Šta je novo?

Exe Net - iskustva

Nisu svi. Ne rade nam Zeljkovi kanali. Steta sto ih ne ugase trajno :D Ne radi DaVinci Learning i jos poneki kanal pored celokupnog pinka.
 
Da li može neko da napiše šta se dobija od opreme u kombinaciji optika + tv i koji kablovi se razvlace po prostorijama?
 
Da li može neko da napiše šta se dobija od opreme u kombinaciji optika + tv i koji kablovi se razvlace po prostorijama?
Ne znam koji ONT se dobija, i da li ONT ima integrisan CATV port ili se posebno kači, ali za TV ti treba samo Coax za TV sa CAM karticom, a za Move box treba i Coax i Ethernet.
 
LAN/Wi-Fi treba, bez coaxa, za MOVE IP STB. Za hibridni MOVE STB ne treba coax ali onda nema nikako TV-a uživo, samo premotavanje i video klub.
 
ExeNet u Nišu još uvek nije skroz preuzela Supernova. Dobija se neka ExeNet oprema koja nije ista koju daje Supernova. Nude mi optiku 320/100 i TV na 3 uređaja bez premotavanja i bez ikakve aplikacije. Zato me najviše zanima koji ruter/modem oni daju i da li za stb po sobama ide UTP ili Coax.
Ja sada imam SBB instalaciju u formi coax sa tavana do modema a od modema utp ka sobama.
 
Imate li signal (internet i TV) u Nišu, konkretno Pantelej? Tačno u 12 se "pokvario" svetli na ruteru crvena LOS dioda i to je sve.
 
Trenutno ne radi ni jedan TV kanal a internet radi normalno.
 
Kažu da su radovi na unapređenju zakazani do 9:00. Na teritoriji Niša.
 
A pod tim "radovi na unapređenju" misle na vracanje 5 koraka nazad tamo negde u 2017 god sto se kvaliteta i interneta i televizije tice i integraciju u katastorfalnu sn mrezu. Unapredjenje bi bilo da vrate na nivo pre sn, povecaju brzine (i up i down jer odavno nisu), vrate one sto smo imali pre njih i dodaju nove kvalitetne hd kanale, a infrastruktura... ona je bila i ostala 10 puta bolja nego kod sn i ostalih provajdera.

Kamo srece da nas zaobidju i da nam ne "unaprede" mrezu. Ne mogu oni to da ukapiraju. Ne vredi, dzabe pisemo.
 
Imam SUPER EXE PAR 4 (ne znam tacno koje brzine su u pitanju). Feb mi istice ugovor, pa me zanima sta je najbolje resenje za dalje, ostati u SN ili preci u NetNet i da li trebam sada pre isteka ugovora nesto da podnesem od zahteva ili da cekam da ugovor istekne?
 
Imam SUPER EXE PAR 4 (ne znam tacno koje brzine su u pitanju). Feb mi istice ugovor, pa me zanima sta je najbolje resenje za dalje, ostati u SN ili preci u NetNet i da li trebam sada pre isteka ugovora nesto da podnesem od zahteva ili da cekam da ugovor istekne?
Raskid traje trideset dana, tako da je najbolje mesec dana pred istek ugovora podneti zahtev.
 
Da li i kod Vas pojedini kanali "baguju " i imaju poteškoća sa reprodukcijom slike !?
 
Isto i kod mene, vec neko vreme postoji pikselizacija slike na nekim kanalima, cini mi se vise na HD kanalima
 
Imam SUPER EXE PAR 4 (ne znam tacno koje brzine su u pitanju). Feb mi istice ugovor, pa me zanima sta je najbolje resenje za dalje, ostati u SN ili preci u NetNet i da li trebam sada pre isteka ugovora nesto da podnesem od zahteva ili da cekam da ugovor istekne?
Ja sam sa EXE-a, tj Super Nove, prešao na NEt-NEt i imam stari dobri Exe vajb, tako da i tebi preporučujem isto. :)
 
Pitanje za ove koji su migrirali sa ExeNet-a, jeste li najavili 30 dana pre isteka ugovora da otkazujete njihove usluge?
 
Ako se ne varam najava raskida nije potrebna 30 dana unapred ukoliko ističe ugovor. 30 dana otlaznog perioda je u slučaju ako nisi pod ugovorom. Tako da je dovoljno samo par dana ranije pre isteka da se dogovori raskid i to je to. Trebalo bi da se proveri svakako
 
Ugovor ne može da istekne sam od sebe.

Može da istekne ugovorna obaveza.

U slučaju da korisnik želi da raskine ugovor, potpisuje zahtev za raskid i od dana potpisivanja počinje da teče zakonski rok od 30 dana za raskid.
Ako je korisnik pod UO koja mu ističe, a želi da raskine ugovor, 30 dana pred istek iste podnosi zahtev za raskid ugovora.
 
Ja sam sada probao, preko mobilnog interneta radi normalno, preko wireless-a ne mogu da se ulogujem.
 
Da li i vama ne radi internet celo jutro, samo youtube otvara, ostalo ne
 
Pitanje za ove koji su migrirali sa ExeNet-a, jeste li najavili 30 dana pre isteka ugovora da otkazujete njihove usluge?
Ugovorna obaveza mi ističe 12. februara. Otišao sam kod njih 8. januara i tražio da upišu negde da neću da nastavim da koristim njihove usluge. Rekli su, ako tog trenutka podnesem zahtev neproduženje ugovorne obaveze, signal mi gase posle mesec dana, odnosno 8. februara, a uslugu će da mi naplate do 12. februara. Sada čekam gašenje.
 
Hvala za iskustvo iz prve ruke. Idem i ja do njih u naredna 2-3 dana, da im najavim da neću obnavljati ugovor.
 
Da, mada ne hd kanali. Kocka mi se recimo gametoon, pozicija 88. Mislio sam da je do coaxa ali nije nego je do signala. Kod kojih se tebi pojavljuje pikselizacija?
Ma i Gametoon šljaka uredu ostali u toku dana imaju piskalizaciju pa noću prorade " nekim čudom " pa ponovo piskalizacija i takou krug već nekoliko dana !
 
Nazad
Vrh Dno