Šta je novo?

EPS račun preko neta

I ja sam pomislio na izbore u nedelju. A struja je poskupela od prvog novembra (za to sada stiže račun), a i grejna sezona je počela. Kao slučajno je to...
 
Jeste, za veverice.
 
Nije slučajno sigurno. Nedavno su objavili da ima 270.000 korisnika portala. Što da nerviraju ljude...
 
još jedan prođe dan uzburkan k'o more


a računa nema
definitivno se čeka ponedeljak
 
Ja i dalje ne mogu ni da dodam ugovor, a potpisao sam ga 6.11. Jel toliko vremena treba da se ažurira baza, mesec i po dana???
 
Ја сам прешао исто на папирни рачун,као у добра стара времена.Нисам звао за ЈМБГ и рекламацију пошто не могу да додам бројило на сајту и нећу.Једина промјена је што ћу сад плаћати рачун касније што ми опет уопште не смета,јер видим да ни њима није битно.Министарка је недавно рекла да су стабилизовали пословање,мада није рекла послије колико поскупљења и зашто нико није одговарао за претходно уништавање фирме.Ипак је то висока политика,а наше је само да плаћамо на вријеме:)
 
Tragedija od sistema. NIsam mogao da dodam brojilo, sa [email protected] su mi odgovorili da korisnik (moj otac) nema potpisan ugovor o garantovanom snabdevanju, što je bio wtf, ali u redu, poslušali smo. Otišao je do poslovnice i rekli su mu da ima potpisan ugovor o garantovanom snabdevanju i da su svi podaci u sistemu tačni i da se ponovo obratimo na isti mail. Ko koga, evo ne znam...
 
Ma tražite samo taj prokleti JMBG da se upiše jer je to kamen spoticanja. Kada ste otišli u poslovnicu i ako opet budete tamo morali pitajte samo da li u tom ugovoru koji neosporno i postoji ima matični broj oca unešen. Ako opet budete mejl slali onda naravno fakte iznesite rečene u poslovnici. Meni je za dva brojila baš lagano prošlo što se prepiske preko mejla i unošenja JMBG tiče u ugovor a što sam ranije i opisivao.
 
Ma tražite samo taj prokleti JMBG da se upiše jer je to kamen spoticanja. Kada ste otišli u poslovnicu i ako opet budete tamo morali pitajte samo da li u tom ugovoru koji neosporno i postoji ima matični broj oca unešen. Ako opet budete mejl slali onda naravno fakte iznesite rečene u poslovnici. Meni je za dva brojila baš lagano prošlo što se prepiske preko mejla i unošenja JMBG tiče u ugovor a što sam ranije i opisivao.
Ma trazili smo. Kazu u poslovnici da znaju za problematiku i da je sve uneseno ispravno, ne znaju zasto u ovom slucaju nije moguce. Zato da ih kontaktiramo opet...
 
Stigli su. Isti mi iznos kao i prosli novembar. Samo sto sam prosli novembar potrosila 50kw vise.
 
Može se od malo pre i prijaviti za eračun, uz popust od 50 dinara
 
  • Like
Reagovanja: mnt
Ja ne vidim opciju za otvaranje PDF-a vise, cak ni za stare racune.

Takodje, ne vidim kako mogu da promenim adresu dostave, da bude na email.

Može se od malo pre i prijaviti za eračun, uz popust od 50 dinara
Kako?
 
Poslednja izmena:
Uđe se u deo račinu, i tu bude padajući meni, pa odabereš elektronski i uneseš email
 
Ide sa računi u meniu i onda se pojavi način isporuke gde može da se promeni u elektronski način.
Mora da se upiše broj telefona.
 
@Shimec Da. Nema opcije da se vidi pdf. Ne znam da li su to trajno uklonili ili opet treba da se čeka par sati ili dana, da se pojavi.
 
Kod mene ima, svi stari računi su i dalje tu u pdfu
 
Koji browser? Kod mene na Chrome (desktop i mobilni) i na Edge (desktop) nema opcije za pdf. Izgleda da to zavisi i od regiona. Ne puštaju taj pdf svima u isto vreme.
 
Nema kod mene opcija da izaberem nacin dostave.
Jugoistok je
 
Ide sa računi u meniu i onda se pojavi način isporuke gde može da se promeni u elektronski način.
Mora da se upiše broj telefona.
Ma tamo sam i trazio. Jednostavno kod mene nema ta opcija.

U pitanju je Vojvodina.
 
@Shimec Da. Nema opcije da se vidi pdf. Ne znam da li su to trajno uklonili ili opet treba da se čeka par sati ili dana, da se pojavi.
Pre nekih sat vremena kada sam usao na sajt da vidim koliki mi je racun za struju je stojalo da ima da se skine pdf ali kada sam kliknuo nista se nije dogadjalo ni za novi a ni za stare a sada vidim da je opcija totalno uklonjena za skidanje pdf racuna... edge pretrazivac je upitanju.
 
Kod mene ima
 

Prilozi

  • Snimak ekrana 2023-12-18 113405.png
    Snimak ekrana 2023-12-18 113405.png
    59.9 KB · Pregleda: 72
Za region elektrovojvodine još nema. Tako su brljali i prošlog meseca, ali smo mislili da je to početno nesnalaženje. Izgleda da će ovako biti svakog meseca u vreme izdavanja novih računa.
 
Jel vam radi prijavljivanje na mail, kod mene dobijam gresku:

Screenshot 2023-12-18 114552.jpg
 
Niti imam opciju pdf pregleda koja je bila do sada, niti imam prijavu na email. Niti mi je ocitan racun, potrosnja 0.
E bas su ga opravili.. 😁
 
Pre nekih sat vremena kada sam usao na sajt da vidim koliki mi je racun za struju je stojalo da ima da se skine pdf ali kada sam kliknuo nista se nije dogadjalo ni za novi a ni za stare a sada vidim da je opcija totalno uklonjena za skidanje pdf racuna... edge pretrazivac je upitanju.
Nema ni kod mene, ni za jedan od tri ugovora. Stavise, za jedan od njih se brojevi kompletno ne uklapaju. Pise da je racun 7000 dinara, a po potrosnji nije moguce preko 4000, sto se vidi po stranici potrosnje. A nema PDF-a da bi se proverilo. Nemam opciju za isporuku racuna na mail.
 
Vrh Dno