Šta je novo?

Emmi/Alti reklamacija (FAQ u II postu)

Kakva su vam iskustva sa reklamacijom drške usisivača? Meni je danas naprsla prilikom običnog usisavanja. Uređaj kupljen ove godine.
 
Ne bi mogao da dokazes da ti nije ispala ili da je nisi nagazio itd.
 
Koliko brzo rešavaju zamenu proizvoda od kada pošalju sms poruku da je reklamacija prihvaćena?

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Da odgovorim sebi :)
U mom slučaju je sve proteklo jako brzo i vrlo korektno. Sedam dana nakon što sam odneo u servis konstatovali su kvar i dva dana nakon toga dobio sam zamenu.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Da se nadovezem na ono sto sam pisao.

Ploca je relativno brzo zamenjena za drugu, istu, uradjen je bioa update i sada radi sve bez problema. Sveukupno je cekao dosta dugo, uglavnom na GPU dok stigao, ali je na kraju reseno..

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Мислио да сам Емми бар мало има неку интеракцију са купцима, али да купца, запослена лица класификују према куповној моћи, ово изгледа неки нови ниво пословања у Србији... и још запослено лице "уканали" фирму :D :D :D

Смешна ситуација али стварно :) https://www.facebook.com/vestisabac/photos/a.1387170088243924/1930656667228594/?type=3...
 
Poslednja izmena:
Posle čitanja ove rasprave i ja sam se pogubio, a pisao sam ovde o maratonskoj borbi od 60 dana sa Tehnomanijom baš u slučaju TV-a, više se ni ne secam da li je bio VOX ili FOX.

Ono što mi i sada nije jasno:

Kupim nešto u radnji. Donesem kući, probam, koristim dan, dva. Primetim da je na neki način pokvareno. I odlučim se da neću više da se petljam sa tim proizvodom, "markom", i hoću da odem u radnju da mi vrate novac. Kako se to ostvaruje?

Po zakonu, a kako u realnosti to rade prodavci?
 
^ Odneseš TV u radnju, objasniš problem, tražiš povraćaj novca, oni sastave dokument za reklamaciju, pošalju TV na reklamaciju, u roku od 8 dana ti odgovore da li prihvataju reklamaciju, a u roku od 30 dana (od dana reklamacije) vrate novac.
 
Poslednja izmena:
^ Odneseš TV u radnju, objasniš problem, tražiš povraćaj novca, oni sastave dokument za reklamaciju, pošalju TV na reklamaciju, u roku od 8 dana ti odgovore da li prihvataju reklamaciju, a u roku od 30 dana (od dana reklamacije) vrate novac.

+1

Kao sto kaze covek uradis i to je to.
 
Ok, taj deo sam sad potpuno razumeo.

Ali, šta rade ovi muvatori, što sam i sam imao priliku da iskusim: Obiju reklamaciju, kaže servis sve je uredu sa uređajem. A na očigled svakog čoveka nije. Npr. ja sam imao problem gde se zvuk pojavljivao posle 30m-90m od uključivanja TV-a i servis mi poslao poruku kako TV ispravno radi.

Ovaj čovek iz par poruka ispod, očigledan problem sa ekranom, servis: sve ispravno.

Šta onda? Kad te lažu u facu.
 
Мислио да сам Емми бар мало има неку интеракцију са купцима, али да купца, запослена лица класификују према куповној моћи, ово изгледа неки нови ниво пословања у Србији... и још запослено лице "уканали" фирму :D :D :D

Смешна ситуација али стварно :) https://www.facebook.com/vestisabac/photos/a.1387170088243924/1930656667228594/?type=3...

Imao prilike da vidim dosta tih fox,vox,adler...sve krsevi.
 
Ok, taj deo sam sad potpuno razumeo.

Ali, šta rade ovi muvatori, što sam i sam imao priliku da iskusim: Obiju reklamaciju, kaže servis sve je uredu sa uređajem. A na očigled svakog čoveka nije. Npr. ja sam imao problem gde se zvuk pojavljivao posle 30m-90m od uključivanja TV-a i servis mi poslao poruku kako TV ispravno radi.

