blue
Čuven
- Učlanjen(a)
- 12.03.2002
- Poruke
- 2,928
- Poena
- 785
Igrao sam Praetorians i igra me je odusevila. Prva RT strategija koju sam stvarno igrao od vremena Starcrafta. U igri nema stotine razlicitih jedinica vec svaka od tri strane raspolaze sa 10-tak jedinica od kojih je pola unikatna za svaku stranu. Same jediinice su predstavljene kao grupe ljudi (a ne jedna jedinica jedan coveculjak) i doprinose epskom ugodjaju kada krene borba. Ne postoje heroji, magovi i sl. gluposti vec samo oficiri (koji su sl. herojima ali nemaju nikakve specijalne funkcije sem sto u radijusu njihovog dejstva, oznaceno krugom, jedinice se bolje bore i to sto je nivo iskustva oficira veci to je veci i njegov uticaj na jedinice. Rimljani imaju Centurione, Varvari Chiefs a Egipacani Official). Resursi, takodje, ne postoje vec se zauzimanjem gradova nove jedinice mogu regrutovati u njima (sve dok ima populacije za regrutovanje) a za jace jedinice moraju postojati i honor poeni (koji se dobijaju u uspesnim borbama). Svidja mi se i sto svaka jedinica ima neku slabu tacku i neku prednost. Recimo za konjicu su smrt kopljanici ali samo ako su postavljeni u borbeni poredak sa iskuanim kopljima. Kada na njih tada naleti bukvalno bude zatrta sa lica zemlje. A taj poredak je recimo bonus kod kopljanika.
Itd, itd, o igri bih mogao da pricam dva dana, ali necu
Sta da vam kazem sem da je probate.
Jos samo da napomenem da je igra malo zahtevana (probao sam kod druga na P3-450MHz sa ATI Rage 128 kartom i radi u 800x600 bez seckanja) i da su je radili momci zasluzni i za serijal Commandos.
Itd, itd, o igri bih mogao da pricam dva dana, ali necu
Jos samo da napomenem da je igra malo zahtevana (probao sam kod druga na P3-450MHz sa ATI Rage 128 kartom i radi u 800x600 bez seckanja) i da su je radili momci zasluzni i za serijal Commandos.