u gradu smetala... Ostace samo NetNet dok i njega ne... Ocigledno sve se to sa namerom radilo....
I ja sam tako mislio, zato se i ne iznjašnjavaju ništa, a rekli su da će se u ponedeljak (juče) izjasniti za United media kanale. Meni su juče kad sam otišao da raskinem rekli da ubacuju 10 SK kanala, ali je sve to samo odugovlačenje. Koliko vidim oni presporo otplaćuju ovaj dug, a u blokadi su mesec i po već još malo i neće moći više da posluju ako ili magično ne isplate dug ili ih ne preuzme neko. No, nadam se da će ipak uspeti nekako da se izvuku jer će to biti bolje po nas i ova EXE ponuda će duže da potraje...
 
Primetio sam da mi je protok interneta spusten sa 150 Mbs na 100 Mbs, da li je jos neko primetio to?
Reseno, kraj kabla koji je isao u port u racunar sam ukljucio u ruter, a kraj kabla koji je isao u ruter sam ukljucio u racunar, sada "magicno" radi.
 
I ja sam tako mislio, zato se i ne iznjašnjavaju ništa, a rekli su da će se u ponedeljak (juče) izjasniti za United media kanale. Meni su juče kad sam otišao da raskinem rekli da ubacuju 10 SK kanala, ali je sve to samo odugovlačenje. Koliko vidim oni presporo otplaćuju ovaj dug, a u blokadi su mesec i po već još malo i neće moći više da posluju ako ili magično ne isplate dug ili ih ne preuzme neko. No, nadam se da će ipak uspeti nekako da se izvuku jer će to biti bolje po nas i ova EXE ponuda će duže da potraje...
Jel si jos uvek na Jotel mrezi.
I ja sam tako mislio, zato se i ne iznjašnjavaju ništa, a rekli su da će se u ponedeljak (juče) izjasniti za United media kanale. Meni su juče kad sam otišao da raskinem rekli da ubacuju 10 SK kanala, ali je sve to samo odugovlačenje. Koliko vidim oni presporo otplaćuju ovaj dug, a u blokadi su mesec i po već još malo i neće moći više da posluju ako ili magično ne isplate dug ili ih ne preuzme neko. No, nadam se da će ipak uspeti nekako da se izvuku jer će to biti bolje po nas i ova EXE ponuda će duže da potraje...
 
Nije do vas. Primetio sam i ja u poslenje vreme. Prijavite. Sto vise nas prijavi pre ce ugasiti/zameniti frekvenciju. Verovatno "upada" neki mobilni operater tj preklapaju se frekvecije pa dolazi do ometanja.
To se pre desavalo i na 802 000 i 810 000, pa posle prijava su te ugasili, a kanale prebacili na druge.

A inace sto se Jotela tice posto se dosta o tome prica u poslednje vreme, SBB ga nije kupio, neke informacije koje imam je da ga nazalost merka telekom... ako se to desi bice veoma lose za nas korinsnike, jer tako su ubili jos jednu muvu tj konkurenciju koja im je u gradu smetala... Ostace samo NetNet dok i njega ne... Ocigledno sve se to sa namerom radilo....
Ja sam prijavljivao preko dvadeset puta i ništa !
Noću i tokom jutra kanali normalno rade a tokom dana " baguju ", koče se , piskalizacija non stop prisutna ...

Za takvu smetnju non stop davali nalog ekipi za teren naravno to nije za nalog već treba da " gospoda " zameni i uređaje i frekfencije odakle emituju sliku ali badava njima govoriti !
 
Pa ja to kažem a oni odgovaraju da moraju da daju nalog ekipi da na terenu otkloni smetnju 😃
Taj problem se ne rešava na terenu, već u centrali, ah... Nadajmo se da će pročitati ovo pa da vide da je globalan problem
 
Taj problem se resava tako sto se prebace kanale na neku drugu. Tako su u Exe resili pre neku godinu jer drugog resenja nije bilo. Ocigledno da neki predajnik "baca" i gusi tj ometa... ili ugasiti repetitor mobilne koji pravi smetnje :D ili prebaciti kanale na neku drugu frekvencu a tu osloboditi.
 
