Šta je novo?

Emmi/Alti reklamacija (FAQ u II postu)

i ja da preporučim majstor pera žiku lazu miku,popravio vodokotlić nije dinara uzeo,popio kafu.
 
U ponedeljak reklamirana dva artikla(maticna crkla zvucna i slusalice) 18.05.2020,
Po zakonu su trebali posle 8 dana da posalju odgovor da li je uvazena reklamacija ili nije.
Za slusalice sam dobio poruku da je reklamacija uvazebna,ali za nisam dobio jos uvek nikakav odgovor,znaci da je zakon vec prekrsen.

Послато са Mi Note 10 Pro помоћу Тапатока
 
Gledam na site-u emmi i winwin, koliko vidim to više nije ono što je bilo što se tiče ponude ili je to na site-ovima tako?
Hoću reći da više nemaju ponudu koju su imali.
 
Pre neki dan sam isao do radnje koja je bila WinWin pa je sad Tehnomanija, isti radnici, isto sve, cak nisu jos uvek ni WinWin znak skinuli.

Rece mi radnik da sve sto je na sajtu WinWin i Tehnomanija moze da se naruci kod njih, tako da i to sto je sad ostalo kao WinWin kapiram da je i to Tehnomanija. Extra Sports i Sportvision fazon izgleda.
 
Gledam na site-u emmi i winwin, koliko vidim to više nije ono što je bilo što se tiče ponude ili je to na site-ovima tako?
Hoću reći da više nemaju ponudu koju su imali.

To sam i ja primetio već je duže vreme tako. Nekada su bili puni ko brod moglo se naći svašta.... sada jedva.
 
Što je najgore većinu stvari u emmi što sam uzeo su otišle na reklamaciju, a drugovi koji su uzimali uglavnom imaju neke probleme s komponentama.
 
Ja treba da uzmem cpu i napjanje a sad me plasite gomilom reklamacija. :(
 
Ako si iz Beograda, imaš toliko opcija da Emmi lagano možeš da preskočiš.

Možda za neke stvari platiš 500 din više (u A**m-u, Mon****-u, Vi*H****-u naprimer), ali makar mirna glava.
 
Poslednja izmena:
Dosta je offtopica. Ovo nije tema "Gde kupiti".
 
Samo da javim, konacno sam dobio povrat novca od winwina posle skoro tri meseca od kada su mi odobrili reklamaciju. Sto se mene tice winwin/emmi/tehnomanija su za mene zavrsili karijeru.
 
Kako si uspeo? Mene kuliraju od 26.2...tuga golema...Sto najgore za klijenta sam predao stvar na garanciju covek prostro misli da ga ja .....

Iz NS sam, cak su i servis gde sam predao zatvorili...Nemam ni gde da odem..
Zvao sam danas opet...oladili me .......
 
Poslednja izmena:
Ja čekam od marta. Sad im šaljem email svakog ponedeljka. Naravno fino me otresaju. Kontaktirao društvo za zaštitu oni me prosledili tržišnoj. Tržišna konstatovala da je Emmi ugašen pa prosledili slučaj u Čačak. Ko će ga znati.
 
Kako si uspeo? Mene kuliraju od 26.2...tuga golema...Sto najgore za klijenta sam predao stvar na garanciju covek prostro misli da ga ja .....

Iz NS sam, cak su i servis gde sam predao zatvorili...Nemam ni gde da odem..
Zvao sam danas opet...oladili me .......

Zvao sam ih na nedeljnom nivou, samo su me zavlacili, poslednji put su mi rekli da su dobili zvanicno obavestenje od tehnomanije da ce isplatiti reklamacije koje su na cekanju u narednih 15 dana, to je bilo pre dve nedelje. Sacekao da vidim sta ce biti, pa ako ne bude nista da vidim da podnesem neku tuzbu, medjutim eto cuda i uplatise mi pare. Slao sam par mailova, video kako me lagano otresaju pa presao na pozive.
 
Ja uzeo pre kod madjara komponente. Pokvari mi se maticna, pisem mu na kp, on kaze posalji i na papiru napisi sta je problem i garantni list. Posaljem mu sutra, vec za 21 dan od slanja, reklamacija uspesna, vracena ploca, popravljena.
 
Da se pohvalim stigao mi je novac posle 3 meseca i 4 dana. Tako da ko još uvek čeka ima nade ;)
 
Isto ovde pre par dana dosao....za dlaku da se slogiram :)


26.02 - 15.6 :)
 
Ja čekam od marta. Sad im šaljem email svakog ponedeljka. Naravno fino me otresaju. Kontaktirao društvo za zaštitu oni me prosledili tržišnoj. Tržišna konstatovala da je Emmi ugašen pa prosledili slučaj u Čačak. Ko će ga znati.

Tehnomanija je napravila probleme i brani se time da ne mogu da isplate novac svima koji su bilo šta kupili u Winwin i Emmi radnjama jer je vlasnička struktura promenjena i da čekaju da se u APR-u promene podaci. Prosto otvoreno teraju klijente da ih tuže za povrat novca.

