Šta je novo?

EPS račun preko neta

Mali dodatak, ispostavlja se da je baš sinoć ovde jedan član naveo da zna nekoga ko očitava do 15. u mesecu, pa izgleda da je okej i kasnije. Pitao sam ga za detalje u toj temi.
 
Mali dodatak, ispostavlja se da je baš sinoć ovde jedan član naveo da zna nekoga ko očitava do 15. u mesecu, pa izgleda da je okej i kasnije. Pitao sam ga za detalje u toj temi.
Isto mogu da potvrdim da dolaze posle 10og,juce je kod mene bio i ne kapiram sto (nisam bio kuci video ga na kameri) posto odavno saljem sam stanja zbog neke svoje evidencije,kao i uvek i sada je poslato 1og stanje i cudi me da su poslali nekog da ocita,a sto se tice racuna jos ga nema a do sada je stizao bas brzo na pocetku meseca.
 
Verovatno si ovog meseca označen za proveru. I mene su po svemu sudeći proveravali, a o tome sam pisao baš u poruci ispod linkovane, hahah.
 
Ne znam kako oni misle da im ja platim racun pre 15 ili 20og kad je vec,kad nisu sposobni racun da dostave evo ni danas.
 
Juče se moja majka popičkala sa radnicima eps-a u Nišu, prvo telefonom pa posle i lično u distribuciji.
Ne znaju da joj kažu da li je uopšte očitana struja, a stanje koje je ona odnela nisu hteli ni da pogledaju jer jelte 13-ti. Kaže da je prštalo :D
Ugl, računa još nema. Barem sa nulom da stigne pa da znam da se opravljam, ovako ***. Opšte rasulo.
 
U suštini ne bi trebalo paničiti, jer svi računi imaju datum izdavanja, koji između ostalog određuje i datum dospeća. Iako ranije jeste dolazilo do nezakonitog antidatiranja, npr. da vam danas izdaju korigovan septembarski račun sa fiktivnim datumom izdavanja npr. 10. oktobrom i prošlim datumom dospeća 28. oktobrom, to više ne rade, koliko sam upućen. Sada uvek ima makar punih sedam dana između datuma izdavanja i dospeća. Ne znam samo kako bi to uklopili sa novim popustima, ali valjda bi i za to morali da obezbede neki dan fore.

Naravno, apsolutno razumem nepoverenje u njih, to je glavni razlog što sam lično samočitač, čak i u kući u gradu, gde po pravilu neko dolazi prvog u mesecu da očita stanje, ali opet, bolje se ne stresirati unapred. Baš pre neki dan je neko napisao da zna čitača koji očitava čak i 15. u mesecu (poruku sa tom tvrdnjom sam linkovao na vrhu ove stranice), tako da očigledno da im daju dosta više lufta nego nama samočitačima, kojima je rok 6. u mesecu. To i ima smisla, što zbog provera, što zbog očitavanja ako mi ipak ne prijavimo sami.

Što se tiče vaših konkretnih primera, verujem da Miloša kontrolišu, što sam već napisao, čim je i video nekoga da mu je došao u utorak, pa da se zato odužilo. Po pitanju Zekine majke, stvarno se čini da joj/vam nije očitano. Ne znam za Niš i druga mesta, ali u mom gradu kada se to desi, računi se izdaju tek od 15. u mesecu nadalje, to je neko nepisano pravilo, i po tome što nema računa u prvih deset dana može i da se zna da nije očitano. Svakako, ako/kada stigne račun bez potrošnje, i te kako će stanje od juče biti osnov za prigovor. Takve prigovore često rešavaju skaliranjem, npr. ako je juče bilo 40 dana od poslednjeg čitanja, u račun će staviti 3/4 toga, a kao datum čitanja deset dana ranije, da bi bio početak meseca.
 
Ma to je sve super, ali treba pisati prigovor, što (ako se ne varam) podrazumeva ili da majem majku od 70+ da im ide na noge ili da izlazim s posla (pa da mi kažu da dođe vlasnik i taman da ih odrobijam).
Naravno, nije nam prvi rodeo sa njima, daleko od toga, ali je krajnje iritantno.
Nema nam druge nego da se samoočitavamo. Čini mi se da upravo na to i idu, što više ljudi da popizdi i da im se skine s evidencije.
 
ako se ne varam
Ukoliko možete da pristupite portalu za uvid u račun, može i preko njega da se napiše prigovor. Iako ta opcija postoji još od uvođenja aktuelnog portala, to su tek na poslednjem računu dodali, i to čak kao glavni (tj. prvi) kanal. Zaključno sa septembarskim piše: Приговоре можете поднети у експозитури: /vaša nadležna/ или на e-mail: [email protected]. Na oktobarskom: Приговоре можете поднети преко портала ЕПС Увид у рачун, у експозитури: /vaša nadležna/ или на e-mail: [email protected].