Taj problem se resava tako sto se prebace kanale na neku drugu. Tako su u Exe resili pre neku godinu jer drugog resenja nije bilo. Ocigledno da neki predajnik "baca" i gusi tj ometa... ili ugasiti repetitor mobilne koji pravi smetnje :D ili prebaciti kanale na neku drugu frekvencu a tu osloboditi.
Ma nije bitno šta će da urade samo da reše problem .
Ne znam kako mogu da ja ako korisnik prijavim problem te detaljno opišem problem da neko ko tu moju reklamaciju dobije on iskulira problem i nastavi sa " radom " i ono što je najgore da nalog monterima da isti reši na terenu !?!??
 
zato moras da im naglasis sta je problem. Dakle nije do tebe bandere ili sl, problem imaju i drugi korisnici koji nisu iz tvog kraja jer neki predajnik moblne "baca" i "gusi" tu frekvenciju. Kad im lepo "objasnis" posto su mnogo strucni mozda ukapiraju.... to je poenta... mora da im se crta...
 
Kod mene ista situacija, ali zavisi i od televizora. Ranije sam imao smetnje samo na Tesli, sad i na Samsungu
 
Nije do tv-a, kod mene na 6 razlicita tv-a je isto. Nekad manje vise bude ok, nekad ne. Neki tv je osetljiviji tj podlozniji uticajima neki manje podlozan ali generalno kazem problem je druge prirode. Ko sto rekoh na toj frekvenciji radi moblna telefonija i neki predajnik pravi problem.
 
Koji kanali su na problematičnoj frekvenciji?
Npr. Pink Style na 537.
Nije do tv-a, kod mene na 6 razlicita tv-a je isto. Nekad manje vise bude ok, nekad ne. Neki tv je osetljiviji tj podlozniji uticajima neki manje podlozan ali generalno kazem problem je druge prirode. Ko sto rekoh na toj frekvenciji radi moblna telefonija i neki predajnik pravi problem.
A inače čudi me da svaki tv meni u kući i skenira tu frekvenciju, a dok sam bio na Jotelu oni su imali problematičnu frekvenciju zbog mobilne telefonije - 818 mhz i samo jedan tv u kući (moj Tesla) je uspeo da skenira tu frekvenciju, dok ovde sad svaki skenira ovu 794mhz, čudno zaista...

Takođe zašto mi nemamo SN info kanal? 😅 Čini mi se kad sam bio kod komšije koji ima EXE u toku prošle godine da je imao info kanal, mislim nije kao da dobijamo ikakve bitne informacije tamo, ali ono
 
Sada sam video šta su ostali :)
Kod mene signal varira od 20-100% ali za 10ak minuta koliko gledam jednom se samo desila pixelizacija po sredini i to je to.

Inače sam pre par meseci uzeo nov 17m coax, stari je bio već nagnječen na par mesta, možda je do njega? U kakvom su vam stanju konektori i kabel?

Valjda može da se pogleda video:

Tv je Fox WebOS, star nekoliko meseci takođe.
 
Nije do vas. Primetio sam i ja u poslenje vreme. Prijavite. Sto vise nas prijavi pre ce ugasiti/zameniti frekvenciju. Verovatno "upada" neki mobilni operater tj preklapaju se frekvecije pa dolazi do ometanja.
To se pre desavalo i na 802 000 i 810 000, pa posle prijava su te ugasili, a kanale prebacili na druge.

A inace sto se Jotela tice posto se dosta o tome prica u poslednje vreme, SBB ga nije kupio, neke informacije koje imam je da ga nazalost merka telekom... ako se to desi bice veoma lose za nas korinsnike, jer tako su ubili jos jednu muvu tj konkurenciju koja im je u gradu smetala... Ostace samo NetNet dok i njega ne... Ocigledno sve se to sa namerom radilo....
Poštovani ,
Pisao sam im nebrojano puta zvao Call centar oni jedino što žele je da izdaju je nalog ekipi za teren i toliko .
Sve moje navode oni stavljaju jednostavno ignorišu .
 
Nazad
Vrh Dno