Ovaj čovek iz par poruka ispod, očigledan problem sa ekranom, servis: sve ispravno.

Šta onda? Kad te lažu u facu.

Lepo im zapretis da ces da zoves inspekciju, trzisnu i sve ostale koje ti padnu na pamet, pa ako misle da blefiras, ti stvarno pozoves jer znas da si u pravu.

Usput procitas par recenica zakona i citiras im sve po tackama i lepo kazes da ces i tog prodavca licno da tuzis i objasnis mu da zabole firmu za njega kao prodavca, on ce dobiti otkaz i jos ce morati da se sudi sa tobom jer te je lagao u facu.
 
Posle čitanja ove rasprave i ja sam se pogubio, a pisao sam ovde o maratonskoj borbi od 60 dana sa Tehnomanijom baš u slučaju TV-a, više se ni ne secam da li je bio VOX ili FOX.

Ono što mi i sada nije jasno:

Kupim nešto u radnji. Donesem kući, probam, koristim dan, dva. Primetim da je na neki način pokvareno. I odlučim se da neću više da se petljam sa tim proizvodom, "markom", i hoću da odem u radnju da mi vrate novac. Kako se to ostvaruje?

Po zakonu, a kako u realnosti to rade prodavci?

...ili narucis preko neta ili telefonom (dakle bilo kako sem da licno odes u shop i kupis) i onda te zakon stiti 14 radnih dana da prosto stvar vratis kao neodgovarajucu i dobijes pun iznos nazad.
 
Ако му доносе курирске службе, а углавном је тако, повећава се вероватноћа да то нешто буде оштећено а ту углавном нема враћања у 14 дана.

Моје искуство од пре неколико година, купио напајање (неко LC Power) у Гигатрону али је било непријатно бучно (не превише али некако непријатан звук) па пошто је свакако исправно, кренуо сам да гледам вентилатор да заменим. Одем и у ту радњу, кажем о чему се ради и одмах су ми предложили да га заменим за неко друго. Једино је требало да сачекам пар дана да сервис провери да ли је све ОК и узео сам неко Чифтек по сличној цени. Ево га и даље ради и не чује се.

Све у свему, изгледа да зависи и од продавнице.
 
Мислио да сам Емми бар мало има неку интеракцију са купцима, али да купца, запослена лица класификују према куповној моћи, ово изгледа неки нови ниво пословања у Србији... и још запослено лице "уканали" фирму :D :D :D

Смешна ситуација али стварно :) https://www.facebook.com/vestisabac/photos/a.1387170088243924/1930656667228594/?type=3...

U normalnoj zemlji, menadžer radnje koji bi pisao ovakve *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*štine u komentarima bi dobio otkaz.
 
Ако му доносе курирске службе, а углавном је тако, повећава се вероватноћа да то нешто буде оштећено а ту углавном нема враћања у 14 дана.

Ja sam poručio TV 55" i stigao je bez oštećenja. :D

Oštećenja su moguća, naravno, ali kod lomljivih stvari ja tražim da pred kurirom otvorim paket. Naravno, kurir to ne dozvoljava dok mu ne daš pare, a mene su čak i iz Emmi-a savetovali da to uradim pred kurirom. Dakle, dam kuriru pare i kažem sačekaj da otvorim paket, pa ako je slučajno nešto oštećeno da odmah pravimo zapisnik. Ako kurir neće, ja neću da primim paket. Tako je bilo za više stvari i nikada nijedan kurir nije odbio da sačeka. Bilo je nećkanja ali kad im kažem da su me tako savetovali da uradim iz prodavnice onda se više ne bune.
 