Može, eto, i mejl, i to je i ranije moglo, čak i pre uvođenja portala, ali portal mi je ipak pouzdaniji, jer ste tu sigurni da je prigovor uspešno poslat i primljen, lako se isprati ceo tok i ishod, a i šablonski deo prigovora (tipa lični podaci) sam se popuni. Tu se, inače, prigovori i dele po tipovima, a jedan od njih je upravo Неочитано бројило, pa je samim izborom toga jasno na šta se žali. Usput se napiše kakav god tekst, prilože se slike i to je to. Sve u svemu, celokupna procedura se može obaviti od kuće, što je ključno.

Čini mi se da upravo na to i idu, što više ljudi da popizdi i da im se skine s evidencije.
Definitivno nisi jedina koja je to pomislila... Mada ima i suprotnih iskustava, da nekim svojim očitavanjem pregaze prijavljeno stanje, a to se i meni dešavalo, doduše ranijih godina, pre nego što je krenula cela ova priča sa omasovljavanjem samočitanja.
 
У Нишу кренули са заменом бројила за даљинско очитавање. Кажу до краја марта треба да замене преко 120,000 бројила.
 
У Нишу кренули са заменом бројила за даљинско очитавање. Кажу до краја марта треба да замене преко 120,000 бројила.
I kad zamene brojila digitalnim pitanje je kada ce uvesti i daljinsko ocitavanje na njima. Meni je analogno brojilo zamenjeno digitalnim pre vise od 15 godina i dan danas ga ocitavaju rucno. Sve zavisi od pratece infrastrukture.
 
Јуче су нам заменили. Речено нам да од сада креће даљинско очитавање.
 
Za Niš je zvanično ideja da do kraja sledeće godine sva brojila budu pametna (ne samo digitalna), mada uvek može da se desi i da pametna "zaglupe".
 
Zaglupeli su oni od starta. Pre 10-ak godina (neka gore-dole) su mi zamenjena brojila u kući glanc-novim digitalnim, jedino što su ta nova uradila je da su eliminisala uklopni sat.
Van toga, ne znam da li su uopšte sposobna za daljinsko očitavanje.
Znači neko lapnuo pare tada za zamenu, neko će lapne pare sada za zamenu, krajnji korisnici će svejedno sami da očitavaju (živi bili pa videli).
 
Meni sad napokon stigo racun,stanje ono koje sam ja ocitao a ne ovaj njihov koji je dolazio 11og.
 
ne znam da li su uopšte sposobna za daljinsko očitavanje
U krajnjem slučaju, možeš da pogledaš poslednje račune, skorije su uveli prikaz načina očitavanja. Opcije su ti "daljinsko" ili "konvencionalno", tako znaš da čemu si. Da sama prijavljuješ, bilo bi "samoočitavanje", a četvta opcija je "neočitano".

neko će lapne pare sada za zamenu
Ova zamena će biti besplatna, što i ima smisla, jer te niko ne pita. Mislim da se ni na lični zahtev ne može zatražiti pametno brojilo.

Meni sad napokon stigo racun,stanje ono koje sam ja ocitao a ne ovaj njihov koji je dolazio 11og.
To je to, prošao si kontrolu, očekivano, ako je uopšte bila kontrola, ali nema šta drugo da bude.
 
Ova zamena će biti besplatna, što i ima smisla, jer te niko ne pita. Mislim da se ni na lični zahtev ne može zatražiti pametno brojilo.

Bila je besplatna i prethodna (uklopni sat sam doduše pre 15-ak godina morala da kupim), ali ta brojila EPS nabavlja odnekud, pa se postavlja pitanje zašto u startu nisu stavljena "pametna" (ako nisu) jer su još tada najavljena. A ako jesu - zašto do sada nije zaživelo daljinsko čitanje?

Proverila na računu - konvencionalno.
 
Kad su vac ponovo krenuli sa zamenama u Nisu mozda neko zna da li moze li da se napise prigovor preko portala u vezi zamene starog brojila, jedino moje brojilo u celoj zgradi je ostalo nezamenjeno?
Zvao sam ih telefonom da prijavim, samo su se iscudjavali kako je to moguce, ali niko nije mogao da mi kaze koga da zovem u vezi ovoga.
Te zovi taj broj, te ovaj i tako su me setali pola sata dok nisam odustao.
 
Najbliže što tome ima na portalu jeste Сумња у исправност мерног уређаја, tj. to je jedini tip prigovora koji sa sobom povlači potencijalnu zamenu brojila.
 
Zašto upravnik, nije to zajedničko brojilo?
 
Ок, онда пријави сам као физичко лице и чекај,
 
Ja cu da im pustim prigovor, mozda iskoristim trenutnu masovnu zamenu brojila, a kontaktiracu i upravnika pa sta upali.
 
Nazad
Vrh Dno