Šta je novo?

Erste banka

Мени је најлакше контактирати мејлом,па ако не буде одговора пар дана или буде негативан онда пословница и затварање.Теби како одговара.
 
Hvala na razumevanju i podršci. 🙂

Pa i ja mislim da ih zovem. Jos nisam. Prvo mi je sve jedno kao ajde nema veze nije do para. Sad sam promenio da ako mogu da stopiram proces, jer kartice sigurno nece skoro, a bio je vikend. Stvarno nije fer da uzivo ne iznesu celu ponudu budućim klijentima. Svakako ne bi izgubili klijenta kao banka na bilo koji nacin.

Ne bih se vracao. U razmišljanju gde mogu onda sam kao početak izabrao njih kad već navodno nude dzabe ono sto ne nude.

Da li sutra telefonom, da pisem ovde sa linka ili licno odem?

Imas chat na sajtu pa mozda je najbolje da ih tu kontaktiras. Nisu nesto raspolozeni za dopisivanje preko mejla.
 
Нису они генерално расположени за било шта што би корисницима помогло. Да ли не знају, немају људе или им је једноставно таква политика, не знам.
Користим њихове услуге већ 5 година, морам јер имам стамбени кредит, иначе бих их одавно откачио.
НовоМоб апликација за примање порука није радила никад како треба, а уредно су је наплаћивали. Мени је посебно био проблем што не стиже попрука ни кад ми скину паре са рачуна, о пријему да не причам. Први су наплаћивали проверу стања на рачуну на банкомату.

Ја сам им гомилу пута писао револтиран понашањем њихових службеника, посебно у пословници на Бановом Брду. Које се није променило за милиметар.
Први пут, кад је требало да реализујем кредит за стан, у пословници су хтели да ми наплате провизију (око 8000) за пребацивање учешћа за кредит на продавчев рачун иако је имао отворен рачун код њих. После објашњавања од 10 минута, нису ми наплатили. А онда ме је службеница звала телефоном у 7 увече да каже да дођем сутра у банку да ми наплате тих 8000, јер је направила превид. Опет објашњавање 10 минута, наравно да нисам платио.
Други пут сам узео папире за кредит у пословници у Кнезу и заборавим на послу образац за сагласност о обради података о личности. А било ми фрка да што пре све то обавим, кажем себи нема везе, узећу тај папир на Бановом Брду. Прво су ме гледали као теле шта им тражим, иако сам им уредно објаснио у чему је ствар, а онда су хтели да ме од..бу тако што су рекли тамо где договараш кредит, тамо мораш да узмеш образац. Успели су.
И последњи случај од пре два дана. Хоћу да рефинансирам кредит код друге банке и требају ми документи из Ерсте за то (план отплате кредита, стање дуга...). Одем у полсовницу на Брду и они ми кажу, е па не може то код нас него мораш да идеш тамо где си реализовао кредит, што би било моје родно место на два и по сата од БГ где пословница ради пон - пет до 16-30h. Ја их питам, да ли су они нормални - поново су ме од..ли.
Наравно, отишао сам у пословницу у Кнезу и добио све потребне папире. Мммјбм.
 
Eto i ja, posle nekih 2 i po godine korišćenja SMS usluge da potvrdim da SMS notifikacije nikad nisu radile kako bismo očekivali. U 50% slučajeva kasne, ali ne par minuta, nego i do 5-6+ sati. U 25% uopšte ni ne dolaze. Recimo u 25% slučajeva rade redovno, ali bukvalno ne vidim logiku, sve totalno random. I ja sam im javio bezbroj puta, ne vredi.

Poslednja stvar što se desilo jeste da smo otišli kod njih otvoriti račun za udruženje, lik kaže na šalteru da nam se javlja za dan-dva da se vratimo da preuzmemo papire, naravno ne javlja se. 4 dana kasnije, pitam ih na chatu da provere šta je ovo kašnjenje, operaterka ne zna ali svakako da očekujem poziv svaki minut, zvaće iz filijale. Naravno niko ne zove. Sledeće nedelje odemo ponovo, isti lik na šalteru, lupeta neke gluposti kako je morao još neke dokumente da ispuni, pa vidi u sistemu kako još u centrali nisu stigli da pregledaju, ali sad već stvarno dan-dva. Znači čovek ladno zaboravio da prosledi zahtev ili nešto nije uradio pa nas očigledno laže. Vidi čuda, dva dana kasnije se javlja da možemo po papire. Tada predamo zahtev i za netbanking, opet treba da čekamo dan-dva, to je bilo pre 3 dana, ne javljaju se.
 
Zvao sam i devojka kaze da mogu da ugasim racun, ali u filijali da pitam da li mogu da prebace da bude online. Slobodno pitajte šta može da se uradi. Bila je veoma fina i ljubazna. Zvao bih je opet. 😂

Mračna teta u filijali nije bila toliko ljubazna.
Na pitanje da ugasim racun rekla ne moze. Ja kako ne moze? Precicu na online jer nisam znao da nije isto. Tako mi odgovara. Ona kaze u poslovnici se plaća održavanje, a online ne. Mozete da ugasite tek kad stignu kartice za dve nedelje. Aktiviraju se i onda da se ponište. Još se zena cudi ne, ne, nije besplatno.

Mislim se ******* sto niste rekli odmah sta jeste, a sta nije besplatno.
 
Pa nema ti druge ako hoces godinu free i 5000 din na visa karticu. Ne znam samo koliko ti je hitno za taj racun. Ako budes gasio platices verovatno odrzavanje za perod od kada si otvorio racun do zatvaranja.
 