Znaci neverovatno. Predao sam grafu na reklamaciju, oni mi vratili kao ispravnu. Kao testirana u servisu. Kako testirana? RX560D u pitanju XFX. Kartica zabada bez ikakvog reda u igrama. Drzim PC igraonicu. Probao grafu na nekoliko racunara i svuda isto. Sad odneo i kod ortaka, opet isto. Znaci LAZU. Trazicu da testiraju ispred mene. Ako ne pristanu zvacu inspekciju.
 
Desava se... puste neki genericki test, tipa Heaven, i u njemu radi. Trazi da je testiraju u igrama gdje ti zabada, lako ces to dokazati...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
snimak obavezno,za radeone ako je cip u pitanju je smrt bas heaven,ako nesto nije u redu sa njim tri puta sigurno ne prolazi (narocito scena sa plutajucim mostom,tu puca 90 posto vremena ako je nestabilna po mom iskustvu cak i u prvom krugu,u prva tri sigurno).
 
Jedno pitanje za vas.

Ukoliko u Emmi nemaju istu grafičku koja se pokvarila i ako ja u tom slučaju ne želim drugu i zahtevam povraćaj novca. Da li oni vraćaju onoliko novca koliko je kartica plaćena ili onoliko novca koliko kartica košta u tom trenutku.

I da dodam, ne pitam šta oni nude, jer oni predpostavljam nude ono što njima odgovara, nego me interesuje šta kaže zakon u tom slučaju.
 
U tom slučaju, vraća se iznos koji je naveden na fiskalnom računu.
 
U tom slučaju, vraća se iznos koji je naveden na fiskalnom računu.

Hvala druže.

To mi ne odgovara jer je kartica skuplja 3000din nego kada je kupljena. Doduše ja sam je uzeo na KP za puno manje i ako mi ne bi dali istu grafiku i ako bi počeli da uvijaju ja bi svakako tražio pare nazad. Pa opet pravac KP.

Inace radi se o ZOTAC 1060 3gb. Pokvarila se i dao sam je na reklamaciju (Emmi). Juce mi stigla poruka da je prihvaćeno, pa sad čekam. Možda ih i pozovem na onaj broj čisto da vidim kakva je situacija i koliko ću otprilike da čekam.
 
Pazite ovu situaciju. Javljeno mi je da mi je stigla kartica. Otisao sam u Smederevo po nju i kada sam je doneo kuci vidim da je ona u kutiji on neke maticne ploce. Na kartici se jasno vidi da je polovna, da je koriscena. Cak nije ni ista kartica nego je bolja verzija sa 6gb rama. Ajde to bi i nekako proslo, nego graficko sa vremena na vreme kuler pocne neprirodno da bruji. Kao da ispadne iz lezista, pa posle kad ja oborim kuciste, on se nekako vrati i pocne da radi normalno.

Pitam vas jer znam da imate vise iskustva. Sta sad ja da radim. Da ih zovem da se svadjam ili da ih tuzim odmah ? Koje su mi opcije u ovakvom slucaju ?
 
Dali su ti neku karticu koja je korišćena za rudarenje, 99% sam siguran.

Vratiš karticu i kažeš im koji je problem. Jeste da ćeš opet čekati, ali šta da se radi. Svakako dobijaš drugu karticu i novu garanciju koju se nadam da si dobio i uz tu 6gb verziju (pretpostavljam gtx 1060).

Zakonski su obavezni da ti daju novu garanciju uz drugu karticu, a pošto izgleda da vade kartice iz rudarskih kombinacija, NIKAKO ne prihvatati bez garancije.
 
Poslednja izmena:
Pazi nova kartica me uopste ne zanima. Trazim iskljucivo povracaj novca ili ih prijavljujem trzisnoj inspekciji.
 
Ne moraju novac da ti vrate ako je prošlo više od 6 meseci od kupovine grafike. Ti možeš da tražiš, ali oni nisu u zakonskoj obavezi da ti vrate novac. To jedino ako nemaju neku drugu sličnu i/ili bolju grafiku, pa onda mogu da vrate novac.
 
Rudarila je ta graficka nema sta ili trazi pare ili drugu graficku:

Shirtfull.128.526909.jpg
 
Vrh Dno