GoranM
Čuven
- Učlanjen(a)
- 15.12.2001
- Poruke
- 8,926
- Poena
- 925
Nije njesra nego je nerealno predstavljeno u kojoj su fazi trenutno grafike po pitanju snage i kupci su bukvalno obmanuti. Sve AAA igre koje koriste neki vide RT cine to samo u par efekata od kojih je najuocljiviji "reflection". Bukvalno ono sto bi mi hteli i sto je prikazao kao "it just works" recnicom je FULL PATH TRACING, a to ti je RT Quake 2, zatim Portal RT i mozda jos 2-3 tech demoa. To je sve jako daleko od realne mogucnosti upotrebe kao sto vidis jer su to sve prosti naslovi, sa prostom geometrijom. Zamisli u nekoj modernoj igri (tipa The last of us) sa gomilom geometrije da pustis path trecing da racuna celu scenu, pa sretno ti bilo, bice sutra ujutru prvi frame, mozda, ako bude... Malo preterujem ali je svakako daleko zahtevnije. Videcemo Cyberpunk u full path tracingu kako ce da radi i da li ce biti full path tracing ili nesto izmedju, opet neka "aproksimacija i "kombinacija" dva sveta. Kako je neko lepo rekao u ovom trenutku sustina jeste u kombinaciji RT i "baked" prerenderovane scene i kada se to lepo odradi dobije odlicne rezultate. naravno mana "baked" scene je sto ti gubis fleksibilnost svetala u sceni tj. mora biti to doba dana, ima ili nema svetla, odakle dolazi, sta je na sceni, koji objekti, ako se nesto bitno pomeri vise to nije to itd. Daleko smo mi od "filmskog" rendera, jako, jako daleko.