Pa nema ti druge ako hoces godinu free i 5000 din na visa karticu. Ne znam samo koliko ti je hitno za taj racun. Ako budes gasio platices verovatno odrzavanje za perod od kada si otvorio racun do zatvaranja.
Taj period bi bio tri nedelje dok urade kartice. Ne verujem da to mogu da naplate , jer nema pun mesec i nema promena na računu.
 
Ako nista naplatice ti bar kartice. Tesko da banke iz bilo kakvog posla sa njima ne izvuku neku zaradu. I ako apliciras preko sajta a racun neces koristiti za platu naplatice ti jednokratno 350 din verovatno za kartice.
 
A to placanje za kartice bih dao odmah u kešu na licu mesta?

Ja bih cekao da oni ugase sami racun i uzeo bih kartice.

Ne znam kakve veze imaju kartice kad vec imam otvoren broj koji moze da se koristi uplacuje i na salteru isplacuje
 
Poslednja izmena:
Danas mi stigao sms da je u Erste gotove kartice i pin. Naravno, necu ih uzeti zbog njihovog bezobrazluka pri otvaranju računa. Ni jednom nisam se ulogovao na app. Necu uopšte da koristim nista od njih.
 
Da li je realno da ne podrzavaju brojeve iz Globaltel mreze.🤣🤣😝 Kaze teta kad unese 067 ne prepoznaje sistem
 
Iz mog ličnog iskustva kod njih me ne može ništa iznenaditi. Imaju odlične uslove za stambene kredite, ne diraju te i ne smaraju, ali sve ostalo im je na nivou bankarstva od pre 10 godina. SMS obaveštavanje im već skoro 2 godine ili ne radi ili notifikacije kasne satima, nemaju kartice koje bi se mogle koristiti samo online, Google Pay i Apple Pay šta je to, probaj da zatražiš keš kredit online, čikam te…
 
Prešao u Erste zbog refinansiranja stambenog kredita (sa varijabile na fiksnu, morao sam) i sad ću da trpim narednih 10 godina.
Na sreću nisam ugasio račun koji imam u Intesa banci, pa ću tako da se “šlepam”, jer ovi su katastrofa.
 
Bice bolje kada im Georgije donese tocak pq mali hrcKi krecu da okrecu. Meni rekli za dinu karticu da ce biti krajem oktobra nema je, sestra ceka master za devizni evo vec 10tak dana preko termina mozda kartice izradjuju od folija za mocart kugle 🤣
 
Sve zavisi na kog si sluzbenika osudjen. Kod prvog problema gde sam nesto cekao duze od predvidjenog sam nazvao call centar + poslao mail kontakt centru. U roku od 1h mi se javio sluzbenik i sve sto je kasnilo je odjednom stiglo u ekspozituru :) Znaci da sve moze, samo treba neko da ih pritisne, a ocigledno je menadzmentu stalo malo vise nego sluzbenicima.
 
Juce putem aplikacije poslao poruku vezano za karticu u roku od pola sata odgovorili da je u ekspozituri ne znam kako ne mogu da automatizuju obavestenja kada koverat sa pin i karticima stigne u eks.sve te klijente putem mail, sms, notifikacije u app obaveste.
 
Meni za divno čudo poslali sms da stigle obe kartice. Samo nisu posle 3 nedelje kao sto su rekli nego tacno u dan posle mesec dana. Bio je to petak kasno da idem, otisao sam posle vikenda utorak ili sreda. Kontam da sam mogao ni da ne odem zato sam ih pustio par dana da vidim da li ce zvati.
 

Da li ova kartica moze da se doda u google novcanik ili ne?
 
@markokg25 Erste u Srbiji još uvek ne podržava Google i Apple rešenja za novčanike očekuje se da će biti kada predaju na novi osnovni sistem.
 
Jesu amateri ovi iz Erste, izblamirali me sada na kasi, 5x karticu provlačim znam da imam para i mućak. Morao sam da ostavim sve pa da idem po novac. Uđem slučajno u aplikaciju i vidim da puklo nešto.
Screenshot_2023-01-26-14-46-53-060_com.infinum.ebs.jpg
 
Jel ima opcija da nakon uplate na vas racun dobijete sms ?

Mnogo me nervira sto ne mogu bez one tablice da udjem na app. Pogotovo je iritantno kad je covek na ulici i ne moze da pristupi na app.
 
Ima, zove se NovoMob usluga. Malo radi, malo ne radi, više ne radi nego što radi. Zadnjih 1-1,5 godinu je u raspadu , od Nove godine je proradila relativno normalno, ali zadnjih par dana notifikacije kasne po par sati.
 
Prešao sam u Erste iz RF zbog kredita i morao sam da u fulu reaktiviram Hit račun u Intezi, jer sa Erste i njihovim sistemom sam potpuno sakat.
Sada plaćam Erste VISA karticom u prodavnici, a za sve ostalo je tu Inteza.
Katastrofa od banke.
 
Kad otvoriš aplikaciju odaberi opciju mToken, potom mPin pa postavi pin.
 
Imam Erste MC karticu vezanu za devizni racun, u EUR. Ako nešto platim na internetu sto košta 5 eur, skinuce mi tacno 5 eur sa računa?
 
@fadeaway_dunk i autokonverzija u drugim valutama po kursnoj listi banke iz EUR će se obavljati po nepovoljnom kursu, dok za ostale je EUR obračunska valuta. Ovo znači da ako hoćeš da kupuješ u npr. USD, GBP, CHF, uplatićeš ih na partiju viševalutnog računa.
 
Vrh Dno