Šta je novo?

EON (ex D3GO) [za EON Smart TV/box aplikaciju postoji posebna tema]

radiće ali nećeš imati sve kanale. a ako hoćeš sve, biće ti potreban VPN. za ovo postoji posebna tema

uzgred, ovo nije tema o EON Smart TV/box aplikaciji koja ide na Mi TV stick/box
 
Pozdrav,može pomoć?
Imam eon sportske kanale,i da li se nekako može rešiti problem da u jednom trenutku gledsm isti kanal na dva uređaja,ili ne može isti kanal na dva uređaja?
 
Može 1 na boxu, 2. na telefonu ili tabletu ili na računaru ili na drugom boxu na kojem je instalirana aplikacija za mobilni telefon.
 
Ja imam jedan slot za tv i 3 za telefon/tablet/kompjuter,i ne mogu da gledam isti kanal na dva uređaja u isto vređe
 
To i jeste problem što se prilikom postavljanja pitanja ne navede koji je paket u pitanju.
 
A ni šta se tačno misli kad se napiše "na dva uređaja istovremeno". 2 ne-smart istovremeno je normalno da ne može za naloge koji imaju 1 od 3 umesto 3 od 5... 1 smart + 1 ne-smart bi već trebalo da radi istovremeno na svim nalozima koji imaju pravo na 1 SmartTV slot (dakle ne važi za TotalTV koji isti nema).
 
Npr ja na telefonu gledam isto što i drug na telefonu(isti kanal),i meni iskače nešto kao prevelik broj uređaja..dobrodamo pitao da li neko zna il ne,hvalaa
 
Pa zato iskače, jer nalog ima pravo na 1 ne-smart stream ( 3 uređaja mogu da se registruju ali samo 1 da se aktivno koristi u datom momentu ), a vi cepate 2x telefon app? Nebitan je kanal da li je isti ili različit, problem je broj streamova te klase Eon aplikacije.
 
Izgleda da su na pojedinim naslovima u video klubu stavili datume do kada su dostupni... mozda je i pre bilo samo nisam primetio

Screenshot_243.png
 
Danas mi je istekao EON Sport + Porodični paket i ne mogu da ga produžim. Do sada je normalno radilo i svakog meseca u ovo vreme se uredno automatski produžavalo. Da li je neko imao sličnih problema?
 
Meni je sredinom prošle godine isto tako bilo, jednostavno nije se produžila pretplata sama, automatski. Ja sam pretpostavio da više ne važi taj paket i nisam ni pokušavao da ga produžim. Onda pre par meseci ulogojem se čisto iz radoznalosti i dozvoli mi da ga produžim
Tako da sam ga imao taj mesec i otkazao jer sam se snašao na drugi način. Možda su ga sada i definitivno povukli, najbolje zovi podršku
 
Podrška se pravi šašava, preporučuju mi samo nove pakete. Možda da ponovo probam za neki mesec :) Svakako neću preći na skuplji paket od 170 kanala koje već imam preko druge kablovske...
 
Imam stari trio gold paket i do sada nikada nisam imao problem da radim cast sa eon aplikacije na telefonu na tv koji ima ugradjenu casting opciju tako da mogu da gledam tv na njemu. Elem od pre koji dan pola kanale je kao skreblovano, krene da učitava akanal i izbaci onu eon anything anywhere sliku. Da li su to oni blokirali kanale pa me zavlače ili još neko ima taj problem. Korisnička služba su teški nezainteresovani ******* koji lažu, pričaju mi o nekim frekvencijama i zamajavaju kako moj tv nije podržan, kako ja ne koristim casting opciju za to za šta je namenjena itd. Takođe sam priključio google chromecast 3 koji stoji da je podržan na njihovom sajtu kao streaming uređaj sa istim rezultatom, isti kanali blokirani. Sa korisničkom službom ne mogu da izađem na kraj jer kako da im objasnim da je tu casting opciju koji oni koriste u svojoj aplikaciji izmislio google i da je debilna glupost da to ne radi na google chromecast uređaju, Pa valjda tu prvo treba da radi a onda na svim drugim uređajima.
 
Da li neko mozda zna sta prouzrokuje gresku pri reprodukciji W020 na nekim kanalima?
 
Od jutros više nema AXN kataloga. Pratio sam seriju The Rookie pa sam je stavio u favorite i kad sam malo pre bacio pogled da vidim jesu li možda ubacili neku novu epizodu, prazno. Inače za seriju je pisalo da će biti dostupna do 1. decembra.
 
Stalno nešto jedu g****. Taj Rookie je ranije bio deo nekog desetog kataloga, pa je prebačen u AXN. Tako recimo isto i za Tin Star, bio je malo Cinestar, pa nešto drugo (možda čak i HBO), pa onda opet valjda Cinestar. Baš su me smorili za ovu seriju, mrzi me da jurim torente a moraću. Prave se ludi, evo već drugi put ih pitam i pominjem 1. decembar. Prvi put su mi poslali prekopiran tekst za FilmBox sa ovog linka.
 
The Rookie će verovatno biti dostupan u AXN VoD do decembra a koji više nije dostupan UG-i (SBB-u). dostupnost AXN-a u 🇷🇸 se može videti na https://www.axn.rs/
UG (SBB) nema veze sa samom ponudom AXN-a
 
AXN katalog, kao i kanal, je realno pardon my French bulja. The Rookie je jedino što je bilo tu vredno nekog bindža, ali da se ne lažemo daleko je to od bilo kakvih Breaking Bad/True Detective/Fargo nivoa serija, nego eto uhvatio sam je još u startu pa kao ajde. Nathan Fillion (Castle) mi je gotivac pa sam se zbog njega zalepio za seriju još u prvoj sezoni. AXN katalog i kanal mi sigurno neće nedostajati, skinuo sam danas i tih preostalih pet epizoda u poslednjoj (petoj) sezoni i to je to. Sledeća sezona kreće sledeće godine, a do tad ko živ...
 
da se vratimo na temu
 
Yettel mobilni net i EON aplikacija na fonu.
U EON aplikaciji mi SPort KLub radi normalno medjutim kada od telefona napravim hotspot, nakacim laptop i u browseru otvorim EON, za Sport Klub dobijam poruku o geoblokadi i da kanal nije dostupan na mrezi provajdera.
U cemu je stos? U oba slucaja je isti provajder.
 
Nema stosa. Apkikacija prepoznaje da je hot spot i tretira ga kao da je klasican net
 
Nazad
Vrh Dno