Samo mi nije jasno ko je dozvolio toliki monopol Tehnomaniji koja sad drži više od 2/3 tržišta bez zdrave konkurencije.
 
Ako ti neko odgovori, dobice poene, tako da... :) pogledas ko je bio vlasnik winwin-a, ubacis u google, ko je sad vlasnik, pa ce ti valjda biti jasno ko je odobrio...

emmi se idalje reklamira, gomilu stvari je jeftinije nego drugde. jesu ostali samo online radnja? pcpractic mislim da je vec duzae u tom statusu, a misllim da imaju i jos par online radnji po drugim imenima, ali slicno sediste...
 
ako sam shvatio, "madjari" brze realizuju garanciju nego ovi monopolisti.... tako da.....

Послато са Redmi Note 8 Pro уз помоћ Тапатока
 
Evo ovako....nakon nekoliko meseci cimanja, zvanja, rasprave...bahatog ponašanja njihove korisničke podrške i td. Najzad mi je vraćen novac na koji čekam od Februara meseca. E sad...u međuvremenu prijavio sam Tehnomaniju tržišnoj i organizacijama za zaštitu potrošača.

Upravo sam dobio poziv od Tehnomanije sa ogromnom molbom da povučem prijavu pošto će Tehnomanija (inače vade se na Emmi kao to su dve različite firme i trebali ste prijavu na Emmi da šaljete) biti u prekršaju i biće procesuirana jer su svi zakonski rokovi prekršeni.

Dakle za sve vas koji niste imali sreće da vam ova ogavna firma vrati vaš novac.....ŠALJITE PRIJAVE TRŽIŠNOJ INSPEKCIJI I POZIVAJTE UDRUŽENJE ZA ZAŠTITU POTROŠAČA NA TEL. 0692415485, oni zajedno sa vama sastavljaju prijave pred utuženje i drmaju po Tehnomaniji.

I da...uljudno sam im rekao da neću povući prijavu i da se nadam da će naučiti lekciju o poštovanju kupaca i klijenata od kojih žive.
 
Svaka cast i ne treba da povuces niti bilo ko, lepo im bilo da te zezaju e sad kad su oni osetili tvrdo, sada mole. Lepo narod zezati al kad narod uzvrati onda izvinite nismo mi, banda.

Послато са SM-N975F помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena:
samo trzisna inspekcija ko ima problema sa njima....iako i trzisna inspekcija ima gomilu slucajeva bas od njih...
 
Samo da javim da su mi uvazene obe garancije.
Danas sam dobio nove slusalice (isti model),
a za maticnu cekam finansisko razduzenje,javljam kad me isplate.

Послато са Mi Note 10 Pro помоћу Тапатока
 
Nemas sta da zoves udruzenje oni su slepci, ides direkt u trzisnu u svom gradu oni znaju sta treba da se radi.
 
Buraz je mudro narucio monitor od Emmija, LG 22mk430h. Covek zivi 5 min peske od centra grada, ima bukvalno u krugu od 10 min peske 20 firmi koje prodaju opremu i narucuje kurirom, ali ajd.
Monitor OK specifikacije (IPS, FullHD, 75hz), dobio ga posle par dana, da ga prikopca - zove mene i kaze, kako da prikopcam monitor ima samo VGA ulaz, a na grafickoj nemam vec godinama VGA izlaz?! Ja reko normalno HDMI-HDMI, kaze on ok, ali ja ne vidim HDMI port...
Proverimo specifikaciju - mora da ima HDMI port. Zove me posle par minuta - ovo je pogresan montior?! Gospoda su mu isporucila 22MK400A-B, krs koji stvarno nema nista sem VGA ulaza, tfn, ni sami ga vise nemaju na lageru. Prilepili nalepnicu na kojoj stvarno pise LG 22mk430h.
Pokusavao je juce da ih dobije, nije bas uspeo i sad ne zna sta da radi. Monitor mu hitno treba, nema para da plati jos jedan u normalnoj prodavnici, ovi ce ga verovatno primiti nazad (osim ako oni budu tvrdili da ga je zamenio), ali kurirom i to ako potraje mesecima, onda se bas zeznuo. Ne znam da li bi prihvatili varijantu da ga prime u nekoj tehnomaniji ili u ovoj jedinoj preostaloj radnji u NS (kaze po sajtu zmaj jovina)?
U medjuvremenu je uzeo i DVI-D na VGA adapter, za fantasticnih 1700 din, tako da ce mozda krs i da mu ostane...
Ali zaista ako neko jos nije shvatio - ne moze to u Emmi/Tehn... ekipi biti dovoljno jeftino koliko zivaca mogu da vam pojedu...

A da brata sam ljubazno zamolio da me zove PRE nego sto naruci sledeci put, a ne posthumno.
 
Ako je narucio online moze da vrati robu u roku od 14 dana bez problema. Ne bi trebalo da mu prave problem, pogotovo sto nece pare nazad vec hoce monitor koji je narucio.
 
Samo kako ce da dokaze da to nije taj monitor. Bice veselo. Mnogo cistiji slucajevi sa EMMI/WINWIN u zadnjim mesecima su haos lose prosli.
 
Nazad
Vrh Dno